Şimdi Ara

🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (227. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.730
Cevap
91
Favori
312.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
136 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chemsul kullanıcısına yanıt

    Bu olay önemli @internetkutusu


    Ne yaşadık? Neden oldu? Tekrarlayacak mı?

  • Olayla ilgili ben de açıklama bekliyorum. Netspeed'den geçeli iki ay oluyor ilk ayımda faturayla ilgili iki defa problem yaşadım bu ay da malum internetin gitmesi muhabbeti. Netspeed'de hiç sıkıntı yaşamazken burada böyle sıkıntılar yaşamak istemiyorum.

  • Javelin. kullanıcısına yanıt

    Bu genel sıkıntı en son mayıs haziran gibi yaşanmıştı. Hatta daha uzun sürmüştü. Sebebi ve yaşanan birebir aynı değildir belki onu tam hatırlamıyorum ama 3-4 gün bi sallanmıştık.


    O zaman ki durum cihaz kapasitelerinin yetersiz kalmasıydı.


    Açıklama gelmeden bu seferki olayı bilemiyoruz tabi.


    Yurtdışı çıkışlarını bu denli etkileyen olay nedir? VPN ve DNS ile çözülebilen vs.

  • Bugün 3.gün ve hala internet yok. @internetkutusu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riiddick -- 9 Ocak 2023; 11:15:55 >
  • Önceden İntenet Kutusu'nda internete Gibirnet>Türk Telekom üzerinden çıkılıyorken şimdi doğrudan Türk Telekom üzerinden çıkılıyor. Gibirnet'de Comnet üzerinden çıkıyormuş gerçi.



    Bu SS çalışmalardan önce:




    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥




    Çalışmalardan sonra:




    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥




  • hocam 3 gündür internetim yok. Otomatik ödeme talimatı veremediğimden şak diye interneti kesiyorlar. Gece müşteri hizmetleri yok. Çok ilginç işliyor bunların sistemi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu ana kadar kullandığım en kötü iss. başka bir firmaya geçeceğim fp tavsiye edeceğiniz 75mbps vdsl sağlayıcı varmıdır arkadaşlar

  • sanerdk kullanıcısına yanıt

    Netspeed.

  • djcetin kullanıcısına yanıt

    Ön ödemeli tarifler, borcunuz varsa ve zamanında ödemezseniz anında kesilir internetiniz. Otomatik ödeme talimatı vermeniz zorunlu bir durum değil ki. Online işlemler menüsünden takip etmeniz gerekiyor borçtan dolayı mı kapalı yoksa başka bir sorun mu var diye.

  • RElS kullanıcısına yanıt
    Hocam borç vs yok. Daha önce diğer iss kullandıklarımda böyle sorunlarla karşılaşmadım. . Şikayetvar sitesinde aynı sorunlar mevcut. Demekki benimle alakalı değil hocam. Sabahın 5 inde mesaj atmışlar

    'Degerli Abonemiz, nolu Internet hizmetiniz odenmemis borcunuzdan dolayi kisitlanmistir. Odeme yaparak hattinizi paketiniz hiz degerlerinde kullanima acabilirsiniz.' B021

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • djcetin kullanıcısına yanıt

    Fatura yok mu online işlemlerde? Sistemsel bir hata varsa Whatsapp destek hattı üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek çözüm sağlayabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 9 Ocak 2023; 14:0:4 >
  • Riiddick kullanıcısına yanıt
    O zaman sıkıntı bir durum yeni üyelik düşünüyordum iptal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alemci83 A kullanıcısına yanıt

    Yüksek ücretler sorun değilse sizin için altyapı sahibi firmaları tercih etmenizde fayda var. Kablonet/Superonline/TürkTelekom/Turknet Fiber - VDSL/ADSL de ise TürkTelekom tek çözüm. Türk telekom altyapısını kullanan İSS lerde, altyapı ile ilgili problemlerde Türk telekom ekiplerinin müdahale etmesi gerekiyor olabilir ve hafta sonları TT de mesai yok malesef, tt müşteri olsanız bile haftasonları müdahale etmezler. Süreç bu yüzden uzar.


    Ama IK ile TT arasında çözümlenmesi gereken sorunlarda epey hızlı sonuç aldım her seferinde. 3-4 kez TT 88 mbps dslam kilidi uygulanmıştı hattıma, IK ile iletişime geçtikten 1 gün içerisinde kilit kaldırılmıştı. Şimdi sınırsız tam gaz net ile devam ediyoruz :)



    🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥


    En son bu haftasonu bir genel kopma sorunu yaşadık. Hat durumu bu şekilde DSL bağlantısında hiç kopma yok ve ip tanımlaması vardı. Ancak pppoe erişiminde kullanıcı bilgileri tanımlanmıyordu bu yüzden internet erişimi yoktu. TT veri toplama merkezinde bir arızadan kaynaklandığı cevabı verilmiş bir kullanıcı paylaşmıştı geçmiş mesajlarda var. Cumartesi akşam saatlerinde gidip geldi, toplamda yaklaşık 1,5-2 saatlik bir kesinti oldu gece 1 civarında çözüm sağlandı. Pazar günü de öğlen vakitlerinde 10 dklık bir kesinti oldu gözlemlediğim kadarıyla şuana kadar da sorun çözümlenmiş görünüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 9 Ocak 2023; 14:55:5 >




  • Olmaz olsun böyle internet her fatura ödediğimde internet gidiyor. Arada bir de yine internet gidiyor durduk yere. Neyse son faturayı da ödedim Türk.net'e geçiş yapıyorum çok şükür 48 saat içinde. Az pahalı olsun ama düzgün olsun 3 aydır nefret ettim tekrardan da abone olmam büyük ihtimal.

  • Siyah Tavsan kullanıcısına yanıt

    internet kutusundan bile pahalı, poyraz net deneyeceğim gibi.

  • Şuan gene internet gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim cuma gecesinden beri internet yok. Böyle rezil bir durum görmedim. Firma düzgün bir iletişim bile kuramıyor.

    Nereden düştük buraya bilmiyorum. Bugün 3 gün oldu ve hala internet yok.

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt

    bende bir sorun olmadı. Sabahtan beri online bir toplantıdayım bir sıkıntı yaşamadım.

  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt

    Ben 1 saattir evdeyim ve vpn ile şirkete bağlıyım. Toplantı vs herşey sorunsuz şuan.

  • gerçi bende vpn ile bağlıyım o yüzden de anlamamış olabilirim

  • 
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.