teşekkürler eski araclarımın birinde çok kötü bir lpg deneyimim oldu o nedenle taktırmayı düşünmüyorum fazla yaktığını ve performans beklememiz gerektiğini biliyorum |
Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim (27. sayfa)




-
-
Herkese uzun süre sonra selamlar
İş gereği bu ara daha çok şehir içinde kullandım en uzun yolum İstanbul - Tekirdağ arası oldu, Şuan 6.000 Km civarında aracım herhangi şikayetim sorunum yok.
1.550 TL yakıt ile ortalama hiç dikkat etmeden sık sık ara gazlamalı 350-380 KM yol yapıyorum.
Sadece fikir vermesi için yukarıdaki bilgiyi paylaşıyorum yoksa yakıt fiyatı, ortalama hız gibi veriler olmadan bir şey ifade etmeyecektir.
Renk olarak da şunu söyleyeceğim manyetik gri almanızı önermem temizken çok güzel ama temizliği 3-4 gün duruyor sonra araç hep kirli.
Eski rengi gri çok daha uzun süre temiz gözüküyordu.
En memnun kaldığım diğer nokta ise uzun far asistanı artık çok iyi çalışıyor başka araç yoksa çok sık devreye giriyor eskiden bu kadar sık devreye girmiyordu.
-
Selamlar.
1 hafta 3.100 km karadeniz turu yapıp geldim. 1.0 Bayon'dan önce de 1.4 MPI vardı, uzun yolda kullanıyordum zaten; bir problemim yoktu. 1.0 motor ile daha da keyifli hale getirmiş.
Molasız (yakıt alımları hariç) en uzun tek gün de yaptığım kilometre 850, en ufak bel ağrısı ve yorgunluk yaşatmadı. Ayrıca Karadeniz yolları asfalt kalitesi gayet iyi olduğu için bunun da etkisi var.
Tam rota:
Gidiş: Tekirdağ - Sinop - Samsun - Rize
Dönüş: Rize - Çorum - Ankara - Tekirdağ
Bu yolculukta 10.250 TL tutarında bir yakıt maliyetim olmuş durumda.
Tüketimin içinde Ayder yaylarına çıkış, tüm şehir içi trafikleri ve şehir dışındayken genelde yüksek süratle gittiğim için şehir dışında da az yakmadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 24 Mayıs 2025; 10:8:32 >
-
Selamlar,
15.000 Bakımına girmeden detaylı temizlik yaptım uzun zamandır yapmamıştım.
Birazdan paylaşacağım ürünler veya satıcılar ile hiç bir ticari bağlantım bulunmuyor memnun kalmam kaynaklı diğer bayon kullanıcıları da tercih etmesi adına link olarak paylaşıyorum.
Yıllardır araçlarımın direksiyonunu deri bakım sütü ile korurum bu sayede 65.000 km yaptığımö araçta bile en ufak direksiyon da parlama yoktu.
Direksiyon ve diğer iç plastiklerde temizlik için Auto Finesse Spritz Hızlı İç Yüzey Temizleyici kullanıyorum.
Direksiyonu temizledikten sonra deriyi korumak için ped ile Auto Finesse Hide Deri Bakım Losyonu Krem sürüyorum ve direksiyon derisi ne kadar yol yaparsanız yapın ilk günkü gibi mat ve temiz kalıyor 1-2 ayda bir yinelemek aynı işlemi yeterli.
Diğer önereceğim şey ise paspas, Aracı alırken yetkili servisten kışlık paspas almıştım 10.000 km de topuk koyduğum yer delinmişti geçen hafta aldığım "eva paspas" diye satılan paspaslardan alıp taktım ve çok memnun kaldım.
Kesim kalitesi, Araca oturuş çok iyi ayrıca yırtılması çok zor çok sağlam gözüküyor bizim bayonlar da ayak aydınlatması sayesin de araçtaki derinliği ciddi arttırdı çok şık durdu ben çok memnun kaldım.
Standart kışlık paspas yerine kesinlikle bu modeli tavsiye ederim
-
Babaya almayı düşünüyorum, yedek bir araç olacak yıllık 2000-3000km yapılacak mevcut C3'ü satıyorum o da 2 sene de 3000km yapmış zaten.
Tavsiye eder misiniz? Clio ile arasında kaldım ama Clio aşırı dar, bu daha mantıklı geliyor, bunun da eksiği Jump pakette ön LED far yok sanırım halojen. C3'de bile full LED vardı Feel pakette.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X