Şimdi Ara

LG 2022 MODEL OLED TV'ler [A2/B2/CS/C2/G2/Z2] [ANA KONU] (113. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.074
Cevap
171
Favori
313.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba lg c2 modelinde conax modül kullanan varmı? Teledünyayı conax modülle kullanıyorum samsung tvde ve sorunsuz. lg c2 almak istiyorum şikayetlerde dahili uyduda sinyal gidip gelmesi ve gecikme olduğunu okudum. Conax modül ile sorun yaşarmıyım bilgi verirmisiniz

  • Edit = whatsapp destek hatti, formun duzeltildigini bana bildirdi !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 22 Ekim 2022; 13:54:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun, sizin adınıza gerçekten sevindim. Ancak yaptığınız şey yanlış. Bana sizinle ilgilenilmediğini, durumu forumdan takip etmek zorunda kaldığınızı yazan sizdiniz. Sorununuz öyle veya böyle, başka kaygılarla çözüldü ve buna memnun oldunuz. Ama aynı sorunu bir kez daha yaşadığınızda veya bu yazdıklarınızdan hareketle biri aynı şeyleri yaşamak durumunda kaldığında bunun vebali büyük olur. Şu anda ciddi anlamda bir prestij kaybı var ve bunu telafi etmek zorunda olduğunun farkında arkadaşımız. Dolayısı ile bunlar unutulur, her şey eski haline geri dönerse, bana ilk attığınız o mesajda yaşananlardır tüm tüketicilerin yaşayacakları.

    Yanlış anlaşılmasın herhangi bir şahsın böyle bir destek verme lüksü veya zorunluluğu yok. Aksine eğer firmalar vermesi gereken desteği, uyması gereken kuralları şahıslar aracılığı ile yerine getiriyorsa burada bir sorun var demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 20 Ekim 2022; 20:47:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Size gelen servis elemanı işini düzgün yapmamış. Az önce üşenmedim Lg 48c1'e ait servis formuma baktım, formun sağ alt tarafına hasarsız şekilde teslim aldım yazarak imzalamışım. Formun doldurulması gereken yerleri servis elemanı eksiksiz doldurmuş.


    Bence yeniden servis talebinde bulunup farklı bir servis elemanı yönlendirmelerini isteyin. İş bilmeyen veya işini layıkı ile yapmayan birisine denk geldiğiniz zaman can sıkıcı sonuçlar olabiliyor.


    Form üzerinde talebinize ait bilgi olmak zorunda. Kısa sürede yaşadığınız sorunun çözülmesini diliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 20 Ekim 2022; 21:10:59 >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Hocam bende, 42c2 modelini aldım monitör olarak kullanmak istiyorum ne gibi önlemler almak gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mserdark M kullanıcısına yanıt

    Siyah arka plan, görev çubuğunu gizleme (TranslucentTB ya da benim kullandığım ButteryTaskbar öneririm), masaüstü simgelerini kapatma, Windows ayarlarından karanlık mod açma ve tema rengini siyah yapma, olabildiğince düşük parlaklıkta kullanma (30-40 arası önerilir) ki pikseller ömürlerinden çabuk yiyip burn in oluşmasın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BEYAZ PASSATLI PRENS kullanıcısına yanıt
    Ben aldım yeni temmuz 2022 üretimli yeni seri panel geldi hocam, bilgilerinize

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hocam g2'niz kaç inc?

  • onesk kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,
    Herhangi bir sorun sıkıntı yaşamazsınız çok fazla sayıda kullanan müşterim var sorun yaşamadı bilginiz olsun.
    İyi forumlar.
  • PlayToyLegend kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt

    Serkan hocam bu yapılan kabul edilemez. Evet kanunlara karşı geliyorlar biliyoruz, ama bu yaptıkları artık açık açık ben satış sonrası tüm süreci canım nasıl istiyorsa öyle yönetirim, ne kanun tanırım, ne yasa, ürünü benden aldıysan sonuçlarına katlanacaksın demek oluyor. Gerçekten inanılır gibi değil, koskoca bir devin, bu şekilde hareket ediyor olması akıl alır şey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 21 Ekim 2022; 9:20:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt

    Mevzuata göre servis süreci siz şikayetinizi oluşturduğunuz anda başlar. Servis 10 gün sonra gelmiş, 20 gün sonra gelmiş bu sizi alakadar etmez. Siz fiilen 20 gün onarım hizmeti alamamış, dolayısıyla kanuni süreci doldurmuş sayılırsınız. Bu konuda ciddi bir mücadele halindeyiz. Bilhassa söz konusu firmanın mağduriyetleri çığ gibi büyümüş durumda. Dilerim Ticaret Bakanlığı bu konu hakkında gerekli adımları atacaktır. LG YASALARI dayatılan tüketiciler, haklarını kanun önünde alacak, Türkiye Cumhuriyeti kanun ve yasaları neyi, nasıl emrediyorsa o uygulanacaktır. Bu konuda sıkı bir takip halindeyiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 21 Ekim 2022; 9:30:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Ayni sekilde ,her harfi noktasi virgulune kadar size katiliyorum hocam.Kanun bu sekilde ama gelde anlat sunu bu adamlara,


    Bu sabah 09:30 civari servisi aradim,fotografi gonderin dedi gonderdim,arastiracaz gibi ,saçma sapan bir cumle kurdu, kafkas elektronik malesef. Yapmakla mükellef oldugu isi yapmiyor ,isi yokusa surüyor.bu lg yi anlamak imkansiz


    Neyse, Whatsapp destege yazdim, formun fotografini oraya da gonderdim, arastiracaz diye cevap yazdi. Bir cevap yok hala saatlerdir


    Musteri hizmetlerini aradim, onlarda ilgilenecez dediler sabah 10:00 dan beri, arayan soran yok tekrar aradim. Arastiracaz cevabini veriyor,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyDreamLife kullanıcısına yanıt
    65

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LG G2 55"'te cızırtı(coil whine) yada pink tint sorunu yaşayan duydunuz mu?

  • MyDreamLife kullanıcısına yanıt
    Ekran boyutuna hiç dikkat etmedim hocam. Bendekinde vardı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.