Şimdi Ara

LG 2022 MODEL OLED TV'ler [A2/B2/CS/C2/G2/Z2] [ANA KONU] (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.074
Cevap
171
Favori
312.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gokmen_gs G kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,


    Bende büyük bir gözlük bezi var onunla yapıyorum:) Nemli herhangi bir şey değmiyor ve bezlerede güvenemiyorum.

  • opet kampanyasından yakıt tutarı yatan var mı? varsa kaç günde yatırıldı?

  • Ses problemi nedir tam olarak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lg s95qr sound bar yerine daha başarılı görünen samsung q990b alsam, lg c2 ile ne kayıplarım olur?


    sadece lg tv kumandasıyla hem tv hem soundbarı kontrolde sorun yaşar mıyım?


    lg soundbar alırsam mutlaka tv ile senkronize çalışacaktır kendi markası olduğu için. ama farklı marka olan samsung u alırsam bilemiyorum.


    mesela ben uydu tv yayınları izlerken ,sadece tv nin kendi hoparlörlerinden izliyorum. ama internet yayınlarına geçtiğimde Netflix gibi soundbar açılsın istiyorum. bunlar tek tv kumandası ile yapılabilecek mi? yoksa her seferinde soundbar kumandasından aç kapa mı yapmam gerekecek=


    teşekkürler

  • teknosa trendyolda 42c2 18 bin tl alınır mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • filmlerde dolby yada hdr kapatmanın yolu varmı?

  • bodysolid B kullanıcısına yanıt

    TV kumandası her iki cihazıda kontrol edebilirsin. sekronize konusunda sorun olmaz olursa da tv ayar var bununla ilgili. Sadece netflix gibi uygulamalarda çalışsın istiyorsanız, uygulamayı açarken ses ayarlarından soundbarı da seçmeniz gerekir. Uygulama açılınca soundbara geç diye bir seçenek yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoc123 -- 19 Ekim 2022; 22:35:42 >
  • 8506furkan kullanıcısına yanıt

    10 gün içinde yatırdılar.

  • xyro kullanıcısına yanıt

    TV'nin kendi uygulamasından izliyorsanız kapatamazsınız. Harici bir cihaz kullanıyorsunuz o cihazın ayarlarından kapatma imkânı olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG Türkiye, oled panelleri ve tüketici kanunları hakkında güzel bir video olmuş.

    Sony-Samsung fanboyluğu yapma niyetinde değilim ve LG nin muadilleriyle karşılaştırınca fiyat/performans ürünü olduğunu biliyorum.

    Ama asıl önemli olanın satış sonrası hizmet ve garanti olduğu bir gerçek ve LG nin nasıl işi yokuşa sürdüğünü görüyoruz.



    Adem Helvacıyoutube
    Vaillant Strateji Geliştirme Yöneticisi ve aynı zamanda Donanımhaber Forumundan eski bir yönetici dostumuz olan sevgili Savaş Parlak'ın satın aldığı LG 77CX serisi OLED televizyonunun panelinde meydana gelen arıza sonrası LG Türkiye nin müşteri hizmetleri anlamında tüketiciye olan yaklaşımı, bakış açısı, kasıtlı çözümsüzlük yoluna gitmeleri, Yasa ve Yönetmelikleri tanımamaları, tüketiciyi zorla onarıma yönlendirmeleri ve yine yönetmelikte açıkça ifade edilmiş olan ''20 İş günü içerisinde sorunu çözemezsen tüketiciye seçimlik hakları doğar'' ilkesini görmezden gelmiş ve bilinçli, kasıtlı şekilde bir yıldırma politikası uygulamıştır. Tüm bunlar yetmezmiş gibi kendilerini etkili satıcı olarak gören satış kanadının bazı görevlileri kendilerini LG patronu gibi görüp tüketicileri kara listeye alındıkları ve artık LG ürünlerinden uzak durmaları yönde tavsiyelerde bulunup ''Geçmiş olsun, bundan sonra LG de hiçbir işiniz çözülmeyecek'' diyecek kadar küstahlaşabiliyor. LG Türkiye tabi tribünlerden olup biteni izlemeye devam ediyor. LG Türkiye ile ilgili bizler elimizden geldiğince olumlu adımlar atmaya çalıştıkça tüketicilere reva görülen bu DAYATMA ve TEHDİT politikası gün geçtikçe daha da rahatsız edici bir hal almaya başlamıştır. Daha önce bir Akım Koruma Prizi videosunda LG yetkili servisinin tüketiciyi, kendisinden akım koruma prizi satın almayan tüketicinin ürünlerini garanti dışı bırakmakla tehdit ettiğini ifşa etmiştik ve sonrasında LG Türkiye bu servisin yetki belgesini iptal etmişti. Şimdi bakalım tüketicileri forum gibi sosyal mecralarda satış yapan bu kişilerin hangi cüretle tüketicileri tehdit edebildiğine dair de iç soruşturma başlatabilecekler mi? E öyle ya, bir tarafta etkisiz ve yetkisiz bir servis, burada ise PARASINI konuşturan bir bayi var. Servis kapatmak kolay, bakalım bu paralı çalışanları da susturabilecekler mi? Sosyal mecrada paylaşımlar, şikayet sitelerindeki tüketici olumsuz geri dönüşleri gösteriyor ki bahsi geçen hoşnutsuzluklar sadece Savaş dostumuz ile sınırlı değil, genel anlamda firma tarafından kabul görmüş bir politka olduğu izlenimi uyandırıyor. Örneğin LG marka televizyonu X mağazadan alırsanız değişir ama ''Siz Teknosadan almışsınız'' gibi bir ifade kullanılıp bu tüketiciye ''Demek ki Teknosadan aldığım için değiştirmiyorlar'' gibi bir algı oluşmasına vesile olmaktan da hiç çekinmediklerini görüyoruz. Teknosa Genel Merkeze bu durumu ileteceğiz ve neden X mağazasından satın alınan ürünlerde Yasa ve Yönetmelik uygulanıyorken Teknosadan satın alınan ürünlerde uygulanmadığının izahını kendilerinden isteyeceğiz. (İstedik) En iyisi konuyu video içeriğinde takip etmeniz olacaktır. Bu nedenle sizler için zaman damgalarını aşağıya işaretliyoruz. 00:00 Giriş Konuşması 01:14 Kimden Bahsediyoruz? 01:35 Biz Kimiz? 02:15 Bu içerikleri neden üretiyoruz? 02:40 Bu konularda yorum yapma hakkımız veya yetkimiz var mı? 03:15 Sizden ne istiyoruz? 03:30 Konu nedir? Bu videonun ana içeriği nedir? 04:00 Savaş Parlak dilinden yazılan mailin okunması 04:25 Tüketici Haken Heyeti Rakamsal Üst Sınırı Gerçekte Kaç Lira? 05:20 LG Servisinin bu konuda suistimali var mı? 06:25 aynı sorunu yaşayan başka vatandaşın ekran alıntısı 07:30 LG Müşteri Hizmetleri ilgili ancak etkisizdi 10:10 Firma işi neden yokuşa sürüyor? 10:30 Tüketici Hakem Heyeti ile Tüketici Mahkeme süreci arasında çok fark var mı? 11:15 Tüketici Mahkemesinde Avukat Tutmak Zorunlu mu? 12:40 OLED panellerde arızalar kronikmidir? 13:15 OLED sorunları LG markasına mı özel yoksa bütün markalarda durum aynı mı? 13:55 Yurt dışından panel tedarik etmek ne kadar zaman alır? 15:30 Panel tedarik sürecini eski bir Philips servisinden dinleyelim (Telefon görüşmesi) 16:00 Gemi ile malzeme ne kadar sürede gelir? 16:30 Uçak ile malzeme ne kadar sürede gelir? 17:00 Daha erken sürede malzeme gelmesi mümkün mü? 21:40 Yurt dışındaki OLED paneller de hatalı çıktı 23:40 Yasa ve Yönetmelik Bu konuda ne diyor? (Hizmet süre aşımı) 24:20 Tüketicinin Seçimlik Hakları 24:50 Hem ayıplı maldan, Hem de hizmet süre aşımından seçimlik hakları oluşmuş 25:50 Azami hizmet süresi ne zamandan itibaren başlar? 26:25 Bu firmalar neye güvenip de Yasa ve Yönetmelikleri uygulamıyor? 28:00 Yasa ve Yönetmelikleri uygulamayan firmalar ayaptırım var mı? 28:30 Philips markasını Ticaret Bakanlığına şikayetimiz 31:20 Stoklarda olmayan ürünlerin değişim taleplerinde buna ÇOK DİKKAT!!! 32:30 Ürün değişimi yerine fatura bedeli iade edilirse ne olur? 33:11 www.inceleriz.com adresinde dilekçe örneği 34:00 Önerilerimiz Avukatlara danışılarak vatandaşa paylaşılmıştır 36:35 Bizi Savcılığa şikayet etmeleri bizi yıldırıyor mu?
    https://www.youtube.com/watch?v=wgf-r1nWvuw

    @Burak_Keskin06 sizin de adınız yazışma ekranında geçiyor 06:29




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sculpneo -- 20 Ekim 2022; 3:27:44 >
  • aoc123 kullanıcısına yanıt
    Kullandınız mı peki? Bana da yattı ama deneme fırsatım olmadı işleyişi bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BEYAZ PASSATLI PRENS kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni seri panel ise alınır iyi fiyat
  • Merhaba Teknosa internetten aldığım ürün kargodan aşağıdaki gibi geldi. Kargo bırakıp gitti. Teknosa tutanak soruyor. Ne yapmalıyım.

    LG 2022 MODEL OLED TV'ler [A2/B2/CS/C2/G2/Z2] [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • M3Karaca kullanıcısına yanıt
    İçi olsa neyse de kargo geldiğinde tutanak tutturmalıydı teslim alan kişi ya da teslim almamalıydı. Ama keskin masa gibi bir şeye dayayıp yırtmışlar gibi görünüyor. İçinde de köpük olduğundan içi zarar görmemiş olabilir. Çünkü teslim aldığınız için kargo şirketi de sorumluluk kabul etmez.

    Edit: hatta bidaha baktım da çok ufak ondan bişey olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhank06 -- 20 Ekim 2022; 15:8:49 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • M3Karaca kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun ortada raporda yok,
    Hiç düşünmeden iade gönderin ürün açılır panelde bir sorun sıkıntı çıkarsa hiçbir işlem yaptıramazsınız
  • Değerli dostlar, forumda ürün değişim kararı aldırttığını, sattığı ürünler için LG’den doğrudan destek sağladığını söyleyen şahıslara itibar etmeyin. Bunun hiçbir doğruluğu ve geçerliliği bulunmamaktadır. Bu konu ilgili mercilerce inceleme altına alınmış ve gerekli yaptırımın sağlanması için süreç yürütülmektedir. Zira kanunen de böyle söylemlerde bulunarak tüketicinin yanıltılıyor olması doğru değildir. Bir satıcının doğrudan kendi sattığı bir ürün için, firma politikasından bağımsız bir karar aldırması, bir başka deyişle kendi sattığı ürünlere iltimas sağlanmasını gerçekleştirmesi ne kanunen uygundur, ne de hiçbir kurumsal firmanın kültürü buna müsaade eder.

    Fiyat olarak uygunsa bir tüketici olarak kararınızı buna göre verin. Ancak diğer safsatalara asla ve asla kulak asmayın. Böyle şahısların firmalar üzerinde hiçbir yaptırım gücü ve itibarı olmadığını özellikle belirtmek isterim.

    İyi forumlar,

    Savaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de 55G1 model TV mi Burak hocamdan aldım. Satın alma aşamasında fiyat konusunda yardımları oldu. O konuda hakkını yiyemem. Fakat TV de sorun çıktığında sadece LG merkezin verdiği saçma sapan kararlar uygulanmaktadır. Hakkımızı aramak yine biz tüketicilere kalmaktadır.

    Misal benim TV de 6 adet birleşik ölü piksel çıktı. LG merkez önce tv niz değişir dedi sonra kusura bakmayın ölü pikseller 8 adet ve üstü olması gerekiyor dedi. Bunu da 2 gün arayla dedi. Mesela bu konuda da Burak Bey ekstra bir şey yapamadı. O yüzden ürün nereden satın alınırsa alınsın, sorun çıktığında tüketicinin hakkını yine tüketici kendi arıyor.

  • Burak Bey fiyat konusunda zaman zaman çok yardımcı olmaya çalışsa da @SAVIAR hocamın dediği gibi kurallar sabittir; esnetilir, esnetilmez ama siz planınızı sabit kurala göre yapın kesinlikle. Sonra elinizde büyük meblalar ödediğiniz bomboş hurdayla kalıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi th3mpo -- 20 Ekim 2022; 18:49:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.