18 kasım 13p256 sierra 3 gündür gönderime hazırlanıyorda. watch 7 ise ups il ilçe adres hatalı diye teslim edilemedi yazıyor. Adres değişikliği oluştur diyorum. Doğrulama kodu gelmiyor. Arıyorum açan yok. Karantinadayım dışarıya çıkamıyorum. Rezillik ya |
Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU] (125. sayfa)




-
-
-
hangi renk
-
12Kasım 512gb grafiti pm 7Aralıkta teslim edildi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
23 Kasım iPhone 13 128gb mavi bugün kargoya verildi
-
Evet mavi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Apple müşteri hizmetleri ile görüştüm, satın alınan ürünlerin modeli, rengi, hafızası gönderim süresini etkiler, sizden sonra sipariş veren birininki sizden önce yollanabilir, size verilen en geç teslim tarihinde teslim olur diyor :D
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
20 Kasım iphone 13 128 gb beyaz gönderime hazırlanıyor 3 gündür
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şu an için danışmanız gereken bir şey yok aslında o kadar uzun da sürmüyor ben amazondan kendi verdiğim siparişlerimde gümrük işlemleri en fazla 2 gün sürüyor apple ın saçmalama dönemi bu ara ama siz beklemezsiniz bile belki o kadar
-
Standart söylemeleri gereken cümleleri söylüyorlar sanki karşılarında gerizekali varmış gibi. Bana da aynı şeyleri söylediklerinde bakın anlıyorum size bunlari anlatmanız söyleniyor fakat ben ilk kez sipariş vermiyorum işleyişi çok iyi biliyorum aynı model aynı renk aynı kapasite ürun gönderildiği için sizi arıyorum zaten dediğimde beklemeye alıp genel müdürlük ile görüştü. Onlar da benden aynı model aynı renk aynı kapasite olup da benden sonra aldığı halde gönderilen ürünün sipariş numarasını söyleyememi istediler ama haliyle insanlar paylaşmak istemiyor. Onları da anlıyorum fakat ben olsam paylaşırdım. Burda bir adaletsizlik var insanların canını sıkan da bu zaten yoksa tabi ki o fazladan verilen tarih araligi içinde illa ki teslim edilir cihazlar ama insan aptal yerine konuyor böyle olunca.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şikayeti apple ı aradığınızda şikayet kaydı oluşturmak istiyorum diye açıyorsunuz ancak açıkçası pek etkili olmuyor ancak tcook@apple.com adresine ingilizce detaylı yazarsanız o mailler sürekli kontrol ediliyor daha sonra şikayetler ayrılıp ilgili apple care bölümündeki yöneticilere haber gidiyor onlar takım liderlerine haber veriyor onlar da advisor a işi gücü bırakıp bu işle ilgilen diyor
-
normal zamanda pro / pro maxlerde hangi günde olmamız gerekiyor?
-
20 Kasım 13 - 128gb mavi kargoya verilmiş sonunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gün gün gönderiliyor olsaydı bugün 20 kasım siparişleri güncellenmiş olurdu.quote:
Orijinalden alıntı: badsaynormal zamanda pro / pro maxlerde hangi günde olmamız gerekiyor?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim de durum aynı. 6'sında gümrüğe geldi ve "Alıcının isteği ile başka gümrükçüye verildi" durumunda bekliyor. UPS cevap vermiyor. Apple müşteri hizmetleri durumun normal olduğunu gümrük işlemlerinin 1 hafta süreceğini söyledi. Artık bekleyeceğiz.
-
Biri bir taslak oluştursun şikayeti,hepimiz bu e-mail'e atamın.tcook@apple.com'a..Bu neye önce sipariş veren hemen gönderiliyor.geç sipariş veren bekliyor..
-
Evet benden de benden sonra sipariş verip de benden önce teslim alanların sipariş numarasını istediler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün siparişi kargoya verilen yok galiba.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benimki 5 Kasım ne olacak..halla gönderilmedi..
-
teslimat tarihi ne görünüyor hocam? birde ürün neydi sizin?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X