hocam adamlara 3 sefer dilekçe götürdüm, birinde aldılar onda da cevap verecek şekilde değil, masanın üstünde öyle kaldı.Burda ilgili müdürlük personelinin tavrı önemli bulunduğum bölgede benden çok sonra bu işlere girip başvuru bile yapmadan işlerini çözen insanlar var, siz başka türlüsü mümkün olmadığı için hukuki olarak nasıl çözüm alınacağını yönünde bilgi vererek yardımcı olmaya çalışıyorsunuz, bu konuda minnetarız, ancak sorumu tekrarlamam gerekirse Port dolabınının herhangi bir şekilde zarar görmesi durumunda aynı sayıda porta sahip çok eski olan bu port kutusuna sahip dolaplardan mı konulur, yoksa yenileri daha fazla mı porta sahip olur, 6 yıldır psikolojim bozuldu, o BTK denen Türk Telekom u koruma ve kollama dan başka görevi olmayan kurum 13 adet başvurumuna bir defa bile okuyup cevap vermemiştir, tek yaptıkları telekomun cevabını göndermek, ben bu konuyla ilgili diğer operatöre de başvurdum, cevapları; size hizmet verdiğimiz her konuda memnuniyetinizi sağlamak bizim önceliğimizdir. …. ve fiber altyapımızı kullanmak için ilettiğiniz talebinizle ilgili uzman birimlerimizle iletişime geçtik. Ekiplerimizden aldığımız bilgiye istinaden şirket yatırımlarımız kapsamında, iletmiş olduğunuz lokasyonda 2025 yılına ait bir yatırım planı bulunmamaktadır. DSL hizmeti, Türk Telekom altyapısı üzerinden veriliyor. Bu kapsamda talebinizi ilgili şirkete iletebilirsiniz. ..dışında bir cevap alamadım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (30. sayfa)



-
-
Hocam sorunuza şöyle yanıt vereyim. Saha dolabının kapasitesi bölgedeki ankastrelere göre değişir. Yani abone sayısına ve potansiyel abone sayısına göre değişkenlik gösterir. Sizin oradaki saha dolabının (sizin sokağın bağlı olduğu diyelim) kapasitesini bilmiyorum. Ona bir şey olup (trafik kazası, arıza vb) yenisi yapılırsa nasıl bir kapasite konulur doğrusu bilmiyorum.
Estağfurullah hocam rica ederim. Bildiğiniz gibi ben sadece bilgim dahilinde insanlara yardımcı olmaya çalışan bir vatandaşım. Yıllar içerisinde edindiğim bilgileri ve tecrübeleri aktararak insanlara yardımcı olma gayretindeyim. Ömrümüz yettiğince insanlara yardım etmeyi sürdürmeyi istiyorum.
-
Tekrardan Merhaba,
Bugün KDK yı aradım, başvurumun akıbetini sordum, incelemeye devam ediliyor dendi. Ben 21 martta yazmıştım, ilgili kuruma ne zaman gönderildiğini sordum 15 nisan dendi, yani bir ay geçmiş BTK ya gönderileli. Sizin tecrübenize dayanarak ne kadar sürer daha.
-
Merhaba
İlgili kurumlardan Kdk ya yanıt geldikten sonra Kdk incelemesine alınıyor başvurular. Acele etmeyin hocam bu süreç ile ilgili.
-
-
Sınırsız mobil internet gelince böyle problemler konuşulmaz artık bence
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba
Hocam ilgili yazıda özetle, Evrensel hizmet kanunu kapsamındaki faaliyet dışında ben altyapının türüne karışmıyorum demiş Btk. Yani bakırla da hizmet verebilir fiberle de demiş.
İşletmeciden bilgi alındı demiş cevap ektedir demiş işletmeci ne demiş hocam? Yatırım programında var mı bölgeniz?
-
-
Klasik cvp başından savmış
-
Hocam peki Kdk kararında ne diyordu? Kişisel yerleri silip ekleme şansınız olur mu?
-
-
Anladım hocam. İnsallah en kısa sürede fiberlenirsiniz. Kdk kararında cevap verilmez ise bize yeniden başvurun demiş. Cevapları da almışsınız. İnşallah bölgeniz planlamaya alınır en kısa zamanda.
Zaman zaman işletmeciye kayıt açın hocam talebinizle ilgili.
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X