C2 kullanıyorum ve bir konu dışında TV’den fazlasıyla memnunum. Memnun olmadığım konu, böyle bir TV’de gömülü olan uydu alıcının performansı, arayüzü ve işlevselliği. Kanal aramak için uzuuuuuuuuuun süre bekliyorsunuz. Kanal eklemek isterseniz tam bir işkence. Kanalların yerini değiştirmek ayrı işkence. Gerçekten bu TV’ye yakışmayan bir uydu alıcısı var. Sırf bu yüzden 4K ve arayüzü daha anlaşılır bir uydu alıcı satın aldım. |
LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (269. sayfa)





-
-
-
Servis formunun arkasında yazan süre için ikame televizyon talep edin. Muhtemelen elimizde yok diyerek ret edecekler. Bu THH başvurusu sırasında işinize yarayacak. Servis formu üzerinde yazan tarihten sonra geçerli sürede teslim edilmemiş olursa ( her ne sebeple olursa olsun, parça bekliyoruz vs) hemen yenisi ile değişim talep edin. Yine ret edecekler. THH'ne başvurup hakkınızı arayın. 1 ay içinde sonuçlanır.
-
tamam hocam sağolun gelişmeleri yazarım burayada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar.tekrar rahatsız ediyorum. Servis tv’yi alıp panel değişimi yaptı.servis kumandasıyla panel ömrünü öğrenmek istiyorum dedim.anakart değişmediği için panel sıfır görünmez dedi.kumandayla baktığımızda 1000 küsür saatti panel ömrü.bana söyledikleri şey doğru mu acaba.ana kartla ilgili mi panle ömrü?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Böyle bir şeyi ilk kez duyuyorum. Şahsi fikrim panel değişince sayacın sıfırlanması gerekir ama net olarak bilmiyorum.
Normalde sıfır kutu geliyor ve panel değişimini evde yapıyorlar. Yanınızda açılıyor. Haliyle bu durumda kontrol sonrası görünüyorsa tamam dersiniz.
Sizin tv'yi alıp götürmüşler. Hazır servise girmiş. Madem anakart eski değeri gösteriyor onu neden sıfırlamıyorlar. Yeni panelin ne kadar kullanıldığını nereden göreceksiniz.
Bence bir çelişki var. Ya söyledikleri doğru ama sayacı sıfırlamadılar ya da yenilenmiş veya çıkma panel takıldı. Arıza neydi bilmiyorum ama belki panel bile değişmemiş olabilir. Tabi bunlar tamamen varsayım.
Sonradan aklıma geldi. Size gösterdikleri toplam açık kaldığı saat olarak tv'nin değerleridir. Panel ömrünü göstermemiş de olabilirler. Haliyle kafa karışıklığı yaratmış olabilir.
Alttaki yöntem ile kontrol edin. Muhtemelen o 1000 küsür saat görünmesi lazım. Baktınız başka bir değer var o zaman size gösterdikleri panel sayacıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 17 Eylül 2023; 22:17:43 >
-
Panel değiştirmiş bir kişi olarak yazıyorum maalesef sayacı sıfırlamıyorlar. Ben mantıklı bir cevap beklemediğimden hiç sormadım bile. Size söyledikleride çok geçerli bir sebeb değil bana kalırsa. Düşünün TV'yi açtım renk ayarı bile bozuktu. Paneli takmış, görüntüyü görmüş, kapatıp göndermiş. Kim uğraşıp renk kontrolu yapılacak, sayaç falan sıfırlayacak... Bana kalsa yeni panel takıldıktan sonra renk kalibrasyon ayarı bile yapılmalı ama...
Mesela bu durumda (eski serilerde) 4.000 saatte bir piksel temizleme yapılıyor ya, 3.999 saatte paneli değişmiş bir TV'ye takılan yeni panele 1 saat sonra otomatik piksel temizleme uygulanacak 😲...
İlerde lazım olur diye servis menüsüne girip sayaç okunacak şekilde fotoğraf alın, ben öyle yaptım. Servis menüsüne giriş yöntemleri ilk mesajda yazmaktadır...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tv ekranında dikey çizgi oluştu ve kapanma sorunu vardı.şu an o sorunlar yok.ben de sıfır panel taktıklarından emin olmak için sordum ama verdikleri cevap oydu..bahsettğiniz gibi kontrol edeceğim.teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
manuel piksel temizleme yapın, %90 düzelir.
-
Başlattım bakalım ne olacak. Garantisi bitti her gri geçişte görmeye başladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
forumlarda geri dönüşler değerlidir. özellikle böyle konularda çok daha değerlidir.
sorunu sordunuz, çözüm önerisini aldınız, lütfen sonucu da paylaşın ki benzer sorunu yaşayanlara klavuz olsun.
-
Sanırım ilk internet kullanmaya 1990 yılında başladım. 33 koca sene geçmiş. Ama halen internet kültürü ve adabı konusunda ders almam gerekiyor gibi görüyorum dışarıdan. Teşekkürler hatırlatmanız için. Dün gece yazdım mesajı, ancak bu gece kontrol edebiliyorum.
Soruna gelirsek gece tv pixel temizleme yaptı ve çok büyük ölçüde düzeldi sorun. Ama grilerde bir acayiplik halen var. Tv izlemeye engel değil. Fotoğraflarda anlaşılmadığı için eklemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu dışı olacak ama, interneti 1990 yılında kullanmaya başladığınızdan emin misiniz?
1993 yılında ODTÜ'de öğrenciyken ABD'deki üniversitelerin kütüphanelerine bağlanıp yayınları takip ediyorduk, o da web sayfaları şeklinde değil de, siyah ekranda yeşil text şeklinde (DOS ekranı yani). Benim bildiğim Türkiye'deki ilk internet uygulaması buydu. Şimdi kullandığımız şekliyle web sayfalarının hayatımıza girmesi 1995-1996 filandır.
-
Bence 90 lı yıllar demek istemiştir. :))
-
Pardon 33 değilmiş 30 seneymiş. Yaşlandım zaman mekan karışmış birbirine. Bbs ve news kanalları üzerinden başlamıştım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kablolu bağlantıda 100 mbit üstünü almamam normalmi?
LGUR9100 serisindeki ethernet hızı sanırım max 100 mbit.
-
Hemen hemen her televizyon 100mbit Ethernet kullanıyor. USB 3.0 girişiniz varsa USB 3.0 Ethernet adaptörü alarak 500mbit civarı hız alabiliyorsunuz. USB 2.0 adaptörler ile de oluyor (350-400mbit) ama en iyisi 3.0
HDTVTestyoutube
We show you how to get at least 3x faster wired internet speed (ethernet) on LG & Sony 2021 Smart TVs. Thanks to Surfshark VPN for sponsoring this video... go to https://surfshark.deals/HDTVTest - Enter promo code HDTVTest for 83% off and 3 extra months free. Buy the Cable Matters USB-to-Ethernet adapter from Amazon here*: https://geni.us/ethernet *Disclaimer: This is an Amazon affiliate link, from which we may earn a small commission with each qualifying purchase to help us purchase more gear to test. Our analysis and opinion are never influenced by potential commissions. To take advantage of this method, obviously your broadband internet connection speed should be faster than 100Mbps. The "Includes paid promotion" message in this video refers to the sponsorship by Surfshark VPN. ======================== **Click Below to SUBSCRIBE for More Reviews, Sneak Peeks & Tips: https://www.youtube.com/channel/UCcCYOO2uYPnG-21WDOWdwew?sub_confirmation=1 ======================== VISIT HDTV Test http://www.hdtvtest.co.uk/ FOLLOW US! https://www.facebook.com/HDTVTest https://twitter.com/hdtvtest https://www.instagram.com/hdtvtest https://twitter.com/vincent_teoh https://www.patreon.com/hdtvtesthttps://www.youtube.com/watch?si=OJ6zuZPd7xwHPg8Y&v=PIef8iRZhLE&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 21 Eylül 2023; 10:21:38 > -
Arkadaşlar tavsiyenize ihtiyacım var. Bir teknosa mağazasında lg nin geçen yıldan kalma teşhir 55 inç oled modeline denk geldim tam modelini bilmiyorum ama fiyatı 28000 di. Görevli arkadaş dürüstçe abi 1 yıldan beri teşhirde günde 12 saat çalıştı dedi. Tv 1 sene boyunca saatlerce çalışmasına rağmen renkler capcanlı diğer yeni model oledlerden farklı değildi. Sormak istediğim bu ürünün garantisi satın alım tarih itibari ile 2 yıl garanti geçerli mi olacak mı yoksa teşhir olduğu için prosedür farklı mı. Değilse 2+3 yıl teknokask ile garantiyi 5 yıla uzatsam sizce mantıklı mı tşkrler
-
Teşhir OLED alınmaz. Zate çok fazla çalışmış. Mevcut hali çok önemli değil. 1 yıl garantisi oluyor. Konu içi arama yaparsanız ilave garanti alanların hepsi bunun yalan dolan olduğunu acı bir şekilde deneyimleyerek burada mesaj yazdılar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X