Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (115. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.744
Cevap
260
Favori
366.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • /



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Digital Reaction -- 2 Şubat 2022; 4:58:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt
    Biliginiz için teşekkürler bende merak ediyordum kaç saat çalıştığını

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Ana Sayfaya sabitleyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt

    Gerçekten güzel bilgi. Foruma değerli bir katkıda bulundunuz. Teşekkürler.

  • Benim bu televizyonla yüzüm gülmeyecek anlaşıldı, dün bu soldaki pembelik için servis kaydı açtırdım, dedim en azından gelip baksınlar hem servis kumandası da getirirler panel EVO mu diye kontrol ederim EVO ise bu şekilde razıyım diyecektim en azından panelim yenisinden.


    Sonra televizyonda sağ ortada 1 tane ölü subpixel gördüm (sadece sarı, yeşil ve cyan renkte pixel sönük, diğer renklerde problemsiz yanıyor pixel)

    Üstüne sağ alt kısımda çok çok hafifte olsa beyaz parlak bir ışık şeklinde bir nokta var, görmek çok zor ama orda işte,, fotoğraflayamadım ama şuna benziyor;


    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    Son olarakta ekranın tam ortasında üst tarafta garip bir kutucuk belirdi; televizyonu kapatıp 10 dakika bekledikten sonra yok oldu.


    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu
    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu
    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    Televizyonu aldım 10. Günde nelerle uğraşıyorum bütün hevesim keyfim kaçtı açıkçası, servis kaydı açtım servisten kurulumu yapan arkadaş aradı, bunda bişey yok diyor ton farkı için, bu normal diyor değişim olmaz dedi, benim tv EVO panel değilmiş onuda söyledi, yani hem EVO değil hem pembelik var bu daha kötü. O çıkan kutu içinde atölyeye getiririz televizyonu burada da aynısı olursa işlem yapılır olmazsa yapamayız diyor. Şimdi ben saatli bomba gibi ne zaman ekranın ortasında kutu çıkacak diye mi bekleyeceğim orada çıkmazsa. DOA Kapsamında değişim istiyorum dedim bu şekilde değişim için rapor yazamayız görüntü normal isterseniz 30 gün geçmediyse aldığınız yerden değişim isteyin (vatandan aldım, servis bakmadan nasıl değişim isteyeceğim ki?), ben fotoları merkeze göndereyim bakalım ne diyecekler dedi, bekliyoruz ama sanırım değiştirmemek için uğraşacaklar. Yani bariz bir şekilde ton farkı var ben bunu bu şekilde ve diğer kusurlarıyla istemiyorum yenisini verin diyemiyorum kısacası çünkü "bu normal" diyorlar, ne yapacağım bilmiyorum kaldım öyle.





  • kumanda sorunu yaşamıştım. çok boş şeylerle uğraşmak zorunda kaldım. sorunum şuan çözüldü yenisiyle değiştirecekler. yoksa tüketici heyetiyle uğraşacaktım.geçen 2 haftada süreçten memnun kalmasam da sonuçtan haliyle memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt
    Valla çok geçmiş olsun hocam. Benimde 48c1 bugün teslim oldu. Sendeki durumları görünce inşallah çıkmaz diyorum. Ama kısmet görecez bakalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nerturk kullanıcısına yanıt
    Sonunda sorunun çözülmesine sevindim. Lüzumsuz yere uğraştıran işi bilmezler sebebiyle insanı soğutuyorlar. Bu işi bilmezler üstlerinden azar yemek yerine takdir aldığına da eminim. Malesef ülkemizde satış sonrası hizmet anlayışı bu...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt

    Ben de 48c1 alıp ekranda çıkan 3 adet dikey çizgi yüzünden tv'yi iade ettim. Vatanbilgisayar servis değişim raporu olmadan ürünü iade almıyor.


    İsteyen kabul eder istemeyen etmez, başkalarının bu konuda ne düşündüğü benim için çok önemli değil. Lg 48 c1 sorunlu bir tv. İsterse lg Türkiye bu üründen 10 milyon adet satmış olsun. 48 c1 sorunlu bir ürün. rtings başta olmak üzere bir çok inceleme sayfası bu tv'yi övüyorsa ise, bize sorunlu panelleri yollamışlar demektir.


    c2'de umarım bu basit sorunlar çözüme kavuşur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 2 Şubat 2022; 18:10:59 >
  • Bir model alacaksanız çıktığı dönem almakta fayda var sanki. İlla ki iade vs modelleri tekrar değerlendirip satıyordur tüm firmalar, LG değil, hepsi boyle yapıyordur. İade diye çöpe atacak hâlleri yok. Teknolojik bir cihaz almak istiyorsanız yeni modeli bekleyin ve çıktığı gibi alın indirim vs beklemeden. Hep öyle yaparım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca internet üzerinden alın ki çat diye iade hakkınız olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vatanı aradım, televizyonun kutusu açıldığı ve kullanıldığı için 14 gün içinde dahi olsa iade almayacaklarını, ayıplı mal olarak iade veya değişim yaptırabileceğimi bunun içinde servis çağırıp değişim belgesi düzenletmem gerektiğini söyledi, servisteki arkadaşta "nesi var bu normal" diyor fotoğraflara, attığım fotoları merkeze göndermiş, siz neden gelip bakmıyorsunuz dedim bende gelsem aynı işlemi yapacağım foto çekecektim dedi, bakalım merkezden cevap bekliyoruz, umarım çok sıkıntı çıkarmazlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt
    1. foto ve 3. foto direk değişim sebebi. Panel DEFECT gelmiş. Buradaki cahil servise bunu anlatmak çok zor, mecbur taciz şeklinde olacak.
    2. Subpixel 1 adet den DEĞİŞİM OLMAZ. LG nin kendi subpixeli saymıyor. DEAD PIXEL değişiyor oda EU / USA de firmaya bağlı.
    3. Servisin abi EVO değil dediğinin bir önemi yok. Kör Cahil hepsi.
    4. Bu sebeb ile çoğu insan Burak hocamızdan alıyor TV yi forum içi. Vatan dan alınan ürünler Allaha emanet. Bir sonraki OLED iniz burak hocamızdan olsun derim.
  • Pink tint dedikleri bu oluyor sanırım.Karşıdan bakınca herhangi bir pembelik söz konusu değil.

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @BJK@ -- 3 Şubat 2022; 10:28:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • @BJK@ kullanıcısına yanıt

    Aynen bu durum evo panel denk gelmiş sizede.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @BJK@ kullanıcısına yanıt

    Evet bu EVO panel, benimki böyle değil, benimkide böyle olsa keşke, hayırlı olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @BJK@ kullanıcısına yanıt
    C1 ise bu halaya katılın ve Evo panelin tadını çıkarın :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E502C764D

    C1 ise bu halaya katılın ve Evo panelin tadını çıkarın :)
    48C1

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Euxinus E kullanıcısına yanıt

    Dostum bana PM den iletişim bilgilerini verirmisin. Büyük ihtimal sorununu çözdümLG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 


    Seninle iletşime geçilecek LG tarafından


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 2 ay önce almış olduğum 55c1 model tv dün gece İzmir'deki yağışlardan sonra bozuldu. Prize takılı fakat power ışığı yanmıyor. Televizyon izlerken bir anda gitti. Priz değiştirdim fakat nafile çalışmıyor. Biraz araştırdım sanırım garantilik bir durum da değil. Daha önce benzer bir durum başına gelen var mı ? Arıza ne olabilir, tahmini masrafı nedir ? Masrafları elektrik dağıtım şirketlerinin ödediği gibi bir duyum da aldım, doğruluk payı var mıdır ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcold1907 -- 3 Şubat 2022; 16:44:18 >
  • 
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.