Şimdi Ara

KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
134
Cevap
1
Favori
5.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Mühendislik olarak geri kaldığı içinmidir o muhteşem diye sıraladıgın arabalar ve markalar on yıllardır golf gibi olabilmek için canla başla çalışıyor ama olamıyor ?

    Hakkını teslim ettim yukarda ne yazdım. Civic hb slalomda iyi. Tamam ama bu kadar. Yetmiyor satmaya.

    Kanıt istiyorsan satış adetlerine bakabilirsin.



    Alıntıları Göster

    Avrupada bireyler birşeyler satın alırken ilk önce kendi ülkesinin ürettiğine bakar. Eğer kendi ülkesinin ürettiği işine gelmezse kıta Avrupasında üretilen ürüne yönelir. O da uymazsa Avrupa dışı ürüne yönelir. Üstü kapalı bir milliyetçi yerli malı kullanma eğilimi vardır. O şekilde yetiştirilirler. Böyle bir durum olmasına karşın Almanlar bile kendisine Bizim kadar hayran değil. Kompleks derecesinde alman hayranlığımız var. Onlarda Bizim gibi yabancı ürün hayranlığı yoktur. Bu yüzden kıta Avrupasında golf çok satar. Diğer üreticiler Avrupalıların ürün milliyetçiliği nedeniyle kıtadan çekiliyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Hırsızın hic mi sucu yok hocam? Araclarinda tampon demiri sunan, yani insanimiza saygisi olan firmalar da ayni kanuna tabi olarak ülkemizde arac satiyorlar. Bir de böyle düşünün KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok satan araba daha iyi araba oluyorsa, Corolla Golf’ten cok daha iyi bir araba o zaman, degil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Pug bentayga 308 nasıl oluyorda sportif C segment oluyor. Yani bizim 308 de göremediğimiz onların gördüğü sportif yanları nedir.

    Benim km77 de en çok etkilendiğim civic hb ile mercedes gts olmuştu.

    Maalesef vag araçlarının bu konuda çok çalışması gerekiyor. Kendi polo aracımdanda biliyorum arkayı bırakmaya meyilli. Esp geç müdahele ediyor. Şirket aracım megane da esp neredeyse müdahale etmediği bir an yok. Kimisi bu durumdan hoşlanabiliyor. Ancak aileniz varsa arabada, esp nin geç müdahale edeceğini bilmeniz endişenlendiriyor.

    Nasil oluyor , C segment 80 Km/s uzeri testi tamamlayan 4 aracla oluyor..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    Bir gün 308 sürerseniz videoda göremediğiniz çevikliği sürerek deneyimlersiniz KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?  Hoş videoyu dikkatli izlerseniz aracın direkt tepkisini, giriş/çıkış hızlarını ve stabilitesini farketmeniz gerekir.KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 


    308 kullanıcısı olarak, kaymak asfaltta C segmenti araçlar arasında yol tutuşta tepe noktadaki araçlardan birisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak hız limitlere yakın olduğunda bozuk yoldayken aracın süspansiyon sistemi darbeleri sönümlemede yetersiz kaldığından, anlık zıplama ve bu da anlık olarak kaymaya yol açmakta. Tabi bu dediğim limitlerine yakın süratlerde (Golf'ün ulaşamayacağı hızlarda KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?  ) oluyor ama belirtmeden edemedim.


    Bu sebeple, kullanıcısı olmama rağmen bana göre C segmentinde 1. olan araç Civic'tir. Şirket aracı olan Focus 4, torsiyonlu olmasına rağmen 308'in bozuk yolda yaptığı anlık zıplamaları yapmıyordu. Bana göre genel kullanım olarak 2. sıra Focus'un 3. sıra 308'indir.





  • Bence mihtibushi eclipse cross.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuraya yazayım;

    Km77 testinde C-SUV'lar arasında piste en hızlı giren otomobil, 84 km/h ile Citroen C5 aircross'tur ve pisti kusursuz tamamlamıştır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Hırsızın hic mi sucu yok hocam? Araclarinda tampon demiri sunan, yani insanimiza saygisi olan firmalar da ayni kanuna tabi olarak ülkemizde arac satiyorlar. Bir de böyle düşünün  

    Yani ne yapalım? Araç almayabiliriz değil mi? Eee zaten bu bizim yapabileceğimiz birşey. Almazsın olur biter. Fakat lüks segment alacak kadar paramız olmayan bizler için kötü haber şu ki o zaman hiçbir markayı model araç almamamız gerekiyor çünkü bütün modeller de durum aynı.


    Ayrıca biz neyi tartışıyoruz pek anlamış değilim zaten. Arkadaş birşey yazdı, arka tampon demiri yok mu diye? Bilgim yok bu arada var mı yok mu diye ama olmayabilir çünkü her firma buna benzer donanımları kısıyor ülkemizde. Genel insanların alabileceği bütçelerdeki araçlarda ben kısmayan hiçbir firma yok hepsi birşeyleri kısıyor.


    Yani ilk defa mı böyle birşey duyuyorsunuz? İlk defa duyuyorsanız bence bana birşeyler yazmaya çalışacağınıza tek tek bizim ülkemize gelmeyen donanımları çıkartmaya başlayın biraz bilginiz artar en azından. En başta VW bunları yapıyor, hava yastığı dahil kırpmadığı donanım kalmadı gelmiş bir arka demiri tartışıyoruz akşamdan beri.


    Yok hırsız yok saygı ne saçma şeyler bunlar. Ticaret yapıyor adam, zaten o fiyatlara araç kurtarsa niye koymasın. Koyar donanımını parasını da alır. Senin saçma vergi sistemin yüzünden elli takla atıyor işte firmalar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 11 Mayıs 2021; 23:43:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Avrupada bireyler birşeyler satın alırken ilk önce kendi ülkesinin ürettiğine bakar. Eğer kendi ülkesinin ürettiği işine gelmezse kıta Avrupasında üretilen ürüne yönelir. O da uymazsa Avrupa dışı ürüne yönelir. Üstü kapalı bir milliyetçi yerli malı kullanma eğilimi vardır. O şekilde yetiştirilirler. Böyle bir durum olmasına karşın Almanlar bile kendisine Bizim kadar hayran değil. Kompleks derecesinde alman hayranlığımız var. Onlarda Bizim gibi yabancı ürün hayranlığı yoktur. Bu yüzden kıta Avrupasında golf çok satar. Diğer üreticiler Avrupalıların ürün milliyetçiliği nedeniyle kıtadan çekiliyorlar.



    Alıntıları Göster

    Golf gibi araba ürettikte bizmi almadık ? Öyle bir yazmışsınki bizde nice markalar varda biz almıyoruz gibi..

    Şakamısın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 11 Mayıs 2021; 23:51:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Cok satan araba daha iyi araba oluyorsa, Corolla Golf’ten cok daha iyi bir araba o zaman, degil mi?

    Corolla bağımsız süspansiyon bide

    Sen yinede çaktırma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Nasil oluyor , C segment 80 Km/s uzeri testi tamamlayan 4 aracla oluyor..



    Alıntıları Göster

    Ne nasıl oluyor ?

    80kmh üzeri test etti ve halk arabası 308 super spor otomobil oldu öylemi ?

    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Yahu arkadaş atıp tutmadan önce olayı bi araştırıp öyle ahkam kessen? Lüks olmayan araçlarda durum aynı falan da değil, bu durum sadece ülkemizde üretilen ve bize satılan Honda modelleri özelinde olan bir olay. Zaten global olarak tüm ülkelerde bu uygulamayı yapıyor olsalar kimse laf etmez, buradaki ayıp bizlere 3. dünya ülkesi vatandaşı muamelesi yapılması. Bu olay far/yağmur sensörünün çıkartılması gibi donanım kısılması değil ki, bildiğin dolandırıcılık!


    Hatta bir önceki kasa yani FB7 Civic'te dahi olan bir durum bu; ülkemizde üretilip iç pazara satılan araçlarda arka tampon içerisinde bulunan demir bar yokken diğer ülkelere sattıklarında bu demir bulunuyor. Neden, çünkü ülkemizde böyle bir regülasyon yok. O zaman Türk insanı bir kaza anında ne halt yerse yesin, biz de o 3 kuruşluk bardan kar edelim demiş Honda yönetimi. Hatta al bak fotoğraflarla da göstereyim;



    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?


    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?




    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?



    Oysaki aynı araçların yurtdışı versiyonlarında bu bar bulunuyor. Hatta çook eski kasasından bir örnek;



    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?




    Edit: Almazsın olur biter kısmını cevaplamayı unutmuşum; valla hocam 2012 senesinde FB7 Civic aldığımızda aklıma hiç de acaba bunun arka tamponunda darbe sönümleyici bar var mı diye bakmak gelmemişti. Malum 2000'li yıllarda satılan arabalarda bile olduğu için insanın aklına gelmiyor. Geçtiğimiz yıla kadar ben bu rezilliği bilmiyordum, hangi marka yapsa yakıştıramayacağım bir ayıptır bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhadogdu -- 12 Mayıs 2021; 0:44:33 >




  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Hocam segmentinin banisi olduğu için torsiyon kullanarak rakiplerine avans veriyormuş Golf, öyle diyolla KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Yahu arkadaş atıp tutmadan önce olayı bi araştırıp öyle ahkam kessen? Lüks olmayan araçlarda durum aynı falan da değil, bu durum sadece ülkemizde üretilen ve bize satılan Honda modelleri özelinde olan bir olay. Zaten global olarak tüm ülkelerde bu uygulamayı yapıyor olsalar kimse laf etmez, buradaki ayıp bizlere 3. dünya ülkesi vatandaşı muamelesi yapılması. Bu olay far/yağmur sensörünün çıkartılması gibi donanım kısılması değil ki, bildiğin dolandırıcılık!


    Hatta bir önceki kasa yani FB7 Civic'te dahi olan bir durum bu; ülkemizde üretilip iç pazara satılan araçlarda arka tampon içerisinde bulunan demir bar yokken diğer ülkelere sattıklarında bu demir bulunuyor. Neden, çünkü ülkemizde böyle bir regülasyon yok. O zaman Türk insanı bir kaza anında ne halt yerse yesin, biz de o 3 kuruşluk bardan kar edelim demiş Honda yönetimi. Hatta al bak fotoğraflarla da göstereyim;









    Oysaki aynı araçların yurtdışı versiyonlarında bu bar bulunuyor. Hatta çook eski kasasından bir örnek;






    Edit: Almazsın olur biter kısmını cevaplamayı unutmuşum; valla hocam 2012 senesinde FB7 Civic aldığımızda aklıma hiç de acaba bunun arka tamponunda darbe sönümleyici bar var mı diye bakmak gelmemişti. Malum 2000'li yıllarda satılan arabalarda bile olduğu için insanın aklına gelmiyor. Geçtiğimiz yıla kadar ben bu rezilliği bilmiyordum, hangi marka yapsa yakıştıramayacağım bir ayıptır bu.

    Bu konuyu araştırıp nitelikli bir konu açma niyetim var. Benimde 2009 model civic’im de bu olayı yaşamıştım, seneler evvel.




  • Golf nereden Premium oluyor?

  • İyi bir tutturmuşsun arka tampon demiri var diye iddia eden mi var burada bir de bir ton fotoğraf koymuş. Varsa şaşırman yoksa şaşırmam çünkü bütün markalar kısıyor güvenlik donanımların öyle veya böyle. Türkçe yazıyorum anlamdıysan bir daha yazayım tüm markalar diyorum, yapmayan yok.


    Hava yastığı koymuyorlar diyorum hava yastığı daha ötesi var mı? Aracın arkası o kadar göçtüğünde oluşacak yaralanma riski %10 ise hava yastığı olmayan araçta yaralanma riskin %70'dir. O avatarındaki VW'ni bir araştırsana şu anda nasıl bakmadım ama daha bir önceki kasa Polo'ya kadar kaç hava yastığı ile satmış ülkemizde araçlarını? Çapışma önleme, şerit takip,kör nokta uyarıcı sistemlere gibi donanımlara girmiyorum bile.


    Yok sadece Honda'da varmışta, başka tüm markalar bütün donanımları tammışta, öyle san sen daha. 2 Hava yastıklı Polo'yu alınca da ilk defa duydum, bilsem almazdım yazarsınız foruma.

    @talhadogdu





  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Ne nasıl oluyor ?

    80kmh üzeri test etti ve halk arabası 308 super spor otomobil oldu öylemi ?

     



    Alıntıları Göster

    Super spor degil, sportif arac...Sportif araci Hot Hatch ile karistiriyorsunuz sanirim?


    Arada fark oluyor da..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Senin yaptığın tam olarak başkasının yanlışını göstererek kendi ayıbını masum göstermeye çalışmak :)


    Hadi bana başka bi markadan örnek göstersene broşürde belirtilmeden ülkemize özel çalınan güvenlik önlemini. Honda yönetimi şu mesajları okusa yüzü kızarır, bizim fanatiklerimiz hala "ama bak o da çalıyor kii" diyor.


    308 ve Passat kullanıyor olmam VW'i ya da PSA'yı eleştirmeme engel değil. Polo'ya 2 havayastığı koyularak satılmasını ben hep eleştirdim hatta kampana ile satılıyor olmasını da hala eleştiririm. Hava yastığı ayıbını şu an düzeltmiş olsalar da bunu zamanında insanımıza yapılmış bir ayıp olarak görürüm.


    Ancak şu var, 2 havayastığı ile satılan Polo broşüründe açık açık 2 havayastığı diye belirtilerek satıldı. Yani insanlar kendilerine yapılan bu ayıbı bile isteye kabul ederek bu aracı satın aldılar.

    Peki Honda, bu araçlardan çaldığı tampon demirini belirtti mi? Valla 2012'de en azından bana belirtmediler. Araç almadan önce izlediğim tüm kaza testleri de Amerikan versiyonuna ait olduğu için bu dolandırıcılığı farkedemedim KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 





  • Hocam sizin gece gece vaktiniz bol canınız da sıkılıyor birilerine sataşayım vakit geçsin diyorsunuz anladığım kadarı ile, yazmadığım şeyleri yazmış gibi yorumlayıp başkasını söyleyerek bunu haklı çıkartmaya çalışıyorsun ne alaka? Nereden çıktı bu? Böyle birşey var ve yapılıyor diyorum bu kadar. Kim haklı kim değil diye birşey mi yazdım konuda? Amerikan versiyonu ile Avrupa versiyonları arasında araçların farklar var. Yetmedi Avrupa versiyonları ile de ülkemiz versiyonları arasında yine fark var. Bu kadar basit bir cümle işte. Kim haklı kim haksız çıkarımı nereden çıkıyor buradan? Özellikle Amerika ve Avrupa arasındaki farkları hiçbir broşürde ben yazdığını görmedim, duymadım.


    Yok VW, Pejo almam eleştirmeme engel demek ne kadar saçma birşey. Hem al hem eleştir. Böyle yaptığın müddetçe firmalar az bile yapıyor illa görüşümü soruyorsan, bak burada görüş belirttim. Burada yazan görüştür, böyle yazınca görüşünüzü yazmış oluyorsunuz. Gece gece uğraştığımız şeylere bak.


    Madem bu kadar bilgili bir abiye benziyorsun gece gece de anladığım kadarı ile boş vaktin çok üstüne bilgiç bilgiç "Hadi bana başka bi markadan örnek göstersene broşürde belirtilmeden ülkemize özel çalınan güvenlik önlemini" diye yazıyorsunuz o zaman bana Avrupa'da, Amerika'da satılan Civic'in broşürü ile ülkemizde satılanın koyuver foruma, biz de görelim hangi versiyonda arka tampon demiri var demiş hangisinde yok demiş ve tüketiciyi nasıl yanıltmış? Daha araçların Amerikan pazarında satılanını ile Avrupa'da satılanı arasında birçok fark olduğunu bilmiyorsun gelmiş bana laf yetiştireceğim diye uğraşıyorsun.


    Amerika'nın kanunları ile Avrupa'nın bir mi? Amerikan versiyonu VW'ler ile Avrupa versiyonları arasındaki farklarını da anladığım kadarı ile çok çok iyi biliyorsunuz. Onları da yazın size zahmet. Elma ile Armutu madem karşılaştıracağız dökün bakalım tüm araçları ortaya da hem bilginizden faydalanalım hem de öğrenmiş olalım.

    @talhadogdu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 12 Mayıs 2021; 2:44:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Super spor degil, sportif arac...Sportif araci Hot Hatch ile karistiriyorsunuz sanirim?


    Arada fark oluyor da..



    Alıntıları Göster

    Neresi sportif 308 in ?

    308 sportif civic hb sportif değil mi ? Neyin kafası bu ? 308 sportif se, golf te premium o zaman..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.