Şimdi Ara

.. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
886
Cevap
72
Favori
123.337
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sizden gördüğüm mesajlardan sonra konu başlığında ve ilk mesajda açıklama yazdım. daha fazla kişi mağdur olmasın farkında olmadan. bundan önceki 4-5 inserttir düşen indirimin böyle olması şaşırttı açıkçası. sanalmarkette bende indirim şuan düştü.

  • Bugun 4 farklı alışveriş yaptım mağazadan saat 15 gibi,sorunsuz düştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Money de kullanılamıyordu, birkaç haftadır haftasonları sıkıntılı olabiliyor.


    Birkaç saat bekleyince düzeliyor.

  • Kodu aldım Migros uygulamasından kendi profilime tanımladım. Kardeşim kasaya benim telefonumu söylemiş ama indirim uygulanmamış acaba kodu uygulamaya tanıtınca biraz zaman mı geçmesi gerekiyordu ? Abur cubur almış içine oturmuş olmayınca  

  • Bugün öğlen saatlerinde annemle arka arkaya geçtik bende düştü annemde düşmedi. Benim fişte money ile ilgili bilgiler yazıyordu ama annemin fişinin altı kısmına baktım sanki kasiyer kartı hiç makineye okutmamış gibiydi hiçbir bilgi yoktu Money ile ilgili. Neyse ki kazanacağımız başka indirim ya da Money yoktu alışveriş sepetinde. Bence bugün alışveriş yapanlar dikkat etsinler sadece 10 TL düşmemiş olursa yine iyi kazanmayı beklediğiniz Moneyler varsa onlarda da yüklenmeme gibi bir sorun olabilir. Çünkü dediğim gibi kasiyer kartı kasaya okuttu ama sanki alet hiç okumamış gibi fişin en alt kısmına yazan tam bana göre kampanyaları vs. ile ilgili en ufak bir bilgi yok. Telefon numarası söyleyerek alışveriş yapanlarda durum nedir bilmiyorum.


    Bir de bu sorun ile bağlantılı mı bilmiyorum ama mağazada uygulamadan hesabımızda kaçar Money var bakalım dedik. Ben profilime girdim baktım, annem uygulamadan profiline tıkladığında hata mesajı çıkıyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi den -- 20 Mart 2021; 18:43:15 >




  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt

    Migros Money uygulamasında son alışverişlerinde bu abur cubur alışverişi gözüküyor mu, fiş tutarı ne kadardı, dün alışveriş yaptım düştü, bugün babamın telefonunda sanal markete özel 20 TL indirim ile birlikte kullandık o da düştü, saat 19-21 arası gelecek teslimat saat 18 de geldi, şuan uygulamada daha kullanılmış olarak gözükmüyor indirim kampanyası,


    Sizin kasiyer telefonu yanlış girmiş olabilir mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasiyer ile ve money kartı okutmama ile alakalı değil. Kartımı kullandım. Moneylerimi kullandım ve otuz lira ödeme yapma safhasına geldik. Buradan sonra on lira düşmesi gerekiyordu ama düşmedi. Migros uygulamasından baktığımda ise on lira indirim kullanılmış görünüyor. Yapacak bir şey yok. Müşteri hizmetlerini de aramayacağım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az önce 40 tl lik alışveriş yaptım indirim düşmedi. sonra kasiyere söyledim düşmedi diye, bugün sıkıntı var dedi. iade de etmedim bekleyenler vardı sırada.

  • YarasaÇorbası kullanıcısına yanıt

    Evet indirim düşmedi ama saat 3-4 gibi düşüyordu yarım saat önce aldık düşmedi bizde de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Migros uygulamasına da girmiyordu 30 dakika önce, muhtemelen sistemlerinde sorun var. Şuan yavaşta olsa giriyor uygulamaya . Bence sorun düzelmiştir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • den kullanıcısına yanıt

    Fişteki ürünlerin en üstünde Money kart numarası yazar. Kendi fişiniz ile karşılaştırabilirsiniz. Eğer annenizin fişinde kart numarası yoksa kart okunmamıştır.

  • bay baykuş kullanıcısına yanıt

    Ona dikkat etmemiştim. Şimdi iki fişe de baktım ilginç bir şekilde annemin fişinde kartının numarası yazıyor ama benimkinde yazmıyor. Bir tuhaflık var bu işte çözemedim.

  • den kullanıcısına yanıt

    O zaman indirim düşme olayının tam tersi şekilde olması lazımdı. Demek ki sistemsel bir sorunlar yaşanmış bugün. Eğer indirim düşmüş gibi yazıyorsa uygulamada, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçip tutarın kartınıza tanımlanmasını talep edebilirsiniz.

  • YarasaÇorbası kullanıcısına yanıt

    aynen bende de düşmedi. kasiyer "bugün sistemlerde sorun var " dedi. iptal edeyim tekrar gir desem olmayacak baktım sırada bekleyenler homurdanmadan indirimsiz ödeyip geçtim bende


    25e 10 indirim tanımladık ama bugün olmadı neyseki "kullandın Yararlandın " gibi ibare yok şu an

  • Bugün sabah yaptım indirim düştü akşam üstü yol üzerindeyken bi daha yaptım ve düşmedi ..  

  • Bugün deneyen oldu mu, migros iyi kar yapmıştır iki gündür böyle, iade etmeye üşenenler çoktur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hep sanaldan deniyorum indirimin düşüp düşmediğini
    Sonra markete gidiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 gibi aldım bugun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kodu aldık ama nereye tanımlayacagımı göremedım ne mobıl neden web sayfasında kart veya tanımlanacak başka yer yok

  • social kullanıcısına yanıt

    İlk mesajda yazıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.