Şimdi Ara

PAYCELL - KAMPANYALAR - [GENEL KONU] (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26.508
Cevap
573
Favori
2.040.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bi gözüküyor bi gidiyor. gözüktüğü bir sırada İstanbulkart kuponumu kullanmak için 10 TL istanbulkart yükledim. hatta hediye para -10 TL düşeceği sayfada yazıyordu. yükledim faturama yansıtmış 10 TL. kupon hala duruyor. salak bunlar yeminle bezdim hatalarından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kupon kullanmaya da korkacağız artık faturamıza geçirecekler mi diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendekilerde silinmiş 120 Turkcell vardı.30 filan da N11

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    bende ilk bakiyeden kesti, ikinci denemede yine bakiyeden kesmiş, 10 hediye de gitti kullanıldı yazıyor, ama bi sorun olacağını anlamıştım, yükleme esnasında döndü durdu uzunca, birinde hata verdi falan, keşke denemeseydim sakin bi zamanda yukleseydim, ilk defa sorun yaşadım, dh de paylaşılan fazla gitmiyor neyse zaten öbür ay sonlanır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şok paycell gözükmüyor bende kampanyalar bölümünde?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa2442

    Hattimda 60 lira var, alacaklarim 30 lira , ayrica 30 liralik da kupon vardı. Gercekten cok garip:)

    Enteresan. Anlık bir sistem hatasından başka bir ihtimal kalmıyor o zaman.

  • CengizGurkan kullanıcısına yanıt

    Kampanyalar genellikle önce web sitesine düşüyor; uygulamada bir süre sonra görünüyor.

  • aynen sorun olduğu zaman yapmamamız lazımdı. kupon bir gelip bir gidiyordu, yükleme ekranında bazen hediye para gözüküyor bazen gözükmüyordu. gözüktüğü an yaptım ödeme kısmı 0,65 TL yazmasına kandım.

    dhde paylaşılmasıyla ilgisi yok paycell ilk çıktığından beri olan bir şey 2500 Puana 10 TL'lik İstanbulkart kuponu almak. yine devam edecektir ama şu sorunlar cidden can sıkıyor. 50 tl app store kuponum var kullanmaya korkuyorum şimdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Sakın MH arama hesabını ayrıntılı incelerseler ayvayı yersin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sebep?

    cins cins konuşmayın rica ediyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __kadıköyRAP__ -- 2 Temmuz 2021; 2:32:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    hocam aynı sorunu bende yaşadım dün,sinir oldum resmen.Mh ye durumu anlatıyorum ama anlamıyor ki bakıyor bakıyo çözemiyor.En son kapattım şikayet yazdım bakalım ne olacak.10 tl istanbul karta atarken 10 tl kuponu düştü gözükuyor ama faturaya kupon kullanmadan yansıtıyor.


    aynısı dün burger king'de oldu,51 tl alışveriş yapıldı 40 tl kupon vardı...kupon düştü gözüküyor 11 tl çekilecek yazıyor ama faturaya 51 tl yansıtmış kuponar hala duruyor   sinir bozucu bir durum bakalım ne olacak




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senseman62 -- 2 Temmuz 2021; 16:3:47 >
  • senseman62 kullanıcısına yanıt

    senin daha fenaymış hocam. ben aramadım bile çözüm sunmayacaklarını bildiğim için. turkcell mh ile paycell mh hiç alakası yok kalite olarak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir sorun da benim başıma geldi. Burger King'te 40 TL'lik kupon vardı hesabımda. Dün 41.90 TL tutarında bir şeyler aldım. QR ile ödeme yaptığımda hesabımda 1.90 TL hesabınıza yansıtılacak dendi ve bende onayladım. Bugün baktığımda 41.90 TL tutarı direkt faturama yansıtılmış.

    Müşteri hizmetlerini bu sabah arayıp durumu belirttim. Burger King'te çalışan kişi yanlış bir menü seçmiş diyor. Mobil ödeme diye bir seçenek daha varmış Burger'da ve onlar onu seçmiş diyor.

    Bende bu durumun olamayacağını çünkü ekranımda 1.90 TL'nin faturaya yansıtılacağı ibaresini gördüğü belirttim. Ancak hala aksini savunuyorlar.

    İşin kötü sistemlerinin çok ama çok kötü olmasına rağmen hala her konuda kendilerinin haklı olduğunu belirtiyorlar.

    Sikayetvardan daha önce bir konu açmıştım hiç bir sonuç çıkmadı. Çok sinir oldum cidden.

  • TH3ROCK kullanıcısına yanıt

    E-devletten tüketici hakem heyetine şikayet gönderin hocam, 5 dk almaz, ancak bu şekilde dönüp ilgilenirler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recplayer

    E-devletten tüketici hakem heyetine şikayet gönderin hocam, 5 dk almaz, ancak bu şekilde dönüp ilgilenirler

    Bunlar Merkez Bankasına bağlı diye oraya dün şikayet yazayım dedim. Ancak işin garip tarafı Merkez Bankasına şikayet yazamıyormuşuz.


    En iyisi Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunayım. Ancak geçen ayların kampanya görüntüleri yok elimde işin kötü yanı.

  • TH3ROCK kullanıcısına yanıt
    Bddk ya başvuru yapıyorsun sanırım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kzltn043 kullanıcısına yanıt
    Ödeme Kuruluşları Merkez Bankasına tabi hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar ne merkez bankası ne bddk hiçbir şey yapmiyor. Bi halta da yaradıklar yok.
    Herhangi bir uyuşmazlıkta tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.

    Sağlıklı günler dilerim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TH3ROCK kullanıcısına yanıt

    Googledan ve paycell sitesinden geçmiş kampanyaları aratabilirsiniz

    Olmadı webarchives sitesine bakıp oradan da bulabilirsiniz kampanyaları

    Ekran görüntüsünü başvururken yüklemeniz yeterli kabul edilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    Şikayet yazdım geri dönüş yapıp iade ettiler hocam... faturaya yansımamis daha yarına kadar bekleyip duruma bakacağım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.