Farklı bir HDMI kablo ile denerseniz bence sorununuz çözülebilir aynı sorun bende de mevcut idi. Düzeldi şu an bendeki sorun. |
Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (23. sayfa)



-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: klebinhoMi box s modeli bu televizyonda tekleme yapiyor zaten benim dışımda bir kaç kullanıcı onceki sayfalarda belirtmişti bunu o yuzden geri iade edebileceğiniz sitelerden alırsanız 14 gun icinde beğenmedim diyip iade edebilirsiniz ama tv kendi smarti dediğiniz gibi genel olarak yeterli en azindan akici bir deneyim sunuyor ozellikle film ve dizi platformlarinda o yuzden sizin izlediginiz yol mantıklı
Mi box tekleme yapıyordu,4 kablo değiştim şimdilik düzeldi sorun yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün saat 13 .30 gibi montaj oldu,piksel testi sorunsuz, geçti ,fiyatı nedeniyle çok satılan model değil , YouTube den test videoları açtım,,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler -
arkadaşlar ben düğün alışverişi için daha dün yeni oled tv aldım. https://www.arcelik.com.tr/4k-oled-tv/a55-oled-a-950-b-televizyon A55 OLED A 950 B /4K Smart 55" 139 Ekran TV dün indirimdeydi. 8000 tl civarında bişeydi. sipariş etmek istediğim bayi ellerinde olmadığını biyerden temin edemeyeceğini istersem aynı fiyata A55 OLED 9900 5B / 4K Smart 55" 139 Ekran TV alabileceğimi söyledi. https://www.arcelik.com.tr/4k-oled-tv/a55-oled-9900-5b-televizyon ürünler tamamen aynı model değişik. muhtemelen üretim yılındandır diye düşünyorum. zorunlu sebeplerden 2. linktekini aldım ama içime pek sinmedi.. sizlere 1. sorum ikinci ürünü almak salaklık mıydı. 2.si ürün geldiğinde tam verim alabilmem için gerekli ayarlar nelerdir? özet geçebilir misiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsimsek10 -- 1 Aralık 2020; 10:11:35 >
-
benim aldığım tvde bayinin elinde mevcut değildi ama fabrikadan sipariş açtı direk eve geldi tv. sizin gittiğiniz bayi muhtemelen 9900 stoğu eritmek için böyle birşey söyledi galiba
-
Hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım, yazılımınız güncel mi -
Güncel yazılım ,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Modem ve tvnizi fişten çıkarıp bekledikten sonra tekrar deneyin derim. 100mbit internet kablosuz bağlantı, netflix, prime youtube hiç sorum yaşamadım -
quote:
Orijinalden alıntı: WILDBOYS
Bu mesaj silindi.Benim bağlantı hızım 16 MBPS olmasına rağmen bende de sorun yok Hocam. Smart tarafında herşey stabil çalışıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İp kısmını el ile ayarlamıştık ,otamatik yapılınca düzeldi , teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Servis sorunsuz bağlanıypr dedi ama ben kullanmıyorum şimdilik.
Bluetooth kulaklık güzel çalışıyor. -
Bende de servis gelip bağlantıyı yaptı ölü piksel testi dedim öyle nirşeyi ilk sizden duyuyoruz dediler biz montaj ekiniyiz dediler ben kendim YouTube dan yaptım bir şey göremedim tv yi duvara montaj yaptılar ama baya bir uğraştılar biraz bilgi düzeyi ve deneyim düzeyleri düşük geldi bana neyseki sorunsuz başlangıç yaptık -
merhabalar
arkadaşlar 3.5mm ses çıkışını kullanan var mı? Hem kulaklık hem 2+1 hoparlör denedim, farklı kablo da kullandım, ama 3.5mm ses çıkışından hem normal tv izlerken hem hdmi üzerinden kullanırken ses gelmiyor, bi ayar falan mı yapmam lazım acaba?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X