Şimdi Ara

LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU) (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.106
Cevap
72
Favori
244.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lg channels Türkiye'de yokmu?
    lifewire
    LG Offers Up LG Channels For Its Smart TVs
    https://www.lifewire.com/lg-channel-plus-what-you-need-to-know-4074929

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • yaseta kullanıcısına yanıt
    Oledinizin modeli neydi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burn-in olduğunda bu garanti kapsamında sayılıyor mu? Yabancı sitelerde garantinin bunu kapsamadığı çünkü tv'nin yanlış kullanımına bağlı olmasından ötürü kullanıcı hatası olarak değerlendirildiği yazıyor. Burn-in görenler garanti/servis tecrübesini paylaşabilir mi?

  • Bu başlığın 137 sayfasını okudum, gözlerim pörtledi. 

    Ama bu sayede size şunu söyleyebilirim; başlıktaki kullanıcılardan bu başlığa konu olan modellerde Burn-in yaşayan hiç yok. 

    Dolayısı ile bunun için servise başvuran ve bir deneyim yaşayan da yok.


    Bu modellerde gelecekte olabilecek bu duruma karşılık ise, başlıkta destek veren şansımıza LG mağaza çalışanı Burak bey mevcut ve onun söylemini yanlış anlamadıysam, garanti içinde (2 yıl veya uzatılmış toplam 5 yıl) Burn-in olayları duruma göre cihaz değişimi, iade veya ücretsiz panel değişimi şeklinde çözüme kavuşturuluyor. 


    Burn-in sebebi ile bu yeni modellerde mağdur olan kullanıcı yok.


    Bu arada şunu eklemeliyim; yurtdışında uygulanan servis ve kullanıcı hatası yaklaşımları ülkemizdekine göre farklılık gösterebiliyor.

    Yurtdışındaki durum kesinlikle yazdığınız gibiyse nadir bir durum olarak ülkemizde çok daha iyi bir destek ve kullanıcı koruması var demektir. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 30 Nisan 2021; 22:4:42 >




  • forumda bahsedilen +3 yıl garantiyi LG'yi arayarak direk mi yaptırıyoruz? ürünü gittigidiyor - teknosa'dan alsak bile bu imkanımız var mı? 77cx için

  • spongebobsquarepants S kullanıcısına yanıt

    Ben yaptırmadım ama sanırım aldığınız yer bu imkanı sunabiliyor veya sunamayabiliyor. Alacağınız yere almadan önce sorup emin olarak almak iyi olur sanırım.

  • teşekkürler, bugun gittigidiyor aracılığı ile teknosa üzerinden aldım, umarım yapabiliyorlardır satın alırken oyle bir secenek sunmadı gerçi site.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoveN

    Dün itibariyle bende 65BX sahibi oldum vatandan 16,200 tl fiyat ile satın aldım. Forumdaki Burak Bey'de garanti konusunda yardımcı oldu +3 yılda garanti yaptırdım. :)

    Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.
  • Öğleden sonra tv'nin kurulum, montajını yaptı servis; akşama kadar ayarlarını kurcalayıp istediğim ayarları yaptım anca akşam ps5i açabildim; sadece menü bile apayrı bir kalitede görünüyor ki önceki televizyonum da hiç fena değildi 4k 60hz veriyordu. Fakat şu an karşılaştığım görüntü ve kalite çok başka, bu memnuniyet hep devam eder inşallah kazasız hasarsız kullanırız :)

  • Fujiwara kullanıcısına yanıt

    Hocam bende iade ettiğim CX im de haftada bir bu işlemi yapıyordum ama konudaki arkadaşlar bunun yanlış olduğunu, piksellerde bir problem yoksa yapmamam gerektiğini söyledi. Hatta düzenli yapan bazı kullanıcılarda sıkıntı olmuş. 2. CX imde hiç bu işlemi yapmadım, zaten 2000 saatlik kullanıma ulaşınca zorunlu kılıyor bu işlemi yapmayı. Bana sorarsanız sorun yaşamadıkça bu işlemi yapmayın derim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam zamanında sormuşum o zaman desenize 😊 Tamamiyle servisin aptallığı öyle birşey den kaynaklı bir sorun çıksaydı eğer hiç iyi şeyler olmazdı gerçekten. Bu arada ilk cx inizde ne problem oldu acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Okuyarak öğreniyorum ama servis bugün kurdu tv yi piksel temizliğini otomatik yaptı biraz önce piksel temizledi ekran. Her kapandığında bu durum mu olacak. Bunun ayarını ne yapmam gerekiyor ?
  • Fujiwara kullanıcısına yanıt

    Maalesef bazı personeller çok bilgisiz olabiliyor. Benim ikinci CX in kurulumu için gelen arkadaş yeniydi sanırım, bana işiniz bitince prizi kapatın mutlaka demişti:)

    İlk CX im de cihaz kablo ile nete bağlı olmasına rağmen Netflix gibi uygulamalarda en fazla 1 MB internet alabiliyordu. Ne denediysem çözemedim, ana kartla ilgili olabilir deyip iade aldılar. Burak beyden aldığım 2. CX de çok şükür bu sıkıntıyı yaşamadım, sorunsuz kullanıyorum şimdilik.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AKA_33 -- 1 Mayıs 2021; 1:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piksel temizlemeyi TV zaten arka planda otomatik yapıyor hocam bizim bahsettiğimiz yaklaşık 1 saat süren ve manuel olarak yaptırdığımız işlem. Siz sadece TV den elektriği hiç bir zaman kesmeyin, başka bir işlem yapmanıza gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış birsey yokmuş o zaman Teşekkürler
  • Rica ederim, hayırlı olsun güle güle kullanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni ayın ilk günü bütün teknoloji siteleri zammı yapıştırmış hemen, zaten mağazalar kapalı internet satışına bir kampanya yaparlar mı acaba diye bekliyordum birde:)

  • iyiki almışım o zaman beklemeden 


    Yalnız TV evde kutuda duruyor, daha kurulmadı, sabırsızlanmaya başladım.

    Kaç kere kendimi kutuyu kurcalarken yakaladım  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 1 Mayıs 2021; 11:21:29 >
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Aman kendin açma sakın :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Wiseeman kullanıcısına yanıt

    Evet haklısınız, kendimi zor tutuyordum ama neyse ki bugün geliyorlar kurmaya. Dayanabilirim artık herhalde 

  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.