Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (370. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
305.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TzisTa kullanıcısına yanıt

    Ne zaman attınız hocam? Adamlar aynı günün gecesinde dönüş yapıp ilk başta cihaz bilgilerini filan istiyorlar ondan sonra şunları yapın sonucunu bildirin filan diyorlar. Gelen cevap maillerine mutlaka dönüş yapın iş sürüncemede kalmasın. Gönderdiğiniz her maile 24 saat içinde mutlaka dönüş sağlıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem_6655 E kullanıcısına yanıt

    elektrik bağlantı aparatlarını kontrol eder misiniz temassızlık olabilir mi ?

  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Hayır kontrol ettim sıkıntı yok. Cihaz o şekilde davrandığı için kapatmıştım. Yaklaşık olarak 1 hafta kapalı kalmıştı. Bugün de başka bir sıkıntı oluştu Uygulamayı silip tekrar yükledim ve şarja bıraktım ama neredeyse 5 saat oldu ama hala şarj yüzdesi %1 gösteriyor. Oofff off...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem_6655 E kullanıcısına yanıt

    sizin batarya ömrünü tamamlamış değişmesi gerekiyor.

  • Servisi var mı Türkiye'de?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem_6655 E kullanıcısına yanıt
    Hepsirobot.com, hepsirobot Ali bey var. Konu sahibi ve konu uzmanı. Onunla çözebilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Tşk ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 10 gündür support@ecovacs.zendesk.com ile mailleşiyoruz. Gerçekten de ilgili bir şekilde cevap veriyorlar. fakat konu ile alakasız, dost mecliste görsün görüntülü çözümler öneriyorlar. sabırla bütün dediklerini yaptıktan sonra bugğn artık gönderdiğim maillerin ulaşmadığını gördüm. yani desk'i kapatmışlar. afrklı kişiler aynı konuyu maillerle sürekli dile getirirlerse android 12 için bir update çıkaracaklardır. başka bir çözümü yok

  • hakanugur1 H kullanıcısına yanıt

    Deski kapatamazlar hocam ama sizin şikayetinizi kapatmış olabilirler. Herkes 1 mail atsa işi ciddiye alırlar bizde kurtuluruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Atayım bende.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Evet şikayetimi kapattılar. Oysa ki daha şikayetim bitmedi demiştim

  • hakanugur1 H kullanıcısına yanıt

    Benim şikayetim 1 aydır açık en son 2 gün önce küçücük bir problemi çözmek ne kadar zor olabilir ki 1 aydır bekleyin diyorsunuz dedim bekleyin yapacak birşey yok dediler. Yeni kayıt açın sizin onayınız olmadan kapatamazlar. Size de kızmış olmalılarEcovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da saçma sapan çözüm önerileri sunuyorlar. haritam hala gözükmüyor. hatta attıkları son maddede tamamlanmış bir harita örneği diye gönderdikleri harita bile kaymış. o derece bir firma yani.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • Bıktırıncaya kadar kullanım klavuzundaki sıradan önerileri yazıp duruyorlar. Tek çözüm bir update patchi yayınlamaları, bunu da çok iyi biliyorlar ama sorumsuz bir tavır içindeler. Biz müşteri olarak hakkımızı savunup tepkilerimizi dile getirmeliyiz.

  • TzisTa kullanıcısına yanıt

    Arkadaşlar bu harita gözükmeme android 12 ile gelen bir sıkıntı mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakanugur1 H kullanıcısına yanıt

    Onların bana sık sık hatırlattığı bir şeyi bende sana hatırlatayım. Biz sadece Amerika ve Kanadaya hizmet veriyoruz. Nereden aldıysanız oraya başvurun diyorlar. O yüzden kelebeği öldürmeyecek kadar sıkı tutmamız lazım avucumuzda.Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOOOOOOOOOOO B kullanıcısına yanıt

    Evet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Bu verdiğiniz adres (hepsirobot.com) hikayeye benziyor. Mail attım sorununla ilgili dönen yok. Telefonla aradım bakan yok. Sanırım siparişte bulunsam paramdan olacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekrem_6655 -- 28 Şubat 2022; 22:7:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali bey burada aramızda telefon numarası da bende mevcut canımız sıkıldıkta Ali beyi arıyoruz ve hiç açmadığını görmedim. Etiketleyeyim eğer yine cevap vermezse özelden size numarasını atarım . @Hepsirobot Ali bey aranıyorsunuz :)

  • ekrem_6655 E kullanıcısına yanıt

    Şu hikaye meselesini biraz açar mısınız?

    Hani dediğiniz gibi de olsa 17 senedir bu sektörü kuran ve kesintisiz hizmet veren bir firmadan 'hikaye' değil 'destan' çıkar diye düşünüyorum.


    servis@hepsirobot.com mail adresinde son on gündür sadece 14 tane Ecovacs bildirimi var, onların da hepsine cevap verilmiş. Zaten bildiğimiz müşterilerimiz.

    Telefonumuz 05519899836, yoğundur doğru. Mesaj atmayı da deneyebilirsiniz.


    Bunca senedir şu an için sadece iyzico tarafından hala iade edilmemiş '1' adet ürün bedelimiz var, o da banka itilaflı, 642TL.


    Saygılarımla

  • 
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.