Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (130. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.996
Cevap
27
Favori
106.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    O satıcı bi aralar bu konuda cirit atıyordu bütün c9 sorunlu çıkınca konuya girmez oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eto83

    O satıcı bi aralar bu konuda cirit atıyordu bütün c9 sorunlu çıkınca konuya girmez oldu
    Hocam o satıcı artık kendi çöplüğüne döndü buralara yazacak yüzü kalmadı çünkü!
    Ben onun çöplüğüne yazdım ne yazdıysam sildi.
    İnsanlar garip kendi çıkarı için başkalarının 3 kuruşuna göz dikiyorlar ne denilebilir ki daha fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    hocam biz bunları en başından beri diyoruz ama yemediğimiz hakaret kalmadı insanların iyiliğini düşündük kötü olduk satıcı olduk yalancı olduk...artı en başından beri bu satıcı şahısın foruma para verip mesaj silme yetkisiyle alakalı heryere yazdık hiçbir destek görmedik..yani anlamakta zorlanıyorum insanların doğruyu görmesi için illa bunlarınmı yaşanması gerekiyordu bizim ne çıkarımız vardıki sizin aldığınız tv lerden gelip bu konuda o kadar yazdık en ufak bir artniyet olmadan yazdıklarımız için denmeyen kalmadı neyse sonunda kimin ne olduğu belli oldu problem yok...
  • bir forum düşünün forumun amacını düşünün bu amaç nedir doğru bilgi almak kullanıcı deneyimlerini öğrenmek değilmidir? bu forumda bunların hiçbir anlamı yok parayı veren düdüğü çalıyor..kullanıcılar yönetimin umurunda bile değil..muhtemelen bu mesajımıda silerler zaten..yani nasıl bir mantıktır parayı veren bir marka satıcısına istemediği mesajları silme yetkisi verilebiliyor madem öyle tv bölümünü kapatın bu arkadaş milleti kandıra kandıra satış yapsın..bu konularda yaptığı tam olarak bu çünkü insanlara aynı fiyata daha iyisi varken beş para etmez tv leri öneriyor ve kimse buna ses çıkarmıyor ses çıkaran bizlerin mesajları siliniyor görmezden geliniyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    bir forum düşünün forumun amacını düşünün bu amaç nedir doğru bilgi almak kullanıcı deneyimlerini öğrenmek değilmidir? bu forumda bunların hiçbir anlamı yok parayı veren düdüğü çalıyor..kullanıcılar yönetimin umurunda bile değil..muhtemelen bu mesajımıda silerler zaten..yani nasıl bir mantıktır parayı veren bir marka satıcısına istemediği mesajları silme yetkisi verilebiliyor madem öyle tv bölümünü kapatın bu arkadaş milleti kandıra kandıra satış yapsın..bu konularda yaptığı tam olarak bu çünkü insanlara aynı fiyata daha iyisi varken beş para etmez tv leri öneriyor ve kimse buna ses çıkarmıyor ses çıkaran bizlerin mesajları siliniyor görmezden geliniyor..
    Aynen öyle hocam dediklerinize a dan z ye katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    bir forum düşünün forumun amacını düşünün bu amaç nedir doğru bilgi almak kullanıcı deneyimlerini öğrenmek değilmidir? bu forumda bunların hiçbir anlamı yok parayı veren düdüğü çalıyor..kullanıcılar yönetimin umurunda bile değil..muhtemelen bu mesajımıda silerler zaten..yani nasıl bir mantıktır parayı veren bir marka satıcısına istemediği mesajları silme yetkisi verilebiliyor madem öyle tv bölümünü kapatın bu arkadaş milleti kandıra kandıra satış yapsın..bu konularda yaptığı tam olarak bu çünkü insanlara aynı fiyata daha iyisi varken beş para etmez tv leri öneriyor ve kimse buna ses çıkarmıyor ses çıkaran bizlerin mesajları siliniyor görmezden geliniyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    hocam biz bunları en başından beri diyoruz ama yemediğimiz hakaret kalmadı insanların iyiliğini düşündük kötü olduk satıcı olduk yalancı olduk...artı en başından beri bu satıcı şahısın foruma para verip mesaj silme yetkisiyle alakalı heryere yazdık hiçbir destek görmedik..yani anlamakta zorlanıyorum insanların doğruyu görmesi için illa bunlarınmı yaşanması gerekiyordu bizim ne çıkarımız vardıki sizin aldığınız tv lerden gelip bu konuda o kadar yazdık en ufak bir artniyet olmadan yazdıklarımız için denmeyen kalmadı neyse sonunda kimin ne olduğu belli oldu problem yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    XH 90

    Alıntıları Göster
    XH-90 serisinide inceliycem fakat benim gönlüm Sony KD-75ZH8 75 inch 8K Akıllı Android TV den yana bu paneli bekliyorum açıkçası, biryandanda Sony KD-65A8 65 İnch 4K HDR OLED TV den yana fakat bu oled panelde HDMI-2.1 yok yoksa gerçekten tam benim beklentilerimi karşılayan enfes bir panel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 20 Haziran 2020; 1:15:34 >




  • Şimdi LG 55C9 cihazları aldık bilimum ölü piksel,banding sorunlarından ikişer üçer kez değiştirdik. Şimdi 55C9'un Türkiye'de sıfır kapalı kutu stoğu kalmadı diye artık satıcı firma yeni gelen seriyi fark ödeyerek alırsın diyor.

    Şimdi gelelim konuya , LG yetkililerine büyük bir liste gitti ve Koreli bir amca karar verecek bu adamlara 2020'nin modeli CX verelim mi?

    Yav bir sorun bakalım biz CX kabul ediyormuyuz? CX C9'dan özellik olarak daha aşağıda seri , bana benim rızam dışında CX verince ben gitsem mahkemeye desem ki bilir kişi atayın CX denen cihaz C9'dan daha aşağıda DTS yok, yenileme hızı farklı vs vs. (Sonuçta bu araba değilki her yıl makyaj vs üstüne koyarak gitmiyor kaldı ki arabalarda model ismi hep aynı, yılı değişiyor) Firma bana üretim hatalı cihaz satmış, yenisini temin etmekle mükellef. Firmanın bu yeni model daha yeni bak zaten fiyatıda pahalı demesi değil, Sanayi Ticaret Bakanlığı müfettişi ve diğer bilirkişinin tespiti önemlidir. Yoksa bende bahçede organik domates yetiştiriyorum, eşi benzeri yok kilosu 1.000 TL. Yerseniz!

    Ben cihazı 2019'da almışım 20 Mayıs 2020'de TVlere ek gümrük vergileri gelmiş kurlar değişmiş, pandemi nedeniyle üretim maliyetleri değişmiş. Ben niye bu farkı ödeyim, benim cihazım üretim hatalı olmasa benim bunlarla işim olmayacaktı. Forumda bunları yazıp araştırıyor olmayacaktım.

    Adamlar kurnaz senin cihazında sorun çıkıyor, servis gelip ölü pikseli görüyor tespit ediyor; neymiş cihaz servise alınıp incelenip karar çıkacakmış. Yav bu ölü pikselin dükkanda kaybolma ihtimalimi var? Tabi bu taktik, cihaz sizin evden gidince gönlünüzden de gitmiş oluyor. Psikolojik olarak para iadesi çıkıp yeni seriler için fark istenince aman kim uğraşacak al parayı kurtul diyorsunuz.

    Beğenirsiniz, beğenmezsiniz bu ülkede kanun, nizam vardır. Çokta güzel işler , öyle sosyal medya gazlarına gelmeyin. Yeter ki siz kanuni haklarınızı bilin, girişim yollarınızı bilin. Ben ilk ölü piksel çıktığında bu meşhur LG satıcısı arkadaşa yazdım bana belli adet ölü pikselin sorun olmadığını THH'ye gitmem gerektiğini söylemiştir. Şimdi de satıcılar stok yok fark vereceksin diyor.

    Yemezler kardeşim ben 2019 piyasa şartlarında Oled TV almışım getirip sıfır sorunsuz olanını vereceksin bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devoker

    TVnin kendi hoparlörünü kullanırken 100 ms civarı ses gecikmesi oluyor. Soundbarda daha da kötü.
    Streamable
    Streamable Video
    https://streamable.com/g73puc


    Bu dosyayı indirip cep telefonuyla ağır çekim dener misiniz sizde de aynı mı? Tüm LG'lerde benzer sorunlar olduğunu okudum birkaç yabancı forumda ama garantiye göndermeden sizinkilerin durumunu öğreneyim dedim.
    Bunu kendi televizyonunda test edebilecek var mı? Tüm C9larda bu durum varsa boşuna garantiyle uğraşmayayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devoker

    Bunu kendi televizyonunda test edebilecek var mı? Tüm C9larda bu durum varsa boşuna garantiyle uğraşmayayım.

    Alıntıları Göster
    Hocam nasil deneyeceginiz ben anlamadim anlatirsaniz yardimci olayim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 19 Temmuz 2020; 1:28:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonmaister

    Şimdi LG 55C9 cihazları aldık bilimum ölü piksel,banding sorunlarından ikişer üçer kez değiştirdik. Şimdi 55C9'un Türkiye'de sıfır kapalı kutu stoğu kalmadı diye artık satıcı firma yeni gelen seriyi fark ödeyerek alırsın diyor.

    Şimdi gelelim konuya , LG yetkililerine büyük bir liste gitti ve Koreli bir amca karar verecek bu adamlara 2020'nin modeli CX verelim mi?

    Yav bir sorun bakalım biz CX kabul ediyormuyuz? CX C9'dan özellik olarak daha aşağıda seri , bana benim rızam dışında CX verince ben gitsem mahkemeye desem ki bilir kişi atayın CX denen cihaz C9'dan daha aşağıda DTS yok, yenileme hızı farklı vs vs. (Sonuçta bu araba değilki her yıl makyaj vs üstüne koyarak gitmiyor kaldı ki arabalarda model ismi hep aynı, yılı değişiyor) Firma bana üretim hatalı cihaz satmış, yenisini temin etmekle mükellef. Firmanın bu yeni model daha yeni bak zaten fiyatıda pahalı demesi değil, Sanayi Ticaret Bakanlığı müfettişi ve diğer bilirkişinin tespiti önemlidir. Yoksa bende bahçede organik domates yetiştiriyorum, eşi benzeri yok kilosu 1.000 TL. Yerseniz!

    Ben cihazı 2019'da almışım 20 Mayıs 2020'de TVlere ek gümrük vergileri gelmiş kurlar değişmiş, pandemi nedeniyle üretim maliyetleri değişmiş. Ben niye bu farkı ödeyim, benim cihazım üretim hatalı olmasa benim bunlarla işim olmayacaktı. Forumda bunları yazıp araştırıyor olmayacaktım.

    Adamlar kurnaz senin cihazında sorun çıkıyor, servis gelip ölü pikseli görüyor tespit ediyor; neymiş cihaz servise alınıp incelenip karar çıkacakmış. Yav bu ölü pikselin dükkanda kaybolma ihtimalimi var? Tabi bu taktik, cihaz sizin evden gidince gönlünüzden de gitmiş oluyor. Psikolojik olarak para iadesi çıkıp yeni seriler için fark istenince aman kim uğraşacak al parayı kurtul diyorsunuz.

    Beğenirsiniz, beğenmezsiniz bu ülkede kanun, nizam vardır. Çokta güzel işler , öyle sosyal medya gazlarına gelmeyin. Yeter ki siz kanuni haklarınızı bilin, girişim yollarınızı bilin. Ben ilk ölü piksel çıktığında bu meşhur LG satıcısı arkadaşa yazdım bana belli adet ölü pikselin sorun olmadığını THH'ye gitmem gerektiğini söylemiştir. Şimdi de satıcılar stok yok fark vereceksin diyor.

    Yemezler kardeşim ben 2019 piyasa şartlarında Oled TV almışım getirip sıfır sorunsuz olanını vereceksin bana.
    Söylediklerinize aynen noktasına kadar katılıyorum.
    Sanki tv yi biz üretmişiz, hataları bizim kullanımımız sonucu ortaya çıkarmışız gibi davranılıyor.
    İşi gücü bıraktık parasını kuruşuna kadar ödeyip aldığımız tv nin dertleriyle uğraşıyoruz!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eto83 -- 27 Haziran 2020; 6:58:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto83 kullanıcısına yanıt
    hangi 300bin satıcı burak kendi ağızıyla söyledi binlerce sattım bu modelden diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    http://twitch-event-engineering-public.s3.amazonaws.com/sync-footage/Sync-Footage-V1-H264.mp4

    Linkteki videoyu indirip tv de oynatırken telefondan ağır çekim video çekmek gerekli. Ağır çekim videoda ses gecikmesi varsa belli olur. Tam ortada ses gelmesi lazım.
    Sorunuza gelirsek hiç ses dikkatimi çekmedi. Panel konusunda da şanslıyım sanırım 2 yerde ölü pixel gördüm biri sol köşede 1 adet o da yeşil sadece 2 tane de en altta o da zaten soundbardan görünmüyor. Panel olarak da çok güzel panele debk geldim ama ses gecikmesi deli ediyor. Dudak okumadn duramıyorum dudakla ses uyuşmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • devoker D kullanıcısına yanıt
    Ses gecikmesi ayarı var hiç ses ayarlarını kurcaladınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eto83

    Hocam kaç bin tl lik vurgun var bilmem ama bizi iyi tokatladıklarını çok iyi biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Ses geç geliyor hocam ses gecikmesi ayarı daha da geç gelmesine sebep oluyor. Ses önce gelse o ayar işe yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devoker D kullanıcısına yanıt
    İlgili ayarlardan bypass yaptınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.