Bildirim
2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (131. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Tüm opsiyonları denedim her seferinde 100 150 ms civarı ses gecikmesi var, çoğu insan bu gecikmeyi gözle farketmiyor ve birçok yabancı forumda benzer olaya rastladım tüm lg tvlerde bu sorun var deniyor ama başka birinden de doğrulama bekliyorum. Eğer benim tvye özelse garantiye göndereceğim. Servis geldi fakat adam gecikmeyi farkedemiyor 1 hafta incelemeye alalım dedi ama tvsiz kalmamak için vazgeçtim. Slow motion video ile birşnden doğrulama bekliyorum. Eğer sizde de varsa yazılımsal veya kronik sorun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayrıca sorun tv ile alakalı soundbar bağlı değilken dahi ses gecikmesi var. Ama dediğim gibi 100 ms gecikmeyi insanların %80i farkedemiyor ve earc soundbar varsa gecikme kayboluyor. Bu yüzden tüm tvlerde olma ihtimali var. Test edecek birilerini arıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben tv yi haftaya actiriyorum testleri yapacağım ve cok umutlu degilim ama dikkati çeken bir kac nokta var bu grupta açıklık getirirseniz sevinirim.
1- vatan tv nin fiyatı 10500 tl ama hepsiburada da 12400 tl kadar yükselmiş. Hepsiburada alınan tv lerde problem bulunmuyor da sadece vatan dan alınan tv lerde mi sorun var ? Fiyat farkı bundan dolayı mıdır?
2- eksi sözlük ve şikayetim var da hiç burdaki gibi sorun ile ilgili başlık ve şikayet yok. 30 kusur kişinin hiç birinin bu iki platforma başvurmadı? Neden daha etkisiz bir platform olan DH aylardır insanlar debeleniyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dextermania -- 21 Haziran 2020; 21:51:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1-) Hayır, tüm C9’larda sorunlar var. İnternet harici bayilerde satılanlar dahil.
2-) Şikayetvar’da Lg aktif değil hiçbir şikayeti dikkate almıyor. Ayrıca yaşanan bu sorun inkar edilmiyor tv’ler değişiyor. Neyi kimi şikayet edelim. Sorun değişen tv’lerin de sorunlu olması. Gerekli aksiyonlar alındı çözüm bekleniyor şu aşamada şikayet edilen bir konu yok. Firmanın tavrına göre tüm platformlarda gerekenler yapılır elbet. 30 kişi diyip de geçmeyelim 4-5 sefer tv değiştirenler var. Çoğu kullanıcı da olayın farkında değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 21 Haziran 2020; 22:32:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence bütün c9 lar sorunlu
Sorunu bireysel değilde toplu hareket ederek cözmeye çalışıyoruz bu hafta içi de çözüm çıkmazsa bakanlıklara şikayet etmeye başlayacağım
Sonuçta bu sadece kişleri değil ülkemizi ilgilendiren bi durum inşallah tosuncuk'un marka versiyonunu yaşamayacağız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bilinçsiz yorum yapmayın rica edicem. Son partiler diye bişey yok. 27 Kasım 2019 faturalı cihazı ölü pkselden iade ettim. Hemen fatura ve değişim formunu gönderebilirim. Aramızda Eylül ve Ekim'de alıp ölü pikselden değişim yapanlar var.
Siz her ne kadar 4 ölü piksel ile polyannacılık oynasanızda belli ki bir sıkıntınız var hala bu konuda laf yetiştirme derdindesiniz.
TV sinden memnun adam oturur TV seyreder, ne işi var forumda.... -
Hocam konu reklam konusu
Bakanlığı sallamazlar ama eksiyi sallarlar.Degiseninde problemli gelmesi başlı başına rezalet başlığını hakediyor.
3-4 defa problem yaşayan bir arkadaş rezalet başlığı actirsa haftalarca çözüm diye beklemez insanlar.buradan link verse kıyamet kopar 1-2 gün tv leri yenilerler.
Asıl sorun o tv ler hala satılıyor ve hepsiburada,eksi, vatan yorumlarına bakınca insanlar iyiymis deyip alıyorlar. Hepsinin kaldırılması lazım herkeste sorun çıkıyorsa.
Benim yeni olacağı için ben eksiye yazdiramam.
Kötü niyetli olmasada bir tane arkadaş var toplamış herkesi Abdullah beyden haber bekliyoruz diye 2-3 haftadır yazıyor.
Millet üst model tv yi verecekler diye ses çıkartmadan bekliyor. Yeni alan herkes aynı problemi yasacak ve Abdullah bey hepsini üst model ile değiştirecek yoksa bu sadece 30 kişiyi mi?
Sadece bu 30 kişiyi değiştirse direkt tüketici mahkemesine dava edilir, seri bozuk diyorlar 30 kişinin ki çözülünce konu kapanacak anladigim kadarıyla. Yeni alanlar , ısmini yazdirmayanlar ne olacak ?
Toplu çözüm sadece 30 kişiye uygulanamaz o yuzden boşa umut etmesin kimse ust model tv fiyat farkı olmadan alacağız diye. Adam bu tv den 1000 satsa son 3 ayda 1000 tane üst model mi verecek bedava.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dextermania -- 21 Haziran 2020; 23:43:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben 27 Kasım 2019'da cihaz almışım o zamanki piyasa şartları artık yok. Ben gidip iade edilen parayla yeni cihaz alamam. 20 mayıs 2020'de ek gümrük vergileri geldi. Bu yüzden kanun beni korumak için bana Ayıplı malda seçimlik hakkı vermiş. Öyle LG'den Ali Veli'nin fikri zerre önemli değil. Ben diyorum ki bana yeni cihaz ver, üst model vermek zorunda değil. Gider yeniden mi üretir başka ülkelerdeki stoktan ithalatmı yapar. Benim sorunum değil, kaldı ki benim cihazım sorunsuz olsaydı ben cihazımı izliyor ve bu mevzularla uğraşmıyor olacaktım.
Ses çıkmama meselesine gelirken 1 hafta öncesine kadar kapalı kutu stoklar vardı ve devamlı değişimle herkes bir umut sorunsuz cihaz aradı daha üç gün önce stoklar bitti o yüzden beklemedeyiz. Ayrıca her değişim takribi 10 gün sürüyor.
İşin özü kanun açık bana sorunsuz cihaz verecek daha öncede yazdım CX' e razı olmam LG'nin işine gelmeli bana göre C9 kağıt üstünde CX'in önünde.
LG bana stok yok para iadesi yapıcam diye beyanda bulunsa yazıya dökerim bu işi ve bu beyanla 6502 ayıplı maldan seçimlik hakkını kullandırmamaktan ek tazminat davasına kadar gider bu işin sonu. Ayrıca geçen bir arkadaşa telefonda sözlüo larak para iadesi demişler, LG whatsapp hattına para iadesi kabul etmiyorum seçimlik hakkımdan cihaz değişimi istiyorum diye yazınca yazılı cevap değişim yapıcaz gelmiş. Türkçesi bana resmi olarak stok bitti al para diyemezsin... Bu araba değil ki yeni yıl modeli benim cihazımın üstünde olduğu belli olsun, işin içine bilirkişi girer vs vs konu uzar.
Sonuç: LG bana sorunsuz cihaz vermek zorunda!!!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonmaister -- 21 Haziran 2020; 23:55:58 >
-
Yuzde yuz haklisin hocam ama sadece sana degil butun madurlara yapmak zorunda. O yuzden sadece 30 kisiyle sinirli kalmamali. Basvuran herkese genel bir hak çıkartmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye 'de hak verilmez alınır. Anayasanın temeli eşitlik ilkesidir. Tabi ki 20 kişi 30 kişi diye bir durum yok. Haklar herkes için eşittir. Kanunlar eşit işletilir.
Sen gidersin X ürün alırsın, ürün sorunlu çıkar kanun derki ey tüketici sen mağdursun seçim hakkı senin, seç bakalım 4 maddeden birini
Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
Sonuç itibariyle bu haklar bir kişiye 10 kişiye 30 kişiye değil firması, ürünü ne olursa ait tüm tüketicilere aittir.
LG kendi kendine üst model cihaza fark vs desin dursun. Neye göre kime göre üst model. Yine yazdım yine yazıyorum bul getir benim sorunsuz C9 cihazımı. Bana mı sordun bu kadar kronik sorunlu paneli ülkeye sokarken. Yapmışsın bir hata cezanı çek, sonuçta parayla alıyoruz bunu ,taşla toprakla takasa girmedik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bakın ortada bir yanlış anlaşılma var. Bu noktada tabiki bireysel çözüm arama derdinde değil kimse ancak olay şu ki bir kelime durumu özetliyor. “Hak verilmez alınır.”
Bu her alanda böyledir. Pek tabi bireysel olarak gerekli mercilere başvurarak ister iade ister muadil ürün talebinde bulunabilirsiniz. Bu en tabii hakkınız. Ancak liste olayı şöyle ki burada bu cihazı alıp defalarca değiştiren, bir sonuç alamayan, elinde raporla bekleyen ve stoğu bitmiş bir ürün söz konusu. Liste dahilinde bu arkadaşlar için süreç birinci ağızdan yetkili mercilere iletildi. Ki hızlı çözüm üretilsin ve bu rezil mağduriyet son bulsun.
Kaldı ki sadece listede olanlara değişim yapılacak. Diğerlerine yapılmayacak gibi bir durum yok. Açarsınız kutuyu baktınız hatalı siz de değişim talebinizi iletip değişim yaptırabilirsiniz pek ala. Sadece bürokratik işlemlere takılır ve süreci uzatırsınız. Olay bundan ibaret.
Kimse kimseyi farklı ithamlarla suçlayıp tartışma ortamı yaratmasın lütfen. Hepimiz aynı gemideyiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
@alsem buradan defalarca söyledi, telegramdan defalarca yazdı. Ürününde hata olan bilgilerini versin diye. Yani öyle grupta olanlar olmayanlar olayı biraz da şahısların seçimi. Hem bu grupta olanlar güzel bir gelişme yaşarsa aynı şekilde diğer hatalı ürün sahipleri de emsal gösterip değişim yaparlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
Tüm mesajlarımı okusaydiniz TV'yi monitör olarak kullandığımı anlarsdınız.Yani TV sadece pc'ye bağlı.
Yaşa baktım.Belli bir olgunluğa erişmiş olmanız lazimdi ama insanları dinlemeden anlamadan yargılamaya devam ediyorsunuz belli ki.LG ile ilgili sinirinizi konuya olumlu yorum yapan arkadaşlardan çıkarmak da hiç olmamış.Sanirim size göre olumlu yorum yapanlar gerizekalı,bu işten anlamıyor ve polyannalar
Bu süre zarfında konuda aklı başında insanlar aradım ve nitekim buldum.Benim gibi TV'sini monitör olarak kullanan volkan kardeşim var.
Color bandingden g-sync performansına , Oyun ve PC secenekleri arasındaki farktan HDR içerikleri en iyi ve en sağlıklı sekilde nasıl degerlendirize kadar TV ile ilgili yapılabilecek ne varsa bu süre zarfında ikili konuşmalarla çözdük.Gene hoşunuza gitmeyecek ama TV,doğru kaynakla beraber kusursuz seyir keyfi yaşatıyor.Kanal D ,ATV ,Fox izleyecegim diye mundar etmeyin TV'yi.Ne kadar kaliteli yayın gönderirseniz o kadar verim alırsınız.
Biz TV'nin iyi yönlerini araştırırken ve 6 aylık süreci en iyi şekilde kullanmaya çalışırken -sizi tenzih ediyorum çünkü ilk defa bana bu şekilde bir üslup kullanıyorsunuz.Taniyinca bazı şeylerin degisebilme ihtimalinden dolayı sizi yargılamıyorum- diğer arkadaşlar sabahtan akşama burada sövmekten başka bir şey yapmadılar. (Panelleri kötü,1-2 değişimden sonra artık midesi bulanmış ve bıkmış arkadaşları burada tenzih ediyorum)
Siz bilmezsiniz ben soyleyim.
Garanti sürelerinin bitmesine az kalan arkadaslar için lütfen iade edin,yeni alan arkadaşların da 4-5 ölü pixeli var ve banding sorununuz yoksa yani paneliniz temizse 6 aylık süreçte TV'yi tanımaya çalışın dedim.En azından bu süreyi bu şekilde lehinize çevirin diye de ekledim.
Aksini iddia eden varsa buyursun.
Gene siz bilmezsiniz
TV'yi ilk aldığımda sorun yaşayan arkadaşların varlığını bilerek aldım.Monitor arayişındaydim ve gerçekten piyasadaki "en iyi monitör de dahil" parasını haketmiyordu.O yüzden bu TV'yi aldım.
Testlerini yaptım,konudaki arkadaşları bilgilendirdim "TV'yi değiştirmek istemiyorum ama ortak hareket etmek isterseniz sesimizin yüksek çıkması için ben de sizlere katilabilirim." Dedim.
LG C9 oled TV mağdurları konusunda İLK MESAJLARDA benim mesajımı görmeniz mümkün.
İnsanlar hakkında bilgi sahibi olmadan,niyetlerini anlamadan fikir sahibi olmayın.
EKLEME: Uzun zamandır da konuya girip yorum yapmıyordum bu arada.
TV'yi monitör olarak kullanmayi düşünen arkadaslara rehber hazirliyordum.Eminim biri veya birilerinin işini görecektir.
Özetle,7/24 bu konuda değilim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s_g_m_s -- 22 Haziran 2020; 11:31:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
55C9'un stogu bitmis degil, simdi baktim Vatan'a , 88 tane magazada stok gozukuyor... Internet subesinde stok yok sadece... Yani en az 250-300 tane daha vardir diye tahmin ediyorum... -
Ben Abdullah beyin desteği ile LG'nin bu kadar sorunlu ölü pikselli panellerin test yapan her C9 kullanıcısında ortaya çıkmasından dolayı daha önceden toplu olarak yapmış olduğumuz başvuruyu bu hafta içerisinde olumlu bir sonuca kavuşturacağına inanıyorum. Olumlu sonuçlar ise biz 55C9 mağdurları için en başta sorunsuz 55C9 olması, eğer olmuyorsa misli 65C9, 55E9 olduğunu düşünüyoruz. Zira CX'in asla C9 un eşdeğeri olduğunu düşünmüyoruz çünkü tim incelemelerde CX C9 dan daha geride ve nitekim LG'nin iki tv için yayınlamış olduğu özellikler tablosunda baktığımız zaman C9 açık bir şekilde daha donanımlıdır. Sadece kendim ölü pikselden 4 tane 55C9 değiştirmiş ve bir tane teşhir ürününde ölü pikselli 55C9 görmüş olan biri olarak konuşuyorum, bu ölü pikseller kesinlikle tesadüfi değil. C9 çok harika bir TV lakin C9 larda gördüğümüz bir panel hatası var ve bu asla kabul edilemez.
Eğer LG tarafından göz göre göre hatalı olan bu ürünler için bir çözüm sağlanamazsa, burada bulunan tüm arkadaşlar tüm mecralarda gereken neyse yapacaktır. LG vicdan etmeyip hatalı TV'leri ülkemize getirip satmış olabilir fakat başkalarının da göz göre göre bu hataya düşüp sorunlu tv sahibi olması bizim vicdanımıza sığmaz. Umuyoruz ki LG kendisine yakışanı yapacak, takdirleri toplayacak ve bu konu kapanacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurullah390 -- 22 Haziran 2020; 13:15:59 >
-
İnşallah bu denilen olur ve herkes hakkını alır.
Daha kötü ürün gelecek korkusuyla 4-5 ölü pixele -6 aylik test etme imkanı adina- razı gelen ben ve benim gibi birçok kişi ,ellerindeki ürünleri yollamadilar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah rızası için biri şunu bir denese günlerdir bekliyorum 5 dk lık iş. Bu sorun benim tv ye mi özel yoksa hepsinde mi var.quote:
Orijinalden alıntı: devoker
TVnin kendi hoparlörünü kullanırken 100 ms civarı ses gecikmesi oluyor. Soundbarda daha da kötü.https://streamable.com/g73puc
Bu dosyayı indirip cep telefonuyla ağır çekim dener misiniz sizde de aynı mı? Tüm LG'lerde benzer sorunlar olduğunu okudum birkaç yabancı forumda ama garantiye göndermeden sizinkilerin durumunu öğreneyim dedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X