Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (1112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cagdas70 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
26.663
Cevap
428
Favori
1.074.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11101111111211131114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NEVERDIES kullanıcısına yanıt

    Sistem ayarlarından portları disabled yapmadığınız sürece Keenetic tarafında bir sorun olmaz. Daha detaylı bilgi vermelisiniz. Sistem gösterge panelinde ağ portlarında online görünüyorlar mı mesela? Arada switch var mı, kabloların durumu nedir vs?


    WiFi tarafında maksimum iletim'i devre dışı bırakın, diğer tüm seçenekler açık olsun.

    Kanal numarası otomatik, kanal seçimi başlangıçta seçerseniz yeniden başlatma sonrası uygun bir kanal seçip oradan devam eder.

    Ek olarak aynı ssid kullanıp hızlı geçişi 2.4 ve 5ghz için aktif edin, ağ korumasını WPA2-PSK seçin. Bazı android cihazlarda WPA3 ile hızlı geçiş çalışmıyor.

  • bir süredir android tv den sınırlı erişim uyarısı alıyorum hız testlerinde hız normal ama netlix gibi sitelere girince çok düşük hızlarda bağlanıyor. Tv güncellenmesi sanıyordum m geçenlerde ıss değiştirip Turknet e döndüm bu işlem mesh ağını bozmuş olabilir mi? Omni repeater olarak kullanıyorum bir kaç farklı güncelleme denedim ama sorun çözülmedi modem sıfırlasam sizce sorun çözülür mü? yada alakası var mıdır?

  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    Bağlantınız VDSL ise FEC, CRC hatalarına bakın önce. SNR otomatikte değilse otomatiğe alın...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Keenetic hopper dsl var , fn2 ışığı ara ara yanıyor, kontrol ettiğimde herhangi bir güncelleme yok başka bir sebeple fn2 ışığı yanıp söner mi kontrol etmem gereken bir şey var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antireis A kullanıcısına yanıt

    Alt görseldeki menüden FN2 neye ayarlı ona bak



    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Hocam keenetic uygulamasının içinde bulamadım bu menüyü, başka bir uygulama mi bu aceba..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antireis A kullanıcısına yanıt
    Guncellemeden dolayi yaniyor. Normalde yeni versiyon yayinlandi ancak tr cihazlari icin guncellemeyi serbest birakmadilar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • antireis A kullanıcısına yanıt

    PC ile web sayfadan girmen gerek



    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 28 Kasım 2024; 21:19:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    PC ile web sayfadan girmen gerek



    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri

    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antireis A kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160086665

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    telefon internetini paylaştım gene sınırlı erişim dedi modemle alakası olmadığına kanaat getirdim öyle olunca :)

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Özel dns kullanıyor musunuz?

  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    yok hocam. Android tv kesin google güncellemelerinden biri yüzünden saçmaladı ama kim bilir hangisi. Format atmak lazımda renk ayarını uygulamaları falan sıfırdan kurmak üşendiriyor. bekleyeyim bakalım bir süre.

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    ""Bende de olmuştu. Modem üzerine kurduğunuz bir vpn/dns uygulaması varsa ondan kaynaklanıyor olabilir. Modemden yapacağınız ayar ile TV'nin internet çıkışına her hangi bir vpn vs koymayın, direk çıkış verin."" diye yazmıştım ama telefon internetinde de aynısı olmuş demişsiniz.


    Yazmadım varsayın :-)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanalgezgin -- 29 Kasım 2024; 15:23:36 >
  • sanalgezgin kullanıcısına yanıt

    yok hocam aktif bir dns vpn im falan ama modeme sıfırdan bir kurulum yapasım var Turknet e geçtikten sonra kurulum değil direk kullanıcı adı şifre değiştirerek ilerledim ondan kaynaklı bir çakışma olabilir diye düşünüyorum.

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Bağlantı sınırlı uyarısı genelde dns veya ip sorunu ile ilgilidir. Bir diğer konu internet kontrolü için istek attığı sunucuya ulaşamaması da olabilir. Cihazlarınızda bir problem var mı peki?

  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    yok hocam hepsi internete sorunsuz giriyor. Dediğim gibi hız testindede sorun yok sadece netflix prime video vs girince hız düşük oluyo. Telefon mobil veri üzerinden girincede sınırlı erişim dedyince tamamen tv kaynaklı bir sorun olduğuna emin oldum. Genede modeme temiz kurulum yapacağım tv yi sıfırlamaktan daha kolay :D

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Selam şu ayar aklıma geldi (HIZ SINIRI) orayı seçip kısıtlamış olmayasın cihazların internetini?



    KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri
  • Birde ben sorayım merak ettim. Bu wifi kanal çakışması olursa ne olur? yani diyelim ki komşuyla aynı kanalda yakalandıkKEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri 

  • 
Sayfa: önceki 11101111111211131114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.