Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.681
Cevap
68
Favori
134.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Kilit genelde 88 de oluyordu o yüzden sordum.

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yazdı iseniz ve sonuç alamıyorsanız bir de işletmecinizin yetkilileri ile temas kurmaya çalışın hocam twitter üzerinden.
  • Hocam BTK'ya şikayet oluştaracağım ama hata verdi bir baktım 30 tane şikayet gözüküyor ben bu kadar şikayet etmedim yarısından çoğu Fesih/Geçici durdurma gözüküyor kendi kafalarına göre mi yapıyorlar anlamıyorum.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    İşletmecinin online işlemlerinden yazılan bazı şikayetler de o sistemde gözükebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 24 Kasım 2020; 23:58:26 >
  • Hocam 30 tane var benim şikayetim 2-3 tanedir şikayetlerin %75'i erişim durdurma ile ilgili.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Bir fikrim yok hocam.
  • Valla değişik bir durum. Şikayetler kapatılsın tekrar açarım. Adamlara fast pathi anlatamıyorum, 80’de takılı kaldı diyorum bir sorun yok diyorlar ne yapacağımı şaşırdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam.
  • Hocam mesaj geldi teknik ekibe iletmişler bakalım ne olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Gelişmeleri aktarırsınız hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Gelişmeleri aktarırsınız hocam.

    Umarım olumlu olur hocam. Gelişmeleri yazarım buraya.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Açık Kapıya başvuralı 17 gün oldu. Daha önce yaptığım şikayete 18 günde cevap vermişlerdi. İnşallah yarın güzel haberler gelir.

  • Ali-123 kullanıcısına yanıt
    Gelişmeleri aktarırsanız sevinirim hocam.
  • Hocam bugün mesaj geldi çözülmüştür diye baktım yine aynı sonra telesekreter aradı çözülmedi dedim bakalım ne olacak.

    Edit: şimdi tekrar baktım hocam hat 100 olmuş tek sorun fast path kaldı çözersek tamamdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 26 Kasım 2020; 20:51:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. :) O da çözülür inşallah.
  • Hocam zor ve meşakatli bir süreçti onuda çözeceğim :)

  • Boş Port yok denilen tabir saha dolabında boş port olmaması mı oluyordu? Port eklemek için saha dolabı mı değişiyor yoksa içinde ki cihazlar mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 26 Kasım 2020; 23:54:5 >
  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Aynen saha dolabında port olmuyor. Eğer kabin büyütülecek bir modelse ekliyorlar eğer yoksa ve talep varsa 2. dolabı koyarlar hocam.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt

    Tamam hocam, teşekkür ederim.

  • Merhaba. En yakın saha dolabı 500 metre ötede. Port da yok. Yeni saha dolabı için dilekçe yazmak mantıklı mı? VDSL portu açılması ve saha dolabının yenilenmesi daha mı mantıklı bir talep? Bir de, talebi hat sahibi mi oluşturmalı? Sağolun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StratejikSiglik -- 27 Kasım 2020; 4:9:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali-123

    Bugün Açık Kapıya başvuralı 17 gün oldu. Daha önce yaptığım şikayete 18 günde cevap vermişlerdi. İnşallah yarın güzel haberler gelir.

    Bugün 18 gün önce Fiber altyapı talebinde bulunduğum derdimi uzun uzun anlattığım şikayete maalesef cevap gelmedi. Bugünden sonra da geleceğini zannetmiyorum. 5 gün önce Eski Tip Saha Dolabının değiştirilmesi için aynı şekilde Açık Kapı üzerinden şikayetimi iletmiştim. 5 günde hemen cevap gelirken 18 gün önce yazdığıma cevap gelmedi. Bu arada saha dolabı değişikliğine şöyle bir cevap geldi.


    Başvurunuzla ilgili değerlendirmeler yapılmış olup; 23.10.2020 tarihinde tarifeniz 35 mbps ( hiper paket) olarak yükseltmiş olup belirlenen kriterler kapsamında hizmet alabilmektesiniz. Türk Telekom internet altyapısını belirlediği kriterler ve planlar doğrultusunda sürdürmektedir.


    Fiber altyapı başvurusundan ise Cimer,Açık Kapı,BTK,verdiğim dilekçeler(15 daire imzalı),TT Destek hiçbirinden olumlu bir sonuç alamadım ya da geriş dönüş sağlanmadı.


    Vermiş oldukları Vdsl hizmeti bahane ederek (50 mbit ) bir gram ilerleme kaydetmediler. 8 yıllık TT kullanıcısıyım 2 ay önce uzun uğraşlar dilekçe,şikayetler sonucu VDSL (35 Mbit) hatta geçebildim diğer komşular hala ADSL de sürünüyorlar.


    NOT: ''Allah Keçiören Türk Telekom Müdürlüğüne sizleri muhtaç etmesin.'' umarım anlatabilmişimdir.


    Bugün itibari ile pes ettim artık uğraşmak istemiyorum. Kalan arkadaşlara bol sabır ve şans diliyorum. Hoşca kalın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali-123 -- 27 Kasım 2020; 14:44:18 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.