|
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (25. sayfa)
-
-
Hocam BTK'ya şikayet oluştaracağım ama hata verdi bir baktım 30 tane şikayet gözüküyor ben bu kadar şikayet etmedim yarısından çoğu Fesih/Geçici durdurma gözüküyor kendi kafalarına göre mi yapıyorlar anlamıyorum.
_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
İşletmecinin online işlemlerinden yazılan bazı şikayetler de o sistemde gözükebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 24 Kasım 2020; 23:58:26 > -
Hocam 30 tane var benim şikayetim 2-3 tanedir şikayetlerin %75'i erişim durdurma ile ilgili.
_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Bir fikrim yok hocam. -
Valla değişik bir durum. Şikayetler kapatılsın tekrar açarım. Adamlara fast pathi anlatamıyorum, 80’de takılı kaldı diyorum bir sorun yok diyorlar ne yapacağımı şaşırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Tamamdır hocam. -
Hocam mesaj geldi teknik ekibe iletmişler bakalım ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Gelişmeleri aktarırsınız hocam. -
Umarım olumlu olur hocam. Gelişmeleri yazarım buraya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Bugün Açık Kapıya başvuralı 17 gün oldu. Daha önce yaptığım şikayete 18 günde cevap vermişlerdi. İnşallah yarın güzel haberler gelir.
_____________________________ -
Gelişmeleri aktarırsanız sevinirim hocam. -
Hocam bugün mesaj geldi çözülmüştür diye baktım yine aynı sonra telesekreter aradı çözülmedi dedim bakalım ne olacak.
Edit: şimdi tekrar baktım hocam hat 100 olmuş tek sorun fast path kaldı çözersek tamamdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 26 Kasım 2020; 20:51:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Hayırlı olsun hocam. :) O da çözülür inşallah. -
Hocam zor ve meşakatli bir süreçti onuda çözeceğim :)
_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Boş Port yok denilen tabir saha dolabında boş port olmaması mı oluyordu? Port eklemek için saha dolabı mı değişiyor yoksa içinde ki cihazlar mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 26 Kasım 2020; 23:54:5 >_____________________________ -
Aynen saha dolabında port olmuyor. Eğer kabin büyütülecek bir modelse ekliyorlar eğer yoksa ve talep varsa 2. dolabı koyarlar hocam.
_____________________________ İşlemci: Amd Ryzen 9800X3D, Anakart: Asus X870E Apex, RAM: GSKILL TRIDENT Z5 Royal Silver RGB 6200MHZ CL28 64GB, Ekran Kartı: MSI RTX 5090 SUPRIM SOC, SSD:
Samsung 990 Pro 4TB Kigston Fury Renegade 1TB SAMSUNG 870 EVO 1TB, Güç Kaynağı: CORSAIR HX1200 PLATINUM, Kasa: Cooler Master Haf 700 Evo
Monitör: DELL S2721DGFA 27'' 2K 165HZ , Kulaklık: Corsair HS80 Max, Klavye: Corsair K68 RGB, Fare: RAZER DEATHADDER V3 -
Tamam hocam, teşekkür ederim.
_____________________________ -
Merhaba. En yakın saha dolabı 500 metre ötede. Port da yok. Yeni saha dolabı için dilekçe yazmak mantıklı mı? VDSL portu açılması ve saha dolabının yenilenmesi daha mı mantıklı bir talep? Bir de, talebi hat sahibi mi oluşturmalı? Sağolun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StratejikSiglik -- 27 Kasım 2020; 4:9:26 >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Ali-123Bugün Açık Kapıya başvuralı 17 gün oldu. Daha önce yaptığım şikayete 18 günde cevap vermişlerdi. İnşallah yarın güzel haberler gelir.
Bugün 18 gün önce Fiber altyapı talebinde bulunduğum derdimi uzun uzun anlattığım şikayete maalesef cevap gelmedi. Bugünden sonra da geleceğini zannetmiyorum. 5 gün önce Eski Tip Saha Dolabının değiştirilmesi için aynı şekilde Açık Kapı üzerinden şikayetimi iletmiştim. 5 günde hemen cevap gelirken 18 gün önce yazdığıma cevap gelmedi. Bu arada saha dolabı değişikliğine şöyle bir cevap geldi.
Başvurunuzla ilgili değerlendirmeler yapılmış olup; 23.10.2020 tarihinde tarifeniz 35 mbps ( hiper paket) olarak yükseltmiş olup belirlenen kriterler kapsamında hizmet alabilmektesiniz. Türk Telekom internet altyapısını belirlediği kriterler ve planlar doğrultusunda sürdürmektedir.
Fiber altyapı başvurusundan ise Cimer,Açık Kapı,BTK,verdiğim dilekçeler(15 daire imzalı),TT Destek hiçbirinden olumlu bir sonuç alamadım ya da geriş dönüş sağlanmadı.
Vermiş oldukları Vdsl hizmeti bahane ederek (50 mbit ) bir gram ilerleme kaydetmediler. 8 yıllık TT kullanıcısıyım 2 ay önce uzun uğraşlar dilekçe,şikayetler sonucu VDSL (35 Mbit) hatta geçebildim diğer komşular hala ADSL de sürünüyorlar.
NOT: ''Allah Keçiören Türk Telekom Müdürlüğüne sizleri muhtaç etmesin.'' umarım anlatabilmişimdir.
Bugün itibari ile pes ettim artık uğraşmak istemiyorum. Kalan arkadaşlara bol sabır ve şans diliyorum. Hoşca kalın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali-123 -- 27 Kasım 2020; 14:44:18 >_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






