Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.394
Cevap
119
Favori
241.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tazmnia T kullanıcısına yanıt

    Telefonda ağı unut diyip, manuel olarak ağı ekleyin. Şifrelemede WPA2 seçin eğer WPA2+WPA3 ortak mod kullanıyorsanız.


    Yada öncelikle wifi şifrenizi değiştirmeyi deneyiniz.

  • Tazmnia T kullanıcısına yanıt
    Merhaba Tazmnia,

    Öncelikle Giga model Router cihazınızın FW sürümü güncel değilme mutlaka Genel Sistem Ayarlarından güncelleyiniz. Kablosuz ağ ismi ve şifresini değiştirin ( Türkçe karakter yada boşluk kullanmayın ) şifreleme türünü WPA-WPA2 PSK olarak değiştirip yeniden bağantı yapmayı deneyiniz. Yaşadığınız durumun devam etmesi halinde Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KEENETIC -- 10 Ağustos 2021; 9:55:31 >
  • @Holisticmax @KEENETIC Tekrar merhaba, PS5 ile Keenetic mesh ağına bağlıyken oyunda sürekli package loss oluşuyor, tekrar eden anlık kesilmeler oluyor gibi(oyunda birden karakterlerin yeri değişiyor:) ). Bu hataya sebep olabilecek bi ayar kombinasyonu var mı acaba? Çünkü Keenetic'in bulunduğu konuma farklı wifi ap ve powerline ile denediğimde bu sorun oluşmadı. Ben şimdiye kadar 5ghz sinyali üst kata gelmediği için olduğunu düşünüyordum ancak sorun o değilmiş. Wifi kanalı değişiminden sonuç alamadım. Bu sorunla 1 haftadır uğraşıyorum kafayı yedirtmek üzere.


    Bu arada powerline cihazı beklediğimden iyi performans veriyor, bilgilendirme amacı ile ekran görüntüsünü de ekliyorum.


    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI




  • fatih_h kullanıcısına yanıt

    Fatih Bey,


    Bir kullanıcı ve Keenetic meraklısı biri olarak buradan okuyunca inanın o kadar karmaşık bir hal almış gibi gözüküyor ki sistem ve yapılanlar; görmeden uzaktan ne olabileceğini kestirmek çok zor. Ne kadar basit sistem o kadar rahat ve kaliteli deneyim sunar. Şimdi sizin sorunlarınız nereden başlıyor ucunu yakalamak zor bir durumda. Nasıl ayarlar, kurulum şemaları yaptığınızı akılda tutmak zor. Bir çekmiyor, bir meğerse hat sorunlu, bunla çözdüm ama şu daha iyi olurdu demişken, son minvalde yanlış anlamayın karmaşık duruyor. Tapolojik olarak doğru kurulumlarda sorun yaşamanız ancak sinyal kirliliği ile olabilir aklıma ilk gelen durumda.


    PowerLine size sunduğu değerleri cidden sağladığına emin olmak için onları da sade bir şekilde test etmek gerekli olduğunu düşünüyorum.

    Başka AP nasıl bağladığınızı, konumu, wifi ayarları nedir gibi karşılaştırmaları yapılmalı.

    Keenetic üzerinde yada altyapı durumunda o an da ne oluyor arayüzden gözlemlemek lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 11 Ağustos 2021; 12:16:41 >




  • Merhaba arkadaşlar.


    Omni DSL kullanıcısıyım ve cihazla alakalı merak ettiğim bir husus var. Keenetic modemler neden varsayılan olarak SNR ayarını 8 değerine sabitliyor? Ben modemin hattan gelen değeri direkt olarak kullanmasını ve değerlere herhangi bir müdahalede bulunmamasını istiyorum ve anladığım/incelediğim kadarıyla bunu yapmanın herhangi bir yolu yok. Bu sebeple hat değerlerini net olarak göremiyorum. Firma yetkililerinden ricam bu özelliği işletim sistemlerine ekleyebilirler mi? Zira ben ne manuel olarak ayar girmeyi, ne de modemin hatta müdahale etmesini istemiyorum.

  • Confick3r kullanıcısına yanıt



    Hat değerlerinize göre SNR ayarı yapabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 14 Ağustos 2021; 16:4:0 >




  • keentic extra dsl modem var bende netspeed 35 mb internet kullanıyorum.gün içerisinde modem de turuncu ışık yanıyor internette kopmalar oluyor modemi yeniden başlatınca düzeliyor daha önce eski bir modem vardı hiç kopma olmamıştı modem değiştikten sonra böyle olmaya başladı. modem 3.6.10 sürüme güncelledim yine düzelmedi.acaba başka ayarlarımı var bu modemin yardım edebilirmisiniz.

  • Herhangi bir ayarlama yapmak istemediğim için talepte bulundum hocam. SNR ayarlama özelliğini aktifleştirme opsiyonel olmalı.

  • necmettin44 N kullanıcısına yanıt
    Merhaba necmettin44,

    Öncelikle cihazınızın Firmware yazılımı genel sistem ayarlarından Geliştirici modunu seçerek 3.7. Beta.1 yazılımını yükleyerek test edin yaşadığınız durum devam etmesi halinde arkadaşlarımız ile birlikte incelemek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
  • Confick3r kullanıcısına yanıt
    Merhaba Confick3r,

    SNR marj değeri hattınızda anlık oluşabilecek gürültü vb. durumlarda internetinizin kesilmemesi için adından da anlaşıldığı gibi bir marj aralığı belirler bu marj aralığında hattınızda gürültü seviye değerleri anlık olarak değişse bile marj aralığında olduğu için internetiniz kopmayacak ve bu durudan etkilenmeyeceksiniz. Özet olarak hattınızı mevcut girilti seviyesine göre ayarlayamazsınız bu durum tüm DSL marka ve modeller için geçerlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEENETIC

    Merhaba Confick3r,

    SNR marj değeri hattınızda anlık oluşabilecek gürültü vb. durumlarda internetinizin kesilmemesi için adından da anlaşıldığı gibi bir marj aralığı belirler bu marj aralığında hattınızda gürültü seviye değerleri anlık olarak değişse bile marj aralığında olduğu için internetiniz kopmayacak ve bu durudan etkilenmeyeceksiniz. Özet olarak hattınızı mevcut girilti seviyesine göre ayarlayamazsınız bu durum tüm DSL marka ve modeller için geçerlidir.

    Ana fikri anladığınızı zannetmiyorum. Keenetic modemi kurduğunuz anda varsayılan SNR marj değerini 8'e sabitliyor. Benim hattımdan gelen değer ise 15-20 aralığında. Modem neden buna müdahale edip varsayılan olarak böyle bir ayar yapıyor kullanıcıya sormadan? Neden hattan gelen değerleri kullanmıyor? Opsiyon seçeneği eklense kopma yaşandığında kullanıcı gerekli ayarlamaları yapacaktır zaten.





  • Confick3r kullanıcısına yanıt
    Confick3r,

    Cihazlar VDSL SNR ayarı için varsayılan olarak 8 dB değerinde gelmektedir çünkü genel olarak 8 dB marj değeri ortalama gürültü seviyesi için en ideal değerdir. Keenetic olarak SNR marj değerini kullanıcılarımızın alt yapısına göre değiştirme fırsatı sunmaktayız siz hattınızın gürültü değerine göre SNR değerinizi artırabilir yada azaltabilirsiniz.
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    Asus modemlerde bu ayarı devre dışı bırakma seçeneği var. Aynı seçeneğin Keenetic modemlere de gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Talebimi dikkate alırsanız sevinirim. Teşekkür ederim.

  • Confick3r kullanıcısına yanıt
    Merhaba Confick3r,
    destek@keenetic.com.tr adresine bahsetmiş olduğunuz markanın SNR ayarını devre dışı bırakma özelliğini gösteren ekran görüntüsü ve cihaz modellerini gönderebilir misiniz? kontrol edelim.
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    Merhaba, gönderim sağladım. Gerekli görülmesi durumunda deneme sürümünü de test edebilirim. Teşekkürler.

  • Confick3r kullanıcısına yanıt
    Merhaba Confick3r,

    Göndermiş olduğunuz kayıt üzerinden arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecekler.
  • Arkadaşlar firmadan aldığım bilgiye göre SNR değerini 0 yaptığınızda bu özellik devre dışı kalıyormuş. Ben uyguladım ve SNR değerim 10 küsürlerde çıktı. Sizler de deneyebilir misiniz?

  • Confick3r kullanıcısına yanıt

    Kullandığım SNR değerini verdi. 18  

  • Sizin hat iyiymiş hocam, teşekkürler.

  • Confick3r kullanıcısına yanıt

    Diğeride varsayılan 8 iken verdiği 15'i verdi tekrar.


    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI



    Bu da önceki mesajımdaki;


    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI




  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.