Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.682
Cevap
132
Favori
419.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
50 oy
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam teşekkür ederim. btk’nın sitesine girdiğimde sanırım tüketici şikayeti gönder seçeneğinden talep oluşturacağım ama bir türlü e devletimi açmıyor doğru yerde miyim acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    || MONSTER Abra A5 13.1.1 || intel i5-8300H || 8GB || Nvidia GTX 1050 4GB |||| ASUS ROG || intel i7-740QM || 6GB || Nvidia GeForce GTS 360M CUDA ||
  • ANTON.k kullanıcısına yanıt
    _____________________________
  • skeylove S kullanıcısına yanıt

    nasıl başvuru yaptınız hocam ? ben de eskişehirdeki müstakil eve türk telekom kutu başvurusunda bulunacağım. türk telekom genel müdürlüğüne gisip dilekçe yazmayı düşünüyorum ama btk üzerinden de oluyormuş sanırım. hangisi daha hızlı olur merak içerisindeyim açıkcası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • FİBER için bende başvuru yapacağım

    _____________________________
  • wildermess W kullanıcısına yanıt

    Takıldığınız yerler olursa yazabilirsiniz konu üzerinden. 

    _____________________________
  • Arkadaşlar interneti farklı bir yere taşıtmam gerekiyor 10 aylığına orada çalışacağım için ama telefonda görüştüğümde port olmadığını söylediler. Port olmadığı için hizmeti donduracaklarmış ama benden çeşitli belgeler istediler hızlı hızlı okuyarak, tek anladığım tarihçeli ikâmetgah belgesi. Diğer belgeler nelerdir acaba bilen var mı? Ufak bir araştırma yaptım ama net olarak bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciclista -- 4 Eylül 2023; 19:36:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    Tarihçeli ikamet belgesi dediği, ikametini oraya aldığını gösteren belge olmalı. Yani oraya ikametini aldıktan sonra e devletten tarihçeli ikamet belgesi çıkaracaksın böylelikle eski adresin ve yeni adresin orada gözükmüş olacak.


    Başka belge bilmiyorum.


    Taşınacağınız yerde port yoksa ve uğraşmak istemiyorsanız Redbox, Tt Magnet, Superbox, TeknosacellBox gibi ürünlere bakabilirsiniz.

    _____________________________
  • Anladım, yani nakilevrak@turktelekom.com.tr'ye tarihçeli ikâmetgah belgemi atsam yeterli? Bulunduğum yerde mobil internet de çok kötü olduğu için o kutulardan verim alamam diye düşünüyorum. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    1)Bahse konu kutulara başvurduğunuzda adresinizi isterler ve bölgenizdeki sinyal durumunu kontrol ederek size kullanılabilir olup olmadığını söylerler. Bu yüzden başvuru yapmayı deneyin hepsine.

    2)Bahsettiğiniz adrese mi atılıyor bilmiyorum ben sadece istenilen evrakı nasıl elde edeceğinizi söyledim.


    Rica ediyorum hocam. 

    _____________________________
  • Bugün Türk telekom bölge müdürlüğüne gittim. Bulunduğum yerde mevcut alt yapı şu an için sadece 16 mbps gözüküyor. Altyapı iyileştirme çalışmaları şu an genel müdürlükte onayda bekliyor muş hiçbişe yapamazlarmış yazdığım dilekçeyi açıkçası bir işe yaramadı. Daha hızlı bir sonuç nasıl olurum bilmiyorum. Kadının bana anlattığı dolaylı yoldan keyfimiz gelirse sizin bulunduğunuz bölgeye fiber altyapı desteği gelecektir oldu.
    Türk telekomdan başka altyapı mı değiştirecek başka bir kurum yok mudur ya da bu sürecin hızlanması için nereye başvuru yapabilirim ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • wildermess W kullanıcısına yanıt

    Bahse konu proje onaylandığında bölgenizde (müdürlüğün yetki alanındaki) altyapı çalışmaları başlamış olur. Bu süreci hızlandırmanın yolu yok esasen ama şunları deneyebilirsiniz.


    Özelden buraya mesaj atabilirsiniz.



    twitter.com
    Türk Telekom Destek (@TTDestek) | Twitter
    https://twitter.com/ttdestek


    Veya


    https://www.linkedin.com/in/umit-onal?originalSubdomain=tr


    Buraya özelden mesaj gönderebilirsiniz.


    Bir faydası olur olmaz bir şey diyemiyorum ama deneyebilirsiniz.

    _____________________________




  • Merhaba, ben farklı bir iss'den hizmet alıyorum. Turk telekom ekipleri geçtiğimiz gün bizim bina dışındaki ankastrede düzenleme yaptılar. Onlar düzenleme yaptıktan benim hat değerlerim fena derecede bozuldu. Ben bunun için ne yapmalıyım?
    Başka iss'de olduğum için TurkTelekom'un çok ilgileneceğini düşünmüyorum. İlimizdeki bölge müdürlüğüne gitsem sorunu çözülür mü?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Merhaba, öncelikle işletmeciniz üzerinden arıza kaydı açmalısınız.

    _____________________________
  • bir yoklayayım dedim şunları. önceki cevaplarında 01.10.2023 tarihine kadar yazmışlardı:) gelişme var sanırım. bu sefer de eylül sonuna kadar yazmışlar. dur bakalım ne olacak:)



    Sayın M. Y., İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. 88496.... numaralı İnternet aboneliğinize ait talebinize istinaden yapılan kontroller neticesinde; internet hizmetinin sorunsuz olarak verilebildiği tespit edilmiş olup paketinize tanımlı hız profilinde erişim sağladığınız anlaşılmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapı üzerinden hizmet sunumunun mümkün olduğu ancak Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı tahmini projenin 2023 Eylül ayı sonuna kadar tamamlanması öngörülmektedir. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle FİBER (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Saygılarımızla.

    _____________________________




  • Arıza kaydı oluşturdum hocam. Telekom suçu bende bulmaz umarım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • yavuzdeger Y kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam geç olsun güç olmasın :) 

    _____________________________
  • ferber F kullanıcısına yanıt

    Suçluk bir durum yok hocam hat incelenir bilgi verirler. Verilen bilgiyi yetersiz veya yanlış görürseniz yeniden kayıt açabilirsiniz hocam hiç sıkıntı yok o konuda.

    _____________________________
  • 1 senedir altyapıya dair bir şey yok can sıkıcı bi hâl almaya başladı artık bu durum daha önceden acaba yakın bi zamanda internet gelir mi diye tereddüt ederek taahütlü aldığım superboxın sözleşme süresi geçmek üzere işi kdkya kadar götürdüm 7 gün önce gönderme kararı çıktı ama hâlâ tık yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • teşekkürler

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKonFire

    1 senedir altyapıya dair bir şey yok can sıkıcı bi hâl almaya başladı artık bu durum daha önceden acaba yakın bi zamanda internet gelir mi diye tereddüt ederek taahütlü aldığım superboxın sözleşme süresi geçmek üzere işi kdkya kadar götürdüm 7 gün önce gönderme kararı çıktı ama hâlâ tık yok

    Bağlı olduğunuz müdürlük ne diyor hocam? Erişim planlama ile görüşme şansınız oldu mu?

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.