Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER İLK SAYFA GÜNCEL (427. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: emrahakt , emrahakt , acemix , muleka97 , saitates Daha Az
5 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 4 Misafir - 7 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
8.950
Cevap
185
Favori
436.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PRIME DIJITAL yazınca
    24 ay muud premium
    24 ay wifi 20gb
    24 ay Tivibu go superpaket hediye ediyor . Muud u aldım diğerleri hakkında ne diyorsunuz hediye paket bitince süresi dolunca faturaya otomatik eklermi dersiniz uzatma onayı almadan wifi noktaları nerede vardır bilmiyorum ise yararmi tivibu go süper nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • black_ps kullanıcısına yanıt

    faturasiz yada hat iptal kısmından blöf & rica gelmezse malesef daha uygun bir teklif gelmeyebilir ...


    bana 15 icin sadece size özel über süper fiyat 265 +15 tl diye sundular ..


    25 gb icin 300 makul geldi bir an gözüme ..

  • jaiecris J kullanıcısına yanıt

    Bu taktiği deneyeyim, umarım işe yarar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jaiecris J kullanıcısına yanıt

    bu taktik artık bir işe yaramıyor malesef, isterseniz ümit beyin mail adresine dönüş yapın, özel müşteri hizmetleri 30 dakika içinde dönüş yapıp, size en uygun bu tarife bu diyip, isterseniz geçişinizi sağlayabilirim diyip, topu size bırakıyorlar. twitter üzerinden ttdestek/şikayet var.com üzerinden şikayet, en son 30 gb tarife için 360 tl sundukları anda, hattımı netgsm taşımak için işlemleri başlattım, 13 yıllık Türktelekom müşterisiyim, ilk defa bu kadar para göz politikaya sahip olduklarını gördüm, eskiden de paragöz bir şirketti ama bu kadar kullanıcının elini,kemiğini sömürüp öldürmüyordu...

  • ruaF1912 kullanıcısına yanıt
    Bu kişiden kişiye değişir.umit bey vs kısma yaptığınız şikayetin altını doldurmak önemli ben herzaman ümit bey ulaştığımda da detaylı belgeler sunarak yol izledim.Bide bu şans işi forumda bizlere destek olanlara fikirler verenleri bizlerde bu şekilde başkalarına destek oluyoruz.Bana kalsa bundan sonra kimseye yardımcı olmam.Bizlerede yardımcı olanlar oldu.Sonucu olmadı teşekkür ettik.Birazda işi bitirmek kişinin kendisine katılıyor iş bitiriciligin yoksa sonuç alamazsın.
    Geçen yıl 8gb+1000 dk+1000 sms 30 tl ödüyordum.
    Bu yıl 8gb+3000 dakika her yöne +sebeke içi sinirsiz +sinirsiz sms ve engelli indirimle 110 tl.
    Hat benim üzerime ama anne kullanıyor.sadece dakika yıllık 100 gb tarifesi vardı.normal şartlarda çok iyiydi.asiri zamla anlamı kalmadı.sebeke içi sinirsiz+whatsapp bip yay 8.5 gb her yöne her yöne sms çok fazla idi geçen yıl bunu söyledim.aylik 30 tl ödediğim tarifeyi kullandım.Bu yıl fazla uğraşmadım.ustune düşsem daha uyguna da alırdım.bizler bize yol gosterenlerin öğrettiğini bizde başkalarina paylaşmaya çalışıyoruz.Gecen digitürk ilgili sorunum vardı.eski digiturk personeli sözü geçen biri rica ettim.araci olmasına rağmen adamlar yardımcı olmadı.Ne yapsaydım yardimci olana ümit bey ise yaramıyor şikayet vs yaptığı iyi niyetine kulpmu bulsaydım.Rica ettim kendisi herzaman sorunun olursa ulaş dedi.suan farklı sağlam köklü firmada çalışıyor.Bana derdi artık digiturk çalışmıyorum işin içinden çıkardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaiecris -- 14 Mayıs 2024; 21:51:9 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ruaF1912 kullanıcısına yanıt
    Bu indirim vs kampanyalarını alan kişilerin tek dayanağı "ısrarcı olun, şikayetin altını doldurun" , sizin ikna kabilitiyeniz yoksa olmaz bu iş veya istekli olun, zorlayın gibi laflar. Ben aldım siz alamadıysanız istekli değildiniz veya ikna kabiliyetiniz yok gibi klişeler. Ama anlamadıkları şey karşı taraf zaten blöf yapıldığının farkında. Blöf yapılmasa bile cidden türk telekom müşteri kaybetse bile bazen umursamayabiliyorlar.

    Bu taktiği ben de her taahüt öncesi yaptım. Faturasıza geçerim, hattımı başka operatöre taşırım diye. Doğrudur eskiden işe yarıyordu. Fakat şu an da işe yaramıyor. Siz yine şansınızı deneyin fakat işe yaramama olasılığı da var. Yani sırf sizin ısrarcı olmanız veya ikna kabiliyetiniz ile ilgili değil olay. Kendileri kafaları eserde isterse yaparlar, onun dışında olmuyor. Hat iptali taktiği sadece yüksek bir oranda işe yarama olasılığı var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ben de başka operatöre geçeceğimi söyledim.

    Başka birime bağladılar.

    Teklif olarak aynı teklifi söylediler.

    25 gb + 5 gb şeklindeki paketi 367 tl şeklinde...

    sonra 5-10 gb lık teklifleri 200 tl civarında teklif etti.

    Kabul etmedim.

    FAturasıza geçmek istediğimi söyledim.

    Geçişi sağladım.

    Bakalım ne olacak?

  • metehan_bera M kullanıcısına yanıt

    peki faturasizda nasil konusma, sms , gb hakkınız olacak (uygun haftalik , aylık faturasiz paket mi alicaksiniz yoksa sadece dakka falan mi alicaksiniz ?) ve faturasiza gecmenin bedeli ne oldu size ?

  • 
Sayfa: önceki 425426427428429
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.