Şimdi Ara

Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
150
Cevap
2
Favori
15.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    o kaput keçesi pek izolasyona yaramıyor yalnız. benim arabada var fabrika çıkışlı. asıl yalıtım çamurluğun içinde olur, koltukların altında olur, bagaj halısında olur, kapı fitillerinde olur vs. golf'le bir kere asla karşılaştırılamaz bu konuda. egea ile de karşılaştırılamaz egea'nın yalıtımı daha iyi bu arabadan. linea ile karşılaştırılır ama linea'da özellikle 1.3 multijet yalıtım yoksunu bir araba...
    Abartılacak bir fark yok dedim hocam çamurluktan su alan albea görmüşlüğüm vardır davlumbazların motor kısmına köpük vs. sıkan var Youtube'a C-elysee yazınca izolasyon modifiye ne ararsanız çıkıyor araba ucuz olduğu için herkes kendine göre eklenti yapmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • linea c-elissenin içinden geçecek bir araç egea ile karşılaştırılamaz.

    boş bir konu
  • C-Elysée yazımını doğru yapabilen kişilere çok rastlamıyoruz

    Yazımına dikkat ettiğiniz için tebrikler fakat E büyük olacaktı. . .

    Genelde "Çelise, Şelize, Kelise, Çelsi, Selisi, Chelsea" gibi yazım ve telafuzlara rastlayınca hoşuma gitti, tebrikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hunharca Eleştiri -- 20 Temmuz 2018; 14:40:7 >
  • Her ikisinide kullandım yaklaşık bir hafta boyunca. Az çok fikir sahibi oldum o yüzden yorum yapabilirim sanırım. Egea nın urban ve üzeri herhangi bir donanımı C-Elysee ile karşılaştırılamayacak kadar iyi arabadır. C-elyseeyi mümkünse symbol ile karşılaştırın. Rakibi odur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    C-Elysée yazımını doğru yapabilen kişilere çok rastlamıyoruz

    Yazımına dikkat ettiğiniz için tebrikler fakat E büyük olacaktı. . .

    Genelde "Çelise, Şelize, Kelise, Çelsi, Selisi, Chelsea" gibi yazım ve telafuzlara rastlayınca hoşuma gitti, tebrikler
    Bu yorumu görmek için 4 yıldır bekliyordum forumu bırakıyorum.

    Ben teşekkür ederim araca herkes farklı birşey diyor Şanzelize,Şanzeliye diyenlere rastlıyorum Ankara'da.

    Şanzeliye ne diye sorduğumda Fransa'da bir mahalle olduğunu söylediler arada sırada E büyük yazıyorum bu sefer öyle denk gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 20 Temmuz 2018; 15:5:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac

    linea c-elissenin içinden geçecek bir araç egea ile karşılaştırılamaz.

    boş bir konu
    Linea Passat'ın içinden geçer C-Elysee 8 segment alt bir araç.
  • Çoğu kişi söylemiş ama ben de destekleyeyim. C-Elysse ve 301 B sedan sınıfı C sınıfı ile karşılaştırılacak bir yanı yok. Bunlar hep Clio'nun ilk sembol modelinden türediler. Hatta bir ara Honda bile City diye çirkin ötesi bir sedan çıkarmıştı hatırlarsanız.

    Bu vesile ile 301 ve C-Elysse sahiplerine bir uyarım olacak; halı paspaslarınızı asla yıkatmayın, arabanızın içi leş gibi kokuyor ve kolay kolay da geçmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 20 Temmuz 2018; 15:16:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radikal ve Sert

    elysee b segmenti
    egea c segmenti
    bu iki araba karşılaştırılamaz bile.
    c elyesee çok kötü
    Neresi çok kötü ? Boyası mı dökülmüş kaportası içeri mi göçmüş ?


    Citroën C-elyseé(62k) &amp;amp; Fiat Egea karşılaştırması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Çoğu kişi söylemiş ama ben de destekleyeyim. C-Elysse ve 301 B sedan sınıfı C sınıfı ile karşılaştırılacak bir yanı yok. Bunlar hep Clio'nun ilk sembol modelinden türediler. Hatta bir ara Honda bile City diye çirkin ötesi bir sedan çıkarmıştı hatırlarsanız.

    Bu vesile ile 301 ve C-Elysse sahiplerine bir uyarım olacak; halı paspaslarınızı asla yıkatmayın, arabanızın içi leş gibi kokuyor ve kolay kolay da geçmiyor.
    Halı paspasları bayi yaptırıyor normalde C4 en üst versiyonlarda Fransa üretim halı(Galiba velur) paspas var arabayla alakası yok paspasların firma paspas yapmıyor.
  • 3 sene C-Elysee’ye bindim. Çok kez de Egea kullandım. Egea’nın sürüş dinamikleri daha iyi ama arada segment farkı filan yok keza Egea da B sınıfı. Yok Egea C sınıfı diyorsanız o zaman Focus, Astra, Octavia’ya haksızlık olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    3 sene C-Elysee’ye bindim. Çok kez de Egea kullandım. Egea’nın sürüş dinamikleri daha iyi ama arada segment farkı filan yok keza Egea da B sınıfı. Yok Egea C sınıfı diyorsanız o zaman Focus, Astra, Octavia’ya haksızlık olur.
    Size öyle görmüyor olabilirsiniz ama Egea C sınıfıdır segment olarak. Haksızlık falan olmaz muadilleri focus, astra, octavia, megane, elantra, corolla, civic'tir. C-Elysse ile Egea arasında bir kere 200kg fark var. Aynı segment olsalar en üst donanımları birbirine yakın olması lazım 1.6 dizel motor Egea'nın 320 tork var ezer geçer her türlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 20 Temmuz 2018; 15:57:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEISENBERG

    Egea'da tam boy stepne var 15 değil.Ayrıca C-Elysee'in muadili Egea değil Linea'dır.
    Stepneye bakmadım ama Sedan'ların hepsine 15'' işaretli .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    3 sene C-Elysee’ye bindim. Çok kez de Egea kullandım. Egea’nın sürüş dinamikleri daha iyi ama arada segment farkı filan yok keza Egea da B sınıfı. Yok Egea C sınıfı diyorsanız o zaman Focus, Astra, Octavia’ya haksızlık olur.
    Zaten Egea'nın geçmişi belli , yerini adlığı model belli boyutlardan C olsa dingilde uzun olanlar vs. var Egea yeni olduğu için iyileştirmeler daha fazla fakat aradaki çift haneli binlerce liraya değer mi bilemeyeceğim o da Fiat en nihayetinde dediklerinize katılıyorum.

    Dediğim gibi iki segmentede oynamış ama konumu B'ye daha yakın HB ise C'ye daha yakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Size öyle görmüyor olabilirsiniz ama Egea C sınıfıdır segment olarak. Haksızlık falan olmaz muadilleri focus, astra, octavia, megane, elantra, corolla, civic'tir. C-Elysse ile Egea arasında bir kere 200kg fark var. Aynı segment olsalar en üst donanımları birbirine yakın olması lazım 1.6 dizel motor Egea'nın 320 tork var ezer geçer her türlü.

    Alıntıları Göster
    Size öyle görmüyor olabilirsiniz ama Egea D sınıfıdır segment olarak. Haksızlık falan olmaz muadilleri mondeo, insignia, super b, talisman, i40, avensis, accord'tur.

    Ya arkadaşlar Fiat araç lansmanında Toledo gibi araçlarla karşılaştırmış Türkiye'ye gelene kadar araba büyümüş mü ne olmuş C segment olmuş HB olsa hadi belki ama bagaj olarakta Polo Sedan 521 litre mesela aracın pazar konumu var sonuçta zaten Tipo -Uno vardı ve Tipo Sedan diye birşey yoktu Weekend SW vs. vardı ama Sedan yoktu.

    Edit: Cevap yazana kadar Egea ezmeye başlamış .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 20 Temmuz 2018; 16:1:6 >




  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Niye muadillerine haksızlık olsun.

    Sürüş dinamikleri,izalasyonu,yalıtımı muadillerinden neredeyse daha iyi bknz:km77 testleri,bakınız kabin ölçümü yapılan testlere tekrar bakınız çoğu kullanıcının süspansiyon kalitesine darbe emişine ettiği iltilaflar.

    Veya segmentinde hiçbir rakibinde standart sunulmayan ileri destek sürücü sistemeri

    Yetmedimi..Sayayım; sınıfının en büyük bagaj hacmi,en geniş diz mesafesi,keza arka yolcular için kalan kafa mesafesi,aks aralığı..

    İç malzeme kalitesinin bir tık kötü olması,cam tavan eksikliği dışında rakiplerinden geri kalan yanı yok artısı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C Elysee - Egea ile karşılaştırılamayacak kadar vasat maalesef, c elysee sahipleri muhtemelen konuya damlamış ama kendilerini teselliden başka yapcak bişey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lalale

    C Elysee - Egea ile karşılaştırılamayacak kadar vasat maalesef, c elysee sahipleri muhtemelen konuya damlamış ama kendilerini teselliden başka yapcak bişey yok
    Damlayanlar Egea'cılar olmasın

    Bende VW var hocamda da Opel var bence teselliye ihtiyacı olan belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Niye muadillerine haksızlık olsun.

    Sürüş dinamikleri,izalasyonu,yalıtımı muadillerinden neredeyse daha iyi bknz:km77 testleri,bakınız kabin ölçümü yapılan testlere tekrar bakınız çoğu kullanıcının süspansiyon kalitesine darbe emişine ettiği iltilaflar.

    Veya segmentinde hiçbir rakibinde standart sunulmayan ileri destek sürücü sistemeri

    Yetmedimi..Sayayım; sınıfının en büyük bagaj hacmi,en geniş diz mesafesi,keza arka yolcular için kalan kafa mesafesi,aks aralığı..

    İç malzeme kalitesinin bir tık kötü olması,cam tavan eksikliği dışında rakiplerinden geri kalan yanı yok artısı var.
    HB'in bagajı stepne ile 380 litre diyor Fiat,C4'ün stepneli hali ile aynı.

    Sedan'ın bagajı Virtus'tan daha küçük Virtus bilidğimiz Polo Sedan.

    Citroën C-elyseé(62k) &amp;amp; Fiat Egea karşılaştırması

    Diz mesafelerini bilmiyorum Sedan'ın dingili C-Elysee'den kısa,HB ise Megane IV'ten 3 santim kısa.

    Sedan'da sürüş destek yok,HB'de var onlarda baz araçta yok zaten ama standart olması gayet güzel.




  • C elysee çok daha kalitesiz araç. Dizel motoru iyidir, performansı falan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.