Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.147.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    30bin bakımına sadece 500km kaldı 30bin bakımı kaça mal oldu arkadaşlar size?

    Sorunları sıralamak istiyorum...

    * aracım sabahları zor çalışıyor. Tek marşta alıyor ama marş süresi çok uzun. @gorele2000 arkadasın dedıgı gıbı serı numarasından baktıracagım , sorun varmı yokmu diye.
    * klimam 3 defa yapılmasına ragmen yine çalışmıyor. Alıştım artık.
    * sis farlarım yanmıyor , önemli bir sorun değil sanırsam.

    * müzik kapalıyken aracınızla kasisten geçtiğinizde gıcırtı geliyormu sizde? Merak ediyorum cidden herhalde serviste bunlar düzeltilebilir.

    30bin bakımında carbon-clean yaptırmak istiyorum. Sizce yapılması gereklimidir? Daha önce hiç yapılmadı zaten 30bin kmde bir yapılması gerekiyormuş.

    MERAK ETTİĞİM EN ÖNEMLİ KONU ŞU ; MARŞ MOTORU SORUNU OLAN ARAÇLARIN SERİ NUMARALARI BELLİMİ?

    * malum servisler adam akıllı calısmıyorlar. Sorun yok deyip geçiştirebilirler.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okanttnc

    * müzik kapalıyken aracınızla kasisten geçtiğinizde gıcırtı geliyormu sizde? Merak ediyorum cidden herhalde serviste bunlar düzeltilebilir.


    Bu gıcırtı benimkindede var, arka dingil burçlarından geliyor, serviste yağlıyorlar ama 5-6 ay sonra tekrar yapmaya başlıyor. Boş bi zamanda gidip tekrar yağlatacağım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edie

    quote:

    Orjinalden alıntı: okanttnc

    * müzik kapalıyken aracınızla kasisten geçtiğinizde gıcırtı geliyormu sizde? Merak ediyorum cidden herhalde serviste bunlar düzeltilebilir.


    Bu gıcırtı benimkindede var, arka dingil burçlarından geliyor, serviste yağlıyorlar ama 5-6 ay sonra tekrar yapmaya başlıyor. Boş bi zamanda gidip tekrar yağlatacağım :)

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sizce 2006 astra cdti mi enjoy 0 km astra cdti enjoy mu **?*?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANGRY1985

    i dont like odak..hepsi birbirinden uyuz... hele bu opel...adam i cileden cikartir...


    en basit ornegi :::: cd calarda muzik dinliyorsunuz....son ses sadece 20 dakika sonra ses otomotik kisiliyor,,,bu ne yaa...ne bicim is...arti spor araba yapiyorsunuz bari insan guzel bir ses sistemi sunar...yok yok opel ALINMAZ....

    BENCE OPEL ALMAN ARABASI DEGIL.....

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar siz de katılın
    http://forum.donanimhaber.com/m_19047775/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extremeenvy

    http://forum.donanimhaber.com/m_8707312/mpage_1/key_astra%2Ccdti/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_11204227/mpage_1/key_astra%252Ccdti//tm.htm#11472374
    http://forum.donanimhaber.com/m_3230485/mpage_1/key_astra%252Ccdti//tm.htm#3230621

    daha da vardır heralde bence bi bakmak, okumak gerek ;)

    dayım 2005 model essentia 1.3cdti aldı.9 aydan fazla oldu heralde alalı tam hatırlamıyorum.hiçbi problemi yok nazar değmesin.kullanan arkadaşlarım da var.onlardan da bi sorun pek duymadım.yalnız çevreden marş motoruyla ilgili biçok şikayet var ama onları da sevis ücretsiz garantiden değiştiriyor sanırım...
    herşey iyi hoş ama yedek parçaları ne durumda fiyat olarak
    kullanıcı yorumlarını bekliyorum.sınıfları ile yedek parça fiyatları ne kadar deişio
    ben focus corolla(2006) astra arasında kaldım
    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeHmeT_001

    herşey iyi hoş ama yedek parçaları ne durumda fiyat olarak
    kullanıcı yorumlarını bekliyorum.sınıfları ile yedek parça fiyatları ne kadar deişio
    ben focus corolla(2006) astra arasında kaldım
    YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    Alıntıları Göster
    0 km mi cdti enjoy mu astra yoksa 2006 enjoy cdti mi 40.000 de araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emRe15422

    0 km mi cdti enjoy mu astra yoksa 2006 enjoy cdti mi 40.000 de araç

    Alıntıları Göster
    Yaw bu suruya nasıl cevap verilebilir ki?
    Sıfır araç tabii ki daha hoştur. ilk sen bienceksin.
    Geçmişi ile ilgili endişen olmayacak.
    Lakin işin maddi yönü var.
    Para, para, para...

    Maddi açıdan beni sıkıntıya sokmayacaksa daima sıfırı tercih ederim.
    Ancak ki çok tanıdığım ve güvendiğim birisinin sattığı ikinci el olursa durum değişebilir.
    Lakin dost kazığı atmayacak bir dost. Yani az bulunan cinsten bir dost.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Yaw bu suruya nasıl cevap verilebilir ki?
    Sıfır araç tabii ki daha hoştur. ilk sen bienceksin.
    Geçmişi ile ilgili endişen olmayacak.
    Lakin işin maddi yönü var.
    Para, para, para...

    Maddi açıdan beni sıkıntıya sokmayacaksa daima sıfırı tercih ederim.
    Ancak ki çok tanıdığım ve güvendiğim birisinin sattığı ikinci el olursa durum değişebilir.
    Lakin dost kazığı atmayacak bir dost. Yani az bulunan cinsten bir dost.

    Alıntıları Göster
    Daha önce verilmedi sanırım baktım bulamadım.
    İlginç bilgiler var.

    Araba Dergisi
    Araba Dergisi - Sayfa bulunamadı
    http://www.arabadergisi.com/icindekiler/307antalya.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Yaw bu suruya nasıl cevap verilebilir ki?
    Sıfır araç tabii ki daha hoştur. ilk sen bienceksin.
    Geçmişi ile ilgili endişen olmayacak.
    Lakin işin maddi yönü var.
    Para, para, para...

    Maddi açıdan beni sıkıntıya sokmayacaksa daima sıfırı tercih ederim.
    Ancak ki çok tanıdığım ve güvendiğim birisinin sattığı ikinci el olursa durum değişebilir.
    Lakin dost kazığı atmayacak bir dost. Yani az bulunan cinsten bir dost.

    Alıntıları Göster
    YOK YA KAZIK ATMAZLAR 2. EL BULDUM CDTİ ENJOY 2006 MODEL 40000 DE YANİ SIFIR GİBİ 31.000 YTL 0KM 36000 MİLYAR ÇOK YAKINIZ AKRABAĞIMIZ 2.ELDE ÇALIŞIYOR .ŞİMDİ İSTESEN ARABAYI ANINDA TESLİM EDERLER O DERECE
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Yaw bu suruya nasıl cevap verilebilir ki?
    Sıfır araç tabii ki daha hoştur. ilk sen bienceksin.
    Geçmişi ile ilgili endişen olmayacak.
    Lakin işin maddi yönü var.
    Para, para, para...

    Maddi açıdan beni sıkıntıya sokmayacaksa daima sıfırı tercih ederim.
    Ancak ki çok tanıdığım ve güvendiğim birisinin sattığı ikinci el olursa durum değişebilir.
    Lakin dost kazığı atmayacak bir dost. Yani az bulunan cinsten bir dost.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: emRe15422

    YOK YA KAZIK ATMAZLAR 2. EL BULDUM CDTİ ENJOY 2006 MODEL 40000 DE YANİ SIFIR GİBİ 31.000 YTL 0KM 36000 MİLYAR ÇOK YAKINIZ AKRABAĞIMIZ 2.ELDE ÇALIŞIYOR .ŞİMDİ İSTESEN ARABAYI ANINDA TESLİM EDERLER O DERECE
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Yaw bu suruya nasıl cevap verilebilir ki?
    Sıfır araç tabii ki daha hoştur. ilk sen bienceksin.
    Geçmişi ile ilgili endişen olmayacak.
    Lakin işin maddi yönü var.
    Para, para, para...

    Maddi açıdan beni sıkıntıya sokmayacaksa daima sıfırı tercih ederim.
    Ancak ki çok tanıdığım ve güvendiğim birisinin sattığı ikinci el olursa durum değişebilir.
    Lakin dost kazığı atmayacak bir dost. Yani az bulunan cinsten bir dost.




    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 30bin bakımı ne kadar tutuyor?

    Carbon clean 30bin kmde yaptırmalımıyım sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    Arkadaşlar 30bin bakımı ne kadar tutuyor?

    Carbon clean 30bin kmde yaptırmalımıyım sizce?

    Alıntıları Göster
    Ben carbon clean yaptırmadım ve yapırmayacağım.
    Bakım kitabında böyle bir şey söylenmemiş.
    Dolayısıyla bundan kayanklı bir sorun çıkması beklenemez.
    Beklenirse de garanti kapsamında mutlaka gidermeleri gerekir.
    Gidermezelrse kanuni yollardan giderme yolu daima açık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Ben carbon clean yaptırmadım ve yapırmayacağım.
    Bakım kitabında böyle bir şey söylenmemiş.
    Dolayısıyla bundan kayanklı bir sorun çıkması beklenemez.
    Beklenirse de garanti kapsamında mutlaka gidermeleri gerekir.
    Gidermezelrse kanuni yollardan giderme yolu daima açık...

    Alıntıları Göster
    30000 km bakımı sanıyorum 300-350 YTL arası tutuyor.Zaten bakım ücretleri standart gibi bir şey.Geçenlerde 60000 km bakım yaptırdım.Yine o civarda tuttu, çünkü yaptıkları şey aynı.Ben ilaveten carbon clean de yaptırdım.Ona 50 YTL daha aldılar, aslında orjinali daha pahalı galiba ama orjinal malzeme kullanmadan yapıyolar bunlar(opel gedizler-mersin).Gerçekten iyi bişey mi, daha doğrusu gerekli mi bilmiyorum, ama araç dizel olunca insan biraz daha titizleniyor işte.

    Burda marş motoru sıkıntısını benden fazla dile getiren heralde yoktur.Bu son gelişmeler doğrultusunda gerekli değişim yapıldı ve sonuç mükemmel.Bugün sabah hava +4 derece idi.Hemen marşı aldı.Eskiden çektiğim sıkıntıları hatırlayınca, bu kadar çabuk çalışmasına hayret ediyorum.

    Bu arada 2006 model astra cdti için normal şartlarda, 30000 YTL normal fiyat, 31000 bence biraz fazla.Zira sıfırının 38000 YTL olduğu hesaba katılırsa normali bu bence.Ben geçen bi galeriye sordum.Araç tertemiz, 28000 YTL'ye alayım dedi.Galerinin üzerine kar koyup satacağını düşününce de 30000 YTL olabileceğine kanaat getirdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    30000 km bakımı sanıyorum 300-350 YTL arası tutuyor.Zaten bakım ücretleri standart gibi bir şey.Geçenlerde 60000 km bakım yaptırdım.Yine o civarda tuttu, çünkü yaptıkları şey aynı.Ben ilaveten carbon clean de yaptırdım.Ona 50 YTL daha aldılar, aslında orjinali daha pahalı galiba ama orjinal malzeme kullanmadan yapıyolar bunlar(opel gedizler-mersin).Gerçekten iyi bişey mi, daha doğrusu gerekli mi bilmiyorum, ama araç dizel olunca insan biraz daha titizleniyor işte.

    Burda marş motoru sıkıntısını benden fazla dile getiren heralde yoktur.Bu son gelişmeler doğrultusunda gerekli değişim yapıldı ve sonuç mükemmel.Bugün sabah hava +4 derece idi.Hemen marşı aldı.Eskiden çektiğim sıkıntıları hatırlayınca, bu kadar çabuk çalışmasına hayret ediyorum.

    Bu arada 2006 model astra cdti için normal şartlarda, 30000 YTL normal fiyat, 31000 bence biraz fazla.Zira sıfırının 38000 YTL olduğu hesaba katılırsa normali bu bence.Ben geçen bi galeriye sordum.Araç tertemiz, 28000 YTL'ye alayım dedi.Galerinin üzerine kar koyup satacağını düşününce de 30000 YTL olabileceğine kanaat getirdim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim aracımda 6000 kmye geldi eskişehirde öğrenciyim ben ortalama yakıt tuketim değerim hiç bir zaman 7 nin altında değil bu aralar 7.8 e kadar çıktı şüphesizki gideceğim yere kadar zaten motor ısınmıyor sebebini buna bağlamak istiyorum ama arkadaşımın 1,5 dizel cliosu benle aynı şartlar altında bu soğuk havalarda bile 6.5 un üzerine çıkmıyor bu benım moralımı alt ust ediyor. birde 20000 km nin üzerindeki arkadaslar bu havalarda hangi şehirde kaç ortalama ile yol yapıyorsunuz?bu arada arkadasımın cliosu 21000 de ama bu kadar fark olurmu ki????Bu arada sorulara incelikle cevap veren gorele2000, lawyer ve recai isimli kullanıcılar başta olmaz üzere hepinize teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar3047

    Arkadaşlar benim aracımda 6000 kmye geldi eskişehirde öğrenciyim ben ortalama yakıt tuketim değerim hiç bir zaman 7 nin altında değil bu aralar 7.8 e kadar çıktı şüphesizki gideceğim yere kadar zaten motor ısınmıyor sebebini buna bağlamak istiyorum ama arkadaşımın 1,5 dizel cliosu benle aynı şartlar altında bu soğuk havalarda bile 6.5 un üzerine çıkmıyor bu benım moralımı alt ust ediyor. birde 20000 km nin üzerindeki arkadaslar bu havalarda hangi şehirde kaç ortalama ile yol yapıyorsunuz?bu arada arkadasımın cliosu 21000 de ama bu kadar fark olurmu ki????Bu arada sorulara incelikle cevap veren gorele2000, lawyer ve recai isimli kullanıcılar başta olmaz üzere hepinize teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caglar3047

    Arkadaşlar benim aracımda 6000 kmye geldi eskişehirde öğrenciyim ben ortalama yakıt tuketim değerim hiç bir zaman 7 nin altında değil bu aralar 7.8 e kadar çıktı şüphesizki gideceğim yere kadar zaten motor ısınmıyor sebebini buna bağlamak istiyorum ama arkadaşımın 1,5 dizel cliosu benle aynı şartlar altında bu soğuk havalarda bile 6.5 un üzerine çıkmıyor bu benım moralımı alt ust ediyor. birde 20000 km nin üzerindeki arkadaslar bu havalarda hangi şehirde kaç ortalama ile yol yapıyorsunuz?bu arada arkadasımın cliosu 21000 de ama bu kadar fark olurmu ki????Bu arada sorulara incelikle cevap veren gorele2000, lawyer ve recai isimli kullanıcılar başta olmaz üzere hepinize teşekkür ediyorum.


    Bende senin gibi öğrenciyim ve bende üniversiteye gidene kadar motor ısınmıyor. Vallaha bu değerler gayet makul bana göre. Aracın hem daha yeni 15bin kmden sonra yakıt düşüyor.

    Arkadaşının aracıyla kıyaslaman pek doğru değil bence sonuçta clio astradan daha hafif ve km olarak senden daha yüksek 20bin kmde...

    Ortalama 7lt benim şehiriçi tüketimim. Aracım 30bin km oldu daha bakıma vermedim. Bakımdan sonra düşeceğini umuyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstf.ky

    araç kaç modeldi?? makyajlı mı makyajsız mıydı acaba??


    quote:

    Orjinalden alıntı: gago

    Arkadaşlar marş motorunu değiştirmek için mektup geldi odaktan zorunlu bir değişiklik mi bilgisi olan varmı?


    Alıntıları Göster
    Merhaba herkese ,
    Ağustos 2006'da 0 km' de şimşek grisi bir opel astra 1.3 dizel enjoy satın aldım. İlk arabam olduğu için herhangi bir araba ile kıyaslama şansım yok fakat , arabanın pek çok problemi çıkması sebebi ile foruma yazmaya karar verdim. öncelikle araç aldığım günden beri 2400 - 3000 devir civarında 1 ve 2. viteslerde tekliyor ve 3200 devri aşana kadar da bu teklemeye devam ediyordu , servise bir kaç kere götürdüm fakat sürekli problem olmadığını söyleyip geri yolladılar.. sonunda enjeksiyonlardan ikisinin bozuk olduğu servisteki bir tanıdık!! sayesinde ortaya çıktı... korna zaman zaman çalıp , zaman zaman çalmıyordu, kablosu 1.5 senenin sonunda değişti , anahtara tepki vermemesinin sebebinin ise marş motorunun bozuk olması olduğu da yine 1.5 senenin sonunda ortaya çıktı.. Araç 5000 kmde henüz , ne de olsa zamanının yarısını serviste geçirdi.. her ne kadar dizaynından işçiliğinden çok memnun olsam da servisle uğraşmaktan sıkıldığım için değiştirmeye karar verdim , sanıyorum satıp polo alacağım.. Özellikle tekleme sorununu garanti bitene kadar geçiştirmeye çalıştıkları için - tanesi 900 YTL - aracında bu problem olanların enjeksiyonlarını kontrol ettirmelerini öneririm.
    Kazasız günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozlu

    Merhaba herkese ,
    Ağustos 2006'da 0 km' de şimşek grisi bir opel astra 1.3 dizel enjoy satın aldım. İlk arabam olduğu için herhangi bir araba ile kıyaslama şansım yok fakat , arabanın pek çok problemi çıkması sebebi ile foruma yazmaya karar verdim. öncelikle araç aldığım günden beri 2400 - 3000 devir civarında 1 ve 2. viteslerde tekliyor ve 3200 devri aşana kadar da bu teklemeye devam ediyordu , servise bir kaç kere götürdüm fakat sürekli problem olmadığını söyleyip geri yolladılar.. sonunda enjeksiyonlardan ikisinin bozuk olduğu servisteki bir tanıdık!! sayesinde ortaya çıktı... korna zaman zaman çalıp , zaman zaman çalmıyordu, kablosu 1.5 senenin sonunda değişti , anahtara tepki vermemesinin sebebinin ise marş motorunun bozuk olması olduğu da yine 1.5 senenin sonunda ortaya çıktı.. Araç 5000 kmde henüz , ne de olsa zamanının yarısını serviste geçirdi.. her ne kadar dizaynından işçiliğinden çok memnun olsam da servisle uğraşmaktan sıkıldığım için değiştirmeye karar verdim , sanıyorum satıp polo alacağım.. Özellikle tekleme sorununu garanti bitene kadar geçiştirmeye çalıştıkları için - tanesi 900 YTL - aracında bu problem olanların enjeksiyonlarını kontrol ettirmelerini öneririm.
    Kazasız günler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozlu

    Merhaba herkese ,
    Ağustos 2006'da 0 km' de şimşek grisi bir opel astra 1.3 dizel enjoy satın aldım. İlk arabam olduğu için herhangi bir araba ile kıyaslama şansım yok fakat , arabanın pek çok problemi çıkması sebebi ile foruma yazmaya karar verdim. öncelikle araç aldığım günden beri 2400 - 3000 devir civarında 1 ve 2. viteslerde tekliyor ve 3200 devri aşana kadar da bu teklemeye devam ediyordu , servise bir kaç kere götürdüm fakat sürekli problem olmadığını söyleyip geri yolladılar.. sonunda enjeksiyonlardan ikisinin bozuk olduğu servisteki bir tanıdık!! sayesinde ortaya çıktı... korna zaman zaman çalıp , zaman zaman çalmıyordu, kablosu 1.5 senenin sonunda değişti , anahtara tepki vermemesinin sebebinin ise marş motorunun bozuk olması olduğu da yine 1.5 senenin sonunda ortaya çıktı.. Araç 5000 kmde henüz , ne de olsa zamanının yarısını serviste geçirdi.. her ne kadar dizaynından işçiliğinden çok memnun olsam da servisle uğraşmaktan sıkıldığım için değiştirmeye karar verdim , sanıyorum satıp polo alacağım.. Özellikle tekleme sorununu garanti bitene kadar geçiştirmeye çalıştıkları için - tanesi 900 YTL - aracında bu problem olanların enjeksiyonlarını kontrol ettirmelerini öneririm.
    Kazasız günler



    haklısın 2006 modellerde o dediğin sorunlarla sıkça karşılaşıldı.. ama opelin bi ders aldığını düşünüyorum ve 2007yılında üretilenlerde buna dikkat ettiklerini tahmin ediyorum.. zaten kulağıma bişey gelmişti ne kadar doğru bilmiyorum, bişey garantisi veriyomuş opel yeni modellerde ama bilmiyorum tam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conss

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozlu

    Merhaba herkese ,
    Ağustos 2006'da 0 km' de şimşek grisi bir opel astra 1.3 dizel enjoy satın aldım. İlk arabam olduğu için herhangi bir araba ile kıyaslama şansım yok fakat , arabanın pek çok problemi çıkması sebebi ile foruma yazmaya karar verdim. öncelikle araç aldığım günden beri 2400 - 3000 devir civarında 1 ve 2. viteslerde tekliyor ve 3200 devri aşana kadar da bu teklemeye devam ediyordu , servise bir kaç kere götürdüm fakat sürekli problem olmadığını söyleyip geri yolladılar.. sonunda enjeksiyonlardan ikisinin bozuk olduğu servisteki bir tanıdık!! sayesinde ortaya çıktı... korna zaman zaman çalıp , zaman zaman çalmıyordu, kablosu 1.5 senenin sonunda değişti , anahtara tepki vermemesinin sebebinin ise marş motorunun bozuk olması olduğu da yine 1.5 senenin sonunda ortaya çıktı.. Araç 5000 kmde henüz , ne de olsa zamanının yarısını serviste geçirdi.. her ne kadar dizaynından işçiliğinden çok memnun olsam da servisle uğraşmaktan sıkıldığım için değiştirmeye karar verdim , sanıyorum satıp polo alacağım.. Özellikle tekleme sorununu garanti bitene kadar geçiştirmeye çalıştıkları için - tanesi 900 YTL - aracında bu problem olanların enjeksiyonlarını kontrol ettirmelerini öneririm.
    Kazasız günler



    haklısın 2006 modellerde o dediğin sorunlarla sıkça karşılaşıldı.. ama opelin bi ders aldığını düşünüyorum ve 2007yılında üretilenlerde buna dikkat ettiklerini tahmin ediyorum.. zaten kulağıma bişey gelmişti ne kadar doğru bilmiyorum, bişey garantisi veriyomuş opel yeni modellerde ama bilmiyorum tam..

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar merak ettiğim iki şey var onları sormak istiyorum konuda bilgisi veya fikri olanlara

    öncelikle(tamamen kullanım klavuzundaki verilere göre konuşuyorum) benzinli asrta easytronic,düz vitese göre biraz daha az yakıyor.Ancak dizelde ise bu tam tersi,Sizce bunun sebebi ne olabilir? sadece merak ettiğim için soruyorum

    ikinciside hani araclarımızda el freninin arkasında aux girişi varya,mesela ben ipodumu baglıcam arabaya,nasıl bir aparat almam gerekiyo bunun için vede nereden temin edebilirim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnny3254

    selam arkadaşlar merak ettiğim iki şey var onları sormak istiyorum konuda bilgisi veya fikri olanlara

    öncelikle(tamamen kullanım klavuzundaki verilere göre konuşuyorum) benzinli asrta easytronic,düz vitese göre biraz daha az yakıyor.Ancak dizelde ise bu tam tersi,Sizce bunun sebebi ne olabilir? sadece merak ettiğim için soruyorum

    ikinciside hani araclarımızda el freninin arkasında aux girişi varya,mesela ben ipodumu baglıcam arabaya,nasıl bir aparat almam gerekiyo bunun için vede nereden temin edebilirim?

    Alıntıları Göster
    ikinci soruna direk cevap veriim bende dün aldım.
    bi alman malı vardı birde yerlisi ben alman malını tercih ettim.
    yer cevahir teknosa. aldığım aparat iki ucu 3.5 mm audio kablo. kablo reyonunda. iki ucu 3.5 mm audio ara kablo dersen hemen gösterirler. dediğim gibi ben alman malını aldım 7ytl gibi bir fiyatı vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: johnny3254

    selam arkadaşlar merak ettiğim iki şey var onları sormak istiyorum konuda bilgisi veya fikri olanlara

    öncelikle(tamamen kullanım klavuzundaki verilere göre konuşuyorum) benzinli asrta easytronic,düz vitese göre biraz daha az yakıyor.Ancak dizelde ise bu tam tersi,Sizce bunun sebebi ne olabilir? sadece merak ettiğim için soruyorum

    ikinciside hani araclarımızda el freninin arkasında aux girişi varya,mesela ben ipodumu baglıcam arabaya,nasıl bir aparat almam gerekiyo bunun için vede nereden temin edebilirim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    ikinci soruna direk cevap veriim bende dün aldım.
    bi alman malı vardı birde yerlisi ben alman malını tercih ettim.
    yer cevahir teknosa. aldığım aparat iki ucu 3.5 mm audio kablo. kablo reyonunda. iki ucu 3.5 mm audio ara kablo dersen hemen gösterirler. dediğim gibi ben alman malını aldım 7ytl gibi bir fiyatı vardı
    quote:

    Orjinalden alıntı: johnny3254

    selam arkadaşlar merak ettiğim iki şey var onları sormak istiyorum konuda bilgisi veya fikri olanlara

    öncelikle(tamamen kullanım klavuzundaki verilere göre konuşuyorum) benzinli asrta easytronic,düz vitese göre biraz daha az yakıyor.Ancak dizelde ise bu tam tersi,Sizce bunun sebebi ne olabilir? sadece merak ettiğim için soruyorum

    ikinciside hani araclarımızda el freninin arkasında aux girişi varya,mesela ben ipodumu baglıcam arabaya,nasıl bir aparat almam gerekiyo bunun için vede nereden temin edebilirim?


    Alıntıları Göster
    abi şu audio kablo olayı için çok sağol ben de kara kara düşünüyordum;) bir ikincisi arakdaşlar siz bu aracı otomatik kullandığınız da düz yolda kaç devir de 2 ye atıyor ya bu araba 1 ci vüites de nispeten sesli çalışıor ama arkadaş o 2ci vites ne yahu:D hehe cidden 2 den sonra araba sanki başka araba oluyor. bi anda sanki arkadan birileri itiyormuş gibi oluyor hehe sadece birinci vitesin tam devir almasına yakın azcık çok ses çıkarıyor gibi ya da benim araç da bir sorun var :) olabilir de hani gerçi daha önce dizel kullanmadım açık söleyim o konu da cahilliğim var;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensiferum2

    abi şu audio kablo olayı için çok sağol ben de kara kara düşünüyordum;) bir ikincisi arakdaşlar siz bu aracı otomatik kullandığınız da düz yolda kaç devir de 2 ye atıyor ya bu araba 1 ci vüites de nispeten sesli çalışıor ama arkadaş o 2ci vites ne yahu:D hehe cidden 2 den sonra araba sanki başka araba oluyor. bi anda sanki arkadan birileri itiyormuş gibi oluyor hehe sadece birinci vitesin tam devir almasına yakın azcık çok ses çıkarıyor gibi ya da benim araç da bir sorun var :) olabilir de hani gerçi daha önce dizel kullanmadım açık söleyim o konu da cahilliğim var;)

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar hep marş motoru ile ilgili sorun olmuş araba 2008 model 1.5 saniye sürüor marş sizce normal mi?? ama kesinlikle 2 saniye olmuyor
    tabi şu şekil de yaparsanı 1 misisi 2 misisi 3 misisi felan diye;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ensiferum2 -- 11 Aralık 2007; 3:03:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensiferum2

    arkadaşlar hep marş motoru ile ilgili sorun olmuş araba 2008 model 1.5 saniye sürüor marş sizce normal mi?? ama kesinlikle 2 saniye olmuyor
    tabi şu şekil de yaparsanı 1 misisi 2 misisi 3 misisi felan diye;)

    Alıntıları Göster
    el freninin arkasında aux girişi BEN NEDEN GÖRMEDİM..TAM OLARAK NEREDE ????? ENJOYLARDA WARMI Kİ




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.