Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.147.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    quote:

    Orjinalden alıntı: DIVINE

    astra h cdti a box veya chip tuning yapan varmı,ben yapmayı düşünüyorum da,yapan varsa performansı nasıl,hp ve tork nasıl değişti?
    90 beygirin 120 beygire kadar,200 torkunda 250 torka kadar çıktığını okudum araştırdım?


    Konuyla ilgili olarak bildiklarimi kısaca yazayım.
    Chip tuning denilen şey motorun çalışmasını düzenleyen yazılımın değişirilmesidir.
    Motorun orijinal yazılımı; ekonomi (tüketim), güç, tork, motorun ömrü ve atık gaz kirliliği başta olmak üzere çeşitli değişkenlerin en iyileştirilmiş (optimizasyon) şekilde ayarlanmış halidir (yakıt basıncı, gönderilen yakıt miktarı, püskürtme zamanı ve aralıkları vb pek çok unsur bu yazılım sayesinde ayarlanır.).

    Bu yazılımda değişikliler yapılarak motorun performansı değiştirilebilir. Ancak bu durumda yukarıda saymış olduğum değikenlerin bir kısmı iyileşirken,
    bir kısmıda kötüleşir. Örenğin en yüksek güç artarken yakıt tüketimi de artabilir veya motorun ömrü kısalabilir.

    90 hp 1,3 dizel motor bildiğim kadarıyla makul ölçüler dahlinde özellikle de motor gücü açısından sınır değerlere yakın ayarlanmış.
    Chip tuning yapılarak pek fazla güç artışı elde edilemez. Örneğin aynı motorun 70 hp lik versiyonunda (ki bu motorda turbo fan açıları sabit ve yakıt püskürtme basıncı daha düşük) chip tuningle güç artırılması daha olası. Ancak 90 hp lik versiyonda güç artışı ya çok sınırlı ya da motor ömrü ve yakıt tüketimi açısından sakıncalı (en azından riskli).

    Benim bildiklerim bunlar. Yanlışım olduğunu düşünmüyorum ama daha geniş bilgisi olanlar hata varsa düzelteceklerdir.
    O nedenle chip tuning yaptırmadan önce iyice düşünmenizi ve yaptırmış ve uzun süredir kullanan birisinden bilgi almanızı öneririm.

    5. vites 6. vites son sürat meselesine gelince. omacom bazı şeyler anlatmış.
    Ben de daha önce tarif edemediğimi ancak aracın son sürate çıkarken 5. ve 6 viteste değişik bir durum olduğunu yazmıştım.
    Dikkatimi çekmişti ama tam olarak anlatamamıştım. Şimdi de tam anlatamam. Tam olarak kavrayamadığım bir durum var.
    Şunu biliyorum ama. 5. viteste 4200-4300'e kadar çıkıp 6'ya atınca araba 6. viteste devirlenmiyor (düz yol).
    Ama sanki 5. viteste daha düşük bir devirde (ama kaç olduğunu tam bilmiyorum) vitesi 6'ya atınca daha iyi gidiyor gibi gelmişti.
    Ama dedimya net bir tespit yapamamıştım. Ayrıca çok da büyük bir fark olmuyor.
    4200 devirde güç 90 hp'ye çıkıyor ancak tork yerlerde sürünüyor. Tork düşük olduğu içinde araba devirlenmiyor.
    Bu nedenle belki daha düşük bir devirde 5 ten 6'ya atılınca az da olsa araba daha iyi çekiyor olabilir. Anltaması garip bir durum

    Alıntıları Göster
    evet bu 5. ve 6. vites olayları benimde benimde tuhafıma gidiyor ,ama ben en çok 4.vitesi seviyorum 4 te çok seri sollamalar yapıyorum zaten bu 6. vitesede çok ta fazla takılmayalım bence economi amaçlı tasarlanmış uzun yolda düşük devirlerde seyretmek için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 HIZ 50

    evet bu 5. ve 6. vites olayları benimde benimde tuhafıma gidiyor ,ama ben en çok 4.vitesi seviyorum 4 te çok seri sollamalar yapıyorum zaten bu 6. vitesede çok ta fazla takılmayalım bence economi amaçlı tasarlanmış uzun yolda düşük devirlerde seyretmek için

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bişey sormak istiyorum;

    bir kaç haftaya kadar uzun yola çıkıcam aracın önüne takmak için taş,çakıl böcek yada başka maddeler boyaya çarpıp zedelemesin diye kılıf gibi bişey takıyolar ya adı galiba kaput maskesi de olabilir tam bilmiyorum onu nerden bulabilirim yada kaput filmimi kaplattırayım veya benzeri önerisi olan varmı acaba ?arabam daha 8000 km de ve bir iz bile olmayınca bişey olucak diye ödüm kopuyoda o bakımdan eski aracımın önü hep uzun yoldan sonra mahvoluyodu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 HIZ 50

    arkadaşlar bişey sormak istiyorum;

    bir kaç haftaya kadar uzun yola çıkıcam aracın önüne takmak için taş,çakıl böcek yada başka maddeler boyaya çarpıp zedelemesin diye kılıf gibi bişey takıyolar ya adı galiba kaput maskesi de olabilir tam bilmiyorum onu nerden bulabilirim yada kaput filmimi kaplattırayım veya benzeri önerisi olan varmı acaba ?arabam daha 8000 km de ve bir iz bile olmayınca bişey olucak diye ödüm kopuyoda o bakımdan eski aracımın önü hep uzun yoldan sonra mahvoluyodu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 34 HIZ 50

    arkadaşlar bişey sormak istiyorum;

    bir kaç haftaya kadar uzun yola çıkıcam aracın önüne takmak için taş,çakıl böcek yada başka maddeler boyaya çarpıp zedelemesin diye kılıf gibi bişey takıyolar ya adı galiba kaput maskesi de olabilir tam bilmiyorum onu nerden bulabilirim yada kaput filmimi kaplattırayım veya benzeri önerisi olan varmı acaba ?arabam daha 8000 km de ve bir iz bile olmayınca bişey olucak diye ödüm kopuyoda o bakımdan eski aracımın önü hep uzun yoldan sonra mahvoluyodu

    Onları sanırım ticari ve büyük arabalara takıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaswa

    merabalar, 11 sayfalık formun en azından yarısını okudum, cok faydalı olmus herkese tesekkurler...
    astra esaytronik enjoy almayı dusunuyorum (tabii racai bey'in cosmo tavsiyesi de tekrar düşünmeme sebep oldu)
    sorum su: otomatik sanzımanlarda eski kronik sorunlar kalmamıs ama mayıs ayında okudugum bir dergide vites degistirirken arabanın sarsıldığı ama ekonomik oldugu için kullanıcıların buna razı olması gerektiği yazılıydı...
    forumdaki yazıların okuduğum kısımlarında bu sorundan hiç bahseden yok, bu içimi rahatlattı ama emin olmak icin sormak istedim
    tesekkurler...
    ben bugünlerde astra enjoy 1.3 CDTİ almayı düşünüyorum metalik renk olmıcak kol dayama ve karter koruma olucak spor paket olmıcak diye düşünüyorum ama tabiki spor paketin performansa katkısı varsa oda olacak bana spor paketli birde spor paketsiz alabileceğim fiyatları yazarmısınız ya bayiye gittim spor paketli 37 olabilir dedi kafam çok karışık teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    quote:

    Orjinalden alıntı: DIVINE

    astra h cdti a box veya chip tuning yapan varmı,ben yapmayı düşünüyorum da,yapan varsa performansı nasıl,hp ve tork nasıl değişti?
    90 beygirin 120 beygire kadar,200 torkunda 250 torka kadar çıktığını okudum araştırdım?


    Konuyla ilgili olarak bildiklarimi kısaca yazayım.
    Chip tuning denilen şey motorun çalışmasını düzenleyen yazılımın değişirilmesidir.
    Motorun orijinal yazılımı; ekonomi (tüketim), güç, tork, motorun ömrü ve atık gaz kirliliği başta olmak üzere çeşitli değişkenlerin en iyileştirilmiş (optimizasyon) şekilde ayarlanmış halidir (yakıt basıncı, gönderilen yakıt miktarı, püskürtme zamanı ve aralıkları vb pek çok unsur bu yazılım sayesinde ayarlanır.).

    Bu yazılımda değişikliler yapılarak motorun performansı değiştirilebilir. Ancak bu durumda yukarıda saymış olduğum değikenlerin bir kısmı iyileşirken,
    bir kısmıda kötüleşir. Örenğin en yüksek güç artarken yakıt tüketimi de artabilir veya motorun ömrü kısalabilir.

    90 hp 1,3 dizel motor bildiğim kadarıyla makul ölçüler dahlinde özellikle de motor gücü açısından sınır değerlere yakın ayarlanmış.
    Chip tuning yapılarak pek fazla güç artışı elde edilemez. Örneğin aynı motorun 70 hp lik versiyonunda (ki bu motorda turbo fan açıları sabit ve yakıt püskürtme basıncı daha düşük) chip tuningle güç artırılması daha olası. Ancak 90 hp lik versiyonda güç artışı ya çok sınırlı ya da motor ömrü ve yakıt tüketimi açısından sakıncalı (en azından riskli).

    Benim bildiklerim bunlar. Yanlışım olduğunu düşünmüyorum ama daha geniş bilgisi olanlar hata varsa düzelteceklerdir.
    O nedenle chip tuning yaptırmadan önce iyice düşünmenizi ve yaptırmış ve uzun süredir kullanan birisinden bilgi almanızı öneririm.

    5. vites 6. vites son sürat meselesine gelince. omacom bazı şeyler anlatmış.
    Ben de daha önce tarif edemediğimi ancak aracın son sürate çıkarken 5. ve 6 viteste değişik bir durum olduğunu yazmıştım.
    Dikkatimi çekmişti ama tam olarak anlatamamıştım. Şimdi de tam anlatamam. Tam olarak kavrayamadığım bir durum var.
    Şunu biliyorum ama. 5. viteste 4200-4300'e kadar çıkıp 6'ya atınca araba 6. viteste devirlenmiyor (düz yol).
    Ama sanki 5. viteste daha düşük bir devirde (ama kaç olduğunu tam bilmiyorum) vitesi 6'ya atınca daha iyi gidiyor gibi gelmişti.
    Ama dedimya net bir tespit yapamamıştım. Ayrıca çok da büyük bir fark olmuyor.
    4200 devirde güç 90 hp'ye çıkıyor ancak tork yerlerde sürünüyor. Tork düşük olduğu içinde araba devirlenmiyor.
    Bu nedenle belki daha düşük bir devirde 5 ten 6'ya atılınca az da olsa araba daha iyi çekiyor olabilir. Anltaması garip bir durum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    quote:

    Orjinalden alıntı: DIVINE

    astra h cdti a box veya chip tuning yapan varmı,ben yapmayı düşünüyorum da,yapan varsa performansı nasıl,hp ve tork nasıl değişti?
    90 beygirin 120 beygire kadar,200 torkunda 250 torka kadar çıktığını okudum araştırdım?


    Konuyla ilgili olarak bildiklarimi kısaca yazayım.
    Chip tuning denilen şey motorun çalışmasını düzenleyen yazılımın değişirilmesidir.
    Motorun orijinal yazılımı; ekonomi (tüketim), güç, tork, motorun ömrü ve atık gaz kirliliği başta olmak üzere çeşitli değişkenlerin en iyileştirilmiş (optimizasyon) şekilde ayarlanmış halidir (yakıt basıncı, gönderilen yakıt miktarı, püskürtme zamanı ve aralıkları vb pek çok unsur bu yazılım sayesinde ayarlanır.).

    Bu yazılımda değişikliler yapılarak motorun performansı değiştirilebilir. Ancak bu durumda yukarıda saymış olduğum değikenlerin bir kısmı iyileşirken,
    bir kısmıda kötüleşir. Örenğin en yüksek güç artarken yakıt tüketimi de artabilir veya motorun ömrü kısalabilir.

    90 hp 1,3 dizel motor bildiğim kadarıyla makul ölçüler dahlinde özellikle de motor gücü açısından sınır değerlere yakın ayarlanmış.
    Chip tuning yapılarak pek fazla güç artışı elde edilemez. Örneğin aynı motorun 70 hp lik versiyonunda (ki bu motorda turbo fan açıları sabit ve yakıt püskürtme basıncı daha düşük) chip tuningle güç artırılması daha olası. Ancak 90 hp lik versiyonda güç artışı ya çok sınırlı ya da motor ömrü ve yakıt tüketimi açısından sakıncalı (en azından riskli).

    Benim bildiklerim bunlar. Yanlışım olduğunu düşünmüyorum ama daha geniş bilgisi olanlar hata varsa düzelteceklerdir.
    O nedenle chip tuning yaptırmadan önce iyice düşünmenizi ve yaptırmış ve uzun süredir kullanan birisinden bilgi almanızı öneririm.

    5. vites 6. vites son sürat meselesine gelince. omacom bazı şeyler anlatmış.
    Ben de daha önce tarif edemediğimi ancak aracın son sürate çıkarken 5. ve 6 viteste değişik bir durum olduğunu yazmıştım.
    Dikkatimi çekmişti ama tam olarak anlatamamıştım. Şimdi de tam anlatamam. Tam olarak kavrayamadığım bir durum var.
    Şunu biliyorum ama. 5. viteste 4200-4300'e kadar çıkıp 6'ya atınca araba 6. viteste devirlenmiyor (düz yol).
    Ama sanki 5. viteste daha düşük bir devirde (ama kaç olduğunu tam bilmiyorum) vitesi 6'ya atınca daha iyi gidiyor gibi gelmişti.
    Ama dedimya net bir tespit yapamamıştım. Ayrıca çok da büyük bir fark olmuyor.
    4200 devirde güç 90 hp'ye çıkıyor ancak tork yerlerde sürünüyor. Tork düşük olduğu içinde araba devirlenmiyor.
    Bu nedenle belki daha düşük bir devirde 5 ten 6'ya atılınca az da olsa araba daha iyi çekiyor olabilir. Anltaması garip bir durum






    az bekleyin 1.3 CDTI 105 bg daha optimize astra dizeller gelecek , muhtemelen astra sedanda bu 105 bg motor olacak ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mizrakk

    O zamanlar pahalıydı fiyatı
    Tarihe bakarsanız test 2005 yılına ait

    Alıntıları Göster
    benim adıma verdiğin cevap için sağol
    bende aynı şeyi yazacaktım
    quote:

    Orjinalden alıntı: mizrakk

    O zamanlar pahalıydı fiyatı
    Tarihe bakarsanız test 2005 yılına ait



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gren -- 7 Ağustos 2007; 16:34:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gren

    benim adıma verdiğin cevap için sağol
    bende aynı şeyi yazacaktım
    quote:

    Orjinalden alıntı: mizrakk

    O zamanlar pahalıydı fiyatı
    Tarihe bakarsanız test 2005 yılına ait


    Alıntıları Göster
    ben aracı kullanmadım ama benim bildiğim kadarıyla güvenlik-konfor-sağlamlık açısından opel öncü bir firma.
    evet test verilerine bakınca motor performansı yeterli olsada çok fazla şey beklememek izleniminide kapıldım şahsen.ama güvenlik-konfor -ekonomiklik- sağlamlık açısı her zaman çok çok üstün performansa tercih edilir bence.o yüzden alan kişinin memnun olacağı bir araç olacaktır bence alacak kişilere hayırlı olsun derim

    o yüzden ford focusta tercih edilecek bir araç değil bence.
    opel almayacak kişi wolkswagene yönelmeli bence, ford sanıldığı kadar güvenilir bir firma değil bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gren -- 7 Ağustos 2007; 16:42:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gren

    ben aracı kullanmadım ama benim bildiğim kadarıyla güvenlik-konfor-sağlamlık açısından opel öncü bir firma.
    evet test verilerine bakınca motor performansı yeterli olsada çok fazla şey beklememek izleniminide kapıldım şahsen.ama güvenlik-konfor -ekonomiklik- sağlamlık açısı her zaman çok çok üstün performansa tercih edilir bence.o yüzden alan kişinin memnun olacağı bir araç olacaktır bence alacak kişilere hayırlı olsun derim

    o yüzden ford focusta tercih edilecek bir araç değil bence.
    opel almayacak kişi wolkswagene yönelmeli bence, ford sanıldığı kadar güvenilir bir firma değil bence

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, 2007 Astra ve Corsalarda, önceki modellerde çok şikayet gelmesinden dolayı (ki ben de bir kullanıcıyım) Electro Serve direksiyon sisteminden vazgeçildiğini, bu sistemin sadece OPEL firmasına değil diğer firmalarada çok büyük problemler çıkarttığını, hatta sistemin en az problemli versiyonunun OPEL'de kullanılan olduğunu sanayici bir arkadaşımdan duydum. Hatta bana 2007 yılı itibari ile alınacak en problemsiz arabanın ASTRA olduğu konusunda ısrar da etti. Astraların direksiyon sistemindeki değişiklikle ilgili bilgisi olan var mı? Bana söylenen Electro Serve yerine artık Hidrolik Direksiyon kullanıldığı, açıkcası çok mantıklı gelmedi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A-nf-A

    Arkadaşlar, 2007 Astra ve Corsalarda, önceki modellerde çok şikayet gelmesinden dolayı (ki ben de bir kullanıcıyım) Electro Serve direksiyon sisteminden vazgeçildiğini, bu sistemin sadece OPEL firmasına değil diğer firmalarada çok büyük problemler çıkarttığını, hatta sistemin en az problemli versiyonunun OPEL'de kullanılan olduğunu sanayici bir arkadaşımdan duydum. Hatta bana 2007 yılı itibari ile alınacak en problemsiz arabanın ASTRA olduğu konusunda ısrar da etti. Astraların direksiyon sistemindeki değişiklikle ilgili bilgisi olan var mı? Bana söylenen Electro Serve yerine artık Hidrolik Direksiyon kullanıldığı, açıkcası çok mantıklı gelmedi...

    Alıntıları Göster
    bende 2007 makyajlı kasa astra var direksiyon dan çok memnunum 205 lastikleri fıldır fıldır çeviriyo park esnasında walla, ama galiba tam emin olmamakla beraber bizde electro hidrolik direksiyon kullanılıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34 HIZ 50

    bende 2007 makyajlı kasa astra var direksiyon dan çok memnunum 205 lastikleri fıldır fıldır çeviriyo park esnasında walla, ama galiba tam emin olmamakla beraber bizde electro hidrolik direksiyon kullanılıyo

    Alıntıları Göster
    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var

    Alıntıları Göster
    verildiyse kusura bakmayin.
    http://www.autoblog.com/2006/11/05/babys-got-back-opel-astra-sedan-goes-public-in-istanbul/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yat_uyu

    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaon

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: phaon

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?



    malesef cosmo alman lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaon

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: phaon

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?



    bu sadece cosmo donanım paketinde olan bişi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnny3254

    quote:

    Orjinalden alıntı: phaon

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. astralarda ön panelin piyano siyahı parlak kaplaması bütün donanimlarda olan birşey mi yoksa herhangi bir donanima özel birşey mi?



    bu sadece cosmo donanım paketinde olan bişi

    Alıntıları Göster
    yok yok iyi haber, tabi zevk meselesi ama benim hoşuma gitmemişti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yat_uyu

    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....

    Alıntıları Göster
    105 hplik motor biraz kandırmaca gibi duruyo tork artmadan artn hp ne işe yararki. zaten lancia da 90 lık motor 5 ileri vitesti büyük ihtimalle 75liği 90 da çalıştırıyolardı 90 lığıda 105e uyarladılar opelin pek o işe gireceğini sanmıyorum 1.6 cdti çalışılıyor bir dahaki kasa astra için
    quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    105 hplik motor biraz kandırmaca gibi duruyo tork artmadan artn hp ne işe yararki. zaten lancia da 90 lık motor 5 ileri vitesti büyük ihtimalle 75liği 90 da çalıştırıyolardı 90 lığıda 105e uyarladılar opelin pek o işe gireceğini sanmıyorum 1.6 cdti çalışılıyor bir dahaki kasa astra için
    quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    105 hplik motor biraz kandırmaca gibi duruyo tork artmadan artn hp ne işe yararki. zaten lancia da 90 lık motor 5 ileri vitesti büyük ihtimalle 75liği 90 da çalıştırıyolardı 90 lığıda 105e uyarladılar opelin pek o işe gireceğini sanmıyorum 1.6 cdti çalışılıyor bir dahaki kasa astra için
    quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....




    200 NM tork ve 105 hp bence gayet iş yapar , sonucta son hız artmıs olur. 0-100 kısalır vs vs ..
    bildigim ilk önce astra sedanda 1.7 125 bg cdti olacak. 1.6 cdti 120-125 bg civarında olacak ama hala kesin bişey yok, aynı motor Bravo ve muhtemelen Linea'da da kullanıcak , beklicez görecez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yat_uyu

    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    105 hplik motor biraz kandırmaca gibi duruyo tork artmadan artn hp ne işe yararki. zaten lancia da 90 lık motor 5 ileri vitesti büyük ihtimalle 75liği 90 da çalıştırıyolardı 90 lığıda 105e uyarladılar opelin pek o işe gireceğini sanmıyorum 1.6 cdti çalışılıyor bir dahaki kasa astra için
    quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: frk96

    105 hp lik motor denemede ve 2008 de gelecek.Hem astra ya hemde sedanına koyulacak.Ama şimdilik sedandada 90 hp lik motor var


    lancia kullanmaya basladı bile ... yakında fiat da kullanacak ama önce prestij, LANCIA ....




    200 NM tork ve 105 hp bence gayet iş yapar , sonucta son hız artmıs olur. 0-100 kısalır vs vs ..
    bildigim ilk önce astra sedanda 1.7 125 bg cdti olacak. 1.6 cdti 120-125 bg civarında olacak ama hala kesin bişey yok, aynı motor Bravo ve muhtemelen Linea'da da kullanıcak , beklicez görecez.

    Alıntıları Göster
    Bugun inceledim sedanı
    ilk etapta 1.3 cdti ve 1.6 benzinli motorla gelecek 1.7 dizel henüz yok
    sipariş alıyorlar kasımda gelecek araçlar
    enjoy+sp+metalik 1.3 dizel in fiyatı 41 milyar civarında. kampanyalı fiyatı bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mizrakk

    Bugun inceledim sedanı
    ilk etapta 1.3 cdti ve 1.6 benzinli motorla gelecek 1.7 dizel henüz yok
    sipariş alıyorlar kasımda gelecek araçlar
    enjoy+sp+metalik 1.3 dizel in fiyatı 41 milyar civarında. kampanyalı fiyatı bu

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaslar dun aksam arabam elime ulaştı 100 km felan yaptım araç o kadar hantal değil miş(çok hantal diyen arkadaslar olmuştu) tek istisnası iyi bir yokuşta durup kalkış yaptığımda aracı 3kez 1 den ikiye geçirdim ama araç 2 vitesi pek sevmiyor tekrar 1 i istiyor(Yokuş çok sağlamdı) vesselam arabamı çok sevdim gözüme hep mavi gelmişti araç ama rengi şimşek grisiymiş. resim çekemedim ama en yakın zamanda çekmeyi umuyorum
    panoramık sunrrof da gerçekten çok harika bişeymiş yolcular için renkli camdan gokyuzu izlemek hoş olsa gerek. Aracın korna sesi çok berbattttt beni baya gıcık etti. Onun haricinde makyajlanmamış astrayla yan yana durduk, aracın temiz olmasından mı bilmiyorum ama benımki çok tatlı duruyordu.
    Şu ana kadar yakıt tuketim değerim 8 lt/100km inşallah değerin düşmesi için çok km yapmam gerekmez.
    Bide ben bu cc yi tam kullanmayı başaramadım 10 kez denedim tuşlaraq karışık bastım 2 kez çalıştı aceba tam olarak nasıl kullanıldığını bi açıklarmısınız.




  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.