Şimdi Ara

• Xiaomi Mi Box S • Ana Konu • (311. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: donda , donda Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.823
Cevap
620
Favori
1.185.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackman06 kullanıcısına yanıt
    Mi Box'ın içinde yüklü gelen "Live Channels" tek geçerim. Tvirl uygulamasını da yüklemeniz gerekiyor, birlikte kullanılıyorlar.
  • Mi Box içinde KODİ kullanıyorum ve ayarları yapıp uygulamaları repo'lardan bulup yüklemek günlerimi aldı. Amazon Prime için Android 9 güncellemesi yapacağım, fabrika ayarlarına dönmek zorunda kalma ihtimaline karşı, KODİ'nin yedeğini nasıl alabilirim bilen var mı?
  • Ustlerde belirtmiş olduğum wifi problemi ile ilgili yeni yeni bulgular elde ediyorum 😁 uygulamadan indirdiğim test uygulaması ile alttaki
    5ghz wifi ile test sonucu (35 mbit hızım)
    • Xiaomi Mi Box S • Ana Konu •

    2.4 ghz wifi
    • Xiaomi Mi Box S • Ana Konu •

    Netflix içinde yaptığım ag testti ise 5ghz bağlı iken
    • Xiaomi Mi Box S • Ana Konu •

    Önce netflix i aradım. Sorunu öğrenmek için. Onlar da servis saglayacinizi arayın ip doğrulaması ve dns doğrulaması gerekirse sıfırlama si yapsınlar dediler. Aradım ama millenicom müşteri hizmetlerinin çoğu ilk okul mezunu işten anlamaz kişiler olduğu bir şeyler yaptılar ama baktım bu sefer netflix sunucuları hata vermeye başladı. Modem arayüzünden sıfırlama yaptım yeni dns ler vs girdim tekrar sıfırladım bir şeyler yaptım ancak netflix hızı 10 mbit e kadar cikabildi.
    Ben bu işin içinden çıkamadım a dostlar 🤷‍♂️🙄😁
    Telefonumu modem yapıp 5ghz ile bağlandığımda 43mbit çıkıyor.
    Modemimde sıkıntı varsa neden normal testte youtubede vs hızlar yüksek ama netflixe gelince düşüyor.
    İlla masrafa girip usb Ethernet mi almak gerek yani. Onun da ugreen markası dışında randıman olan olmamış. O da çok pahalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eekkooss -- 18 Eylül 2020; 9:59:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Amazonda satılan ürün hakkında bilginiz var mıdır? Distribütör garantili midir?
  • eekkooss E kullanıcısına yanıt
    Kutuyu ters çevirmek, modemden kanal ayarı yapmak ve/veya modem ayaralarındaki ülkeyi (bazı modemlerde var) ABD yapmak gibi tavsiyeleri de denediniz mi?
    Ve evet kutuyu ters çevirmek komik bir tavsiye değil, bazı kullanıcılar wifi hızında artış gözlemlemektedirler.
  • ShortcutsMaster kullanıcısına yanıt
    Modemden kanal ayarı yapmayı denedim. Hem 5ghz de hem 2.4 ghz de.
    Ama kutuyu ters çevirmeyi denemedim. İlginç bir durum deneyeyim eve gidince. 🤷‍♂️
    Ülke değiştirme mevzusu benim modemde var mıdır bilmiyorum airties marka. İp ya da dns ile değişmiyor mu zsten o iş?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eekkooss E kullanıcısına yanıt
    Ülkelere göre wifi frekans ve kanal değişikliği fark göstermektedir. Genel geçer fikir şu anda Mi Box'lar en iyi USA ülke standardı modem ayarlarıyla çalışmaktadırlar, ama her modemde o ayar yok işte. Gerçi her mi box' ta böyle bir sorun da yok.
    Donanım olarak fena değil bir cihaz da, yazılım desteği felaket olduğu için Xiaomi çok büyük itibar kaybı yaşıyor burda. Onun için birçok kişi Amazon Fire stick 4k'yı tercih edebiliyor (denk fiyata bulursa). Veya parası çok olan "uzay mekiği" statüsündeki Nvidia Shield Pro seçiyor.
  • IPTV uygulaması olarak bir çok app denedim ve en son TİVİMATE'de karar kıldım. Gayet başarılı bir uygulama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alone wolf_07 A kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle öyledir ancak net cevabı müşter hizmetler verecektir. Ancak siz Amazon tarafından satılan ürünü alırsanız bir sorun olduğunda Amazon ile muhattap olacaksınız. Rica ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egeozbaran kullanıcısına yanıt
    Evet benimde en çok kullandığım özellikti. Bildiğim geri sarmalı tv uygulaması yok. şuan blutv ye kaldık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vodafon tv full paket aylık 9,9 tl geri sarma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _turco_ _ kullanıcısına yanıt
    Geri sarma izleme uygulamasından çok hizmet sağlayıcınıza bağlı. IPTV kaynağınız yayın arşivini destekliyorsa Tivimate uygulamasıyla bile yayını geri sararsınız.
  • merhaba;

    harici hdd kullanımında altyazı ayarları yapılabiliyor mu?

    altyazı senkronizasyonu yapılabiliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemusta -- 18 Eylül 2020; 15:41:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen21

    Biri 3.0 diğeri 2.0. Sadece cihazda kullanacaksınız 2.0 yeterli. Yok ilerde de işime yarar diyorsanız 3.0
    Yok ya almışken 3.0 olsun :)
  • cemusta C kullanıcısına yanıt
    Evet yapabilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • archangelic A kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim tam da istediğim buydu. Peki bu geçici süreli falan değil dimi? 1 ay sonra bana blu tv satın alın falan demesin tv için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün samsung 55q70t QLED tv ile mibox kullanmaya başladım ama bi sıkıntım var. Kendi amazon prime uygulaması ile izlerken renkler çok iyiyken mibox ile izlerken boğuk renkler görüyorum hdr aktif olmuyor. Ayarlardan kendim sdr to hdr aktif ettiğimde hdr aktif oluyor fakat renkler hala kendi uygulamasındaki gibi değil mibox s e özgü bir sorun mu bu acaba nette araştırdım başına gelen insanlar var. 4k samsung qled kullanan arkadaslar varsa ayarlar cihaz tercihleri bölümünden görüntüye gelip ordaki ayarları bana söyleyebilir mi lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iCankat -- 18 Eylül 2020; 23:19:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iCankat İ kullanıcısına yanıt
    Hocam 50 inch 4k kullanıyorum. Sd to Hdr yaptığımda mesela Netflix Hdr içerikler bi karanlık oluyor. Kapattığımda düzeliyor o boğukluk. Hdr to sdr de kapalı. İçerik Hdr olunca bu ayarlarda düzgün gözüküyor.
  • blackman06 kullanıcısına yanıt
    Simdilik degil, umarim boyle kalir. Rica ederim.
  • Arkadaşlar merhaba bende mi box bugün teslim aldım ve kurulumu yaptım. Şöyle bir sorunum var örneğin iptv de kanal geçişlerinde yada netflix vb. uygulamalara giriş çıkış yaparken çok anlık saliselik falan görüntü gidip geliyor ve sürekli sağ üst köşede HDMI yazısı çıkıp duruyor. Sorun kablodamı HDMI kablosunu değiştirsem sorun düzelir mi? Televizyon android tv ve senelerdir iptv izliyorum daha hiç böylr bir sorun yaşamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. Yayın izlerken sorun olmuyor ama ne zaman bir işlem yapmaya kalkıyorum o zaman oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alexander vasilievich -- 19 Eylül 2020; 2:46:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.