Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
674
Cevap
15
Favori
81.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen test ettim vites geçişleri güzel arabayı beğendim urban için 92 dediler o kadar çıkamadım ve ikinci ele yönelmek zorunda kaldım ama dizel otm ve illa sıfır isteyenler için güzel bir seçenek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • educationist E kullanıcısına yanıt
    Piyasa uçuk, rakiplerine bakınca da 92 bin uygun kalıyor. Metalik renk ile liste fiyatı 100 bin, iyi indirim almışsınız. Ellerinde stok araç olunca iyi fiyat veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Evet fiyat iyiydi hocam satış temsilcisi öğrencimiz çıktı bizi hatırladı ama limitimi zorlamak istemedim 50 den başladığım ikinci el serüvenini önce 60 a çıkardım 70 de sonlandırdım . Üzerine 22 daha koyabililsem alırdım kesinlikle ama çok para

    Bu fiyatı Tek renk seçeneği için sundu bal köpüğü mü öyle bir renk güzel di ama otoparkta gördüm aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • educationist E kullanıcısına yanıt
    Araba alma işi genelde öyle oluyor, bütçe git gide artıyor, sizin de aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim egea 2500km’yi devirdi. İnsignia’yı da sabah sattım. :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı uğurlu olsun piyasa şartlarında en mantıklı seçim. motoru sorunsuzluğu ve sağlamlığıyla kendini kanıtlamış bir motor. şuan sıfır araba alacak olsam hb egea alırdım.
  • Wraith Todd kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Aldığım aracın fiyatı avantajlıydı, tek araç vardı direk onu aldım. Yoksa belki hb de düşünebilirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Benim egea 2500km’yi devirdi. İnsignia’yı da sabah sattım. :(

    Hayırlısı olsun, ne kadara gitti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    2. El alınacak olsa Cerato ile 80 bin nasıl çöpe atılır?



    2. Elde mis gibi arabalar var bu fiyatlara. Cerato ne

    Hayırlı olsun hocam. Geçen Egea ile ufak bir gezinti yaptık, fiyatına göre başarılı bir araç. Ben otomobil alacak olsam Focus yerine tercih ederdim Egea'yi. 100-120 km/h ile giderken camları açılabiliyor, ses yalıtımı Fiat için çok çok çok iyi, hatta kullandığımız Focus'tan daha iyi, özellikle arka sırada enteresan bir şekilde ne trim sesi var ne yol sesi.

    Daha önce kullandığım sedan Focus ile kıyaslarsam enteresan bir şekilde yalıtım, cam açabilme, ve konfor konusunda çok daha iyi. Yol tutuşu vs vs konularda muhtemelen Focus daha iyidir ancak fiyatıyla bana göre bu eksiğini kapatıyor. Hız yapmadıktan sonra fiyatına göre iyi bir araç diyebiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Benim egea 2500km’yi devirdi. İnsignia’yı da sabah sattım. :(

    Hayırlısı olsun, ne kadara gitti?

    Teşekkürler. 59’a verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 28 Aralık 2017; 16:47:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim. Gerçekten fiyatına göre çok güzel araba. Bu piyasada 89 bine dizel otomatik c sınıfı araç bulunmaz nimettir yani.



    İnsanlar ön yargıyla yaklaşıyor ama gerçekten konfor ve yalıtım olarak oldukça başarılı araç, Fiat standartlarının üzerinde kesinlikle. Sadece motor sesi biraz fazla geliyor içeri rölantideyken. Yol, rüzgar yalıtımı baya iyi. Yol tutuşu da başarılı ama tabii ki bi focus değil. Totalde fiyatına göre oldukça başarılı araba. Almadan önce bütün c segment arabaları test ettim zaten, tercihi etkileyecek tek kriter egea'nın fiyatı oldu diyebilirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea ile nasıl gidiyor, tüketiminiz ne durumda, trim sesi falan ?
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    2500’ün ortalaması 5,8lt / 100km.



    Trim sesini soğuk havalarda ve soğuk motorda yapıyor.



    Şu ana kadar bir sıkıntı çıkarmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketiminiz düşükmüş, şehir dışı ağırlıklı mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Teşekkür ederim. Gerçekten fiyatına göre çok güzel araba. Bu piyasada 89 bine dizel otomatik c sınıfı araç bulunmaz nimettir yani.



    İnsanlar ön yargıyla yaklaşıyor ama gerçekten konfor ve yalıtım olarak oldukça başarılı araç, Fiat standartlarının üzerinde kesinlikle. Sadece motor sesi biraz fazla geliyor içeri rölantideyken. Yol, rüzgar yalıtımı baya iyi. Yol tutuşu da başarılı ama tabii ki bi focus değil. Totalde fiyatına göre oldukça başarılı araba. Almadan önce bütün c segment arabaları test ettim zaten, tercihi etkileyecek tek kriter egea'nın fiyatı oldu diyebilirim...

    Fiyatına göre başarılı bir araç olduğu muhakkak. Satış rakamları da bunu destekliyor.

    Ancak yalıtım ve konforunun çok ta iyi olmadığını düşünüyorum ben. Selefi bravo ve stilo kadar özenli değil malesef.

    Bu arada lansmanında manuel 1.6 dizeli 1.4 golf’ten pahalıyken şu an otomatik dizeli 89 ise bu da biraz düşündürücü. Lansman alıcıları fiat’ın doğru fiyatlandırma yapamamasının kurbanı olmuş gibi görünüyor.

    Sonuç olarak o fiyata o araç çok iyi ancak kalitesinin dacia ile renault arasında olduğunu da kabullenmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    1 kez istanbul ankara istanbul yaptım.



    Ev iş arası 4-5 km arası. Soğuk motorla sabah 6 derece iken iki gün tüketimi ölçtüm.



    Sabah yola çıkıp ertesi gün akşamı ölçtüğüm değerler ;





    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı.

    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Yalıtım gerçekten iyi geldi bana, ön yargı ile gitmiştim zaten teste, şaşırttı yani. Hb kasa yarım tık daha iyi hatta, ek izolasyon falan var. Sedan versiyonun ön cam kalınlığı golf ile aynı mesela, hb kasada daha da kalın. Ama süspansiyon konforu konusunda şüpheye yer yok, cruze ile sert ve bazen gürültülü geçtiğim yerlerden puf puf geçiyorum. Tofaş, Türkiye yollarındaki birikim ve tecrübesini konuşturmuş. Belli bir çalışma var araç üstünde, evet iç mekan kalitesi sınıfın alt sınırında ama fiat standartları içinde yüksek. Ben alırken liste fiyatı 98 bin idi, stok araç vardı ellerinde, sıkı pazarlıkla ve öğretmen indirimi ile 89 bine geldi araba.

    Dacia aile alakası yok emin olun, sandero ve duster ile test sürüşü yaptım, araçlarda ne iç mekan kalitesi var nede izolasyon. 69 bine dizel otomatik sandero bıraktılar, piyasaya göre bedavaydı ama içime sinmedi araba.




  • Kısa mesafe ve soğuk motor tüketimi çok artırıyor ya...

    Benim de 1000 km ortalamam 20 km ort. hız ile 7 litre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yalıtım gerçekten iyi geldi bana, ön yargı ile gitmiştim zaten teste, şaşırttı yani. Hb kasa yarım tık daha iyi hatta, ek izolasyon falan var. Sedan versiyonun ön cam kalınlığı golf ile aynı mesela, hb kasada daha da kalın. Ama süspansiyon konforu konusunda şüpheye yer yok, cruze ile sert ve bazen gürültülü geçtiğim yerlerden puf puf geçiyorum. Tofaş, Türkiye yollarındaki birikim ve tecrübesini konuşturmuş. Belli bir çalışma var araç üstünde, evet iç mekan kalitesi sınıfın alt sınırında ama fiat standartları içinde yüksek. Ben alırken liste fiyatı 98 bin idi, stok araç vardı ellerinde, sıkı pazarlıkla ve öğretmen indirimi ile 89 bine geldi araba.

    Dacia aile alakası yok emin olun, sandero ve duster ile test sürüşü yaptım, araçlarda ne iç mekan kalitesi var nede izolasyon. 69 bine dizel otomatik sandero bıraktılar, piyasaya göre bedavaydı ama içime sinmedi araba.

    Dacia ile alakası var demedim. Dacia ile reno arasında dedim. Dediğim gibi bravo ve stilo daha iyiydi bence. O bütçeyle mutlaka dizel alınacaksa pek seçenek yok. Ben alırken 1.3 dizel astra vardı bir de. Onu epey bir düşünmüştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Malesef dizeller kısa mesafe ve soğuk havalar için çok da ekonomik değil. Aynı yolu insignia ile ( 180hp ) 10,5 / 11 civarı gidiyordum. Üstelik 1570 kg ve 245 taban lastikle.



    Dizel hemen ısınmıyor. Evim rahmanlar sahilde. İnsignia dragosta ısınırken egea bostancıda bile tam ısınmıyor. ( biri 3 km , biri 10 km )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.