Şimdi Ara

Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.826
Cevap
29
Favori
221.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt
    Ayrıca VDSL altyapı varsa ADSL kullanmanız büyük bir hata VDSL ile ADSL arasında Dağlar kadar fark var. VDSL geçin tüm sorunlar ortadan kalkacaktır. Benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YirmiDortUzeriiki Y kullanıcısına yanıt
    24mbite kadar destekliyor hattım fakat 18mbit üstünda bozulmalar olur diyor Netspeed. Turknet sıkıntı olmaz, her türlü gel diyor. TTNET ile görüşmedim daha, gidip sorgulatacağım. Hattım eski fakat binamda turknet ile 35mbit sorunsuz alan var. Santral ile mesafemde 560mt mi neydi.
  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt
    Ülkede bol bol şikayet edip nazlanabileceğiniz tek firma Türk Telekom'dur önce ona geçiş yapın hattınızı şikayet ve arıza kayıtları açarak iyileştirin ardından istediğiniz bir firmaya geçiş yapın. Aksi halde her firmada aynı sorunlar devam edecek netspeed altyapıniz iyi olsaydı o hızı eminim verirdi ya santrale olan mesafeniz çok uzaktır yada portunuzda bir sorun vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero-man kullanıcısına yanıt
    basit bir 5-10 liraya zil sesi ile hattınızda sorun olup olmadığını görebiliyorsunuz.

    sırf 10dklik bi işlem için 70 lira isteyen elektrikçiler var.
    neyse çağırdığım elektrikçi tüm bağlantı yerlerini, kabloları açtı alt kutuya tekrar kabloyu çaktı vs. adam senin tesisatta sorun yok diyip duruyor.

    gidin bir pilli zil alın, tutun adsl e çalacak mı başka bir şey yapmıyorlar.

    Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi?

    bu arada ttnet tarafından hızım düzeltildi.
    Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero-man -- 25 Kasım 2019; 15:56:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero-man

    basit bir 5-10 liraya zil sesi ile hattınızda sorun olup olmadığını görebiliyorsunuz.

    sırf 10dklik bi işlem için 70 lira isteyen elektrikçiler var.
    neyse çağırdığım elektrikçi tüm bağlantı yerlerini, kabloları açtı alt kutuya tekrar kabloyu çaktı vs. adam senin tesisatta sorun yok diyip duruyor.

    gidin bir pilli zil alın, tutun adsl e çalacak mı başka bir şey yapmıyorlar.



    bu arada ttnet tarafından hızım düzeltildi.
    Kontrol kalemi işini görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri hizmetlerindeki garibanlar hiçbir şey bilmiyor ne yazık ki. Sorunu bilmiyorlar, çözümü bilmiyorlar, ne zaman düzelecek onu bilmiyorlar, tarih vermiyorlar. Herhalde manevi bir gücün düzeltmesini bekliyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lemmylevni kullanıcısına yanıt
    ancak çok yardımseverler ve canayakınlar, umarım asgari ücrete çalışmıyorlardır.

    interneti kesilen kopan sinirlenen insanlar hep bu kişilere nefret kusuyor.
  • zero-man kullanıcısına yanıt
    Ben daha yardımseverim, o arkadaşlara diyorum sorun şu olabilir mi belki olabilir bu olabilir mi evet olabilir diyorlar sağolsunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık bir buçuk yıl netspeed kullandım. Birkaç günde bir yaşanan kopmaları çok dert etmedim. Bu yüzden herhangi bir arıza kaydı vs için çağrı merkezine ihtiyaç duymadım. Son zamanlarda (1 ay boyunca) hız dalgalanmaları yaşamaya başlayınca arıza kaydı için aradım. Uzun uğraşlar sonucunda kayıt aldılar, ekip gelecek vesaire.. 1 hafta 10 gün beklememe rağmen herhangi bir dönüş olmadığı gibi hız dalgalanmalarının yanı sıra günde üç beş kere uzun süren kopmalar başlayınca tekrar arayım dedim ama birkaç gün boyunca uzun süren bekleme sürelerine rağmen (1 saate varan) çağrı merkezinde müşteri temsilcisine bir türlü ulaşamadım. Arıza teknik bir şeydir, anlaşılabilir. Bakım, çalışma, tadilat tamirat vardır anlaşılır lakin günlerce abonesinin telefonlarını açmamak, bırakılan arıza kayıtlarına dönüş yapmamak veya site üzerinden bırakılan destek taleplerine cevap vermemek pek anlaşılır bir şey değil. Neyse ki kablonet imdada yetişti, binaya hat çekmişler. Başvuruyu ve kurulumu aynı gün içinde tamamlayıp kullanmaya başladım. Binanın konumu gereği Türksat uydusunu görmediğinden mecburen Eutelsat sebebiyle Digitürk kullanıyordum. 55 lira Digitürk, 76 lira netspeed toplam 131 lira ödüyorum. Şimdi Digitürk'e de ihtiyaç kalmadı, toplam 90 liraya İnternet ve TV sorununu çözmüş oldum. Kablonet'ten de şikayet eden kullanıcılar var elbette. Kendi adıma konuşacak olursam yaklaşık 1 aydır kullanıyorum, internette veya TV'de şimdilik hiçbir sorun yaşamadım, umarım yaşamam. Yukarıda da söylediğim gibi netspeed'ten vazgeçme sebebim yaşanan kopmalar veya arızalar değil, bu durumlarda muhatap bulamamak oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero-man

    basit bir 5-10 liraya zil sesi ile hattınızda sorun olup olmadığını görebiliyorsunuz.

    sırf 10dklik bi işlem için 70 lira isteyen elektrikçiler var.
    neyse çağırdığım elektrikçi tüm bağlantı yerlerini, kabloları açtı alt kutuya tekrar kabloyu çaktı vs. adam senin tesisatta sorun yok diyip duruyor.

    gidin bir pilli zil alın, tutun adsl e çalacak mı başka bir şey yapmıyorlar.



    bu arada ttnet tarafından hızım düzeltildi.
    dediğiniz olayı tam olarak anlamadım nasıl anlıcaz?




  • ismailbbyigit kullanıcısına yanıt
    hocam elektrikçi eve girdi, bu pilli kapı zilleri var ya açtı onu. Adsl prizini çıkardı, bir ucunu birine diğerini diğerine taktı. Zil çalmaya başlayınca sizde sıkıntı yok hat sağlam dedi.

    Bende sanıyorum ki ankastreden hat zayıflamasını ölçecek, multimetre vs ile gelecek.
    bu olaydan sonra 3 elektrikçiye sordum. Abi teknoloji o kadar gelişmedi diyor. Bu işlem için 70 lira isteyen bile var.


    bu işlemden sonra netspeed i arayıp, elektrikçi çağırdım bende sorun yokmuş dedim.
    24-48saat arasında ekip yollayacağız dedi.

    Pazar günü sabah yine 4mbitti hızım.
    12.30 gibi 16mbit e yükseldi.

    ancak şuan ara ara 2saatte bir kopmalar oluyor, arayıp hız düşüreceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero-man -- 25 Kasım 2019; 23:43:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hattını 12mbps çektir snr margin değeri yükselir hattının kopma olmaz 16mbps sınırdadır ondan kopuyor
  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt
    santral mesafem 500m, vdsl alırsam 35 verebiliriz dediler. Sizce 24mü alayım 35 mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuan normale göre 5 kat ping var, akşamdan beri sorunlu adsl netspeed

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Texassm0ke kullanıcısına yanıt
    Şimdi test ettim 8 Ms ping ile normalden daha iyi durumda bölgesel (Bölgem İstanbul) olabilir.
    Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YirmiDortUzeriiki

    Şimdi test ettim 8 Ms ping ile normalden daha iyi durumda bölgesel (Bölgem İstanbul) olabilir.
    mynete ve hurriyete dahi tr servere ping atamaz hale geldim, 24 ms veren serverleri 80 ms falan veriyor, packet loss yapıp pingi atmıyor. hız testi ve speedtest sitesinde ping normal yada az yüksek
    edit : bu sorunu yaşadığım gün tt kullanan arkadaşta aynı saatlerde sorun yaşamış, sorun tt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Texassm0ke -- 9 Aralık 2019; 20:4:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero-man

    santral mesafem 500m, vdsl alırsam 35 verebiliriz dediler. Sizce 24mü alayım 35 mi?
    35mbps al
  • 1 ay sonra mevcut paketimdeki 1 yıl sabit fiyat garantisi süreci sona eriyodu bugün üst merci müşteri temsilcisi aradı, normalde yeni abonelere özel olan ADSL Net Avantaj Smart paketine 100 tl aktivasyon ücreti ödemeden geçirtti, hoş ben her ay 66 lirayı garanti öderim ama yine de kullanamadığım zamanlar olursa 40 lira ödücek olmak güzel
  • ismailbbyigit kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Benim de garanti yeni bitti ama arayan soran olmadı. 24 mbps'lik tarifeden 35 mbps'ye geçirdiler. 50 TL'den 76 TL'ye çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10 Numara -- 29 Kasım 2019; 21:26:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10 Numara

    Hayırlı olsun. Benim de garanti yeni bitti ama arayan soran olmadı. 24 mbps'lik tarifeden 35 mbps'ye geçirdiler. 50 TL'den 76 TL'ye çıktı.
    teşekkür ederim başkan benim daha 1 faturam var 44 liradan gelecek henüz bitmeden aradılar bende şaşırdım beklemiyodum, normalde zaten hiç bişi yapmak istemesem bu tarifenin smart olmayanı tanımlanacak dedi mh en azından smart olanı tanımlıyım belki az kullanırsanız az ödersiniz maks ödüceğiniz para aynı olacak zaten dedi o şekilde geçtim bende.

    saçma bir şekilde hızım şu kesilme muabbetlerinden sonra 5 mbite düşmüştü bende sanıyorum ki 75 gb akn yi aştım ondan dolayı düştü hızım, mh deki bayan bana demesin mi sizin hızınızı 8 mbit e sabitlemişler ondan dolayı öyle teknik desteğimizle görüşün artırsınlar hat değerleriniz 22 mbit e kadar sağlıklı bağlantı alıyor gözüküyor dedi, o söylemese bende kotadan dolayı düştü sanıyorum meğerse kota olayı kalkınca benimki de kalkmış ben benimki devam ediyo sanıyodum, aradım teknik desteği bi bişi yaptı hız anında 13 mbit e çıktı ben anlamıyorum nasıl oluyor bu iş niye düşürdünüz hızımı diye sorduğumda cevap veremiyor kem küm ediyor resmen neyse teşekkür ederim dedim kapattım.




  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.