Şimdi Ara

VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (152. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.619
Cevap
53
Favori
206.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • unununium U kullanıcısına yanıt

    nedenini öğrenebilsem bir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jcassa -- 5 Temmuz 2021; 13:39:12 >
  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    PM gönderemiyorum sms onaylı olmadığım için. Destek kaydını buraya yazsam sorun olur mu?

  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Tabii, buradan da paylaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Tabii, buradan da paylaşabilirsiniz.

    Destek No: 44814875

  • drarter kullanıcısına yanıt

    Sorun hat değerlerinde arkadaşım. 7.4 değeri düşük bir değer. nasıl değerlerin iyi dolapta sıkıntı var deniyor anlamış değilim. Bilen de bilmeyen de yorum yapıyor. 1- ilk önce internetinizi 50 mbite düşürtün öyle deneyimleyim. olmazsa 2- hattınıza baktırın. 3- Olmadı portunuzu değiştirtin.

  • efem-35 kullanıcısına yanıt

    yok kopma yasamadim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde İstanbulda kablotv kullanıyorum, hiç problem yok. Burdur'da babamlara geldim turknet var ve çıldırtıyor. Bazen hız 8 den yukarı çıkmıyor bazen de bugünkü gibi dk başı kopuyor. Kaç kere destek kaydı bırakıldı çözüm yok. Modemi de 1,5 sene önce turknete geçerken almıştık sıfır olarak. yıl 2021 internete giremiyoruz. Bu değerler nasıl? Adsl ye geçsek, hızı düşürsek kopma düzelir mi?


    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

    Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri

    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

    NmsHızProfil : 35840/6144.PRF

    Upload Çıkış Gücü : 8.7

    Download Çıkış Gücü : 13.2

    Upload Kapasite Hızı : 29621 kbps

    Download Kapasite Hızı : 82656 kbps

    Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps

    Download Mevcut Hızı : 35839 kbps

    Upload Noise Margin : 24.5 dB

    Upload Attenuation : 0.0 dB

    Download Noise Margin : 21.7 dB

    DownloadAttenuation : 5.7 dB




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enorton -- 6 Temmuz 2021; 2:5:40 >




  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerinde destek ekiplerinin kontrolü sonrasında iç tesisat kaynaklı sorun olmadığı tespit edilerek arıza iş emri numarasıyla saha ekiplerine iletilmiştir. Saha ekipleri çalışmalarını tamamladığında arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • enorton E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, bu arızanın nedenini çok merak ediyorum. yerinde destek elemanı gittikten sonra ertesi gün, pazar günü, internet gidip geldi ve Down. 25, UP. 5. oldu, Telefonumda çalışmıyordu, internet 25’e çıkınca deneyeyim dedim, çalıştı, konuşurken tekrar kesildi. Modemin ışıkları da gidip geldi ve Down tekrar 18’e düştü, bunun nedeni ne olabilir sizce?

  • jcassa J kullanıcısına yanıt

    şimdi destek kaydına telekom sistem mesajı geldi yine "TT kaynaklı arıza yok" muş. Sorun Türknet'ten mi kaynaklanıyor şüphelenmeye başladım. Bir kaç ay önce telefonum yine çalışmıyordu, gelen TT ekibi , telefon sinyalinin Turknet tarafından kesildiğini söylemişti. O arıza çözüldü, bir kaç gün internetsiz kaldım ama sorgulamadım nedenini. Telefon sinyalini Türknet neden kessin ki?

  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan sorun bizden kaynaklı değildir. Arkadaşlarım sorunun çözümlenmesi için yerleşik operatör ile tekrar iletişime geçecektir. Güncel bilgi aldıklarında sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşanan sorun bizden kaynaklı değildir. Arkadaşlarım sorunun çözümlenmesi için yerleşik operatör ile tekrar iletişime geçecektir. Güncel bilgi aldıklarında sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

    TT de bizden değil diyor, pazar günü kısa bir süre hızımı 25'e çıkarıp, telefonu çalışır hale getiren güç kimdi acaba.

  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde kaydınızla ilgilenen net uzmanı arkadaşım 06.07.2021' de saha ekiplerine tekrardan olumsuz teyit vererek arızanızı iletmiş. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    “Hızım - Düşük Performans” olarak açtığım destek kaydım kopma sorunum

    olmamasına rağmen benden habersiz "Sık Sık Kopma Sorunu Yaşıyorum"a dönüştürüldü. Bunun nedeni nedir?

  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistemde kopma yaşanmış olarak görünüyor ama ben net uzmanı arkadaşıma bu konuda bilgi verdim. Ekiplere de tekrardan olumsuz teyit vererek arızanızı ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim siz de olmasanız. destek kaydındaki arkadaşlar kusura bakmasın ama robot gibi, okumadan, kopyala yapıştır cevaplar veriyor gibi.

  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim.
  • jcassa J kullanıcısına yanıt
    Destek kaydını cevaplayan bazı elemanlar boş, oyalayıcı bir şekilde yanıt verirken bazıları ise gayet düzgün ve kibar bir şekilde yanıt verip sorununuzu çözmeye çalışıp genellikle de çözüyorlar. Tamamen şans işi hocam ben hiç uğraşmıyorum laf anlatmaya kapatıyorum yeni destek kaydı açıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.