|
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (132. sayfa)



-
-
şuan superonline kullanmaktayım. sizden de hizmet aldım sizde de kopuyordu ama hiç yardımcı olmamıştınız.
-
Tekrar bizi tercih etmeniz durumunda problem ile karşılaşmanız halinde benimle iletişime geçebilirsiniz. Size yardımcı olacağım. -
Merhaba bu değerlerle alabileceğim maksimum hız nedir lütfen yardımcı olur musunuz?
-
quote:
Orijinalden alıntı: tongur1907Merhaba bu değerlerle alabileceğim maksimum hız nedir lütfen yardımcı olur musunuz?
75 Mbps alırsınız. Şu anki hızınız 35 Mbps.
-
sanmam SNR si düşük..50 yi alır ama ucundan kıyısından
-
Snr çok düşük. Bu hızın üstüne çıkmamanız çok daha mantıklı bir hareket olur. Ama illa çıkmak istiyorsanız kablolamayı bir kontrol ettirin veya edin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: uzilsanmam SNR si düşük..50 yi alır ama ucundan kıyısından
Hocam özür dilerim bilmediğim için soruyorum SNR kısmını nasıl iyileştirebiliriz benimle alakalı bir durum mu yoksa genel olarak altyapı ile alakalı bir durum mu? Bilgilendirebilirseniz çok sevinirim
-
kısmen seninle alakalı..şöyle ki eğer eve gelen kablo tesisatın sıkıntılı ise SNR düşer..mesela kabloda ek olması, kablonun elektrik kablosunun yanından geçmesi vb. yok eğer eve gelen kabloda sıkıntı olduğunu düşünmüyorsan binaya kadar gelen altyapıda sorun olabilir..tabi bu dediklerim tahmini olası şeyler, kesin budur diyemem
-
Merhaba, bizden hizmet alıyorsanız müşteri numaranızı ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Hız profilinizi kontrol ederek yardımcı olacağım. -
Sizden almıyorum ilginiz için teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim. -
arkadaşlar tarihini hatırlamadığım bi gün ne oldu ne bitti bilmiyorum cozurt diye hat değerlerim çakıldı. ne yapmam lazım ev içerisindeki kabloları defalarca bağladım değişen bir şey olmadı
-
-
-
Arkadaşlar merhaba, hiç telefon ve internet olmayan evime internet bağlattım turknet'den, öncesinde turk telekom dan bir arkadaş geldi ve binanın dış yüzeyindeki bir kutudan "sanırım ankastre kutusu" benim eve camdan girip doğrudan modeme gelecek şekilde sıfırdan kablo çekti. bugün de turknet görevlisi arkadaş gelip modemi bağlayıp gitti... fakat hızlar ve degerler pek iç açıcı görünmüyor. saha dolabına uzaklığım 109 metre civarında, çok daha yüksek bir hız oranı görmem gerekli düşünüyorum. sizlerin yorumları nedir acaba, çünkü ev içi, bina içi vs diye sallanabilecek hiç bir durum yok, saha dolabına çok yakınım ve doğrudan ankastreye odamın penceresinden sıfır kablo yeni çekildi...
arıza kaydını bıraktım bırakmasına ama İşallah uzun uzadıya bir sarmal halini almadan sorun çözülür
belki forumdaki turknet sosyal medya hesapları da ilgilenir diye müşteri numaramı da bırakayım;
"2076675"
@TurkNetDestek @TurkNet Destek
hat değerlerimi de ilişikte veriyorum, üstatlar yorumlarsa çok sevinirim. esenlikle kalın...
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.12.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B
=============================================================================
INP downstream: 48401
INP upstream: 15544
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0
TPSTC type: 64/65B PTM TC
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 10570 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6141 kbps
near-end FEC error fast: 127579
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 1352
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :32 min, 50 secs
DSL activetime :0 min, 21 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.1 dB
output power upstream: 8.4 dbm
attenuation downstream: 10.2 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 14.4 dB
output power downstream: 12.0 dbm
attenuation upstream: 2.4 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 02 20 22 22 22
tone 32- 63: 00 56 77 76 64 44 43 33 45 56 66 77 77 77 77 66
tone 64- 95: 55 45 45 54 44 33 33 32 22 21 21 12 24 22 12 41
tone 96-127: 12 45 56 55 50 44 44 40 44 56 78 99 88 88 99 a9
tone 128-159: 98 97 87 89 98 88 77 77 76 66 65 44 33 02 10 00
tone 160-191: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 192-223: 00 00 00 00 01 11 11 12 11 12 12 12 22 22 32 32
tone 224-255: 23 23 46 46 46 44 46 47 47 89 99 87 74 77 89 99
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balkanxp -- 19 Mart 2021; 2:56:4 >
-
Merhaba, arıza kaydınızla ilgili bende teknik destek ekibimize bilgi veriyorum. Hız profiliniz ile ilgili kontrolleri tamamlayarak size dönüş sağlayacaklar. -
Merhaba, TurkNet' ten hizmet alıyorsanız online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik destek ekibimiz kontrol ederek bilgi verecektir. -
Merhaba, kontrol ettiğimde hattınız şu anda 79 Mbps' de buluşuyor. Hız testi yaparak tekrar kontrol eder misiniz? Eğer sorun devam ederse online işlem merkezi üzerinden hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X