Şimdi Ara

Baymak Elegant Plus A++ (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.488
Cevap
26
Favori
195.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Bu yaklaşımlar saçma hocam bana göre, kurumlar belli şeyleri absorbe edebilmeli, biz montajda böyle 1-2 metre fark yaratan noktaları halleder ne kuruma ne de tüketiciye bir şey yansıtmazdık.
  • Benim midea klima ben evde yokken teslim etmişler 15 gün sonra montaj yapılacagı zaman servisin açtığı kutulardan dış ünite önden darbeli bikaç yeri fısık çıktı bakır boru 5 değil 3metreye yakın çıktı montsj ayakları bir adet eksik çıktı o boyda ayak olmadığı için ücretli ayak almak zorunda kaldım onuda geçtim klima iç ünite sesli çalışıyor çocuklarda astım var onlarda baş ağrısı şikayeti başladı eski aura onof klima hem sessizdi daha sıcak üfleyip şikayet yoktu sanırsam midea blanc öyle çok kaliteli bir klima değil tek avantajı elektrik faturasına olacak herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten bakir boru 5 m cikiyor benden oyle cikti yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ckmz17

    Hocam zaten bakir boru 5 m cikiyor benden oyle cikti yani.

    Bugün montaj için 444'lü Baymak numarasını aradık. Müşteri temsilcisi telefonda, 4 metre bakır boru yeterli mi ayrıca merdiven gerekli mi diye soru sordu. Bilemiyoruz, buna servis karar verebilir, daha önce klimamız yoktu dedik.

    Evde 5 basamaklı merdiven var, fakat onların kastettiği apartmanların dış tarafına ulaşmak için kullanılan (yüksek katlara erişim amaçlı kullanılan) türde bir dayama merdiven midir bilemiyorum.

     Baymak Elegant Plus A++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Midea için hep kaliteli yorumlarını okudum forumlarda. Size açılmış kutu yada iade edilmiş ürün göndermiş olabilirler mi? Fabrikadan klima paketlendiği zaman eksik ayak olmaması gerekirdi diye düşünüyorum. Midea'nın 444'lü yada 0800'lü numarasına durumu bildirdiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Valla hocam servisler kutulari aciyo heralde borulari evlere gore kullaniyo olabilir yani her turlu cakallik donuyo bu islerde ama katologundada kutu iceriginde borunun kac metre oldugunun yazmasi lazim yanlis hatirlamiyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Midea için hep kaliteli yorumlarını okudum forumlarda. Size açılmış kutu yada iade edilmiş ürün göndermiş olabilirler mi? Fabrikadan klima paketlendiği zaman eksik ayak olmaması gerekirdi diye düşünüyorum. Midea'nın 444'lü yada 0800'lü numarasına durumu bildirdiniz mi?

    Bildirmedim satıcıya ulaştım ayakların patasını verdi kargoyu alırken kontrol edemediğim için hak talep edemedim fakat ürün sıfırdı kargoda darbe almiş olabilir yalnız 2 metre boru eksikti birde ayak eksikti mecburen sineye çektik klima zırıltılı çalışması kötü oldu ses rahatsız edici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    ''Evde merdiven var mı?'' Nedir Allah aşkına yahu?

    var canım, hatta hilti de var sizin çocuklar yorulmasın biz punch ile duvarı da deldik tövbe tövbe

    Borunun yeterli olup olmayacağı konusunu daha önce de yazmışlardı sanki forumda.

    Delirmemek elde değil..
  • Servis gelmeden önce spiral boru almak istiyorum. Yan odanın penceresine dış kabin kurulunca, kaldırıma su damlatabilir klima, giriş katta oturan komşular su damlatmadan dolayı rahatsız olabilir.

    Resimde görünen, nalburlarda satılan spiral borudan almış olsam, uyumlu olur mu? Kaç çapında boru almam gerekiyor?

     Baymak Elegant Plus A++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Resimdeki boru bire bir işinizi görür hocam.
    Ama servis bunları halleder zaten neden kendiniz alıyorsunuz ki? 5 metreye kadar ücretsiz tahliye boru hakkınız var aslında.
  • Arkadaşlar Baymak servisi kaç günde geldi? Kasım ayındayız, servisler boş olurlar dedik ama daha gelen giden olmadı.

    Geçen hafta perşembe günü sabah 9'da servis talebinde bulunduk. kaydımızı aldılar, cuma günü bizi aradılar, çok yoğun olduklarını pazartesi günü servisin geleceğini söylediler. Pazartesi günü oldu daha arayan yok.

    Merak ettim Kasım ayında bu kadar yoğunlarsa yazın klima bozulursa nasıl servis talebinde bulunacağız. Yazında çok yoğunlarsa 5 senelik garanti süresinin hiç bir anlamı kalmıyor.
  • Persemde aradim,bugun gelip taktilar yani p.tesi. vakumlama konusunda uyarida bulunun. Ben 3 kere soyledim unutmus gibi davrandilar hep. Vakum makinesini gidip araclarindan indirmeye gittiler. Diyorlarki bide genelde vakumlama yapiyoruz ya. Demekki söylemeyenlere yapmiyolar beyfendiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baymak'ın servisi rezelat bugünde arayan olmadı. Baymak'ın 444 0 235 numarasını aramıştım, kaydımızın olduğunu ve Hedef Teknik Servise aktarıldığını, telefon numarasını verebileceklerini ve benim aramamı söylediler. Arçelik'te olsa kesinlikle müşteri hizmetleri aradaki kordinasyonu sağlıyor.

    Bugün Hedef Teknik Servisi aradım, cuma günü geleceklerini ama çok yoğun olduklarını söylediler, bugünde aradım tekrar çok yoğun olduklarını ama bugün geleceklerini söylediler. Ne gelen var nede giden.

    Sözde 5 sene garantisi var ama servisi çok zayıf yani yazın klima bozulsa, servisin gelmesi yaz bitimini bulabilir. Bugün kü aklım olsa Arçelik alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Baymak'ın servisi rezelat bugünde arayan olmadı. Baymak'ın 444 0 235 numarasını aramıştım, kaydımızın olduğunu ve Hedef Teknik Servise aktarıldığını, telefon numarasını verebileceklerini ve benim aramamı söylediler. Arçelik'te olsa kesinlikle müşteri hizmetleri aradaki kordinasyonu sağlıyor.

    Bugün Hedef Teknik Servisi aradım, cuma günü geleceklerini ama çok yoğun olduklarını söylediler, bugünde aradım tekrar çok yoğun olduklarını ama bugün geleceklerini söylediler. Ne gelen var nede giden.

    Sözde 5 sene garantisi var ama servisi çok zayıf yani yazın klima bozulsa, servisin gelmesi yaz bitimini bulabilir. Bugün kü aklım olsa Arçelik alırdım.

    servis konusunda beko arçelik servisin üzerine yoktur

    dedikleri saatte geliyorlar

    sadece klima için değil yeterki servis çağırınca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Baymak'ın servisi rezelat bugünde arayan olmadı. Baymak'ın 444 0 235 numarasını aramıştım, kaydımızın olduğunu ve Hedef Teknik Servise aktarıldığını, telefon numarasını verebileceklerini ve benim aramamı söylediler. Arçelik'te olsa kesinlikle müşteri hizmetleri aradaki kordinasyonu sağlıyor.

    Bugün Hedef Teknik Servisi aradım, cuma günü geleceklerini ama çok yoğun olduklarını söylediler, bugünde aradım tekrar çok yoğun olduklarını ama bugün geleceklerini söylediler. Ne gelen var nede giden.

    Sözde 5 sene garantisi var ama servisi çok zayıf yani yazın klima bozulsa, servisin gelmesi yaz bitimini bulabilir. Bugün kü aklım olsa Arçelik alırdım.

    arçelik beko vestel gibi markalarıda kötüleyenler de var


    ben gree lomo 18,000 btu karar kıldım bakalım ne olacak 3830 tl




  • Cuma gunu 1 adet daha baymak12 alacagim bakalim onu da diger p.tesi takarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superstarr1907

    Persemde aradim,bugun gelip taktilar yani p.tesi. vakumlama konusunda uyarida bulunun. Ben 3 kere soyledim unutmus gibi davrandilar hep. Vakum makinesini gidip araclarindan indirmeye gittiler. Diyorlarki bide genelde vakumlama yapiyoruz ya. Demekki söylemeyenlere yapmiyolar beyfendiler

    Maalesef söylemeden yapmıyorlar
  • Bugün şikayetvar.com'da kayıt oluşturdum, biraz önce beni aradılar ve Hedef Teknik Servis ile görüşüp, ivedi bugün montajının sağlanacağını belirttiler. Baymak klimanın şikayetlerle ilgileniyor olmasına sevindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis geldi montaja başladı. Ben işte olduğum için ne durumda bilmiyorum ama telefonda vakuma gerek olmadığnı söylediler ben ısrarla vakum yapılması gerektiğini söyeldim. Dış ünite ile iç ünite arasındaki borunun balkon pencere camından geçeceğini söylediler. Kiriş olduğunu söylediler ama söyledikleri yerde kiriş yok, neyse artık işte olduğum için adamları yönlendiremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Servis geldi montaja başladı. Ben işte olduğum için ne durumda bilmiyorum ama telefonda vakuma gerek olmadığnı söylediler ben ısrarla vakum yapılması gerektiğini söyeldim. Dış ünite ile iç ünite arasındaki borunun balkon pencere camından geçeceğini söylediler. Kiriş olduğunu söylediler ama söyledikleri yerde kiriş yok, neyse artık işte olduğum için adamları yönlendiremiyorum.

    vakum yaptırılmasında ısrar et
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.