Şimdi Ara

KARGO FİRMALARININ FİYASKOSU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
892
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HIZLIAL.COM'DAN SİPARİŞ VERDİĞİM ÜRÜN KARGOYA VERİLİYOR FAKAT 3 GÜNDÜR KARGO ORTADA YOK , ÜRÜN ORTADA YOK . ŞAKA GİBİ

    KARGO TAKİP NUMARASI İLE KONTROL ETTİĞİMDE SADECE ÇIKIŞ ŞUBESİNİ GÖSTERİYOR BAŞKA HİÇ BİR İŞLEM YOK..

    MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARIYORUM ÜRÜN AKTARMADA DİYOR .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthdnc -- 9 Mayıs 2015; 1:10:54 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthdnc

    ARKADAŞLAR HIZLIAL.COM SİTESİNDEN TELEFON SİPARİŞİ VERDİM ÇARŞAMBA GÜNÜ . ÜRÜN HALA ELİME ULAŞMADI . KARGO TAKİP NUMARASI SADECE KARGONUN ÇIKIŞ ŞUBESİNİ GÖSTERİYOR.

    MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARIYORUM AKTARMADA DİYOR . İLK VE SON ALIŞVERİŞ DENEYİMİM OLACAK BU SİTEDEN . ÇEVREMDEKİLERE DE ALDIRMAYACAĞIM .

    ANNELER GÜNÜ İÇİN HEDİYE ALMIŞTIM FAKAT BÖYLE Bİ REZİLLİK İLE KARŞILAŞTIM . NAPACAĞIMI DA BİLMİYORUM .

    FİKRİ OLAN YAZSSIN .

    hızlıalla ilgili bir durum olduğunu düşünmüyorum. onlar kargoya verdiyse artık durum kargo firmasıyla ilgili. geçen sene bende anneler günü zamanı başka bir siteden alışveriş yapma gafletinde bulunmuştum anneler günü geçtikten 5-6 gün sonra hediyemi verebildim. türkiyede kargo şirketlerinin çoğu zaten doğru düzgün iş yapmıyor anneler günü gibi özel günlerde hepten çuvallıyorlar. inşallah yarın öğlene kadar elinizde olur. şubeye falan ulaşırsa kendiniz şubeden almaya çalışın. yoksa haftaiçine kalabilirsiniz.




  • kafabandi kullanıcısına yanıt
    Dostum 'aynı gün kargo' yazan ürünü sipariş verdim 1 gün sonraya kargoya verdiler . Kargo takipten bakıyorum 24 saat boyunca kargo istanbulda gezinmiş . Fena kafaya geldim anlayacağım .
  • Hızlıal'dan onlarca alışverişim oldu. Çok iyi ve bana değerliymişim hissini veren bir sitedir.

    Müşteri temsilcileri çok ilgili, durumu izah ederseniz yardımcı olacaklardır. Fakat ürün kargoya verilmişse yapacak bir şey yok. Kargo şirketleri çok işgüzar.

    Özellikle yurtiçi bu hafta yurtiçi kargoyla ürün gönderen yerlerden alım yapmayacağıma kendi kendime söz verdim.
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    hocam aynı gün kargo için benim bildiğim ekstra kargo ücreti alırlar. 1 gün sonra göndermeleri normal.

    bence sorun kargo şirketinde, zaten bu kargo şirketlerinin çoğu sorunlu.
    geçen sipariş verdiğim ürünü 4 gün boyunca şubesinde bekletti kargo.
  • soyken kullanıcısına yanıt
    bende,yurtiçi kargonun sadece bana gıcıklığı var diye düşünüyordum.

    bütün siteler ile anlaşması var neredeyse.
    sanki bedavaya taşıyorlar.
  • Aras kargoya vermişler kargo doğru düzgün bilgi vermiyor şurada diyor burada diyor ama ortalıkta yok . Ayn ı gün kargo için exstra bi para ödedim zaten aynı gün içerisinde vermeleri gerek hocam 1 gün bekletmeleri saçma adı üstünde AYNI GÜN
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    dostum hizlial güvenilir sitedir birşey olmaz.

    senin sorunun kargoyla olmuş.

    şuan için yapabileceğin en iyi şey.

    hangi kargo ise orayı aramak ve cumartesi kargoyu şubesinden gidip teslim almak.

    aksi halde anneler gününü kaçırırsın.

    kolay gelsin.
  • Lasvegaswings kullanıcısına yanıt
    Hocam kargo ortalıkta yok sen şube diyorsun :D nerde olduğu dahi yazmıyor kargonun
  • Bence her ikisinede haksızlık yapılıyor,
    Özel günlerde işler artar doğru ve gecikme yaşanması bence olağan bir durum.
    Siz şimdi şirket sahibi olsanız sadece bayramlar, anneler günü ve sevgililer günü için
    hem personel hemde araç alırmısınız?
    Rekabet gücünüzü korumak ve zarar etmemek için almazsınız...

    Hızlıal.com bence güzel bir site, ben çok alışveriş yaptım,
    yurtiçi kargo da bölgesel sorunlar olabilir ama iş yerime gelenler saygılı ve kargolarımı zamanında getiriyorlar.
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    Aynı gün kargoya bildiğim kadarıyla ilave bir ücret yok hocam. Tedarikçiden almadıkları mallar aynı gün içinde çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkçlk

    bende,yurtiçi kargonun sadece bana gıcıklığı var diye düşünüyordum.

    bütün siteler ile anlaşması var neredeyse.
    sanki bedavaya taşıyorlar.

    Hatalar olabilir. Yurtiçi Kargo'nun üzerindeki yük çok fazla. Dün şikayetvar hesabıma girdim. 4 şikayet açmışım şimdiye kadar, 3'ü Yurtiçi Kargo, 1'i TTNET

    Ama hak veriyorum artık ben. Ülkedeki taşımacılık sektörünün yarısından fazlası onların tekelinde ve adamlar yetişemiyor. Yapacak bir şey yok.

    Konuyla alakalı olarak da, lütfen Hızlıal'a çamur atmayın. Hızlıal ve hepsiburada üzmez rahat olun. Kargo firmasıyla ilgili belli ki problem.




  • ARKADAŞLAR KONU BAŞLIĞINI DEĞİŞTİRDİM PROBLEM KARGO FİRMALARI . ÖZÜR DİLERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkçlk

    bende,yurtiçi kargonun sadece bana gıcıklığı var diye düşünüyordum.

    bütün siteler ile anlaşması var neredeyse.
    sanki bedavaya taşıyorlar.

    Aynen bütün sitelerle anlamaşları da var.

    Geçen sene internetten bir ürün aldım. Hani çok lazım değilde insan netten alınca hemen elimde olsun istiyor ya...

    Tüm gün bekledim evde, bir yandan da bakıyorum kargom nerede diye sürekli dağıtımda, kurye almış. Neyse abi bekledim bekledim, en son bir baktım; " alıcı adreste bulunamadı" yazıyor. Ulen ben bütün gün evdeydim, nerede bulamadınız.

    Sinirlendim aradım hemen şubeyi açan yok, 2 saat aradım açmadılar. Hırsımı alamadım müşteri hizmetlerini aradım oda açmıyor. Şikayetvara yazdım, orayada dönmüyorlar. En son mesaj yazdım ağır argolu kelimelere kullanarak, kardeşim ben sizi kime şikayet edeceğim, kimse oralı olmuyor diye. Mailede dönmediler. İçimde patladı olay, şikayet bile edemedim.

    Bu haftada hepsiburadadan ürün aldım 75/15 indirimini kullanmak için 3 liralık ücretsiz kargolu dandirik bir ürün aldım birde. Neyse yurt içi her zaman ki gibi yine gelmedi bizim eve, artık 18.30'da şubeden gidip kendim alıyorum. Neyse aldım 2 kutu eve geldim. Bir açtım biri benim, diğeri benim değil. Benim 3 liralık ürün yerine 300 lira civarında üzerinde başka isim-soyisim olan ürün vermişler. Kutuyuda açtım başta ayıkamadım.


    Aradım yine açan yok. Sabah oldu cep no aradı. Abi biz karıştırmışızda özür dileriz diye, geldi verdim ağzı açık kutuyu elemena; oda benim 3 liralık ürünü bana verdi. Hemen geldi ama 5 dakika sürmedi.

    Sonra ağzı açık kutuyu alıcıya nasıl, itelediler bilemiyorum.

    Yurtiçiyi hiç önermiyorum. Bir halta yaramayan internet siteleriyle anlaşma yaparak adam olmaya çalışan kargo firmasıdır kendileri




  • soyken kullanıcısına yanıt
    İlginç deneyim olmuş hocam :) allah düşman başına vermesin :D
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    takip numarası var yazmışsın, ya aras ya da yurtiçidir.

    sitelerinden giriş o numarayla sorgulama yap ona göre hangisiyse ara.
  • Lasvegaswings kullanıcısına yanıt
    HOCAM TAKİP NUMARASI VAR AMA HAREKET İŞLEMLERİ YOK YANİ SADECE İSTANBUL ŞUBEDEN ÇIKTI YAZIYOR NERDE BİLMİYORUM . MÜŞTERİ HİZMETLERİ YOLDA DİYOR
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    şunlardan sorgulatır mısın, numara varsa kargoya verilmiştir.

    hangi kargoyu istediğini sipariş anında sorar seçmişsindir birini.

    ilk önce hangi kargo oldugunu öğren, sonra müşteri hizmetleriyle konuşursun.

    http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/sayfalar/kargom-nerede.aspx

    http://www.araskargo.com.tr/web_18712_1/functions.aspx




  • Lasvegaswings kullanıcısına yanıt
    hocam firma aras günde 2 kere bakıyorum bu siteye :D
  • fthdnc kullanıcısına yanıt
    istanbulu dolaşıyor kaç gündür demişsin.

    yarın sabahtan ara dağıtıma çıkmasın şubeden teslim al başka çaren yok.

    yarım gün çalışıyor olabilirler yarın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.