Şimdi Ara

Fulya Yokuşu'nu çıkabilen var mı? Gördüğünüz en dik yokuşlar. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
4
Favori
23.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Usta hem de ne korku tam ikili dar sokak ve dik yokuş resmen titredi buna benzer bir korkuyu da sinoptan dönerken yaşamıştım dranaz dağının daracık ve haddinden fazla donuslu dik yolunda yaklaşık 10 km 1 ve 2 viteslerde indim fakat aglayacaktim korkudan yaşım da 19 20 falandi kamyonların otobüslerin arasında :-) beykoz tarafına yolu dusenlere tavsiyem dünyayı dolaşın o sokaklardan sakın inmeyin yada çıkmayın aynalarimin park etmiş bir arabayla duvar arasından silme geçtiğini gördüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul gülbağda bi yokuş var, daha cesaret edip arabayı indirmedim hiç..

    Birde ortaköy tarafında bi yoluş var, adını bilmiyorum ama orasıda feci dik, yanlış hatırlamıyorsam etilere doğru çıkıyor, bir kere arabada 6 kişi çıkmıştım, 20 mt daha uzun olsa kalıyordum:)))

    Birde rize derepazarında bi yokuş var, orasıda çok sıkı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 30 Haziran 2015; 22:38:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla onu bunu bilmem de benim yokus anlayisim su; yokusa tirmanirken birakin yolu, kaputu dahi zor goruyorsaniz ora harbi yokustur :)

    Fulya yokusu cok dik degil bence.

    pendik, taslibayir tarafinda boyle 150-200 metre uzunlugunda bi yokus var. boylesini hayatimda ne gordum ne de duydum. Gecen oraya tirmanirken ecel terleri doktum, omrumden omur gitti. arabam arkadan cekis, 1. vitesle cikarken patinajdi, gazdi zar zor tirmanabildim.

    Sizce bu tip yokuslarda, onden cekis mi arkadan cekis mi avantajli ne diyorsunuz?

    Fiziken, teoride, agirlik arkaya bindigi icin arkadan cekis daha avantajli geliyor ama pratikte onden cekisliler daha iyi tirmaniyor gibi. Yoksa bana mi oyle geliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Valla onu bunu bilmem de benim yokus anlayisim su; yokusa tirmanirken birakin yolu, kaputu dahi zor goruyorsaniz ora harbi yokustur :)

    Fulya yokusu cok dik degil bence.

    pendik, taslibayir tarafinda boyle 150-200 metre uzunlugunda bi yokus var. boylesini hayatimda ne gordum ne de duydum. Gecen oraya tirmanirken ecel terleri doktum, omrumden omur gitti. arabam arkadan cekis, 1. vitesle cikarken patinajdi, gazdi zar zor tirmanabildim.

    Sizce bu tip yokuslarda, onden cekis mi arkadan cekis mi avantajli ne diyorsunuz?

    Fiziken, teoride, agirlik arkaya bindigi icin arkadan cekis daha avantajli geliyor ama pratikte onden cekisliler daha iyi tirmaniyor gibi. Yoksa bana mi oyle geliyor?

    En iyisi 4 çeker
    Galiba önden çekişli daha iyi çıkar. Bu konuda tam bilgim yok.
    Bu arada sizin aracınız 3.20d'mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 116d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Valla onu bunu bilmem de benim yokus anlayisim su; yokusa tirmanirken birakin yolu, kaputu dahi zor goruyorsaniz ora harbi yokustur :)

    Fulya yokusu cok dik degil bence.

    pendik, taslibayir tarafinda boyle 150-200 metre uzunlugunda bi yokus var. boylesini hayatimda ne gordum ne de duydum. Gecen oraya tirmanirken ecel terleri doktum, omrumden omur gitti. arabam arkadan cekis, 1. vitesle cikarken patinajdi, gazdi zar zor tirmanabildim.

    Sizce bu tip yokuslarda, onden cekis mi arkadan cekis mi avantajli ne diyorsunuz?

    Fiziken, teoride, agirlik arkaya bindigi icin arkadan cekis daha avantajli geliyor ama pratikte onden cekisliler daha iyi tirmaniyor gibi. Yoksa bana mi oyle geliyor?

    Yokuşta 4 çeker en iyisi.
    Ondan sonra da benzer güç seviyeleriden arkadan itiş gelir. Çünkü ağırlığın etkisiyle ön tekerler neredeyse doğru dürüst yere basmıyor.
    Her ne kadar çoğu araçta ön-arka aks ağırlık dağılımında ön taraf daha ağır olsa da (araçtan araca değişir), eğimin de etkisiyle bütün basma kuvveti arka lastiklere yöneliyor.




  • Benim gordugum en dik ve uzun yokus Bebek starbucks in ordan Bogazici Universitesine cikan yokus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara dikmende betbat yokuslar var bunlar ne ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ah güzel istanbul

    Ankara dikmende betbat yokuslar var bunlar ne ki

    Aynen Dikmen caddesinden 931. Cadde (9. Cadde) dönüşü yokuşunu görmeden yokuş kavramı bazı yerler için komik kalır :)
  • Bebegin arkasinda bir yokus vardir cevirmelerden kacma yeridir yokusun sonu akmerkeze cikar ben oyle bir yokus gormedim baska hatta bundan 5-6 yil once o yokusta kenara cekip uyudugumu bilirim artik nasil ictiysem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Yokuşun kralı Trabzon'da Boztepe'ye çıkan duvarlar var.
    dünyanın en dik yokuşu yeni zelanda da baldwin street de imiş. en azından google amca öyle diyor.

     Fulya Yokuşu'nu çıkabilen var mı? Gördüğünüz en dik yokuşlar.
  • Ankara dikmende betbat yokuslar var bunlar ne ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erciyes in eski yolu bilen bilir. Aralıksız 30km tırmanış (Develiden Kayseriye giderken)
    Tek şerit yol, asfalt berbat ...
    Hey gidi hey

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sutlucenin icinde bademlige cikan yokus var ayakta dururken yuzum ve ayaklarim birbirine bu kadar yakin oldugunu bilmiyordum birakin cikmayi asagiya inmek bile eziyet ortalama 80 derecesi var yada 75

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 45 dereceden fazla yokuş olmaz hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taksimde The Marmara'nın yanından çıkan yokuşu çok övüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Taksimde The Marmara'nın yanından çıkan yokuşu çok övüyorlar.
    izmir üçkuyularda bi yokuş var, iki sene önce tam yüklü iken 40sn kadar lastik yakarak çıkarabildi babam
    demekki opellerin aktarma iyi(uzay kasa 2.0 )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 1 Temmuz 2015; 22:24:23 >
  • izmir kartaş yokuşlarını görseniz araba düz duvara daha rahat tırmanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    izmir üçkuyularda bi yokuş var, iki sene önce tam yüklü iken 40sn kadar lastik yakarak çıkarabildi babam
    demekki opellerin aktarma iyi(uzay kasa 2.0 )

    Opel'leri tam bilmiyorum da uzay kasa dediğiniz Vectra'mı ?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.