Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Serdar Aziz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
1.095
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> Serdar Aziz
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    Serdar Aziz'i kötüleme konusu açılmış sonunda oh diyerek konuya girdim, neye uğradığımı şaşırdım. Rezil bir topçu bu Serdar. Takımı yakma ihtimali çok çok yüksek bir bomba. Hepsi bu.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    Serdar malesef senede 30 maç oynayamıyor.Kronik sakat adam yoksa bizim lig için gayet yeterli ve iyi bir stoper.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaypcnet -- 18 Mart 2018; 13:6:18 >
    |
    |
    _____________________________
    Şampiyonluk şarkısı
    düşmesin dillerden...
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj
    Gs ayarinda bir stoper degil bence. Galatasaray'a fernando mariano gibi oyun akli ve bilgisi olan bir stoper bulmalari lazim. Maicon da serdar da sıkısan oyun da geriden oyun kuramiyor.



    Diger turlu baski yapan takimlara karsi hep geride kalacaz.



    Dun fernando nun gs nin oyununu ne kadar degistirdigini gorduk.



    İnsallah transfer yaparlarken bunu goze alirlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 22 saat 31 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: dgo_cr7

    Tam bir kabzımal.
    her maç bir penaltı pozisyonu var.
    her maç tehlikeli bir yerde faul yapıyor.
    bir stoper bu kadar yere düşmez.
    bugün bir pozisyonda uyudu kafasında beyin olan bir santrfor olsa fenerde atmıştı golü.
    türkiye için yeter ama dışarıda madara ederler.

    he he ederler euro 2016'ya gittiysek serdar aziz sayesinde gittik o düzenli 11 başladıktan sonra hiçbir maçı kaybetmedik ora dışarı olmuyo mu? serdar aziz avrupa çapında çok ii bi stoper norveçli falan olsa şimdi herkes avatarına serdar aziz'in fotosunu koymuştu :D
    |
    |
    _____________________________
    ?
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 22 saat 31 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    yorumlara bak vah vah vallahi gs taraftarı eğitilmezdir serdar aziz kötüleyen gitsin tenis izlesin ligin en ii stoperi serdar norveçli olsa serdar vallahi burada kötüleyenler 90 derece değişip serdar diloluğu yapmazsa ne olayım serdar'dan ii yabancı stoper'in fiyatı 10m'dan başlar avrupa çapında yeterli diilmiş falan filan fatih hozam semih dany ile çeyrek yaptı semih dany'nin toplamı serdar olur anca :D
    _____________________________
    ?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: asosyal yaratik

    yorumlara bak vah vah vallahi gs taraftarı eğitilmezdir serdar aziz kötüleyen gitsin tenis izlesin ligin en ii stoperi serdar norveçli olsa serdar vallahi burada kötüleyenler 90 derece değişip serdar diloluğu yapmazsa ne olayım serdar'dan ii yabancı stoper'in fiyatı 10m'dan başlar avrupa çapında yeterli diilmiş falan filan fatih hozam semih dany ile çeyrek yaptı semih dany'nin toplamı serdar olur anca :D

    Biz eğitimliyiz de sen ne diyorsun? Anlaşılmıyor. ":D"
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 22 saat 31 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre'^


    quote:

    Orijinalden alıntı: asosyal yaratik

    yorumlara bak vah vah vallahi gs taraftarı eğitilmezdir serdar aziz kötüleyen gitsin tenis izlesin ligin en ii stoperi serdar norveçli olsa serdar vallahi burada kötüleyenler 90 derece değişip serdar diloluğu yapmazsa ne olayım serdar'dan ii yabancı stoper'in fiyatı 10m'dan başlar avrupa çapında yeterli diilmiş falan filan fatih hozam semih dany ile çeyrek yaptı semih dany'nin toplamı serdar olur anca :D

    Biz eğitimliyiz de sen ne diyorsun? Anlaşılmıyor. ":D"

    serdar'a rezil topçu diyen gitsin tenis izlesin
    |
    |
    _____________________________
    ?
  • Yarbay
    5476 Mesaj
    serdar aziz yedek bir futbolcu olabilir ama iyi bir stoper.... asla
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    cam reyiz düz koşuda sakatlanmış adamdır . Her darbede kendini yere bırakır ve ayaklarına hakim değildir vasat altı ama şuanlık hırsıyla yapıyor birşeyler iyi bir yedek olur
    |
    |
    _____________________________
    Benim yerim çok uzakta , dualarla yaşıyorum.
  • Yarbay
    3661 Mesaj
    Ligin en iyi stoper performansı Maicon da bence Serdar'ı ilk başlarda hiç beğenmedim 2.Semih Kaya dedim lakin Serdar fizik olarak daha güçlü ve diri duruyor şuanda ortalamanın üstünde performansı iyi yani ama genel olarak dediğiniz gibi her an söncek gibi bir yapısı var 1-2 sezon daha devam etsin göreceğiz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ahmet Kaya Hayran Kulübü
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Lastik Fiyatları
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,242
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.