Şimdi Ara

Şebeke ve Kartvizit Mesajı Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün itibariyle Avea olan hattımı Vodafone'a taşıdım ancak ilk saniyeden beri sorun yaşıyorum. Bir yeri aramaya çalıştığımda şebeke gidiyor ve sonra geliyor. Aynı şekilde birisi beni aradığında da şebeke gidiyor ve şu numara aradı diye mesaj geliyor 7542'den. Yani görüşme yapamıyorum, iki üç kere denemem gerekiyor. Çağrı merkezindekiler suçu önce telefonuma sonra da bulunduğum bölgedeki şebekeye attılar ancak ben bu telefonla başka operatörle hiç sorun yaşamadan konuşabiliyorum. Evde başka vodafone kullanan var onlarda da bu sorun yok. Çağrı merkezini bile ilk seferde arayamıyorum, full olan şebeke birden kayboluyor.

    Bir de şu kartvizit bilmemnesi servisinin mesajı geliyor sürekli ve telefonumu kitliyor. Sim menüsünden kapatın gelmez dediler ancak zaten kapalı ve hala geliyor. Genelde önce şebeke gidiyor, geri geldiğinde de kartvizitin mesajı geliyor.

    Problem nerde olabilir, nasıl çözebilirim bu sorunu?







  • forumda daha önce bu problemin simkarttan kaynaklandığını yazmışlardı.
    bazı simkartlarda problem varmış.
    yeni simkart isteyin müşteri hizmetletrinden veya numara taşıdığınız bayiye giderek durumu bildirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    forumda daha önce bu problemin simkarttan kaynaklandığını yazmışlardı.
    bazı simkartlarda problem varmış.
    yeni simkart isteyin müşteri hizmetletrinden veya numara taşıdığınız bayiye giderek durumu bildirin.


    Teşekkürler. Ben de ondan şüpheleniyorum çünkü sim kartvizitlerini göremiyorum mesela, kitleniyor telefon. Telefon hafızasındaki numaraları da kopyalayamıyorum. Geçiş yaptığım bayi aşırı ilgisizdi, sorularıma bile cevap vermediler. En iyisi çağrı merkezinden istemek ama onlar da sorunu kabul etmiyor. Ne demem lazım yeni sim kart göndermeleri için?
  • yeni geçiş yaptığınızı simkartın probeli olduğunu,şebeke problemi ve simkarttan işlem yapmada problem yaşadığınızı ve aynı telefonda başka bir vodafone hatta sorun olmadığını belirtin ve yeni kart talep edin,eğer göndermezlerse bir vodafone bayiinden 5tl karşılığı yeni simkart alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    yeni geçiş yaptığınızı simkartın probeli olduğunu,şebeke problemi ve simkarttan işlem yapmada problem yaşadığınızı ve aynı telefonda başka bir vodafone hatta sorun olmadığını belirtin ve yeni kart talep edin,eğer göndermezlerse bir vodafone bayiinden 5tl karşılığı yeni simkart alabilirsiniz.


    Benden kaynaklanmayan sorun için ücret ödemek çok saçma geldi. Adrese geldiğinde de mi ücret ödemem gerekecek?
  • şu linki inceleyebilirsiniz tüm mesajları
    http://forum.donanimhaber.com/m_35105437/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm#35105437



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çok geç -- 30 Kasım 2009; 20:40:44 >
  • Konuyu okudum ve tek çare sim kartı değiştirmek. Bunun için 5tl verip hemen yeni sim kart almak ya da müşteri hizmetlerinin göndermesini beklemek zorundayım. İkisi de çok mantıksız, bugün kullanmaya başladığım ve benden kaynaklanmayan bir sorunun düzelmesi için ya ücret ödemem ya da beklemem gerekiyor.

    Daha da saçması bundan dert yanan onlarca kişi var ve Vodafone çağrı merkezi hala saçma sapan bahaneler üretiyor. Madem bu kadar kişi bu sorunu yaşadı ve çözümü sim kartın değişmesi, çağrı merkezindekilere bunun bilgisi iletilmiyor mu? Neden bayilere sorunlu sim kartların olduğu ve ücretsiz değiştirilmesi gerektiği bilgisi gitmiyor?

    Müşteri hizmetlerini de arayamıyorum şu anda, sim kart kaydı yapılamıyor çünkü.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Forum giriş ve gsm onay sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sorun çözüldü. Çok saçma bir şekilde parasını ödeyerek eski 32kb olan sim kartlardan aldım bayiden ve sorunsuz kullanabiliyorum artık. Avea'dayken sim kartım 64kb idi ve tek bir sorun yaşamadım. Hadi kartlarda sorun var neden parasını ben veriyorum.

    Neyse, ilk gün bu kadar sorun oldu, umarım sonrasında problem çıkmaz. Sim kart kaydı yapılamadı hatası, bir servis mesajının sürekli gönderiliyor demesi, tam çekerken 10 dakikada bir şebekenin kaybolması, arama yapılırken şebekenin gitmesi, aranamama gibi sorunlarda çözüm 32kb lık kartlardan almak. Müşteri hizmetleri gönderiyor diyenler vardı ancak bana gidip almanız gerekiyor dediler. Zaten her yerde var Vodafone, (çok saçma olduğu halde) 5 TL verip alabiliyorsunuz.
  • Şu an çok ilginç sorunlar var. Ben taşıma yapmamış olmama rağmen bu ay bu sorunları yaşıyorum. Bu kartta geçen aylarda hiç sorun yoktu. İşin ilginçi bu sorunu avea kullanan arkadaşımda yaşıyor. Şebekeler kafayı mı yedi
  • Ücretlendirmesi benim için gerçekten mükemmel ama malesef dediğiniz gibi sim kart ile sorun yaşayan fazlaca kullanıcı var. Vodafone öncelikle sim kart değişimini ücretsiz yapıp bu sorun hakkında çalışanları bilgilendirmeli, sonrasında da bu sorunu çözmeli. Avea ile sorun yaşamadığım için o tarafı bilemiyorum.

    Şimdilik sonradan aldığım 32KB sim kartı ile sorun yaşamadan kullanabiliyorum çok şükür, çekme, kesimle, seste parazit gibi sorunlar yok.
  • aynı olay bendede oluyordu geçen hafta 2-3 sn şebeke tamamen gidiyor sonra düzeliyor bilgi servisini kontrol edin filan yazıyordu
    şuanda yok gibi gözüküyor sorun yada ben rastlamadım:)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.