Şimdi Ara

SEAT LEON (MK3-5F) YAŞADIĞIM SORUNLAR VE ÇÖZÜMLERİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
271
Cevap
39
Favori
111.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • kusur bakmayın ama bu kadar takıntılı bir insansanız keşke araba almasaydınız.
    bugün 1.6 tdı dsg leon aldım. test sürüşünü yaptım yağmurlu havada yaptım arabadan hiç ses gelmiyordu. dış ses hiç duyulmuyordu.
    hızla set ten geçtim süspansyonlar harika.yolun sürekli kötü tarafından gittim. rahatsızlık minumum seviyede.

    özellikle gaza bastıkça araba çok güzel hızlanıyordu. yani gittikçe gidesi geliyor insanın. iç donanım orta kalitede
    ama beni ilgilendiren yol tutuşu ve yolda bana yaşattığı konfordur.
  • Bugun almıssınız hayırlı olsun aracınız

    10 bin km gecince konuyu tekrar ziyaret edip cozum arayacagınıza eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Bugun almıssınız hayırlı olsun aracınız

    10 bin km gecince konuyu tekrar ziyaret edip cozum arayacagınıza eminim

    teşekkürler, yanlış anlamıyın sizi eleştirmek niyetinde değilim sadece aracı gören ve kullanan biri olarak belirttim yorumlarımı
    eğer forumlara baksaydım zaten hiç alınmaması gereken bir araç sanki şunu söyleyebilirim aracı test edin tüm önyargılarınız gidecektir. dsg v.b. hatalar hep eski sürümlerde 2012 ve öncesi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şunuda ilave deyim otomatik viteste dünyada hondadan sonra 2. sırada seat-ww-skoda grubu var . resmi sonuçlara göre

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam arac bende var zaten ben de forumdaki on yargı ve sorunların ragmen gittim test surusu yaptım. Hatta ankara istanbul arası kiralık leonla uzun yol yaptım. Daha sonra gittim aldım

    Arac guzel. Ama detaylar daha cok dusunulebilir ve ufak mudahalelerle kalite arttırılabilirmis.

    Atlanan veya sorun yaratan yerlere de ben kendimce mudahale ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 22 Aralık 2014; 8:40:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik vites arac sevmiyorum sahsen 1.4 tsi 140 hp aracım. test surusu yaparken 1.6 tdi dsg leon ve a3 denedim. Audideki eleman abi cok sıkısık trafikte asırı ısınmaya baglı sorunlar olmuyor degil dedi. Dogusun servis hizmeti ve garanti prosedurunu iyi bildigim icin maceraya atılmak istemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Hocam arac bende var zaten ben de forumdaki on yargı ve sorunların ragmen gittim test surusu yaptım. Hatta ankara istanbul arası kiralık leonla uzun yol yaptım. Daha sonra gittim aldım

    Arac guzel. Ama detaylar daha cok dusunulebilir ve ufak mudahalelerle kalite arttırılabilirmis.

    Atlanan veya sorun yaratan yerlere de ben kendimce mudahale ettim

    ön panel bir i30 değil ancak aurise benziyor. evet kalite olarak biraz önem verebilirlermiş ama ozaman GOLF'ü satamazlardı.
    Hem Golf hem Leonu test ettim. tek fark otomobilin içinde kullanılan malzeme golfde biraz daha üstün. mesala golfde koltuk yükseltme veya öne çekme düğmeyle bunda mandalla :) veya ön paneldeki malzeme golfde biraz daha kaliteli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada yakıt olarak test aracı olmasına rağmen ort tüketim 6,7 idi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfe kapora verdim vazgectim. 1.4 tsi 122 hp highline arac 58 bin tl idi. Bekleyeceksiniz ne zaman gelirse o zamanki fiyattan bakarız dediler. Dedim gec o isleri...

    Ben leonu 51 bin tl ye aldım. Sunroof ve led paket de var.

    A3 golf ve leon kullandım bugune kadar. Amortisor sistemi ve konfor anlamında en sessiz en yumusak ve yolu hissettirmeyeni a3 idi. A3 un de arka suspansiyon torsiyon ama golfun bagımsız suspansiyonundan daha sessiz ve yumusak.

    Leon golf ve a3 e gore cok sert kalıyor.

    Aracım 1.4 tsi 140 hp manuel. 17 bin km ortalamam 6.6 lt/100 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Golfe kapora verdim vazgectim. 1.4 tsi 122 hp highline arac 58 bin tl idi. Bekleyeceksiniz ne zaman gelirse o zamanki fiyattan bakarız dediler. Dedim gec o isleri...

    Ben leonu 51 bin tl ye aldım. Sunroof ve led paket de var.

    A3 golf ve leon kullandım bugune kadar. Amortisor sistemi ve konfor anlamında en sessiz en yumusak ve yolu hissettirmeyeni a3 idi. A3 un de arka suspansiyon torsiyon ama golfun bagımsız suspansiyonundan daha sessiz ve yumusak.

    Leon golf ve a3 e gore cok sert kalıyor.

    Aracım 1.4 tsi 140 hp manuel. 17 bin km ortalamam 6.6 lt/100 km

    Hocam anladigim kadariyla bayag bilgilisiniz
    Leon ile ilgili kullanirken dikkat etmem gereken puf noktalar nelerdir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23


    quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Bugun almıssınız hayırlı olsun aracınız

    10 bin km gecince konuyu tekrar ziyaret edip cozum arayacagınıza eminim

    teşekkürler, yanlış anlamıyın sizi eleştirmek niyetinde değilim sadece aracı gören ve kullanan biri olarak belirttim yorumlarımı
    eğer forumlara baksaydım zaten hiç alınmaması gereken bir araç sanki şunu söyleyebilirim aracı test edin tüm önyargılarınız gidecektir. dsg v.b. hatalar hep eski sürümlerde 2012 ve öncesi

    ozur dılerım ama bu nasıl bılıncsız bır yorumdur gercekten, sız nasıl bu kanıya varabılıyorsunuz? Artık dsg sorunu yokmusmus, 40bın kmı gecıp sorunsuz olan dsg aracları ayırmaya calıssak daha kolay olur bence. DSG ne yaparsanız yapın, nasıl kullanırsanız kullanın aracı tıtretme yapıyor sanzumanın hastalıgı bu. Surusu cok zevklı bende cok sevıyorum ama yorum yapıp , elestırı yaparken notr olmayı bılelım. Bu arada bmw-mini bunların otomatık sanzumanındanda haberınız yok sanırım , hepsını bellı bı sure kullanıp yorum yapanlar varsa benım gıbı onların goruslerı daha aydınlatıcı olacaktır hepsını test etmıs az cok bılen bırı olarak. He şunuda söyleyeyim mazda'da en sorunsuz araç keza otomatik şanzumanı fakat beni sinir hastası yapıyordu yokuş çıkarken.(2011 mazda3 benzın otomatık) Demek istediğim her zaman önemli olan sadece kusursuz olmasıda değil fakat bmw mini bunların otomatıgının ustune tanımam ozellıkle performans ve keyıf olarak, daha sonra dsg gelıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burdengn -- 23 Aralık 2014; 19:57:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burdengn

    quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23


    quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Bugun almıssınız hayırlı olsun aracınız

    10 bin km gecince konuyu tekrar ziyaret edip cozum arayacagınıza eminim

    teşekkürler, yanlış anlamıyın sizi eleştirmek niyetinde değilim sadece aracı gören ve kullanan biri olarak belirttim yorumlarımı
    eğer forumlara baksaydım zaten hiç alınmaması gereken bir araç sanki şunu söyleyebilirim aracı test edin tüm önyargılarınız gidecektir. dsg v.b. hatalar hep eski sürümlerde 2012 ve öncesi

    ozur dılerım ama bu nasıl bılıncsız bır yorumdur gercekten, sız nasıl bu kanıya varabılıyorsunuz? Artık dsg sorunu yokmusmus, 40bın kmı gecıp sorunsuz olan dsg aracları ayırmaya calıssak daha kolay olur bence. DSG ne yaparsanız yapın, nasıl kullanırsanız kullanın aracı tıtretme yapıyor sanzumanın hastalıgı bu. Surusu cok zevklı bende cok sevıyorum ama yorum yapıp , elestırı yaparken notr olmayı bılelım. Bu arada bmw-mini bunların otomatık sanzumanındanda haberınız yok sanırım , hepsını bellı bı sure kullanıp yorum yapanlar varsa benım gıbı onların goruslerı daha aydınlatıcı olacaktır hepsını test etmıs az cok bılen bırı olarak. He şunuda söyleyeyim mazda'da en sorunsuz araç keza otomatik şanzumanı fakat beni sinir hastası yapıyordu yokuş çıkarken.(2011 mazda3 benzın otomatık) Demek istediğim her zaman önemli olan sadece kusursuz olmasıda değil fakat bmw mini bunların otomatıgının ustune tanımam ozellıkle performans ve keyıf olarak, daha sonra dsg gelıyor

    Leon ve ww grubu otomatik şanzımanda dünya 2.olmuş Honda'nın sonra BMW ve mini bu listede yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanım yaygınlıgında mı sorunsuzlukta mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Kullanım yaygınlıgında mı sorunsuzlukta mı?

    En iyi otomatik sanziman klasmaninda
    1 Honda
    2 Ww-seat-skoda-audi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada hondanin dizel otomstigi olsaydi veya benzinli otomatigi bu kadar yakmasaydi
    Honda alacaktim.

    Otomobilin aldigi oduller benim icin onemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsi kul yapısı hata vermeye meyilli seyler benim gozumde

    Sanzumanın iyi olması da yetmiyor. Sorun yasandıgında servisin tutumu isin uzun vadeli kullanıcı menuniyeti kısmını belirliyor. Test surusunde kusursuz vites degisimi, konfor ve isteklere yanıt anlamında dsg iyi olabilir. Ama servise dustugunuzde isin rengi degisiyor binlerce sikayet var bununla ilgili.

    Audi a3 bakmaya gittigimde isten anladıgımı anlayan satıs temsilcisi: "abi yogun trafikte ısınmaya baglı sisme, titreme vb. sorunlar yaratabiliyor demisti" manuel audi olmadıgı icin audiyi eledim.

    2006 modeldi galiba fume otomatik honda civic vardı bir akrabamda. 180 bin km kullandı. Buyuk sorun yasamadı. Honda daha sorunsuzdur dogrudur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 24 Aralık 2014; 12:37:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mantıkla yaklaşırsak megane da en sağlam araç seçiliyordu bir aralar, bu yapılan testlerin sonuçların %90 ı palavradan ibaret , bana sorarsanız kurgu. Sonuçlar ortada çünkü , ayrıca o testte premium sınıf araçlar yoktu sanırım. Siz bmw-mini ve mercedesinde 2013 sonrası otomatiklerini bi sürün derim , sırf vereceği keyifden bahsediyorum, zaten sorunsuzlar dsg e göre. Ayrıca sizinde aracınız 30bini geçsin beni anlayacaksınız :D
  • Dsg kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar var. Onun dısında leona ozgu bir kullanma tavsiyem yok

    Dsg icin puf noktaları paylasmıslardı ana konuda. Bulursam eklerim bu mesaja su an icin tam hatırlamıyorum yanlıs bilgi vermeyim.


    Ama genel olarak aracı ilk 1500-2000 km zorlamamaya ve max devirin 2/3 unu asmamaya dikkat edin. Daha sonra kademeli artısla aracı acabilirsiniz.

    Onun dısında dizel partikul filtresi kısa mesafeli surus yapıyorsanız tıkanabilir. Araba durduk yere fan acabilir rolanti yukselebilir. Dizel araclarda oluyor boyle bir sey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada dostum kusura bakma emeğine haksızlık etmişim ww grubunun yerinde olsam seni işe alırdım. resmen arabada ar-ge yapmışsın. bunu bence

    ww grubuna mail at kesinlikle sana dönüş yaparlar

    istanbuldaysan yarın öbürgün bendede aynı sorunlar olursa yardım edermisin.

    bu arada kullanım ile ilgili verdiğin bilgiler içinde teşekkürler.

    arabayı bugün veya yarın kısmetse teslim alacağım. çok heyecanlıyım umarım doğru karar vermişimdir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.