Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (1502. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58.391
Cevap
359
Favori
2.628.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15001501150215031504
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servisi aradım bugün, çalınmıştır dedi çamura yattı hemen. 8 kapağı birden kim niye çalacak anlamadım, ücretli getireceklermiş getirin dedim ama almayı düşünmüyorum. 8 tane bijon kapağından da para kazanacaklarya başka bişe demiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmac61 kullanıcısına yanıt
    Bırakın ücretini 8 bijon kapağı stokta bile yoktur... Beklersiniz bi de...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leoncucan L kullanıcısına yanıt
    Tipini bilmiyorum ama araçta sırıtmıyorsa orjinal olduğu için alınır. Kaynak, çatlak, yamukluk vs var mı bakın alırken. Balansa sokun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bakmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Bırakın ücretini 8 bijon kapağı stokta bile yoktur... Beklersiniz bi de...

    Aynen öyle. Bugün sipariş geçti, cumartesi gelecekmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Benim araç 2015 Euro 6 Manuel FR. İstediğiniz konularda bi kaç bi şey yazabilirim.

    Kalite: Kasıt tam olarak nedir bilemiyorum anladığım şekliyle cevaplayayım. Herkesin bundan önce bindiği araç ve yeni aracında beklediği kalite düzeyi farklı olduğu için çok yardımcı olur mu bilmiyorum. Dashboard yani ön konsol bence çok iyi. Yumuşak malzeme piano black bence gayet güzel. Eşya gözü sayısı yeterli. (Bardaklık, ön konsolda geniş sayılabilecek bi göz, koltuk altı Çekmece). Kalite bakımından beni rahatsız eden konsoldaki tuşlar sanki biraz sonradan eklenmiş gibi benim dörtlü tuşu bazen takılı kalıyor mesela. Ama zaten bu aracı alırken böyle bir kriterim yoktu beklentilerimi yukarıda belirtmiştim. Trim sesi olarak da beni rahatsız eden bir ses henüz gelmedi. Genelde boş su şişeleri kapı içi gözlerde kaldığı Zaman ses yapıyor. Onu ordan alınca ses kayboluyor. Bozuk yollarda çamlardan kısa süreli ses gelebiliyor. Yol düzelince o da düzeliyor.

    Konfor: Kompakt Hatchbackler içinde iç hacmi en geniş araçlardan birisi. Belki de birincisi. Arka diz mesafesi gayet iyi. Ama şaft tüneli biraz yüksek kaçabilir yani ortada oturan için sıkıntı olabilir. Bagaj 380 lt bana yetiyor. Yalıtım yine C sınıfı düzeyinde bence yeterli. 120 130 dan sonra rüzgar sesi geliyor doğal olarak. FR Süspansiyon tatlı sert biraz beni rahatsız etmiyor hatta yolu hissetmek bazen keyifli oluyor ama bu da kişisel bi mesele tabi. Yine de abartıldığı gibi bir fark ben astra ile arasında görmedim.

    Performans: Anlatmaya gerek yok şu an sınıfında çoğu araçtan daha iyi. Alt devirler özellikle gayet iyi. 0-100 fabrika verisi 8 sn gösteriyor ben hiç denemedim ama 8 saniye olduğunu sürünce tahmin edebiliyorsunuz.

    Yakıt: Geçmiş sayfalarda fotoğraf koymuştum. 27 kuruş yakıyordu. Bayram da uzun yol 4.7 lt yaktı. Sadece şehir içi (Ankara) kullanımda, trafikten kurtulduktan sonra eve kadar da gazladığım zaman da 7.5-8 i geçmedi henüz.



    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • #Erdem# kullanıcısına yanıt
    110 HP'ler Euro6 motor. Sonuçta daha güncel. Fiyat farkı çok değilse tercih edin derim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar pirelli p7 kullanıyorum kendim. yüksek hızlarda yol tutuyor ama kasisten ve çukur geçişleri,kaymalar,sarmalar,frenleme hepsi bana göre çok kötü.. Bgn babamın aracının lastikleri değişti tanıdığımız lastikçi point s summerstar sport 3 lastikleri taktı fiyat performans dedi ilk başta şaşırdım ve neden böyle bir lastik taktığını anlayamadım gece yarısı yollara çıktık aracı zorlanabilecek en üst seviyede zorladık viraj gazlama frenleme benden tam puan aldı. En ufak bir sarma kayma vs yok ve çok sessiz lastik çok şaşırdım 4 tanesini 1200 e taktırdık. Lastiklerim bitince bende bu lastiklerden takmayı düşünüyorum lastiği taktığı daha önceki bir kaç Bmw kullanıcıylada konuştuktan sonra bu fikre vardım herkes memnun kullananların. Bu lastikle ilgili fikri veya deneyimi olan arkadaşlarımız varsa içimizde değerli yorumlarını esirgemezlerse sevinirim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Act dsglerde kullanılan dsgnin tork limiti nedir bilen var mı? dq200 kullanılıyor sanırım ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tracksster T kullanıcısına yanıt
    17" ebatında en iyisi Sport Contact 5 Ersel. Diğerleri hikaye.
    Testlere bak, dediğimi anlayacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    Act dsglerde kullanılan dsgnin tork limiti nedir bilen var mı? dq200 kullanılıyor sanırım ama

    250 tork. Bu siteden de Dsg 7 ileri linkine bakabilirsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • silverbr S kullanıcısına yanıt
    Frenlerle ilgili gözle görülür bir sıkıntı yaşamadım. Her gün dimdik bir bayırı mecburen frenli inen biri olarak şişme yaşamadım. Daha önce kullandığım araçlarda frenin taş gibi olduğunu varsayarsak.

    Aracın yapısına göre normal dönüşlerde arkasının kopmasını hiç yaşamadım. Limitler cümlesi ucu çok açık bence. Hangi limit bu. Benim limitlerim sürüş güvenliği el verdiği ölçüde olabilecek bazı ani müdahaleler. Ve dediğimin gibi arkanın kopması durumunu hiç yaşamadım.

    Manevra anında bir çukurdan falan geçerseniz sanki arka kısım ufak bir atlama yapıyor gibi hissettiriyor. Bu kasada ve ağırlıkta bir araç için bence normal. Sonuçta D segment sedan bir araç değil altımızdaki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _boyacı -- 6 Ekim 2015; 9:51:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gürbüz G


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    Act dsglerde kullanılan dsgnin tork limiti nedir bilen var mı? dq200 kullanılıyor sanırım ama

    250 tork. Bu siteden de Dsg 7 ileri linkine bakabilirsin

    http://binekarac.vw.com.tr/volkswagen-sozluk.aspx


    Yazılımda bile patlama tehlikesi var yani öyle mi? 350 falan olsaydı iyiydi. Zaten 250 nm limitte çalışıyor o zaman actlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gürbüz G

    17" ebatında en iyisi Sport Contact 5 Ersel. Diğerleri hikaye.
    Testlere bak, dediğimi anlayacaksın.

    Bahsettiğim lastik aynı o ayarda ve daha uygun fiyatı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gürbüz G


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    Act dsglerde kullanılan dsgnin tork limiti nedir bilen var mı? dq200 kullanılıyor sanırım ama

    250 tork. Bu siteden de Dsg 7 ileri linkine bakabilirsin

    http://binekarac.vw.com.tr/volkswagen-sozluk.aspx


    Yazılımda bile patlama tehlikesi var yani öyle mi? 350 falan olsaydı iyiydi. Zaten 250 nm limitte çalışıyor o zaman actlerde

    Başka bir makalede 300 nm yazıyordu. VAG ne olur ne olmaz 250 ile sınırlamış diye belirtilmişti. Zaten çok hassas bir şanzıman.
    Ender Elelektronik'in attığı O.CZ marka yazılımla Euro 5 dizel araçlar 132 ps ve 295 torka çıkıyor. Söylendiği gibi 300 tork limit olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracksster


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gürbüz G

    17" ebatında en iyisi Sport Contact 5 Ersel. Diğerleri hikaye.
    Testlere bak, dediğimi anlayacaksın.

    Bahsettiğim lastik aynı o ayarda ve daha uygun fiyatı..

    4 tanesini 1200 TL'ye taktırmışsınız. Conti de aynı para.

    http://www.lastikpazar.com/otomobil/22545-r17-91w-sport-contact-5-continental-236.html




  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    teşekkürler vakit ayırıp cevap verdiğiniz için.
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Yaziniza katiliyorum hocam manevrali donuslerde virajlarda eger çukur varsa arka hafif kopuyor.ne gariptirki o anda leon gozumde clio tarzi bi arabaymis gibi hafiflik hissettiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracin virajlardaki yol bozukluklarinda ani kopmasinda süspansiyon sertligi,travel mesafesi ve araç agirligi çok önemlidir. Ust sinif araçlarin suspansiyonlari yumusak oldugu için bu tarz durumlarla daha iyi baş edebilirler. Yoksa virajdaki ayni cukur ve tumsekler suspansiyonu çok sert superspor araçlarida ayni şekilde veya daha kötü etkiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Dün fr manuel aracımı sonunda teslim aldım. Allah herkesin gönlüne göre araç nasip etsin.

    İzlenimlerimi kullandıkça paylaşacağım.

    Sizlere bir sorum olacak. Bu sabah yolda gelirken trafikte bekliyorum, karşı şeritten yanımdan geçen arabaların seslerini sanki kapı yada cam açıkmış gibi duyuyorum. Bu durum fitillerden mi kaynaklanıyor, zamanla fitiller alışacak mıdır?

    Yoksa servise göstermek mi gerekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 15001501150215031504
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.