Şimdi Ara

Seat Leon 1.4 TSI Style: 2, 1.000 Km Testi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
1.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam sizin style paketinde arka parka sensörü mevcut mu?
  • hiç bir park sensörü yok. geçen 4000 de kontrolöe götürdüğümde sormuştum, 300 tl dediler sonradan arka park sensörüne.
    kıçı kesik araba zaten, iki hamle fazla yaparım park ederken diye gerek görmedim şimdilik.
  • Torsiyonlu Leon formun yeni gözdesi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Torsiyonlu Leon formun yeni gözdesi oldu.

    Hocam f/p aracı ,tasarımı fena değil, ledleri güzel yoksa alınmaz zaten fiyatı cidden iyi rakiplere göre....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 23 Kasım 2013; 1:31:17 >
  • yakıt değerleri güzel
  • bogdan hocam su videoyu izleyince moralim bozuldu.. bu comezler yaptiklari testte senin arabayi itin kicina sokmuslar..

    http://www.youtube.com/watch?v=POu9OB4blxU
  • BojanBogdanovic B kullanıcısına yanıt
    Hocam arabanız harika. ufak şeylere kafa takmayın. neredeyse dizel gibi yakıt tuketmis araba full ustelik.


    Sağlıkla mutlulukla kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorbay

    Hocam arabanız harika. ufak şeylere kafa takmayın. neredeyse dizel gibi yakıt tuketmis araba full ustelik.


    Sağlıkla mutlulukla kullanın.

    teşekkür ederim. evet arabadan çok memnunum. ilk başlardaki huysuzluğumu üzerimden attım. onda da şunun etkisi büyüktü:
    öncesinde uzun süre 86 model de olsa mercedes 230 e, sonrasında 4 yıl audi a3 kullandıktan sonra , marka seat olunca herşeyi batmıştı ilk aldığımda. bazı yönlerden gerçeklik payı da yok değil, mesela a3 te bir tane sert plastik yoktu. sıfır audilerden bile daha kaliteliydi, zaten tüm markalarda eski modeller daha kalilteli oluyor. ama artıları çok daha fazla. motoru, genişliği, konforu,donanımı. ve yol tutuşu. a3 o hiçbir elektronik aksamı olmayan haliyle mükemmel yol tutuyordu, limitleri zorluyordum. ama bi kaç yerde kaymıştı. bunu tanıdıkça zorluyorum yavaş yavaş. burda kesin esp devreye girer dedim çok kez, hiçbirinde esp devreye girmedi bile. en iyisi değil, premium araba da değil. ama paranız buysa, alabileceğiniz en iyi araba diyebilirim rahatlıkla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorbay

    Hocam arabanız harika. ufak şeylere kafa takmayın. neredeyse dizel gibi yakıt tuketmis araba full ustelik.


    Sağlıkla mutlulukla kullanın.

    teşekkür ederim. evet arabadan çok memnunum. ilk başlardaki huysuzluğumu üzerimden attım. onda da şunun etkisi büyüktü:
    öncesinde uzun süre 86 model de olsa mercedes 230 e, sonrasında 4 yıl audi a3 kullandıktan sonra , marka seat olunca herşeyi batmıştı ilk aldığımda. bazı yönlerden gerçeklik payı da yok değil, mesela a3 te bir tane sert plastik yoktu. sıfır audilerden bile daha kaliteliydi, zaten tüm markalarda eski modeller daha kalilteli oluyor. ama artıları çok daha fazla. motoru, genişliği, konforu,donanımı. ve yol tutuşu. a3 o hiçbir elektronik aksamı olmayan haliyle mükemmel yol tutuyordu, limitleri zorluyordum. ama bi kaç yerde kaymıştı. bunu tanıdıkça zorluyorum yavaş yavaş. burda kesin esp devreye girer dedim çok kez, hiçbirinde esp devreye girmedi bile. en iyisi değil, premium araba da değil. ama paranız buysa, alabileceğiniz en iyi araba diyebilirim rahatlıkla.

    şu anda aktif megane 3 edc dizel kullanıcısıyım cok samimi söylüyorum arabanın cogu yerinden ses geliyor, evet yakıtı iyi ama artık arada uçrumlar yok. fiyatlar zaten eşit sayılır.

    Şöyleki ben 130 km sabit hızla Istanbul-Ankara 5.2 ortalama ile geldim.


    Açïkcası insanlar forumlarda hep sikayetlerini yazar, bu sebeple bisey almadan önce forumlar okumak bazen insani allak bullak ediyor.

    Bende suanda megane 3 mu satip leon 1.4 tsi Fr paket bakiyorum ama suanda net birsey yok, karar vermis degilim. Sahibinden de 52.000 tl ye 3.000 km de araclar var ve inanin leon tam bir f/p arabasi.

    Imla hatalarinin farkindayim, ama mobilden yaziyorum kusra bakmayin. Sevgiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bogdan hocam su videoyu izleyince moralim bozuldu.. bu comezler yaptiklari testte senin arabayi itin kicina sokmuslar..

    http://www.youtube.com/watch?v=POu9OB4blxU

    :) hocam bu elemanları çok seviyorum ben. leon'u almadan önce bu videoyu da diğer test videolarını da izledim. moral bozacak bir durum olmadığı gibi; bu videoda leon almaktan vazgeçecek bi kötü yan görmemiştim ben. dedikleri doğrudur:
    1) ilk kalkışta gaza yülenirseniz araba patiye sarıyor. gerçekten güçlü bir motoru var,140 h0 250 nm tork. buna karşın hafif bir araç. önceki kasadan 90 lg mı ne daha hafif olmuş.çözümü de şu: 1. viteste çok yüklenmeden, patiye sarmadan ama 2. vitese geçince de 1500 devirin altına düşürmeden 2 ye almak, ondan sonra biraz daha gaza yüklenip 3 e almak, sonra Allah ne verdiyse basmak. yani hızlı kalkış isteniyorsa. bu tarz hızlanma ile bile ışıklarda diğer arabalar arkadan kayboluyor. arabayı ilk aldığımda , arkadaş kısa bir tur atmıştı biraz tanıtmak için, U dönüşü yaparken gaza iyice yüklendi, arabada en ufak savrulma kıçı başı atma durumu yok.
    2) yapısı dizel gibi, 1500 altında ölü, üstünde büyük bi patlama geliyor diyorlar. ilk izlediğimde demişti "salak mısın 1500 altından sana ne " diye. o konuda da haklılar. bahsetmişimdir, bazen trafiğin akışı yavaşladığından felan 1500 altına iniyor ve araba resmen duruyor. kullandığım 1.6 8 V 102 hp hitler motorlu a3 ü bu noktada çok arıyorum. o yerden yere vurulan motor hiç bir zaman bayılmazdı. neyse turbo boşluğuna düşünce diyorum "ya 1300 devirdeyim, 2 tık daha dayanayıp motor zaten uçacak" ama o iki tık devir bi türlü ilerlemiyor. vites düşürmek istemiyorum ama mecbur kalıyorum. bi sorun tamam, ama ne kadar büyük bir sorun, tartışılır :) bence hiç önemli değil. sadece mükemmelliyeti arıyorsok sorun olarak koyabiliriz bi tarafa.
    3) torsiyon evet konfora eksi atıyor hemen. ama şu son uzun yolda iyice dikkat ettim, öyle olmazsa olmaz bişey değil. belki ben alıştım , ama o da şu demek: alışılabiliyor:)

    Ha bi de direksiyon hissiz felan diyorlar. Ama tüm eleştrileri doğru olmakla birlikte, şu iki noktayı dikkate alarak o eleştrileri değerlendirmek lazım:

    1) aracın limitleri zorlandığında yapılan eleştiriler.
    2) golf ve a3 e göre kıyaslanarak yapılan eleştiriler.

    normal kullanıcılar olarak limitlerinde zaten kullanmıyoruz. leon'un yabancı viedoları var, viraja girmeleri felan. araba kayarak girip çıkıyor virajdan. kim öyle girer viraja.
    ikincisi karşılaştırmalarda haklı olarak golf a3 le kıyaslıyorlar, sonuçta aynı platformun araçları, ama el insaf. çok ciddi fiyat farkları var.
    ki zaten otoparkçılar da diyor "bu fiyat farkına bu donanımlı leonu ciddi ciddi tercih ederim" diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdiesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Torsiyonlu Leon formun yeni gözdesi oldu.

    Hocam f/p aracı ,tasarımı fena değil, ledleri güzel yoksa alınmaz zaten fiyatı cidden iyi rakiplere göre....

    Valla hocam ben led işine hiç bakmadım, fiyatını bile sormadım. sınıfında bir ilk full led diyor ya, zaten şahinler yıllardır full artı full led yapıyor arabalarının heryerine :) ha hep sunrooflu araba kullandığım için ona giden paraya hiç acımadım ama son arab da satıldı deyince 3 ay bekle deyince sunrooftan vazgeçtim. sonuçta benim mantık şu : "bana fayda sağlayacak donanıma para veririm". led ler güzeldir estetik katar eyvallah ama ben içindeyken bana bi faydası yok ki:) ha diğerine göre aydınlatması daha iyi olabilir, ama bunda da gayet güzel görüyorum yolu, kaç bin bilmiyorum ama 10 lira fazladan vemreye bile değmez bence:) bir de fiyatı ciddi manada iyi. mesela hyundai i30 49 bin liradan başlayan fiyatlarla diyor. hadi önyargıyı kaliteyi geçtim, bi kere motor olarak bi cazibesi yok. atmosferik motor az gider çok yakar, dizelleri zaten çok pahalı. hem param çok değil, hem nispeten az yakan hem donanımlı hem motoru güçlü araba alacam diyorsak çare Leon :)




  • Hocam size laf etmezsem olmaz

    Gecen sene universite ogrencisiyken, sık sık megane 3 forumunu takip ediyordum sizi hafif sert uslubunuz ve rolling deneme istekleriniz ile taniyordum

    hatta ithal megane takıntinizi, arabanin kapisina vurduklarinda gitti arabanin bakireligi diye serzeniste bulundugunuzu filan hatirliyorum. Zaten bi siz bide @celebic hocam vardi takip ettigim.O zaman uye degildim tabi ogrenci adama ne gerek

    Bu sene uyelik yapıp girdim foruma gozler sizi ararken birde ne göreyim siz aracı satıp coktan bravo almıssınız yaklasik olarak gecen nisan'dan beri filan takip etmiyordum.


    Sonuç olarak, arabanızı niye sattıginizi merak ediyorum, kendim suanda megane 3 edc kullanicisiyim, sizin arac ithaldi cunku ses filan da olmamasi lazim

    Son olarak sizden ricam, suanki aracınızla megane 3 u kıyaslarmısiniz yakit + konfor bakimindan.

    Edit: imla icin yeniden kusra bakmayin, kisa yazilarimda dikkat ederim ancak uzun yazilarda ölüm oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorbay

    Hocam size laf etmezsem olmaz

    Gecen sene universite ogrencisiyken, sık sık megane 3 forumunu takip ediyordum sizi hafif sert uslubunuz ve rolling deneme istekleriniz ile taniyordum



    merhaba genç arkadaşım.. beni unutmamana sevindim..
    megane 3'ümde bir hata yoktu, asıl hata bende..
    yapım ve olmaz olası huyum gereği çabuk sıkılan, sabırsız aceleci bir insanım.. aslında bravo'nun da kötü bir yanı yok ama sıkıldım arabadan.
    onun için satıp başka marka araç almayı düşünüyorum.. benim son megane 3 biliyosun 154 hp gücündeydi.. bravoyu da chiplettim ama megane gibi ciğerli çıkmadı..
    ama ikisini stok halde karşılaştırırsan bravo daha kuvvetli, ama ithal 1.5 dci megane 3 modifiye sonrası daha iyi oluyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorbay

    Hocam size laf etmezsem olmaz

    Gecen sene universite ogrencisiyken, sık sık megane 3 forumunu takip ediyordum sizi hafif sert uslubunuz ve rolling deneme istekleriniz ile taniyordum



    merhaba genç arkadaşım.. beni unutmamana sevindim..
    megane 3'ümde bir hata yoktu, asıl hata bende..
    yapım ve olmaz olası huyum gereği çabuk sıkılan, sabırsız aceleci bir insanım.. aslında bravo'nun da kötü bir yanı yok ama sıkıldım arabadan.
    onun için satıp başka marka araç almayı düşünüyorum.. benim son megane 3 biliyosun 154 hp gücündeydi.. bravoyu da chiplettim ama megane gibi ciğerli çıkmadı..
    ama ikisini stok halde karşılaştırırsan bravo daha kuvvetli, ama ithal 1.5 dci megane 3 modifiye sonrası daha iyi oluyor..

    yaptırmak hiç aklıma gelmedi ama madem ilgi alanınıza giriyor sorayım:)
    leon 1.4 tsi modifiye durumu nasıldır? değerler ne kadar artırabilir, yakıta ne kadar etkisi olur artı ya da eksi. maliyeti nedir bu işlemlerin ve deee
    bu işlemler sadece yazılım mıdır yoksa motorda ciddi değişimler mi söz konusu? motor ömrünü azaltır mı?
    audi servisindeki şef öyle demişti bir kez " bu işlemler arabayı kandırmaktan başka bişey değil, birine doğing verip sen aslansın sen kaplansın deyip kendi vucut yapısının üstünde işler yaptırmaktır ve uzun vadede zarar verir, adamlar ne nasıl uygunsa yapmış, orjinali ile kullan evladiyelik olsun".




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    yaptırmak hiç aklıma gelmedi ama madem ilgi alanınıza giriyor sorayım:)
    leon 1.4 tsi modifiye durumu nasıldır? değerler ne kadar artırabilir, yakıta ne kadar etkisi olur artı ya da eksi. maliyeti nedir bu işlemlerin ve deee
    bu işlemler sadece yazılım mıdır yoksa motorda ciddi değişimler mi söz konusu? motor ömrünü azaltır mı?
    audi servisindeki şef öyle demişti bir kez " bu işlemler arabayı kandırmaktan başka bişey değil, birine doğing verip sen aslansın sen kaplansın deyip kendi vucut yapısının üstünde işler yaptırmaktır ve uzun vadede zarar verir, adamlar ne nasıl uygunsa yapmış, orjinali ile kullan evladiyelik olsun".

    1.4 tsi 140lığa yazılım yapılıyor mu bilmiyorum. ama yapılıyorsa 170-180 hp'lere çıkar.. yakıt bir miktar elbette artacaktır ama kullanım zevki daha fazla artacaktır.
    motorda bir değişime gerek olmadan yapılabilir.. motor ömrünü azaltmaz, ki azalttığını varsayalım hangimiz motor ömrünü bitirene kadar bir araca sahip oluyoruz?
    audi servisindeki şef bilmediği konu hakkında saçmalamış.. yazılım işlemi arabanın motorundaki potansiyel gücü açığa çıkarmaktadır.. bu güç fabrikadan çıkarken çeşitli nedenlerle (emisyon, kötü yakıt, acemi sürücü, kötü yol ve kullanım şartları vs vs) kısılarak piyasaya sunulur..




  • hocam bugün seat bayisinde Leon FR modelini inceledim. arkadaki çıkıntı çok yüksek değil mi? sanırsın ki araç arkadan itişli..
    şaft yolu yok, bu kadar yüksekliğe ne gerek var? arkada 3 kişinin oturması imkansız gibi.. sırf bu yüzden almaktan vazgeçeceğim Leon'u..

    edit: yeni golf 7'de de aynı yükselti mevcut..

     Seat Leon 1.4 TSI Style: 2,  1.000 Km Testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 24 Kasım 2013; 18:22:57 >




  • Hocam 5 kişi sadece 1 saat ara verip, 1.000 km hiç durmadan yol yaptık. arkadaşlar arkada rahat ettiklerini söylediler. özellikle arkaya dönüp dönüp sordum nasıl sıkışıyor musunuz diye. çünkü önceki a3'te yıllarca bunun sıkıntısını çekmiştim. ne zaman arkaya birileri otursa öndekiler olarak koltukları iyice öne çekerdik ki arkada yaşam alanı açılsın diye :) niye böyle bi çıkıntı var bilemiyorum, mesela eski kasa bi civic'e binmiştim, o çıkıntı yoktu. arkaya iki de tabure at 5 kişi otursun şeklinde bi genişliği vardı :) ama 5 e gerek yok 3 kişi yeter dersen leon işini görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BojanBogdanovic -- 24 Kasım 2013; 22:44:12 >
  • ablamdaki bmw 116i'de bile ancak bu kadar yüksek bir çıkıntı var. hadi o arkadan itişli, şaft için zorunlu.
    ama önden çekişli bir araçta olmaması gerekirdi.. konya yolu doğuş otoda polo gti da vardı.. onun arkası daha bi dar geldi, B sınıfı araç normal ama çok dardı be abi.. onu da düşünüyordum..
    bugün kötü oldu benim için..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 24 Kasım 2013; 22:55:04 >
  • hocam takma orayı kafana. yek beğenmediğin yanı o olsun:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    hocam takma orayı kafana. yek beğenmediğin yanı o olsun:)

    evet tek orasını beğenmedim.. onun dışında F/P oranı çok iyi bir araç.. ibiza cupra da vardı show roomda.. böyle iğrenç bir radyo olamaz ya..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.