Şimdi Ara

SEAT LEON 1.4 TSİ LPG (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
24.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sizdn
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba Ufuk Bey;

    Evet Cut Off dönüşündeki stratejiye program müdehale edebilmemin imkanını bana vermiş ben de bu müdehale ile BRC SDI takılı araca rolanti haricinde ,araç hareket halindeyken %100 LPG kullandırıyorum.

    Evet kaç saniye soğutulmasına daha önceki tecrübelerime dayanarak ve sorumluluğu alarak ben karar veriyorum ; yoksa bunun için size mi sormam gerekiyor ?

    Gerçek-Yalan tüketici ,haksız rekabet ,tüketiciyi koruma kanunu beni neden rahatsız etsin ; fakat farkında olmadan forum üyelerinin antipatisine neden oluyorsunuz.Kanunsuz ya da yalan yanlış bir şeyler biliyorsanız laf kalabalığı yerine bizzat gerekli yerlere başvurursunuz yoksa burda yel değirmenlerine karşı savaş açmış gibi oluyorsunuz.

    Evet yine bağırmış oldunuz ,forum kurallarına göre büyük harfle yazı yazmak bağırmak anlamına geliyor.Eminim yüz yüze sohbet etme imkanı bulursak bir birimizi daha iyi anlayacağımızı ve eninde sonunda ortak bir noktada buluşacağımızı düşünüyorum.Selamlar...

    Bildiğini bilenin arkasından gidiniz,
    bildiğini bilmeyeni uyarınız,
    bilmediğini bilene öğretiniz,
    bilmediğini bilmeyenden kaçınız.


    Anlayamadığım bir noktayı tüketicilerle paylaşmak istiyorum,

    testlere 15 milyon euro yatırım yartığını söylediğiniz brc ,
    nasıl oluyorda bu test ortamlarına rağmen FSI ve TSI araçlarda %100 LPG kullanmayı MÜHENDİS OLMAYAN BİRİNİN İNSİYATİFİNE BIRAKIYOR???

    YANİ SİZİN TECRÜBELERİNİZ BU KADAR İYİ İSE ,gdip brc'ye danışmanlık yapın bence...

    saygılarımla,




  • sizdn
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba Ufuk Bey;

    Evet Cut Off dönüşündeki stratejiye program müdehale edebilmemin imkanını bana vermiş ben de bu müdehale ile BRC SDI takılı araca rolanti haricinde ,araç hareket halindeyken %100 LPG kullandırıyorum.

    Evet kaç saniye soğutulmasına daha önceki tecrübelerime dayanarak ve sorumluluğu alarak ben karar veriyorum ; yoksa bunun için size mi sormam gerekiyor ?

    Gerçek-Yalan tüketici ,haksız rekabet ,tüketiciyi koruma kanunu beni neden rahatsız etsin ; fakat farkında olmadan forum üyelerinin antipatisine neden oluyorsunuz.Kanunsuz ya da yalan yanlış bir şeyler biliyorsanız laf kalabalığı yerine bizzat gerekli yerlere başvurursunuz yoksa burda yel değirmenlerine karşı savaş açmış gibi oluyorsunuz.

    Evet yine bağırmış oldunuz ,forum kurallarına göre büyük harfle yazı yazmak bağırmak anlamına geliyor.Eminim yüz yüze sohbet etme imkanı bulursak bir birimizi daha iyi anlayacağımızı ve eninde sonunda ortak bir noktada buluşacağımızı düşünüyorum.Selamlar...

    Bildiğini bilenin arkasından gidiniz,
    bildiğini bilmeyeni uyarınız,
    bilmediğini bilene öğretiniz,
    bilmediğini bilmeyenden kaçınız.


    Anlayamadığım bir noktayı tüketicilerle paylaşmak istiyorum,

    testlere 15 milyon euro yatırım yartığını söylediğiniz brc ,
    nasıl oluyor da????????? bu test ortamlarına rağmen FSI ve TSI araçlarda %100 LPG kullanmayı MÜHENDİS OLMAYAN BİRİNİN İNSİYATİFİNE BIRAKIYOR???

    YANİ SİZİN TECRÜBELERİNİZ BU KADAR İYİ İSE ,gidip brc'ye danışmanlık yapın bence...

    size de bu yakışır...???

    saygılarımla,




  • Keske okudugunuzu anlayabılseydınız de benı yormasaydınız.

    Benım uyguladıgım stratejının benım sorumlulugum altında oldugumu defalarca belırtmeme ragmen anlamak ıstemıyorsunuz.

    Muhendıslık bılgılerınızın ne olcude oldugunu daha oncekı topıklerde gorduk,bu sebeble bu ıs ıcın sadece muhendıslık yetkısının olmasına gerek olmadıgını bu sektordekı muhendıs olmayıpta ısınde cok tecrubelı ve basarılı Lpgcılerden anlayabılırsınız.

    BRC fobınızı anlayamıyorum,enerjınızı kendı urununuzu anlatmaya ve tanıtmaya kullanırsanız ınsanlara daha faydalı olursunuz dıye dusunuyorum.

    Her defasında ortak bır noktada bulusalım dememe ragmen hala agresıf tavrınız ıle antıpatı topluyorsunuz.

    Gecenızın Huzurlu ve duzeylı olması dılegıyle, ıyı aksamlar dılerım.
  • mühendislik temel eğitimi alan herkesin bildiği,

    faraday ,lenz kurallarını ve V=I*R ve detaylarını bilmeyen ,

    veya bildiği halde tüketicileri yanıltmaya çalışan mühendislere,

    enjektör üzerinde yorum yaptırdığınıza tüm gerçek tüketiciler şahit oldu,

    o kadar arge yartırımı yaptığıyla övündüğünüz brc'nin yetkiyi kime kullandırdığına da ...

    gerçeklerin görülmesine yardımcı olduğunuz için sonsuz teşekkür ve saygılarımı sunarım,

    son olarak bu zihniyet ve yaklaşımınızı değiştirmediğiniz sürece sizle hiçbir ortak noktada buluşamayız...

    saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktaşkesenprins -- 12 Temmuz 2011; 0:08:47 >




  • V=I*R ohm kanunudur yanlışlık olmasın
  • V=I*R elektrik ve bununla çalışan parçaların temeli değilmidir?

    ohm kanunu derken neyi kasdettiniz?

    binek araçlar 12 volt ,veya artı eksi 1,2 voltile çalışmaz mı?

    bu voltajda ,yani kısaca V de formüle göre resistans düşerse ,kısaca R,

    yine formüle göre I=V/R kuralına göre düşük resistanslı enjektörün akımı artmaz mı?

    akım artarsa ,enjektör aynı basınç altında daha hızlı açılmaz mI

    saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktaşkesenprins -- 5 Eylül 2011; 0:09:38 >
  • ankara'da 1.4 tsi montajlarımız yapıldı ,

    isteyenlere test ettirebiliriz,

    0 533 714 9412
  • bu belirli devirlerde benzine geçme sadece tsi, fsi araçlar için mi sözkonusu yoksa standart atmosferik motorlarda da (mesela 1.6 opel) bu şekilde benzine geçiş varmıdır? yada hangi markalarda vardır, hangilerinde yoktur?
  • Prins tsi ve fsi araçlarda,

    buhar fazında çalışan VSI sisteminde her devirde benzin ve LPG'yi beraber kullanır (idealde %15 benzin %85 lpg gibi kullanır),

    Genel olarak,
    Prins 'te atmosforik ,turbo veya kompressor motorlarda ayırım olmaksızın ,
    düğme lpg'de göstermesine rağmen benzine geçiş veya benzin takviyesi seçeneği yoktur.

    saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktaşkesenprins -- 9 Ağustos 2011; 13:41:03 >
  • tabiki PRİNS daha öncede aynı model araca lpg montajlarımız oldu sorunsuz randuman veriyor müşteri sdc servise bakımlara geliyor.

    ÖMER USTA OTOGAZ

    0212 424 36 36
  • Antalya'da 1.4 TSI TIGUAN montajı da yaptık,

    resmini görebilmek içinwww.prins-tr.com,
  • Bana bağlı bayilele beraber yaptığımız bazı tsi -fsi araçlar ve motor kodları,

    Ankara'da ,

    denemek isteyen kullanıcılara test araçları verebiliriz,

    VW passat 1.6 fsi motor kodu BLF,
    Skoda 1.4 tsi motor kodu CAX,
    VW Jetta 1.4 tsi motor kodu CAX,
    Audi A6 3.2 fsi motor kodu AUK,
    .
    .
    .

    Antalya'da ,

    Audi A4 1.8 tfsi motor kodu CAB,

    Eskişehirde,

    VW Passat 2.0 tfsi motor kodu BWA,


    bilgilerinize sunarım ,

    saygılarımla,
  • adrenalin dozu yüksek bir topic olmuş
  • skoda yeti 1.2tsi 122bg cbzb takılıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elbetbirgun2

    skoda yeti 1.2tsi 122bg cbzb takılıyor mu?

    Merhabalar,
    Skoda Yeti 1.2 tsi montajı yapılabilmektedir. Bilgilerinize..


     SEAT LEON 1.4 TSİ LPG


     SEAT LEON 1.4 TSİ LPG


     SEAT LEON 1.4 TSİ LPG


     SEAT LEON 1.4 TSİ LPG


     SEAT LEON 1.4 TSİ LPG




  • Açıklama yapmamışsınız güzel arkadaşım. Ne marka, hangi teknoloji, yakıt durumu ve fiyat konusunda bilgilendirir misiniz?
  • fiyat?Yakıt ne kadar ekonomi yapılabiliyor?
  • LOVATO marka 1,4 TSI seat leonlara %40 tasarruf sağlayan kitleri mevcuttur.
    Sizin memnuniyetinizin bizim bir numaralı önceliğimiz olduğunu hatırlatır, şimdiden hayırlı olsun dileklerimizi ilginize sunarız.
  • LOVATO marka 1,4 TSI seat leonlara %40 tasarruf sağlayan kitleri mevcuttur.
    Sizin memnuniyetinizin bizim bir numaralı önceliğimiz olduğunu hatırlatır, şimdiden hayırlı olsun dileklerimizi ilginize sunarız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elbetbirgun2

    Açıklama yapmamışsınız güzel arkadaşım. Ne marka, hangi teknoloji, yakıt durumu ve fiyat konusunda bilgilendirir misiniz?

    Merhaba,
    BRC 'nin SDI (Sequent Direct Injection) kiti bu tarz motorlu (direk enjeksiyonlu) araçlara uygulanır.Tasarruf oranı ortalama %30-35 civarındadır.Fiyat bilgisi pm'den gönderildi. Saygılarımla..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.