Şimdi Ara

SCIROCCO (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.608
Cevap
20
Favori
269.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan
    Akklıma gelen bir durum ise, ellerindeki eski klima panellerini bitirmeye çalışmaları diyebilirim.
    Nedeni ise, golf 6, CC de bu panel artık yok. E passatında yeni kasası geliyor ondada olmayacak. Eski panelleri takıyor olabiliirler bu durumdan dolayı.
    Tabi yeni panel olsaydı bir avantajıda klima kontrolleri rcd510 üzerinde görünecekti. Neyse sağlık olsun diyorum ancak var bu işin içinde birşey.


    Bana da öyle geliyor Okan. Sonuçta çok kafana takılırsa klima panelini yenisiyle değiştirirsin
  • DSG 160 PS olan ile 240 gördüm ama çok zor oldu.

    220'ye kadar sorunsuz çıkıyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: must_be

    160 hp scirocco ile 260km/h hızı göreniniz oldumu, kısaca makinanın yapacağı en yüksek hız kaçtır.
  • aracı aldıktan sonra çevre yolunda 220 yi çok kolay gördüm. Ama sürekli o süratte gitmeye yol
    müsait değildi. Birdahada deneyeyeceğimi düşünmüyorum, sonuçta 260 ı görsem sadece kendimi
    tatmin edicem, sabit 260 ile gidebileceğim yol türkiyede malesef mevcut değil
  • Selam,

    2009 1.4 TSI 160 DSG Scirocco mu Haziran ilk haftası aldım ve tam 4bin km yaptım bu araba ile.

    Gelelim yorumlarıma;

    Artıları
    - 4 kişi çok rahat ve bagajları ile seyahat edebilir. Arkada oturanlar için klostrofobik olduğu söyleniyor. Bende oturdum biraz klostrofobik ancak çok değil. Arka baş mesafesi konusunda 1,90 m olan arkadaşım bir sorun yaşamadı.

    - Forumdaki diğer kullanıcıların belirttiği gibi yolda tüm insanların odağı oluyor. Kadın, erkek araçtan gözünü alamıyor. En son geçen hafta birinci köprüde seyrederken yanımdan geçen Clio daki gençlerden birisi arabasından yarı beline kadar sarkıp arabama taptı !!!

    - Arabanın görsel anlamda en ilginç yanı, arka lastik ve çamurlukların önlerden (911 Porsche gibi) daha geniş gözükmesi.

    - Araba hem melek, hem şeytan. Bana kalırsa böyle başka bir motor yok. Sakin kullanımda bir depo benzin ile şehir içi dışı karışık rahatlıkla 700 km yapılıyor. Şehirler arası nizami bir seyirde klimalı 6,5 lt/100km ortalamayı tutturmak ve altına inmek olası. Arzu edersen güç ayağının altında ve 220 km/h ye kadar soluksuz gidebiliyor. Bodrumun yokuşlu virajlarına kamyon sollarken karşıdan geleni hiç takmadım. Vites kolunu S moduna al ve gazla. Uçmaya başla.

    - DSG şanzımanın inanılmaz konforu ve çalışması. Daha iyisi yapılmadı bana kalırsa. Hem daha az yakıyor hemde inanılmaz keyifli. Bazen direksiyonun arkasındaki kollarla manuel kullanıyorum ve manuel vites keyfinde de eksik kalmıyorum.

    - Dar pencereler ve karartılmış arka camlar ile kabin aşırı ısınmıyor. Böylelikle bazen başımı ağrıtan klimayı devre dışı bırakabiliyorum.

    - Gayet üstün bir yol tutuş.

    - Ön koltuk konforu inanılmaz.

    - RCD310 ile de çok temiz bir ses sistemi.

    - Gayet sportif ve gerektiğinde duyulan motor/ekzost sesi.

    Eksileri
    - Sanki direksiyon normalden biraz daha hafif. Bazen daha hafif olsa daha güven verirdi diye düşünüyorum.

    - Alt devirlerde komprosör, üst devirlerde de turbo desteği ile oluşan gaz dozajlaması. Özellikle sakin şehiriçi sürüşlerinde gaza az basınca gitmeyen, biraz dozajı arttırınca zıplayan bir gaz pedalı. Özellikle de klima açıkken rahatsız edebiliyor.

    - Bagaj dışarıdan açılamıyor ancak bu özellik bazı durumlarda güvenlik açısından avantaj.

    - Halojen farlı aracım sanki gece kullandığım diğer arabalardan daha az gösteriyor. Sanırım Xenon uygulamalıyım.

    - 17" jantlar, 45 aspect Ratio lastikler , sert yaylar ve birde bunun üstüne sert hamurlu Bridgestone lar ile sert ve konfordan feragat eden toplam süspansiyon. Otoban hızlı geçişlerine zıplayabiliyorsunuz.

    - Nerede ise tüm yorumcular araç kabininin Golf + veya EOS tan direk alındığını bunun araca yakışmadığını ifade ederler ancak bana kalırsa tüm kumandalar en üst seviyede ergonomik ve hiç de kötü gözükmüyor. yrıca çok kıskandım yeni gelen araçlarda bir üst müzik sistemi var. Bana kalırsa dizan eden kabine bir iki sportiflik öğesi katsaydı ve bir tarafınada Scirocco yazsaydı daha iyi olurdu. Hadi ben bu konuyu yinede eksi olarak yazayım.


    Sonuç olarak artısı çok, yakışıklı, hesaplı bir araba. Bu arabadan hiç bu kadar memnun olacağımı düşünmezdim. Teşekkürler Murat Günak ve bu projede ısrar eden De Silva ya da teşekkürler. TT keyfini 55 bin TL lik bir VW de yaşattılar.

    Çağatay




  • Arkadaşlar 1.4 160BG araca mercekli far+xenon sonradan takılıyor mu?
  • Doğuş Euro kurunu yeniden 1.99 'a çekmiş. 2,04 'den araba alanları min. 1500TL zarara soktu. Yine bir Doğuş klasiği.
  • 1.4 motora chip yaptıran var mı?
  • Scirocco - RNS 510 + Cam Filmi + Şık Fotoğraflar [34 BY 0150]
    http://forum.donanimhaber.com/m_33456277/tm.htm

    Aracım ile alakalı bir forum açıp fotoğrafları paylaştım bakmanızı tavsiye ederim.
  • selam yusufçetin,
    walla rcd 510 çok güzel durmuş hayırlı olsun kardeşim, aracın iç havası değişmiştir, fiyat ve garanti hakkında bilgi verirmisin.
    cam filmi yaptırırken özellikle mi söktürdün kapı içlerini, çünkü kapı içi sökülmeden de yapanlar var.


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufcetin

    Scirocco - RNS 510 + Cam Filmi + Şık Fotoğraflar [34 BY 0150]
    http://forum.donanimhaber.com/m_33456277/tm.htm

    Aracım ile alakalı bir forum açıp fotoğrafları paylaştım bakmanızı tavsiye ederim.




  • Teşekkürler.

    Fiyat 2.600 TL garanti yok. Ama tamir konusunda uzman bir yer var.

    Cam filmini Maslak Sanayide Tanzer'e yaptırdım. Onlar böyle sökerek yapıyorlar ben hiçde takılmıyorum bu tip durumlara.

    quote:

    Orijinalden alıntı: must_be
    selam yusufçetin,
    walla rcd 510 çok güzel durmuş hayırlı olsun kardeşim, aracın iç havası değişmiştir, fiyat ve garanti hakkında bilgi verirmisin.
    cam filmi yaptırırken özellikle mi söktürdün kapı içlerini, çünkü kapı içi sökülmeden de yapanlar var.
  • Yusuf maaşallah, nazar değmesin diyelim.
  • quote:

    Orijinalden al�nt�: TorwaK

    Yusuf maa�allah, nazar de�mesin diyelim.


    Darısı başına...
  • Top Gear'ın Pazar günü yayınlanan 13. Sezon, Sezon Sonu bölümünde Scirocco ile ilgili bir bölüm var, her ne kadar bir test olmasa da.

    İzlemek isteyenler için;http://rs170l3.rapidshare.com/files/263018603/TG1307.mkv

    Bu arada Doğuş bir önceki mesajımda bahsettiğim özel sipariş Scirocco için teslim tarihi olarak 4 ay yani Kasım ayı olarak bildirdi, anlayabilmek gerçekten imkansız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAGATAYYILDIRIM

    Selam,

    2009 1.4 TSI 160 DSG Scirocco mu Haziran ilk haftası aldım ve tam 4bin km yaptım bu araba ile.

    Gelelim yorumlarıma;

    Artıları
    - 4 kişi çok rahat ve bagajları ile seyahat edebilir. Arkada oturanlar için klostrofobik olduğu söyleniyor. Bende oturdum biraz klostrofobik ancak çok değil. Arka baş mesafesi konusunda 1,90 m olan arkadaşım bir sorun yaşamadı.

    - Forumdaki diğer kullanıcıların belirttiği gibi yolda tüm insanların odağı oluyor. Kadın, erkek araçtan gözünü alamıyor. En son geçen hafta birinci köprüde seyrederken yanımdan geçen Clio daki gençlerden birisi arabasından yarı beline kadar sarkıp arabama taptı !!!

    - Arabanın görsel anlamda en ilginç yanı, arka lastik ve çamurlukların önlerden (911 Porsche gibi) daha geniş gözükmesi.

    - Araba hem melek, hem şeytan. Bana kalırsa böyle başka bir motor yok. Sakin kullanımda bir depo benzin ile şehir içi dışı karışık rahatlıkla 700 km yapılıyor. Şehirler arası nizami bir seyirde klimalı 6,5 lt/100km ortalamayı tutturmak ve altına inmek olası. Arzu edersen güç ayağının altında ve 220 km/h ye kadar soluksuz gidebiliyor. Bodrumun yokuşlu virajlarına kamyon sollarken karşıdan geleni hiç takmadım. Vites kolunu S moduna al ve gazla. Uçmaya başla.

    - DSG şanzımanın inanılmaz konforu ve çalışması. Daha iyisi yapılmadı bana kalırsa. Hem daha az yakıyor hemde inanılmaz keyifli. Bazen direksiyonun arkasındaki kollarla manuel kullanıyorum ve manuel vites keyfinde de eksik kalmıyorum.

    - Dar pencereler ve karartılmış arka camlar ile kabin aşırı ısınmıyor. Böylelikle bazen başımı ağrıtan klimayı devre dışı bırakabiliyorum.

    - Gayet üstün bir yol tutuş.

    - Ön koltuk konforu inanılmaz.

    - RCD310 ile de çok temiz bir ses sistemi.

    - Gayet sportif ve gerektiğinde duyulan motor/ekzost sesi.

    Eksileri
    - Sanki direksiyon normalden biraz daha hafif. Bazen daha hafif olsa daha güven verirdi diye düşünüyorum.

    - Alt devirlerde komprosör, üst devirlerde de turbo desteği ile oluşan gaz dozajlaması. Özellikle sakin şehiriçi sürüşlerinde gaza az basınca gitmeyen, biraz dozajı arttırınca zıplayan bir gaz pedalı. Özellikle de klima açıkken rahatsız edebiliyor.

    - Bagaj dışarıdan açılamıyor ancak bu özellik bazı durumlarda güvenlik açısından avantaj.

    - Halojen farlı aracım sanki gece kullandığım diğer arabalardan daha az gösteriyor. Sanırım Xenon uygulamalıyım.

    - 17" jantlar, 45 aspect Ratio lastikler , sert yaylar ve birde bunun üstüne sert hamurlu Bridgestone lar ile sert ve konfordan feragat eden toplam süspansiyon. Otoban hızlı geçişlerine zıplayabiliyorsunuz.

    - Nerede ise tüm yorumcular araç kabininin Golf + veya EOS tan direk alındığını bunun araca yakışmadığını ifade ederler ancak bana kalırsa tüm kumandalar en üst seviyede ergonomik ve hiç de kötü gözükmüyor. yrıca çok kıskandım yeni gelen araçlarda bir üst müzik sistemi var. Bana kalırsa dizan eden kabine bir iki sportiflik öğesi katsaydı ve bir tarafınada Scirocco yazsaydı daha iyi olurdu. Hadi ben bu konuyu yinede eksi olarak yazayım.


    Sonuç olarak artısı çok, yakışıklı, hesaplı bir araba. Bu arabadan hiç bu kadar memnun olacağımı düşünmezdim. Teşekkürler Murat Günak ve bu projede ısrar eden De Silva ya da teşekkürler. TT keyfini 55 bin TL lik bir VW de yaşattılar.

    Çağatay



    Hayırlı olsun arkadaşım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TorwaK

    Doğuş Euro kurunu yeniden 1.99 'a çekmiş. 2,04 'den araba alanları min. 1500TL zarara soktu. Yine bir Doğuş klasiği.


    Ya bu aracın anahtar teslim fiyatı sürekli değişiyormu yoksa ben her Allahın günü hayalmi görüyorum?

    1.4 Manuel 28000€ olmuş,

    Bu arada RCD 310-510 ve döviz dalgalanması yüzünden 1.99-2.04 olayı bu aracı alan kişilere haksızlıktır diye düşünüyorum.
    1 sene öncede alan 1 ay öncede alan şimdide alan aynı şeye sahip olmalı bence. Sonuçta spor bir araba bu!

    Araç alanlara şimdiden hayırlı olsun arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DYNAUDIO
    Bu arada RCD 310-510 ve döviz dalgalanması yüzünden 1.99-2.04 olayı bu aracı alan kişilere haksızlıktır diye düşünüyorum.


    Eğer borsa 'nın yükselişi ve dövizin düşüşü devam ederse 1 ay 'a kalmaz Doğuş kur değerinini yeniden 1,89Euro 'ya sabitler. Eğer aracınızın bu zaman dilimine yetişirse cidden çok işinize yarayacaktır. Sizin siparişini verdiğiniz full donanıma sahip aracınızı şuandaki düz sportline donanım fiyatına alırsınız.
  • Yarından itibaren Merkez bankası döviz alım ihalelerine başlıyor bu yüzden daha geri gitmez döviz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TorwaK

    quote:

    Orijinalden alıntı: DYNAUDIO
    Bu arada RCD 310-510 ve döviz dalgalanması yüzünden 1.99-2.04 olayı bu aracı alan kişilere haksızlıktır diye düşünüyorum.


    Eğer borsa 'nın yükselişi ve dövizin düşüşü devam ederse 1 ay 'a kalmaz Doğuş kur değerinini yeniden 1,89Euro 'ya sabitler. Eğer aracınızın bu zaman dilimine yetişirse cidden çok işinize yarayacaktır. Sizin siparişini verdiğiniz full donanıma sahip aracınızı şuandaki düz sportline donanım fiyatına alırsınız.


    İnşallah diyorum, bu işlerde at koşuyor baht kazanıyor.
  • Ben siparişimi verdiğimde Ağustosun sonu ile Eylülün ilk haftası arasında gelebileceği bilgisini almıştım. Biraz önce Doğuşu tekrar aradım, sipariş verilen araçlarda büyük bir yoğunluk olduğunu ve bazı siparişlerin Ekim ortasını bulabileceği söylendi. Bakalım biz hangi dilime gireceğiz. Merakla bekliyoruz... Şu an aracı sipariş aşamasında olan başka arkadaş varmı aramızda?
  • hayırlı olsun arkadaşım ALLAH kaza bela vermesin, yolun açık olsun...
    benim aracım 7000km oldu, ama hala ilk günkü hevesim geçmedi. köşedeki bakkala giderken bile scirocco ile gidiyorum. bir araba bukadar mı keyif verir.
    çoğu artı ve eksine katılıyorum ama eklemek istediğim bir kaç konu var, düz viteslerde hill hold özelliği var ve yaklaşık 3sn araç %5 ve yukarısı eğimde frende kalıyor geri kaydırma yapmıyor. düz viteste otomatik şanzıman keyfi... ön kol dayama olmayan modellerinde arka koltuklarda oturanların dizleri daha rahat ediyor ve daha geniş bir mesafe oluyor arkada. ama arkada ben oturmadığım için benim için kol dayama önemli, orjinal kol dayamayı istanbulda kaça takarlar bileniz varsa... 2 aracın arasına dikine parklarda yeterli mesafe varsa parkedilmeli aksi takdirde yandaki aracın kapısı sizin scirocconuza çarptığı an yanlarda koruma çıtası olmadığı için kaportayı eziyor. spor süspansiyon olduğu için satın alırken michelin lastik istedim sağolsun general kırmadı beni oyüzden süpansiyonlar okadar rahatsız etmiyor. benim farlar normal ve gayet memnunum bana kalırsa halojen ve zenon mercekli far scirocconun agresif bakışını bozuyor. normal farların çapı daha geniş ve önden bakıldığı zaman farın üzt kısmı gözükmüyor ve kızgın bir hava veriyor. araç çıkalı 9 ay oldu ve direksiyonu , kadranı ve teybi değiştirdiler, acaba 3 senelik olursa nerelerini değiştirirler. değişimden önce alanların suçu ne hadi ben kendimi saymıyorum 8-10 bin tl zarar ettim ÖTV den. forumdaki siroccosu olan arkadaşlara sesleniyorum hepbirlikte doğuşa gidelim ve yeni çıkmış bir modelde bu kadar hızlı bir değişim yapılırmı bunun hesabını soralım zararımızı tanzim etsinler. biz aldık memnunuz ama 2. el olarak sattığımız zaman 3-4-5 sene sonra, almayı düşünenler bikere yeni direksiyon yeni kadran ve rcd510 lu olanları tercih ederler ve 3-5 bin aşağıya gider bizim araçlar yada gitmez...benim nacizane yorumlarım bunlar. bilginize ilginize.....
    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGATAYYILDIRIM

    Selam,

    2009 1.4 TSI 160 DSG Scirocco mu Haziran ilk haftası aldım ve tam 4bin km yaptım bu araba ile.

    Gelelim yorumlarıma;

    Artıları
    - 4 kişi çok rahat ve bagajları ile seyahat edebilir. Arkada oturanlar için klostrofobik olduğu söyleniyor. Bende oturdum biraz klostrofobik ancak çok değil. Arka baş mesafesi konusunda 1,90 m olan arkadaşım bir sorun yaşamadı.

    - Forumdaki diğer kullanıcıların belirttiği gibi yolda tüm insanların odağı oluyor. Kadın, erkek araçtan gözünü alamıyor. En son geçen hafta birinci köprüde seyrederken yanımdan geçen Clio daki gençlerden birisi arabasından yarı beline kadar sarkıp arabama taptı !!!

    - Arabanın görsel anlamda en ilginç yanı, arka lastik ve çamurlukların önlerden (911 Porsche gibi) daha geniş gözükmesi.

    - Araba hem melek, hem şeytan. Bana kalırsa böyle başka bir motor yok. Sakin kullanımda bir depo benzin ile şehir içi dışı karışık rahatlıkla 700 km yapılıyor. Şehirler arası nizami bir seyirde klimalı 6,5 lt/100km ortalamayı tutturmak ve altına inmek olası. Arzu edersen güç ayağının altında ve 220 km/h ye kadar soluksuz gidebiliyor. Bodrumun yokuşlu virajlarına kamyon sollarken karşıdan geleni hiç takmadım. Vites kolunu S moduna al ve gazla. Uçmaya başla.

    - DSG şanzımanın inanılmaz konforu ve çalışması. Daha iyisi yapılmadı bana kalırsa. Hem daha az yakıyor hemde inanılmaz keyifli. Bazen direksiyonun arkasındaki kollarla manuel kullanıyorum ve manuel vites keyfinde de eksik kalmıyorum.

    - Dar pencereler ve karartılmış arka camlar ile kabin aşırı ısınmıyor. Böylelikle bazen başımı ağrıtan klimayı devre dışı bırakabiliyorum.

    - Gayet üstün bir yol tutuş.

    - Ön koltuk konforu inanılmaz.

    - RCD310 ile de çok temiz bir ses sistemi.

    - Gayet sportif ve gerektiğinde duyulan motor/ekzost sesi.

    Eksileri
    - Sanki direksiyon normalden biraz daha hafif. Bazen daha hafif olsa daha güven verirdi diye düşünüyorum.

    - Alt devirlerde komprosör, üst devirlerde de turbo desteği ile oluşan gaz dozajlaması. Özellikle sakin şehiriçi sürüşlerinde gaza az basınca gitmeyen, biraz dozajı arttırınca zıplayan bir gaz pedalı. Özellikle de klima açıkken rahatsız edebiliyor.

    - Bagaj dışarıdan açılamıyor ancak bu özellik bazı durumlarda güvenlik açısından avantaj.

    - Halojen farlı aracım sanki gece kullandığım diğer arabalardan daha az gösteriyor. Sanırım Xenon uygulamalıyım.

    - 17" jantlar, 45 aspect Ratio lastikler , sert yaylar ve birde bunun üstüne sert hamurlu Bridgestone lar ile sert ve konfordan feragat eden toplam süspansiyon. Otoban hızlı geçişlerine zıplayabiliyorsunuz.

    - Nerede ise tüm yorumcular araç kabininin Golf + veya EOS tan direk alındığını bunun araca yakışmadığını ifade ederler ancak bana kalırsa tüm kumandalar en üst seviyede ergonomik ve hiç de kötü gözükmüyor. yrıca çok kıskandım yeni gelen araçlarda bir üst müzik sistemi var. Bana kalırsa dizan eden kabine bir iki sportiflik öğesi katsaydı ve bir tarafınada Scirocco yazsaydı daha iyi olurdu. Hadi ben bu konuyu yinede eksi olarak yazayım.


    Sonuç olarak artısı çok, yakışıklı, hesaplı bir araba. Bu arabadan hiç bu kadar memnun olacağımı düşünmezdim. Teşekkürler Murat Günak ve bu projede ısrar eden De Silva ya da teşekkürler. TT keyfini 55 bin TL lik bir VW de yaşattılar.

    Çağatay





  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.