Şimdi Ara

Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
8.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Renault Magnum u hiçbirisine değişmem şahsen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IBRAHIMOVIC

    Renault Magnum u hiçbirisine değişmem şahsen.

    5 öğün yemek yemeye para yeterse buyrun, alın tabi. Çok sallıyor.
    O araca binmek tam bir muamma. İnmesi de aynı şekilde.
    2. eli deseniz hiç yok.
    2. elde kayıp cabası.
    TR yollarına uygun değil, otoban arabası o araçlar.
    Göründüğü kadar iyi bir araç değil.

    TR'de Renault'un nakliyesini yapan OMSAN'da hep MAGNUM var fakat araçlar FRANSA-TR arası çalışıyor. Yoksa TR içi çalışsa o araca bünye dayanmaz.
    Gerçi Renault Truck bölümünü Volvo satın aldı. Volvo'dan sonra bir nebze düzelme gösteriyor ama piyasadaki bozuk imajını düzeltmesi biraz zaman alacak. Çünkü Renault, Premium ve Magnum modellerinde prestij kaybetti.
    Kalıbının adamı(arabası) değil yani.

     Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 6 Aralık 2009; 20:08:35 >




  • Reno uçak yapsa binmem demiş muhteremin teki bu lafa katılırım burda işte Renonun yapacagı kamyon şurda dursun..
  •  Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi!


    Krala saygı =)
  • Yıldızını takip et ...
  • benim calistigim Sirket´te genelde Mercedes Kamyonlar kullaniliyor yada MAN Markasi. Sirketimiz Türkiye´de ise Renault Modelleri kullaniyor . Sanirim Mercedes herzamanki gibi yine Kamyonlarin kiralidir diye düsünüyorum

     Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi!


     Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi!


     Scania R-Serisi “En İyi Kamyon” Seçildi!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: waferan

    scanianın ülkemizde bu kadar çok satmasının nedeni bana göre aracın donanım olarak retardera sahip olmasıdır.
    ülkemizin eğimli arazi şartlarına sahip olduğunu düşünürsek retarder kullanımı kolaylaştırıyor.

    Söylediğiniz gibi retarder yani bir nevi şaft boğucuyla rampa aşağı yüklü inerken frenli ve kompresörlü inip balataları kızıştırmaya ve ömrünü kısaltmaya gerek olmuyor.R380 kamyonlar türkiye şartları için çok uygun araçlar.Güçlü motorları sayesinde yüke banamısın demiyorlar ve araba gibi yol alıyorlar.Mercedes axor 3240 larda güzel ama parca ve bakım fiyatları r 380 lerden pahalı.
  • tırın kralıdır scania
  • http://morystar.com/images/product/1240299888American_truck.JPG
    Benim için tır budur

    Bir duyumuma göre bunlar çok geniş olduğu için avrupada kullanılmıyormuş yani yola sığmıyorlarmış doğrumudur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 7 Aralık 2009; 21:57:37 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.