Şimdi Ara

sayenizde sorunu hallettim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ferhatugur (8 mesaj) Teknik.Servis (7 mesaj) justify34 (3 mesaj) baha40n (3 mesaj) Roque_Jn (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yaa forumdan versiyon yükseltmeyi yapıyodum ama restore ederken hata verdi ve şimdide hiç tepki vermiyo alet napıcam yaaaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhatugur -- 28 Haziran 2008; 19:58:48 >



    |
    |
  • Binbaşı
    1898 Mesaj
    işte ben bu yüzden bu telefonu almaktan korkuyorum
    |
    |
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ya bu iphone servislerini aradım da 100 ytl den aşağı yapan yok...yazılımsal diyolar...yok mu yardım edecek bi babayiğit???
    |
    |
  • Yarbay
    2146 Mesaj
    Geçmiş olsun...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    hata olarak ne aldın refurbish yapmayı denedınmı ziphonede daha acıklayıcı olursan forumdakı arkadaslar sana ayrıntı verebılır
    |
    |
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    telefon açılmıyo bile...ziphone fln işlemiyo,kabloyu takıyorum ama tık yok,hiçbişe yapamıyorum...servise götürsem adamlar nasıl yapıcak onu merak ediyorum...yazılımsal dediği için burdan biri yardım eder diye düşünüyorum
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    logo gelmıyomu hiçmi bişi yok cihazsı DFU moduna alıp takmayı denedınızmı farklı bı donanım olarak tanıyor o zaman
    |
    |
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: Teknik.Servis

    logo gelmıyomu hiçmi bişi yok cihazsı DFU moduna alıp takmayı denedınızmı farklı bı donanım olarak tanıyor o zaman

    kardeş sana çok teşekkür ediyorum...3 saattir kafayı yedim napıcam diye...DFU moda girdim halloldu
    |
    |
  • Binbaşı
    1736 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun ve tabi hayırlı olsun
    Ardından gelelim naçizane tavsiyelere.
    Bikere donanımsal bir arıza olmadıkça,korkulacak hiç bir şey yok.
    Heyecan bu işin ayrılmaz parçası. Ama yerinde ve gerektiğinde bunu yapacağız. Yoksa her zaman böyle olursak,olacak şeyleri dahi göremez,boşa kürek sallarız.
    IPhone kullanmaya karar verdiyseniz,bunun ilacı kimse değil ancak siz olacaksınız.
    Hadi bi kere gittiniz yaptırdınız bi program yüklerken veya herhangi bir upload yapmanız gerektiğinde tam da işinize yarayacak bir zamanda telefonunuz kitlendi açılmıyor vs vs
    Ne yapacaksınız?
    Servis te yok.Onun içindir ki bu işi öğ re ne cek siniz.Başka yolu yok.Kimse bunu anasının karnında öğrenmedi.Hep bu forumları takip ederek bi yerlere geldik.
    Adım adım,sizde olan hatayı yazarak,arkadaşlarda olanları takip ederek,nasıl yapılıyor,sonuç ne oldu bunlarla haşır neşir olursak,kısa zamanda bunları aşarsınız.
    Sizin son durum ne oldu?
    Bizimle paylaşırsanız,DH olarak derdinize derman oluruz.
    |
    |




  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: baha40n

    Öncelikle geçmiş olsun ve tabi hayırlı olsun
    Ardından gelelim naçizane tavsiyelere.
    Bikere donanımsal bir arıza olmadıkça,korkulacak hiç bir şey yok.
    Heyecan bu işin ayrılmaz parçası. Ama yerinde ve gerektiğinde bunu yapacağız. Yoksa her zaman böyle olursak,olacak şeyleri dahi göremez,boşa kürek sallarız.
    IPhone kullanmaya karar verdiyseniz,bunun ilacı kimse değil ancak siz olacaksınız.
    Hadi bi kere gittiniz yaptırdınız bi program yüklerken veya herhangi bir upload yapmanız gerektiğinde tam da işinize yarayacak bir zamanda telefonunuz kitlendi açılmıyor vs vs
    Ne yapacaksınız?
    Servis te yok.Onun içindir ki bu işi öğ re ne cek siniz.Başka yolu yok.Kimse bunu anasının karnında öğrenmedi.Hep bu forumları takip ederek bi yerlere geldik.
    Adım adım,sizde olan hatayı yazarak,arkadaşlarda olanları takip ederek,nasıl yapılıyor,sonuç ne oldu bunlarla haşır neşir olursak,kısa zamanda bunları aşarsınız.
    Sizin son durum ne oldu?
    Bizimle paylaşırsanız,DH olarak derdinize derman oluruz.


    önceliklere sizlere teşekkür etmek lazım çünkü herşey paylaşınca güzel...hatayıda DFU moduna girerek hallettim şu anda telefonu kullanıyorum...birazdan türkçeleştire vs. yapıcam...açtığın konudan herşeyi kolayca hallettim tekrar teşekkürler
    |
    |




  • Yüzbaşı
    756 Mesaj
    hocam bu cıhaz cok sık arıza verırmı ben genel ozellıklerını kullansam uzun sure sıstemını cokertmeden kullanabılırmıyım acaba almayı dusunuorum ama forumda olan bu sık arızalar gozumu korkutuyor
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Öncelikle sorunu çözmene bende sevındım tahmın ettıgım olmus gecmıs olsun programlarını kurarkende dıkkat et her source ekleme kafana takılan bısı varsa pm at yardımcı oluruz kolay gelsın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    973 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    işte ben bu yüzden bu telefonu almaktan korkuyorum

    korkulcak bişey yok sanada yardımcı ounur saolsın arkadaşlar.
    |
    |
  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: justify34

    hocam bu cıhaz cok sık arıza verırmı ben genel ozellıklerını kullansam uzun sure sıstemını cokertmeden kullanabılırmıyım acaba almayı dusunuorum ama forumda olan bu sık arızalar gozumu korkutuyor


    cihaz arıza vermiyo...biz çok meraklı olduğumuzdan herşeyini kurcalamak istiyoruz ve boza boza öğreniyoruz alıcaksan al yani alet süper...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: justify34

    hocam bu cıhaz cok sık arıza verırmı ben genel ozellıklerını kullansam uzun sure sıstemını cokertmeden kullanabılırmıyım acaba almayı dusunuorum ama forumda olan bu sık arızalar gozumu korkutuyor


    Arkadaşım cihazını aldıgın gibi kullanırsan hiçbirşey olmaz yazılımsam bir müdehale etmedıkten sonra taş gibi cihazlar ama bıryerdede müdehale ıster guncellestırme ıvır zıvır ıslemlerı ama temız kullanır yere düşürmessen süper işini görür kolay gelsın saygılar arkadasım
    |
    |
  • Binbaşı
    1736 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: justify34

    hocam bu cıhaz cok sık arıza verırmı ben genel ozellıklerını kullansam uzun sure sıstemını cokertmeden kullanabılırmıyım acaba almayı dusunuorum ama forumda olan bu sık arızalar gozumu korkutuyor

    Bi kere şu forumda kaç kişinin IPhone'u var ve kaç kişi ciddi bir problem yaşıyor?Bu gerçekten önemli bir konu.Yani sizin sorunuzun cevabı burada yatıyor. Çok nadir olarak yeni IPhone sahibi olmuş arkadaşlarımızın şikayetlerinin 'ki o da geçici olarak' bi anlık ta olsa daralmalarından başka örnek gösteremezsiniz.Diğerleri bunu aşmış ve artık bi şey yapsak ta şunu bir restore daha etsek diye, tabiri caizse rahat durmayan arkadaşlarımız. Keşfe çıkmışlar,IPhone'un daha neler yapabileceğini sanki apple'da çalışanlara nispet edercesine harıl harıl bi şeyler yapmaya uğraşan arkadaşlarımızın,yeni bir şey keşfedebilir miyiz diye uğraş verirken,su testisinin su yolunda kırılmasından başka bi şey değildir. İşin güzel tarafı da bu değil mi? Biz onlara çok şeyler borçluyuz.Onlar olmasa,bunca sorunun altından nasıl kalkarız o da bir başka konu.Kendilerini,intihar komandosu olarak ateşe atıyorlar ve arızalara,hatalara sebep olup,bizlerin de o hataları bulmasıyla bir ekip çalışması yapıyoruz.Bu yönüyle de teşekkür ediyoruz.Yoksa bir kez Restore yaptın mı,aylarca kullanırsın ve hiç bir şey de olmaz.Sıkma canını
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    çok acıklayıcı olmus baha40n tebrikler
    |
    |
  • Yüzbaşı
    756 Mesaj
    hocam şimdi 800-900 ytl verdiğin cihazın elinde patlaması korkusu bile adama yetior en nihayetinde garantisi olmadığı için bozuldunmu çöpe gider korkusu taşıyorum ama sizin açıklamalarınız beni tatmin etti diyebilirim neticede çok kurcalamam temiz kullanırsam sorun çıkarmaz zannediyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1736 Mesaj
    Elektronik bir cihaz kullanıyorsan,bu tür riskler her zaman vardır.Bir de şans faktörü çok önemlidir.İnsan doğuştan şanssızsa biz ne yapabiliriz ki? Iphone,gerçekten çok narin ve kullanırken insanın keyif aldığı bir cihaz. Alışılagelmişin dışında hareketlerle gelen çağrıya cevap vermek,arayacağın kimseye ulaşabilmek için sanki, adeta bir strateji tasarlıyormuşsun gibi, parmağınızın ucuyla bi yerlere dokunurken sonuca ulaşmanız bile insanda bir haz uyandırıyor. Hani derler ya,anlatılmaz yaşanır diye,işte öyle bir şey.Yaw sanki apple bana bi tane yeni nesil mi gönderecek? bu kadar övüyorum bu cihazı Bal'ın tadı nasıl? Tarif edebilen var mı? Yok.O halde tadacaksınız kardeşim.Öyle uzaktan bakmakla bu iş olmaz.Parmağınızı bandıracak ve tadına doyamıyacaksınız
    |
    |




  • Yarbay
    2317 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: baha40n

    Elektronik bir cihaz kullanıyorsan,bu tür riskler her zaman vardır.Bir de şans faktörü çok önemlidir.İnsan doğuştan şanssızsa biz ne yapabiliriz ki? Iphone,gerçekten çok narin ve kullanırken insanın keyif aldığı bir cihaz. Alışılagelmişin dışında hareketlerle gelen çağrıya cevap vermek,arayacağın kimseye ulaşabilmek için sanki, adeta bir strateji tasarlıyormuşsun gibi, parmağınızın ucuyla bi yerlere dokunurken sonuca ulaşmanız bile insanda bir haz uyandırıyor. Hani derler ya,anlatılmaz yaşanır diye,işte öyle bir şey.Yaw sanki apple bana bi tane yeni nesil mi gönderecek? bu kadar övüyorum bu cihazı Bal'ın tadı nasıl? Tarif edebilen var mı? Yok.O halde tadacaksınız kardeşim.Öyle uzaktan bakmakla bu iş olmaz.Parmağınızı bandıracak ve tadına doyamıyacaksınız


    ağzından bal damlıyor sanki
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.