Şimdi Ara

Şarj aleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bundan 1 ay 25 gün önce şarj aletimi servise verdim, o günden beri orijinal olmayan 3 farklı şarj aleti kullandım hepsi bozuldu.Benim telefon şarj aletlerini bozuyor gibi geliyor her neyse sizce şarj aletim serviste fazla mı kaldı bu konu hakkında hiçbir bilgim yok.Ne önerirsiniz.Bilgilendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tamam da telefonunun modeli ne? Orijinal şarj aleti kullan. Servisdeki servisden geri gelirse onu da yedek olarak kullan. Fazla mal göz çıkarmaz. Nokia müşteri hizmetlerini ara gündüz sana en yakın mağazayı söylerler, oradan temin edersin bir tane. Tahminime göre 30-40 lira civarıdır.
  • Telefon modeli 620.Şarj aletine para ödemek istemiyorum.Aldığım şarj aletleri tanıdık telefoncydan bedava aldım zaten.Ben şarj aletinin gelmemesinden şikayetçiyim.Acaba nereye başvurabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sanırım 1 ay içinde servis den dönmez ise yenisi ile değiştirmek zorunda lardı galiba, ama pek emin değilim
  • 21 iş günü boyunca servisde kalmışsa şarj aleti, kanunen yenisini vermek zorundalar ama kanunu takmıyor çoğu servis. İşi yokuşa sürüyorlar. Hangi servise verdiysen oraya git yenisini talep et. Olumsuz yanıt alırsan ilçendeki kaymakamlık binasına git, tüketici hakem heyetine dilekçe yaz. O da bir 15 gün sürer. Tüketici hakem heyeti seni haksız bulursa tüketici mahkemesine itiraz edebiliyosun. Tüketici hakem heyetine dilekçe parası, pul parası, klasör parası, yol parası, cart parası curt parası aynı hesaba gelir. Karar senin. Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    21 iş günü boyunca servisde kalmışsa şarj aleti, kanunen yenisini vermek zorundalar ama kanunu takmıyor çoğu servis. İşi yokuşa sürüyorlar. Hangi servise verdiysen oraya git yenisini talep et. Olumsuz yanıt alırsan ilçendeki kaymakamlık binasına git, tüketici hakem heyetine dilekçe yaz. O da bir 15 gün sürer. Tüketici hakem heyeti seni haksız bulursa tüketici mahkemesine itiraz edebiliyosun. Tüketici hakem heyetine dilekçe parası, pul parası, klasör parası, yol parası, cart parası curt parası aynı hesaba gelir. Karar senin. Kolay gelsin.

    Teşekkürler kardeş almak istediğim cevap buydu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam orjinal olmayan şarj aletleri çabuk bozuluyor ona para verip eziyet çekeceğine orjinal almanı tavsiye ederim biraz tuzlu ama mecbur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.