Şimdi Ara

Sapphire 4890 1020 Mhz Core

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
5.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün aldığım 4890'ı bir kurcalıyım dedim. Harika denilecek sonuçlar ortaya çıktı. Kart Voltaj arttırılmadan 975 Mhz çekirdek hızına ulaştı ramler 1175'te takıldı.
    Voltage Factory ile oynamamdan sonra çekirdek hızı 1005mhz hızına çıktı. Furmark Stabil, Crysis 20 Dakika oynadım artifact veya yavaşlama olmadı.
    Gpu sıcaklığı 63 dereceyi geçmedi hiçbir testte Fan Furmark sırasında %85(kulaklık takmıyorsanız dayanmak imkansız) Oyun sırasında %70 yine gürültülü fakat kulaklık kullandığımdan duyulmuyodu.
    Crysis Testlerinde 16x AF açık.
    Ön deneme olarak 150 saniyelik Furmark Stabilite testi yaptım. Sorun çıkmadı.
     Sapphire 4890 1020 Mhz Core
    1280x1024 Directx 10 Very High 16XAF + 1680x1050 Directx 10 Very High 16x AF
     Sapphire 4890 1020 Mhz Core







    **
    1050 MHZ çekirdek

    1050/1175 @ 1.46

     Sapphire 4890 1020 Mhz Core



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GobliN -- 12 Nisan 2009; 20:12:41 >







  • vay vay vay neler yapmış bu alet yayeni testler bekliyoruz bu aletle
  • sonuclar guzel kart hayırlı olsun

    gpu daha cıkmıyormu voltaj ilede? bide kac v verdin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgacem

    sonuclar guzel kart hayırlı olsun

    gpu daha cıkmıyormu voltaj ilede? bide kac v verdin?




    arkadaşım nasıl bi elimiz var aynı anda basmışız saniyesi bile aynı seviyorum bu forumu
  • İşte budur ya! Şöyle bir inceleme lazımdı! Ellerine sağlık GobliN Sistemine de baktım gerçekten ideal bir sistem. Böyle bir sistem kurup uzun süre rahat edebilir herkes. Detaylar da göz kamaştırıcı (:
  • 1.37 ile bu değere çıktı biraz voltaja aç. Kart zaten 1.3125 ile geliyor. Şuan 1.38v 1010 mhz deniyorum. ekstra fanlarla teşekkür ederim herkese.
    İstediğiniz oyundan test varsa elimde olduğunca koymaya çalışırım.
  • Hocam sen elinde test etmeye değer oyunlar varsa koyarsan çok iyi olur. Hem bizim çenemizden kurtulursun hem de daha az zahmete girersin
  • Kendi benchmarkları olan oyunlardan başlıyım ben.
    1010 Mhz şimdilik bu kadar yeterli(ekstradan bir fan ekleyip %80'e düşürdüm sıcaklıklar 4 derece düştü güzel bir soğutmayla iyi işler yapar bu kart.
     Sapphire 4890 1020 Mhz Core
  • Üstad eline sağlık gpu çok iyi gitmiş
  • Zaten 1 GHz'lik hız yeter de artar çekirdek için hocam küsüratları salla gitsin. Bellekler de 4500 MHz olsun daha ne ister bir oyuncu (: Dediğin gibi sağlam bir soğutucuyla uçar bu meret. Kartı eline alan kişiler rahatlıkla çekirdeği 1 GHz'ye çıkarıp bellekleri de 4,5 GHz'de kullanabilirler ilk seferden itibaren. Harika



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 11 Nisan 2009; 23:36:58 >
  • süper bir değer eline sağlık devamını dilerim

    kart sağlam çıktı...
  • Teşekkür ederim.
    Far Cry 2 testleri Gpu 1010mhz bellekler 1175mhz(4700mhz)
    Far Cry 2 1280x1024 Ultra High Directx 10 16xAF
     Sapphire 4890 1020 Mhz Core

    Far Cry 2 1680x1050 Ultra High Directx 10 16xAF
     Sapphire 4890 1020 Mhz Core




  • Ya beyler benim gözüm gönlüm açıldı siz bilmiyorum da Bu değerlerde bu oyunları oynamak harika bir deneyim olsa gerek Ayrıca çözünürlük düşükken sıcaklık daha fazla olmuş Far Cry 2'de. Neden acaba?
  • hocam bendeki 3850 ye ben 1.375 verdm 850 de kaldı kıstas olmaz tabi ama ben olsam bi 1.4v denerim o kartta kesin 1030 1050 falan der
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetcan44

    Ya beyler benim gözüm gönlüm açıldı siz bilmiyorum da Bu değerlerde bu oyunları oynamak harika bir deneyim olsa gerek Ayrıca çözünürlük düşükken sıcaklık daha fazla olmuş Far Cry 2'de. Neden acaba?


    GPU-Z görüntüsü oyundayken de 1010mhzde olduğunu göstermek için koydum o oyunda hemen çıktıktan sonraki değer.
    1680x1050'nin ekran görüntüsünü geç aldım ondan dolayı.

    Tolgacem: Stock soğutmayla 1.4 gözüme fazla geliyor az gibi gözükse de riskli yine yoksa benim de içimden 1030-1040'lar geçiyor.




  • Tebrikler güzel gpu başarılı oc...fan devri günlük kullanım için yüksek özel soğutmalı moddelleri beklemek lazım....
  • Evet %45den sonra dayanılmıyor ati'nin blower fanlarına. Tek kurtarıcı kulaklık şimdilik.
  • Sezdim zaten bir eksiklik olduğunu Çözünürlük arttıkça sıcaklık düşecek değil ya Tabi bahsi geçen değerler 40'ı geçmiyor. Şaka gibi (:
  • Demekki Birazcık daha voltaj verip mhz artırsan...
    Lokomotif gibi ses çıkacak
  • İnceleme icin gerçekten teşekkürler ama testler default halleri olmayınca pek bir anlamlı olmuyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.