< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
s23ultra
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahatbek -- 17 Mayıs 2018; 11:30:59 > |
|
_____________________________
s23ultra
|
|
|
_____________________________
Chrysler sebring 2.7 LX
|
|
|
_____________________________
Chrysler sebring 2.7 LX
|
|
|
_____________________________
Chrysler sebring 2.7 LX
|
|
|
_____________________________
Chrysler sebring 2.7 LX
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
s23ultra
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eslu, hayırlı olsun diyelim. Aradan zaman geçmiş ama... 3 yıl boyunca 2005 model 126 hp Santa Fe kullandım. Km 300.000 i bulunca sattım. Yaklaşık 4 yıl önce 2007 model 150 hp Santa Fe kullanıyorum. 256000 km de aldım .O günlerde sitenin en uygun fiyatlısıydı (47.000.TL) Şu an 340.000 km.de. Öncelikle aracınızı sert yokuşlarda deneyin, hararet yükselirse Radyatör, devir daim vb... temizlik ve bakımı veya değişimi şart. Sorun çözülmez ise üst Kapak kontrol ve tamiri gerekir. Zamanında ve Servisin önerdiği şekilde yağ ve filtre değişimlerini yaparsanız başınız ağrımaz. Yaş ve Km nedeniyle mekanik arızalar tabiki olabilir ama her araçta yaşanabilecek durumlardan farklı olmaz. Önemli bir not, bu aracı her yerde tamir bakıma vermeyin, mümkünse özel Hyundai servisi olsun, değilse Hyundai servisinde çalışmış biraz tecrübeli bir usta olsun... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perge07 -- 25 Ocak 2021; 22:21:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
uzun zamandır kimse bir şey yazmamış. 357000km de motoru yedik, Pozantı yokuşunda içerden bir şeyler patladı, hararet tavan yaptı. neyse hazır sandık motor baktık, 2.2 temiz motor bulamadık, var diyenlerin hep başka çıktı, 1 tane Ankara'dan getirdik, tam uymadı, geri gönderdik, paramızı iade etti. neyse motoru yaptırdık, 2022 yaz döneminde 60 bine maloldu. iyi bir enjektör ayarı ile fabrika verilerine döndü, daha önce 11-12l tüketiyorken 8.5 civarına indi. 2023'ün yazsonunda 4 viteste tam atmama sorunu başladı, şanzımanı indirdik, hidrotransformatör tamirine gitti, bayağı bir parçası değişti toplam 44bin masraf çıktı. ama şansıman düzelince araba nasıl rahatladı. artık satmaya bile kıyamıyoruz. motor yapımından beri 15bin km gittik, bakalım ne kadar götürecek. |
|
_____________________________
s23ultra
|
|
Merhaba hocam. Aracın tamirlerden sonraki durumu nedir ? Sorunlar devam ediyor mu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
1 9 0 7 F O R E V E R
|
|
Son durum gayet güzel. En son ön 2 aksı da değiştirdim, şimdilik sıkıntı yok. 390bine geldim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
s23ultra
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|