Şimdi Ara

Sansung ile yaşanan sıkıntılar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepimiz az,çok samsung markasıyla muhatap olmuşuzdur, bu muhatap olanlardan biride benim.
    ( Konu marka yüceltmek yada haksız kötülemek değildir, sadece bilgi dağarcığımızda bunlarda yaşanıyormuş diye bulunsun )

    Aslında ilk sıkıntılı durum ne zaman başladı tam hatırlamıyorum ama çocuk ilk samsung ace ile uzun olmayan birliktelik yaşadı ve çok erken rahmetli oldu. ( kullananlar bilir :( )
    Asıl sıkıntılı durum Klikasa ( şu an kapandı ) dan bulaşıkmakinası aldık ( hanım görselliğinden dolayı samsung istedi )
    Makinayı 2 günde Kliksa teslim ama Bakırköy samsung servisi MTA denilen firmanın telefonlarına bir türlü bakan biri denk gelmedi, 2 gün ısrarla 4447711 sözde müşteriye hizmet birimini aradım durdum ama nafile, tınlamadılar bile, bende 2 gün sonra ürünü kliksaya iade ettim,3. gün bu MTA beni arıyor "güniçinde kuruluma geleceğiz, müsaitmisiniz" dediklerinde ben müsaitim ama bulaşıkmakinası sizlere ömür, gitti dedim yüzlerine kapadım.
    Bu süreçte şunu anladım, ısrarlada müşteri hizmetlerini arasanızda nafile yorarsınız kendinizi, bırakın akışına gitsin derim.

    Sonra ki muhabbete konu ise s4 mini, 2 defa ( bir hafta içinde ) anakart değişti, git-gel sıkıldım ve 23 ay sonunda para iadesini aldım ama inanınki çok uğraştırdılar, Flatofise ( genel merkezleörinin olduğu yer ) gidipte konuşmasam iş yine savsaklanacak.

    Ama şu son olay ise artık bir daha benim için asla samsung yok dedirttiler.
    Çok basit olayı çözmek yerine tamamen sorun yumağı oluşturdular, call centerları müşteriyi aptal yerine koyuyor, satıcısı sizler için uğraşıyor görünüyor ama tınlamıyor yada aşamıyor, flatofis ise o da uyur-gezerleri müşteriyle muhatab ediyorlar.
    Ufuk ATİK diye birisi var, ısrarla 3 defa mail attığım halde adam işleri yoğun galiba ( satış sonrası müdür muavini ) maile dönemedi, demek o kadar çok arıza, proglem varkı!!
    Avrupatr den ürünü aldım, ticari işler müdüresi ile muhatap oldum ama oda bir şey yapamadı.
    Onlarca arama, mail, sosyal medya şikayetine ancak Çözüm birimi beni arayıp faturan var mı? ek garantin var mı, şu var mı, bu var mı diye sorular sordu, çözüm yerine ancak soru soruyor ASLINDA TÜM BİLGİLER ÖNÜNDE AMA ASIL İSTEDİKLERİ, ŞU EKSİK İSE HİZMET YOK, BU EKSİKSE HİZMET YOK DİYE BİLGİLENDİRMEYE "ÇÖZÜM" diyen marka var karşımızda.Bu o kadar uzun süreçki, yazarken bile sinir yaptığından şu son çamaşırmakinası konusu kısa kesiyorum, netice ise yine yok, bakalım 3 yıl garanti bittikten sonra nasıl bir olayla muhatap olacağız ama şuna eminim HİZMET bu markada yok. O kadar şımarmışlar ki müşteri hiç görüyorlar.
    Bundan sonra ya çok ucuza bir ürününü denk gelirsem alırım ama bu benim şımarttığım marka ise bu saatten sonra artık şımartmıyacağım. Bizler parayı sokakta bulmadık, para da eskisi gibi kazanılmıyor.. Ben bundan sonra yokum diyorum.

    Yiğidi öldür,hakkını yeme,,,,teknoloji üretiyor, geliştiriyor ama Ufuk Atik in dediği gibi 10.000 usd ye tv satıyorduk demesinin altında neden sağlan hizmet vermediklerinin ip uçları var.Aslında tüm firmalar ürün satıyor ama asıl memnun eden verilen hizmettir. Ben samsungtan asla hizmet alamadım.



    _____________________________




  • Hep söylerim, var olmuş olmak için kurulan müşteri hizmetlerinden bahsetmiyorum, bize GERÇEK MUHATAP lazım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.