Şimdi Ara

Samsung' un Bedava Uçak Bileti Kazığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20.02.2017 tarihinde Izmir' deki bir Samsung yetkili bayiinden uçak bileti kampanyası ile A3 2017 model cep telefonu aldım.
    Uçak bileti kampanyasında; "yapılan havalimanları vergileri, seyahatten kaynaklanabilecek olan tüm sair harç, sigorta bedeli, diğer vergiler), harçlar (bilet kesim ücreti olan 10 €)" nin tarafımızdan ödeneceği ve bilet ücreti ödenmeyeceği konusunda bilgilendirildik. Bayi çalışanları tarafından bu ücretlerin çok büyük tutarlar olmayacağı yönünde telkin edildik.

    BA Life firması tarafından şahsıma gün itibari ile iki kişi için (165€ x 2) 330€ vergi ve diğer bedeller talep ediliyor (1270 TL) ve ilgili tarihler için belirtilen yöne havayolları şirketlerinde zaten 1450 TL ile iki kişi için direk uçuş bulunmakta. İşin ilginci 24 saat içinde ödeme yapmam ve yapmazsam hakkımı (?!?) kaybedeceğim yönünde şahsen tehditvari bulduğum müşteri ahmak yerine koyan bir mail aldım.

    Vicdanen ve canı gönülden ilgililere sormak isterim. Kampanya kampanya diye bas bas bağırdığınız reklamlarınızda tam olarak kast ettiğiniz nedir? Güvenimizi tamamen kaybetmek mi? Bizi keriz yerine koymak mı? Çok yazık!!!

    An itibariyle: Tüketici Mahkemesi başvurusu, sikayetvar başvurusu yaptım ve samsung müşteri hizmetlerini arayıp gerekli şikayette bulundum.

    Tüm platformlarda bu yazımı paylaşmaya devam edeceğim...



    28.03.2017 Tarihi İtibariyle;

    Sanırsam bu adamlar benimle dalga geçiyor. Samsung ile yaklaşık 40 görüşme yaptıktan sonra BA Life firması tarafından arandım ve yeni bir teklif göndereceklerini bu nedenle varış yeri ve tarih bilgisi istediler. Bir gün sonunda bana yeni tekliflerini gönderdiler. Talep ettikleri tutar; ~1000 TL. Dalga geçiyorlar cidden...

    Sanırsam bize kalan hakem heyetinin kararını beklemek artık ve sonuç alamazsam telefonu kargo ile Samsung Türkiye' ye hediye etmek. Samsung Global ve Korea' dan maillerime henüz bir geri dönüş alamadım. Bakalım ne olacak.

    10.04.2017 Tarihi İtibariyle;

    Gün itibariyle bir buçuk aylık uğraş sonunda Samsung firmasından yetkililere ulaştım ve ürün iadesini gerçekleştirdim. Mağazadaki arkadaşlarda ürünün hiç kullanılmadığını gördüklerinden herhangi bir zorluk çıkarmadılar (haliyle yöneticilerden gelen bir talep olmasınında yardımıyla) ve ürünü teslim aldılar. Ürün için ödemiş olduğum ücret hızlı bir şekilde hesabıma yatırıldı. Yardımı dokunan tüm Samsung çalışanlarına şahsi teşekkülerimi sunuyorum. Umarım bir dahaki sefere böyle bir problem yaşanmaz ve üzülmeyiz.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 10 Nisan 2017; 15:42:18 >







  • Oha rezalet resmen. İnşallah hakkınızı alırsınız.
  • SpesifikBrush S kullanıcısına yanıt
    rezillik ötesi hocam...
  • Samsung' un tüm taleplerime robotik cevaplar verme girişimi devam ediyor. En sonunda aldığım telefonu Samsung Mobile' a hediye olarak göndermek istiyorum. Hatta mümkünse Türkiye CEO' su Mert Gürsoy diye bir şahsı muhteremmiş. Şahsına direk hediye olarak göndereceğim. Çok merak ediyorum firmanın Marketing sorumluları şu BA Life denilen firma ile kampanya toplantısı yaparken nasıl bir görüşme geçti aralarında. Müşteriyi nasıl çaktırmadan kazılarız diye tartıştılar. Bunu cidden çok merak ediyorum.

    Ama yazıklar olsun! İnsanlarıu böyle ahmak yerine koyan, marka algısını yerle bir eden buna benzer anlayışlara büyük yazıklar olsun!

    Firmanın Kore merkezinede ingilizce bir mail attım. Gerçi ne kadar ciddiye alınır bilmiyorum ama devam edeceğim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    Samsung' un tüm taleplerime robotik cevaplar verme girişimi devam ediyor. En sonunda aldığım telefonu Samsung Mobile' a hediye olarak göndermek istiyorum. Hatta mümkünse Türkiye CEO' su Mert Gürsoy diye bir şahsı muhteremmiş. Şahsına direk hediye olarak göndereceğim. Çok merak ediyorum firmanın Marketing sorumluları şu BA Life denilen firma ile kampanya toplantısı yaparken nasıl bir görüşme geçti aralarında. Müşteriyi nasıl çaktırmadan kazılarız diye tartıştılar. Bunu cidden çok merak ediyorum.

    Ama yazıklar olsun! İnsanlarıu böyle ahmak yerine koyan, marka algısını yerle bir eden buna benzer anlayışlara büyük yazıklar olsun!

    Firmanın Kore merkezinede ingilizce bir mail attım. Gerçi ne kadar ciddiye alınır bilmiyorum ama devam edeceğim...

    Gideceginiz ile doneceginiz tarih arasinda 2 hafta var mi ?

    +Ozel tarihler disinda mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Ekim ayı sonundan bahsediyoruz. Genel olarak 1 haftalık tatil planı yapabilen insanlar olduğumuzdan arasında 7 gün var. Sanırsam yeterince süre var. Evet özel tarihler dışında.

    Şu an itibariyle incelediğimde sunexpress' te belirli tarihlerde gidiş dönüş 2 kişi için 1480 TL' na bilet alabilmekteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    Ekim ayı sonundan bahsediyoruz. Genel olarak 1 haftalık tatil planı yapabilen insanlar olduğumuzdan arasında 7 gün var. Sanırsam yeterince süre var. Evet özel tarihler dışında.

    Şu an itibariyle incelediğimde sunexpress' te belirli tarihlerde gidiş dönüş 2 kişi için 1480 TL' na bilet alabilmekteyim.

    Sartlarda arasinda 2 hafta olmasi gerektigi yaziyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Prfilinizi incelediğimde ve başlıklara yaptığınız yorumları incelediğimde Samsung Türkiye çalışanı olduğunuzu çok kolay tahmin edebiliyorum. Açıkçası anlamadığım neyi kanıtlamaya çalıştığınız? Öncelikle ilgili maddeyi buraya eklemenizi istiyorum daha sonrasında mantık çerçevesinde size böyle bir teklifte bulunulsa nasıl bir tepki verirdiniz vicdanen soruyorum.

    Dediğiniz maddeyi buraya ekler misiniz.
  • Ben kampanyanın şartlarına bakmıştım, vergiler ve harçlarının tümünün satın alan tarafından ödeneceği, sadece biletin ücretini samsung'un ödeyeceği yazıyordu. Tatil dönemleri dışında bilet ücretlerinin çoğunu vergiler oluşturur zaten, ana bilet ücreti oldukça düşük olur. O yüzden çıkan ücretlere çok şaşırmadım.



    "Bu kampanya, tedarik edilecek promosyon uçak bileti bedeli hariç, tüm havalimanı vergileri (bu vergileri kapsayan yakıt harcı, her ülkeye göre farklı sayıda olan kalkış ve iniş yapılan havalimanları vergileri, seyahatten kaynaklanabilecek olan tüm sair harç, sigorta bedeli, diğer vergiler ve bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla benzeri tüm gider ve masraflar Tüketici’nin kendisine ait olmak kaydı ile), harçlar (bilet kesim ücreti 10 €) ve bunlarla sınırlı kalmamak kaydı ile benzeri tüm masraflar katılımcıya ait olacak şekilde"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    Prfilinizi incelediğimde ve başlıklara yaptığınız yorumları incelediğimde Samsung Türkiye çalışanı olduğunuzu çok kolay tahmin edebiliyorum. Açıkçası anlamadığım neyi kanıtlamaya çalıştığınız? Öncelikle ilgili maddeyi buraya eklemenizi istiyorum daha sonrasında mantık çerçevesinde size böyle bir teklifte bulunulsa nasıl bir tepki verirdiniz vicdanen soruyorum.

    Dediğiniz maddeyi buraya ekler misiniz.

    Kusura bakmayin size yardim etmeyecegim.Calisanim evet forumda yazmam icin maas veriyor......

    Okumadan etmeden buraya konu aciyorsun istersen thh ye git istersen her yere sikayet et hicbir sonuc alamazsin.Sartlarda acikca belirtiliyor,Ilk ciktinda ÇÖP kampanya oldugunu sicak firsatlarda belirtmistim zaten.



    Ben birsey demezedim cunku sartlari biliyorum Turkiye burasi sartlari okumadan hicbirsey yapilmaz hersey karti postan gecirene kadar.



    Altta atiyorum ben buldum ama dedigim gibi uslubunuzdan dolayi nerede oldugunu soylemeyecegim kendiniz okuyup bulursunuz daha sonra siz neyi kanitlamaya calistiginizi anlatisiniz...





    http://www.samsung.com/tr/1ayeter/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Teknik ve detaycı bir kişi olarak tüm detayları okudum. Şu maddeden bahsediyorsunuz sanırsam;

    Tercih edilecek gidiş tarihleri arasında en az 2 hafta olmalıdır. Biletleme yapılırken öncelikle ilk tercihler değerlendirmeye alınacaktır. Ancak müsaitlik durumuna göre farklı bir tarihte de biletleme yapılabilecektir. Müşterinin alternatif tarihler sunulması hakkında itiraz hakkı yoktur.

    buradan anlaşılan gidiş dönüş tarihleri arasında iki hafta fark olması değil yapılan 3 tercih için her tercihe ait gidiş tarihlerinde 2 hafta fark olmasıdır. İyi okuyunuz.

    Bu durumu şahsım için değerlendirecek olursam her tercihim için gidiş tarihleri arasında 1er aylık fark bulunmaktaydı. Ayrıca şunuda biliniz; zaten sistem 2 haftadan az olan gidiş tarihleri için tarih seçimine izin vermemekteydi.

    İç rahatlığıyla bildiğim birşey var ise o' da sizin zaten buraya bana yardım etmek için değil bir noktadan açık bulup; bak sen böyle yapmışsın, hem yanlış yapıyorsun hem firmaya mana buluyorsun demek için gelmiş olmanız beyefendi...

    Ayrıca alışveriş yaptığım firma ile görüşebilirsiniz, alışverişi peşin ödeme ile gerçekleştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 6 Mart 2017; 9:43:9 >




  • Emre The Sorcerer E kullanıcısına yanıt
    Maalesef. Böyle düzmece kampanyalarla insanları kandırıyorlar. Böylece müşterinin markaya olan güvenini tamamen kaybolmaya başlıyor. Biraz mağazadaki elemanların bu konudaki telkinlerine kandık diyebilirim.

    Neyse. Zaten telefonlarınıda kendilerine hediye olarak yollayacağım. Hayatımda ilk kez para kaybetme pahasına böyle birşeyi yapacağım.

    Keşke böyle saçma işlere gireceklerine peluş oyuncak falan verseler. En azından çok daha samimi bir iş olur ve yapamayacakları bir işe girmemiş olurlardı...
  • 21.03.2017 itibariyle son durum;

    Samsung benimle irtibata geçti. Arayan çalışan ne diyeceğini bilmiyor daha anlattıklarımı idrak edemedi. Cihazı aldığım mağazaya uğradım ve öğrendim ki firma beni arayarak oyalarken Müşteri Hakem Heyeti' ne savunma hazırlamış göndermek için.

    - Cihazın kutusu açıldığı için, kurulum yapıldığı için geri iade söz konusu değil baabında.

    - İyi güzel de ilgili kampanya kodunu almak ve bilet kampanyasına başvurmak için telefonu açmak gerekli uygulamayı (Samsung Fırsatları diye bir uygulama) kurmak zorunlu diye kendi elemanları söylemişti ve cihazın kutusunu açmıştı kodu almak için.

    Bu nasıl iştir? Belki ilgili birisi okuyordur buradan diye son kez söylüyorum; Hiç kullanmadığım, sim kart dahi takmadığım kutusunda öyle bekleyen bu cihazı iade etmek ve paramı almak istiyorum. Eğer bu gerçekleşmezse ürünü genel merkezinize (mümkünse CEO' nuz Mert Gürsoy' a) hediye olarak kargolayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 21 Mart 2017; 14:24:23 >




  • Buradaki yorumlardan anladığım kadarı ile;

    Bir kampanya olduğu bilgisine dayanarak telefon almışsınız ve bu kampanyadaki katılım koşullarının sağlanmadığını düşünerek de hakkınızı aramaya kalkmışsınız.. Buraya kadar doğru fakat sanırım sonrasında aslında katılım koşullarını yanlış anladığınız ya da eksik bildiğiniz ortaya çıkmış ya da çıkacak.. Ama bu siz telefonu bu kampanya doğru değil diye iade etmek istiyorsunuz.

    Tamamı ile yukarıdaki yorumlara istinaden yazıyorum; böyle bir şey benim başıma gelseydi

    Ulan yanlış okumuşuz, anlamadan dinlemeden gittik aldık telefonu diye kendime kızardım.. Adamlar neden iade alsınlar ki telefonu ? Siz yanlış anladınız diye telefon iade mi alınır ?
  • Roque_Jn R kullanıcısına yanıt
    Karşınızdaki insanı sokaktaki vatandaş olarak gördüğünüzden olsa gerek böyle bir yoruma varmanız gayet anlaşılır. Genelde kampanyalı ürün alırken kampanya koşullarının çıktısını isterim firmalardan okumak için. Kampayalı cihazı alırken firmaya ait mağaza çalışanlarının talep edilecek tutarın kabul edilebilir seviyede cüzzi olacağına yönelik telkinleri ve kampanya koşullarında bilet başına 10€ bilet kesme bedeli (4 bilet için 40€ ediyor, kabul edilebilir diyelim hadi) ve havaalanı ücretleri(nasıl 1000 TL ettiğini benim mantığım almadı) talep edileceğini belirtiyordu.

    O gün itibariyle Türkiye' de faaliyet gösteren Türk-Alman ortaklı bir havayolu şirketinden ilgili uçak biletleri 1400 TL gibi bir ücrete edinilebiliyordu. Farklı firmaların havaalanı harçalarına baktığımda ise nebzen kabul edilebilir görünüyordu.

    Samsung gibi bir firmayı karalamak gibi bir niyetim yok (birlikte kampanya yapacağı firmayı iyi araştırmaması dışında) fakat THY ve BA Life isimli firma arasında artık nasıl bir danışıklı dövüş var ise uçak bileti neredeyse ücretsiz olacak şekilde talep edilen ücretin büyük çoğunluğu bu bedellere kaydırılmış durumda.

    BA Life firmasını web de araştırmanızı ve müşteride yarattıkları mağduriyeti eşki sözlük vb. platformlarda okumanızı tavsiye ederim.

    Ay boyunca "ücretsiz uçak bileti veriyoruz vatandaş" safsatasıyla televizyonlarda reklam pompalayan bir firmanın müşterisinden 1280 TL gibi uçuk bir ücreti talep etmesini siz vicdanı ve doğru buluyorsanız zaten size diyebilecek bir sözüm kalmıyor. Benzer musibetlerle karşılaşmanızı canıgönülden dilerim! Lütfen bana cevap yazmayın!


    Keşke böyle saçma işlere gireceğine peluş oyuncak, sd kart falan hediye etselerdi. Bizde alıp almama kararımızı ona göre belirlerdik. Evinde Samsung televizyon, buzdolabı ve çamaşırmakinası kullanan bir tüketici olarak şu vakitten sonra ne firmadan ne bir ürün alırım nede kimseye tavsiyede bulunurum.

    Zaten Samsung Global' e de benzer bir mail gönderdim. Dikkate alırlar mı bilmem ama müşterisini ahmak yerine koyan tüm zihniyetlere karışıyım.




  • Gün itibariyle bir aylık uğraş sonunda yetkililere ulaştım ve ürün iadesini gerçekleştirdim. Mağazadaki arkadaşlarda ürünün hiç kullanılmadığını gördüklerinden herhangi bir zorluk çıkarmadılar (haliyle yöneticilerden gelen bir talep olmasınında yardımıyla) ve ürünü teslim aldılar. Ürün için ödemiş olduğum ücret hızlı bir şekilde hesabıma yatırıldı. Yardımı dokunan tüm Samsung çalışanlarına şahsi teşekkülerimi sunuyorum. Umarım bir dahaki sefere böyle bir problem yaşanmaz ve üzülmeyiz.

    Saygılarımla...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.