Aynen başlıkta dediğim gibi. 1 aydan fazladır cihazımı değiştirmek için genel merkezde beklettiler, bu sabah itibariyle değişim onaylandı ancak nedense yeni telefon Telpa'ya gönderilmiyor ve de yarınki kargoda da olmayacakmış, hatta oradakilerin dediğine göre bayramdan sonraki haftayı da gözdem çıkarmam daha gerçekçi olurmuş. Bu kadar laçka davranan bir temsilciden Samsung Global'in haberi olmalı bence! Ancak samsung.com daki contact us linkini tıklayınca geçici olarak servis dışıdır diyor, o yüzden elinde şikayet edebileceğim yetkili bir numara ya da e-posta olan var mı?
hocam 31 ağustosda ace telefon aldım aldığım gün bozuldu 1 eylülde servise verdim ücret iade isteyerek geçen hafta onaylandı bu hafta yatıcakmış düşün durumu eğer şikayet edebilirsen bana da adres ver bende şikayet edicem.
20 iş günü içerisinde teslim edilmeyen cihaz için para iadesi talep etseniz çok daha mantıklı olur diye düşünüyorum.