Şimdi Ara

Samsung Tab 4 10.1 İade Hakkında Acill

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar. Bende Temmuz 2015 te Alınma Samsung Tab 4 10.1 Tablet Var. Bi Hevesle Almıştım Kısa Sürdü.
    Tableti 3 Defa Servise Verdim 2si Doğrudan Batarya Çabuk Bitiyor Sorunu, 3.sü Ekran Hiç Gelmiyordu Yanında Batarya Kontrol İsteğiyle Verdim. 3.yü 5 Gün Önce Servisten Aldım. İlk İkisinde Sorun Yok Denildi. 3.de Sorun Yok Bile Denilmedi.
    Şimdide Renklerde Bozulma Var Tabletin Arka Kapağına Bastırınca Düzeliyor.Bırakınca Bozuluyor. Muhtemelen Batarya Şişmesi Var. Servise Götürsem Ücret İadesi İstesem İade Gerçekleşirmi?

    1 Yıldamı Yoksa 6 Aydamı Hangisi Bilmiyorum. Aynı Sorundan 4 Kere Servise Götürünce İade Zorunluluğu Varmış Bu Doğrumu ?

    Edit: Teknosa dan Aldım. Samsung Servisine Verecem. Para İade Süreci Nasıl Olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinan6607 -- 26 Eylül 2016; 11:33:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.