Şimdi Ara

Samsung Smart Tv ES7000 Wifi Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
9
Favori
94.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bende uzun uğraşlarım sonucunda buldum ve yaptım. samsung adilik yapıyor sakın kanmayın
  • Sorunun cozumu icin Ilerleyen gunlerde video cekip koyacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Menü- Ağ- Soft UP... kapalı ise açık hale getirin .
  • Arkadaşlar;
    Aynı sorun bende de oldu. Tam da sizlerin tarif ettiği gibi. Menüde wifi silik görünüyor. Satırlarda aşağı yukarı hareketler yaptığımda bazen anlık aktif oluyor. Kablosuz ağları arattığımda ağ bulamıyor. Menüde geriye dönüyorum, bakıyorum tekrar pasif yani WİFİ ve WİFİ DIRECT silik. Bende yazılım güncellemesi yapmıştım. Ama kablosuz özelliğini pek kullanmadığımdan arızalandırğını hatta güncellemedn sonra arızalandığını farketmem cihazın garantisini 2 ay geçince farkettim :( Çağrı merkezini aradım. Garanti bitik olduğundan yardımcı olmadılar. Son güncellemeyi yapmamı önerdiler. Pek inanmasam da son güncellemeyi tekrar yaptım, değişen birşey olmadı. Tam kaderime razı gelmişken forumunuzda benimle birebir aynı problemi yaşayan kullanıcılarında olduğunu farkettim.
    Tekrar çağrı merkezini aradım ama yine kabullenmediler. Yeni bi yazılım daha çıkarmışlar, onu yüklememi önerip başlarından savdılar. Betül hn. bana yazılımsal olmadığını donanımsal olduğunu ve garanti dahilinde yapamayacaklarını belirtti. Bende kendilerine benim sokaktan geçen herhangi bi vatandaş olmadığımı hem donanım hem yazılım teknikeri olduğumu, yazılımın donanımı kontrol ettiğini belirterek belki fazla voltaj vererek bozabileceğini söyledim.

    Bu akşam yeni yazılımı deneyeceğim. Ümidim yok ama inşallah düzelir. Düzelmezse hakkımı yasal yollarla aramının yanında benim gibi kimsenin samsung mağduru olmaması için çalışacağım.




  • Dostum bende soft AP silik durumda :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ser_bay

    arkadaşlar bende uzun uğraşlarım sonucunda buldum ve yaptım. samsung adilik yapıyor sakın kanmayın


    Nasıl yaptınız, lütfen burada anlatında bizde yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar79us

    Sorunun cozumu icin Ilerleyen gunlerde video cekip koyacagim.

    Video çekmeniz uzun zaman alabilir, siz anlatın biz anlarız :) Konunun aciliyeti var. Umarım sorunumuza çözüm olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Dostum bende soft AP silik durumda :(

    Servis menüsine girerek fabrika ayarları için resetleyin tv'i...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Asi CaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Dostum bende soft AP silik durumda :(

    Servis menüsine girerek fabrika ayarları için resetleyin tv'i...

    Malesef fabrika ayarlarına aldığımda da durum aynı. Şu an tv'de 2015 yazılım yüklü ve fabrika ayarlarına alındı. Menüde ağ kısmına girdiğimde wifi ve soft AP silik ve pasif durumda. Ağ arattığımda ise uzun süre bekliyor ve beni menüden atıyor. Yurtdışı forum sitelerindede rastladım bu soruna. Belli ki kronik bi arıza.

    Kronik arızalar garanti süresi içerisinde olsun yada olmasın firma ücretsiz onarımı gerçekleştirmelidir. Kanunen de durum böyledir. Ama Samsung bunu kabul ettiğinde büyük bi mali yükün altına gireceğini bildiğinden kabul etmiyor. En son çağrı merkezindeki agent bana servis çağırıp tvyi teslim etmemi ve incelemeleri gerektiğini belirtti. Ama servis ücretini, sorun samsung kaynaklı olduğunu kabul etseler dahi benim ödemem gerektiğini belirttiler. Komik...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Asi CaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Dostum bende soft AP silik durumda :(

    Servis menüsine girerek fabrika ayarları için resetleyin tv'i...

    Malesef fabrika ayarlarına aldığımda da durum aynı. Şu an tv'de 2015 yazılım yüklü ve fabrika ayarlarına alındı. Menüde ağ kısmına girdiğimde wifi ve soft AP silik ve pasif durumda. Ağ arattığımda ise uzun süre bekliyor ve beni menüden atıyor. Yurtdışı forum sitelerindede rastladım bu soruna. Belli ki kronik bi arıza.

    Kronik arızalar garanti süresi içerisinde olsun yada olmasın firma ücretsiz onarımı gerçekleştirmelidir. Kanunen de durum böyledir. Ama Samsung bunu kabul ettiğinde büyük bi mali yükün altına gireceğini bildiğinden kabul etmiyor. En son çağrı merkezindeki agent bana servis çağırıp tvyi teslim etmemi ve incelemeleri gerektiğini belirtti. Ama servis ücretini, sorun samsung kaynaklı olduğunu kabul etseler dahi benim ödemem gerektiğini belirttiler. Komik...



    Maalesef burası Türkiye...




  • Sorun tamamen yazılımla arkadaşlar
    Samsung konuda bahsettiğim gibi bunu eminim bilerek yaptı,
    Sorun kesinlikle yazilimsaldir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Asi CaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Asi CaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Dostum bende soft AP silik durumda :(

    Servis menüsine girerek fabrika ayarları için resetleyin tv'i...

    Malesef fabrika ayarlarına aldığımda da durum aynı. Şu an tv'de 2015 yazılım yüklü ve fabrika ayarlarına alındı. Menüde ağ kısmına girdiğimde wifi ve soft AP silik ve pasif durumda. Ağ arattığımda ise uzun süre bekliyor ve beni menüden atıyor. Yurtdışı forum sitelerindede rastladım bu soruna. Belli ki kronik bi arıza.

    Kronik arızalar garanti süresi içerisinde olsun yada olmasın firma ücretsiz onarımı gerçekleştirmelidir. Kanunen de durum böyledir. Ama Samsung bunu kabul ettiğinde büyük bi mali yükün altına gireceğini bildiğinden kabul etmiyor. En son çağrı merkezindeki agent bana servis çağırıp tvyi teslim etmemi ve incelemeleri gerektiğini belirtti. Ama servis ücretini, sorun samsung kaynaklı olduğunu kabul etseler dahi benim ödemem gerektiğini belirttiler. Komik...



    Maalesef burası Türkiye...


    Alican Türkiye İle alakası yok Ben yurtdışında yaşıyorum,samsungun heryerde politikaları aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar79us -- 8 Şubat 2015; 13:24:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Arkadaşlar;
    Aynı sorun bende de oldu. Tam da sizlerin tarif ettiği gibi. Menüde wifi silik görünüyor. Satırlarda aşağı yukarı hareketler yaptığımda bazen anlık aktif oluyor. Kablosuz ağları arattığımda ağ bulamıyor. Menüde geriye dönüyorum, bakıyorum tekrar pasif yani WİFİ ve WİFİ DIRECT silik. Bende yazılım güncellemesi yapmıştım. Ama kablosuz özelliğini pek kullanmadığımdan arızalandırğını hatta güncellemedn sonra arızalandığını farketmem cihazın garantisini 2 ay geçince farkettim :( Çağrı merkezini aradım. Garanti bitik olduğundan yardımcı olmadılar. Son güncellemeyi yapmamı önerdiler. Pek inanmasam da son güncellemeyi tekrar yaptım, değişen birşey olmadı. Tam kaderime razı gelmişken forumunuzda benimle birebir aynı problemi yaşayan kullanıcılarında olduğunu farkettim.
    Tekrar çağrı merkezini aradım ama yine kabullenmediler. Yeni bi yazılım daha çıkarmışlar, onu yüklememi önerip başlarından savdılar. Betül hn. bana yazılımsal olmadığını donanımsal olduğunu ve garanti dahilinde yapamayacaklarını belirtti. Bende kendilerine benim sokaktan geçen herhangi bi vatandaş olmadığımı hem donanım hem yazılım teknikeri olduğumu, yazılımın donanımı kontrol ettiğini belirterek belki fazla voltaj vererek bozabileceğini söyledim.

    Bu akşam yeni yazılımı deneyeceğim. Ümidim yok ama inşallah düzelir. Düzelmezse hakkımı yasal yollarla aramının yanında benim gibi kimsenin samsung mağduru olmaması için çalışacağım.




    Mahkemeye verme imkanınız varsa hiç durmayın derim yüklü şekilde tazminat alacağınizin garantisini verebilirim,
    Ve sorunun yazılımSal olduğunu bilir kişi raporu ile de kanitlarsaniz
    Samsung un çark edeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar79us


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Arkadaşlar;
    Aynı sorun bende de oldu. Tam da sizlerin tarif ettiği gibi. Menüde wifi silik görünüyor. Satırlarda aşağı yukarı hareketler yaptığımda bazen anlık aktif oluyor. Kablosuz ağları arattığımda ağ bulamıyor. Menüde geriye dönüyorum, bakıyorum tekrar pasif yani WİFİ ve WİFİ DIRECT silik. Bende yazılım güncellemesi yapmıştım. Ama kablosuz özelliğini pek kullanmadığımdan arızalandırğını hatta güncellemedn sonra arızalandığını farketmem cihazın garantisini 2 ay geçince farkettim :( Çağrı merkezini aradım. Garanti bitik olduğundan yardımcı olmadılar. Son güncellemeyi yapmamı önerdiler. Pek inanmasam da son güncellemeyi tekrar yaptım, değişen birşey olmadı. Tam kaderime razı gelmişken forumunuzda benimle birebir aynı problemi yaşayan kullanıcılarında olduğunu farkettim.
    Tekrar çağrı merkezini aradım ama yine kabullenmediler. Yeni bi yazılım daha çıkarmışlar, onu yüklememi önerip başlarından savdılar. Betül hn. bana yazılımsal olmadığını donanımsal olduğunu ve garanti dahilinde yapamayacaklarını belirtti. Bende kendilerine benim sokaktan geçen herhangi bi vatandaş olmadığımı hem donanım hem yazılım teknikeri olduğumu, yazılımın donanımı kontrol ettiğini belirterek belki fazla voltaj vererek bozabileceğini söyledim.

    Bu akşam yeni yazılımı deneyeceğim. Ümidim yok ama inşallah düzelir. Düzelmezse hakkımı yasal yollarla aramının yanında benim gibi kimsenin samsung mağduru olmaması için çalışacağım.




    Mahkemeye verme imkanınız varsa hiç durmayın derim yüklü şekilde tazminat alacağınizin garantisini verebilirim,
    Ve sorunun yazılımSal olduğunu bilir kişi raporu ile de kanitlarsaniz
    Samsung un çark edeceğini düşünüyorum.


    Hakem heyeti vs. uğraşabileceğimi sanmıyorum. Ama bundan sonra DANDİK, SÜSLÜ, KORE MALLARI yerine Alman yada japon malı alacağım. Her platformdada başkalarının da benim gibi samsung mağduru olmaması için elimden geleni yapacağım.

    Bu arada bu sorundan muzdarip olupda eyleme geçecek arkadaş varsa desteğim tamdır. Artık site mi açarsınız, yoksa bi facebook sayfasımı elimden gelen yardımı yaparım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar79us


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Arkadaşlar;
    Aynı sorun bende de oldu. Tam da sizlerin tarif ettiği gibi. Menüde wifi silik görünüyor. Satırlarda aşağı yukarı hareketler yaptığımda bazen anlık aktif oluyor. Kablosuz ağları arattığımda ağ bulamıyor. Menüde geriye dönüyorum, bakıyorum tekrar pasif yani WİFİ ve WİFİ DIRECT silik. Bende yazılım güncellemesi yapmıştım. Ama kablosuz özelliğini pek kullanmadığımdan arızalandırğını hatta güncellemedn sonra arızalandığını farketmem cihazın garantisini 2 ay geçince farkettim :( Çağrı merkezini aradım. Garanti bitik olduğundan yardımcı olmadılar. Son güncellemeyi yapmamı önerdiler. Pek inanmasam da son güncellemeyi tekrar yaptım, değişen birşey olmadı. Tam kaderime razı gelmişken forumunuzda benimle birebir aynı problemi yaşayan kullanıcılarında olduğunu farkettim.
    Tekrar çağrı merkezini aradım ama yine kabullenmediler. Yeni bi yazılım daha çıkarmışlar, onu yüklememi önerip başlarından savdılar. Betül hn. bana yazılımsal olmadığını donanımsal olduğunu ve garanti dahilinde yapamayacaklarını belirtti. Bende kendilerine benim sokaktan geçen herhangi bi vatandaş olmadığımı hem donanım hem yazılım teknikeri olduğumu, yazılımın donanımı kontrol ettiğini belirterek belki fazla voltaj vererek bozabileceğini söyledim.

    Bu akşam yeni yazılımı deneyeceğim. Ümidim yok ama inşallah düzelir. Düzelmezse hakkımı yasal yollarla aramının yanında benim gibi kimsenin samsung mağduru olmaması için çalışacağım.




    Mahkemeye verme imkanınız varsa hiç durmayın derim yüklü şekilde tazminat alacağınizin garantisini verebilirim,
    Ve sorunun yazılımSal olduğunu bilir kişi raporu ile de kanitlarsaniz
    Samsung un çark edeceğini düşünüyorum.


    Az önce şirkette bu sorunu konuşurken benim Samsung almasına önayak olduğuk bi arkadaşımda aynı sorun olduğu ortaya çıktı. Ondaki tv modeli 55ES8000.

    Ben tarif ediyorum arızayı oda teyitliyor. Tıpatıp bizim problemimizle aynı. Adım gibi eminim samsung çağrı merkezine bu sorunla ilgili 1000lerce çağrı gelmiştir ama hala kulaklarını tıkıyorlar bu kronik arızaya ...

    Onlar pislik yapıyorlarsa bende kralını yaparım. Daha da öfkelendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar79us


    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Arkadaşlar;
    Aynı sorun bende de oldu. Tam da sizlerin tarif ettiği gibi. Menüde wifi silik görünüyor. Satırlarda aşağı yukarı hareketler yaptığımda bazen anlık aktif oluyor. Kablosuz ağları arattığımda ağ bulamıyor. Menüde geriye dönüyorum, bakıyorum tekrar pasif yani WİFİ ve WİFİ DIRECT silik. Bende yazılım güncellemesi yapmıştım. Ama kablosuz özelliğini pek kullanmadığımdan arızalandırğını hatta güncellemedn sonra arızalandığını farketmem cihazın garantisini 2 ay geçince farkettim :( Çağrı merkezini aradım. Garanti bitik olduğundan yardımcı olmadılar. Son güncellemeyi yapmamı önerdiler. Pek inanmasam da son güncellemeyi tekrar yaptım, değişen birşey olmadı. Tam kaderime razı gelmişken forumunuzda benimle birebir aynı problemi yaşayan kullanıcılarında olduğunu farkettim.
    Tekrar çağrı merkezini aradım ama yine kabullenmediler. Yeni bi yazılım daha çıkarmışlar, onu yüklememi önerip başlarından savdılar. Betül hn. bana yazılımsal olmadığını donanımsal olduğunu ve garanti dahilinde yapamayacaklarını belirtti. Bende kendilerine benim sokaktan geçen herhangi bi vatandaş olmadığımı hem donanım hem yazılım teknikeri olduğumu, yazılımın donanımı kontrol ettiğini belirterek belki fazla voltaj vererek bozabileceğini söyledim.

    Bu akşam yeni yazılımı deneyeceğim. Ümidim yok ama inşallah düzelir. Düzelmezse hakkımı yasal yollarla aramının yanında benim gibi kimsenin samsung mağduru olmaması için çalışacağım.




    Mahkemeye verme imkanınız varsa hiç durmayın derim yüklü şekilde tazminat alacağınizin garantisini verebilirim,
    Ve sorunun yazılımSal olduğunu bilir kişi raporu ile de kanitlarsaniz
    Samsung un çark edeceğini düşünüyorum.


    Az önce şirkette bu sorunu konuşurken benim Samsung almasına önayak olduğuk bi arkadaşımda aynı sorun olduğu ortaya çıktı. Ondaki tv modeli 55ES8000.

    Ben tarif ediyorum arızayı oda teyitliyor. Tıpatıp bizim problemimizle aynı. Adım gibi eminim samsung çağrı merkezine bu sorunla ilgili 1000lerce çağrı gelmiştir ama hala kulaklarını tıkıyorlar bu kronik arızaya ...

    Onlar pislik yapıyorlarsa bende kralını yaparım. Daha da öfkelendim.

    Arkadaşlar;
    Sorunun sadece Türkiyede yaşanmadığını belirtmiştim. Yabancı forum sitelerinde de onlarca şikayet buldum sorunla ilgili.
    Alın bunlardan biri ;

    http://forums.cnet.com/7723-13973_102-615399/samsung-es8000-wifi-network-problem/

    My new ES8000 TV is not detecting any wireless router, I can use LAN to connect to the internet but not wifi, I have the latest firmware and Smarthub? I bought a 55 inch es8000 television, the TV is not detecting any wifi router. I switched off the TV, and checked the wifi router, it is connecting fine on my two laptops and on all smartphones. When I go into network settings, I clicked on start to search for network, "it says searching for network then the screen vanished" in other words, it displays screen showing searching for wireless networks, and doesnt move forward from there. Another thing I noted was that under network, the Wifi-direct and Soft AP options are not selectable. Another thing is I had talk with Samsung Support and they advised me to perform a system reset on the tv and to reset my router and modem. After the process was complete, I was still stuck with the same problem after the TV restart. Wireless router is not detected on tv yet all my other devices are connected and working fine... phones, laptop are all connected to the wifi router and working. Please advice. best regards..




  • Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar79us

    Sorunun cozumu icin Ilerleyen gunlerde video cekip koyacagim.

    Dostum,
    Hala koymadın bi video. Video neysede burda çözümü anlatmakta mı zor. Anlat ki mağduriyetimiz giderilsin.

    Gerçi ben buldum bi çözüm akşam deneyeceğim. Olursa zevkle burada yayınlarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.S.A.P

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.
    ''Samsung ES serisi ES7000 ES8000 Kablosuz sorunu ,wifi sorunu problemi''

    Ben yaptım oldu :)

    Bu menü servis menüsü. Yani servisin kullandığı, içinde bilmeden bi değişiklik yaptığınızda televiyonunuzda daha büyük sorunlar yaşayabileceğiniz bi menü.

    Teknik olarak anlamayan, bilmeyen denemesin, tavsiye etmem.

    *Gizli menüye girmek için TV standby konumundayken sırasıyla kumandadan INFO+MENU+MUTE+POWER tuşlarına sırasıyla basın.
    *Çıkan ekranda OPTIONS altında SUB OPTIONS altında en altlarda WIFI REGION var. Wifi region ''A'' olmalı.

    Sonra Tvyi kapatıp açın. 1 dk. kadar bekleyin ve ''WIFI IS BACK'' :) Artık WIFI DIRECT ve SOFT AP aktif ve AĞ ARAMADA çalışıyor.

    Tekrar uyarıyorum, meraktanda olsa başka bişey altına girmeyin, bi değişklik yapmayın. Çünkü burada değişikliklerden sonra kaydedeyim mi diye bi seçenek çıkmıyor, Defaulta da alamıyorsunuz. Sadece dediğimi yapın. Kendine güvenmeyen o menüye girmesin ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tristan_1907 -- 10 Şubat 2015; 9:59:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.S.A.P

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.


    Ben yaptım oldu :)

    Bu menü servis menüsü. Yani servisin kullandığı, içinde bilmeden bi değişiklik yaptığınızda televiyonunuzda daha büyük sorunlar yaşayabileceğiniz bi menü.

    Teknik olarak anlamayan, bilmeyen denemesin, tavsiye etmem.

    *Gizli menüye girmek için TV standby konumundayken sırasıyla kumandadan INFO+MENU+MUTE+POWER tuşlarına sırasıyla basın.
    *Çıkan ekranda OPTIONS altında SUB OPTIONS altında en altlarda WIFI REGION var. Wifi region ''A'' olmalı.

    Sonra Tvyi kapatıp açın. 1 dk. kadar bekleyin ve ''WIFI IS BACK'' :) Artık WIFI DIRECT ve SOFT AP aktif ve AĞ ARAMADA çalışıyor.

    Tekrar uyarıyorum, meraktanda olsa başka bişey altına girmeyin, bi değişklik yapmayın. Çünkü burada değişikliklerden sonra kaydedeyim mi diye bi seçenek çıkmıyor, Defaulta da alamıyorsunuz. Sadece dediğimi yapın. Kendine güvenmeyen o menüye girmesin ...



    Aynen arkadaslar fabrika ayarlarina girmeniz lazim.yalniz riskli bir is oldugu icin video koymak istedim,
    Bunu yaparsaniz sorununuz %100 duzelicektir.
    Not: baska bir yerle oynamayin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar79us -- 10 Şubat 2015; 9:42:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.